RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
سینا راست میگه بابا !!! خیلی تابلو بازی در اوردی ... تازه همون لحظه هم نباید به کافی شاپ دعوتش کنی . یه چند روز بش نیگا کن بخند بعد چند روز سلام و احوالپرسی بگن.بعد تازه شروع کن به دعوت به کافی شاپ و یاهو آی دی و ازاینجور چیزا
ولی خدایی این ازدواج اصل خنده بوداا...آخه :11: :11: !!!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
خدا کنه هر کی به مراد دلش ( آرزو ) برسه . ما هم به مراد دلمون برسیم ( البته مراد دل من فکر نکنین دختر هست ها ! یه سری مراد های دیگه ای تو دلمون هست ) مراد دل ما اول سلامتی تمام مردم ایران و سربلندی ایرانیان هست چه پسر چه دختر فرق نداره ( همه رو به یه چشم میبینم ! )
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
پرید دیگه...
حالا گوش کن, ببینی اگر می خوای گندی که زدی رو درست کنی و دختره به دست بیاری برو مو به مو این کار ها رو بکن:
اول برو پیشش, عذر خواهی کن به خاطر اون برخوردتون... بگو این قدر هول شده بودی که نفهمیدی چی گفتی, برای این که هم جبران اون حماقتت(ببین... دقیقاّ این حماقت رو بگو, می خنده, خوشش می یاد) رو بکنی, تصمیم گرفتی که اون رو به یه نوشیدنی دعوت کنی...(دستش رو بگیر ببر یه کافی شاپ درست حسابی... نبری اب زرشک بدی دستش!!!)
ببین... این برخورد اول ببری یه چیزی براش بخری, با هم صحبت کنی خیلی بهتره تا مثل دو تا ضایع کنار خیابون وایسین هی بلرزین که الان کسی نبینتتون... (تازه روی اون هم تاثیر مثبت می زاره)
دقت کن, اگر جواب منفی داد, یه کم اصرار کن... اگر دیدی واقعاّ نمی یاد زیگیل نشو که به کل پریده!
این روش ها جواتیه که بده جیگرت رو بزنیم سر سیخ و این حرف ها... این روش های من حرفه ایی باکلاسیه... از روش من استفاده کنی پشیمون نخواهی شد.
ممنون.
موفق باشین.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
ناكس يه جوري تز ميده انگار با همين روش توري ويلسون رو تور كرده :55:
( ولي الله وكيلي حرفاش اخر حرفه اي بود :4: )
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
به به سينا جان ماشاءالله بزنم به تخته استادي بودي ما نميدونستيم...رو نكرده بودي تا حالا كلك...ميگم يه مركز مشاوره(اينجا ميشه تاپيك مشاوره البته!)بزن مستفيظ بشيم استاد:34:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
آقا اینجا داریم روش های مخ زنی را یاد می گیرم. لطفاً بیشتر ادامه بدید. این سینای عزیز هم عجب کلکیه ها:4: :32:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
به به سينا جون هم اين كاره بوده مانمي دونستيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:4:
حالا دوستان براتون يه كاريكاتور از خواننده ي موتورهد آماده كردم.جايي بهتر از اينجا پيدا نكرد.بدون تايتل مايتل و... :
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
http://www.gigaimage.com/images/kpt6qvjhsi5yqabrjj8k.jpg
خوش باشيد
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
كافي شاپ دو تا اشكال داره:1-خرجت خيلي بالا ميره و اگه قضيه رديف نشه بعدا كان سوزي داره2-ديدن ويدئوي چهره فشن اشخاصي كه اطراف نشستن اعتماد به نفست رو كاهش ميده
بنا براين من نظريه سينا رو رد ميكنم و نظريه اسمال سه كله رو پيشنهاد ميكنم.
بيا من يه قهوه خونه سراغ دارم كه خوراكه !دست خانومتو بگير ببر اونجا نه پول ميگيرن نه چيزي تازه چهره ي ميزهاي بغلي هم انقدر جواد هست كه تو به اين خود باوري ميرسي كه يه سرو گردن از اون ها سرتري!
ميري بازار سيد اسماعيل تو مولوي انتهاي بازار يه زير پله هست از اونجا با احتياط برو پايين (انقدر غلظت دود بالاس كه جلو پاتو نميبيني)برو داخل خيلي راحت و عادي هر چي ميخواي سفارش بده.حواست باشه كه ترس به چهرت نشينه چون در اين صورت جوادان عزيز اذيتت ميكنن.هر چي خواستي سفارش بده اينجا همه چيز رايگانه!بشين هرچقدر كه ميخواي با خانوم صحبت كن كسي باهات كار نداره.اما موقع رفتن وقتي مياي از در خارج بشي يه مرد سيبيلويي مياد و يه بسته بهت ميده.توش يه پودر تقريبا زرد رنگ هست.اين بسته رو بايد ببري بدي به يه موتوري كه سر ميدون كنار جوب وايساده.حواست باشه كه خيلي عادي و ريلكس برخورد كن كه مامورا بهت شك نكنن.اين نكته رو به خاطر بسپار كه در برابر درخواست جواد ها مقاومت نكني چون در اين صورت يه تيزي سر و صورتت ميكشن.خلاصه دست از پا خطا نكن كه اگه بكني ديگه نميتوني بكني!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
اقا اومدم با اخباره داغ داغ...
اقا رفته بودم براي ثبت نام كلاس زبان كه طرفو ديدم (اومده بود براي ثبت نام) چه حالي داد بگيد چرا چون دوستام و دوستاش ترتيبي دادند ما تو يك كلاس باشيم
خدايي دمشون گرم كلاسها رو مختلت كردند!!!
و حالا اومده بود پايين رفتم جلو ....خندش گرفته بود...گفتم سسسللامم (لوكنتي) گفت عليكه سلام ...بفرماييد...گفتم بايد بابت اون حماقتم كه از جنابعالي خواستگاري كردم معذرت ميخوام ...اول يك نگاه كرد گفت و با خنده اي كه سعي ميكرد پنهاش كنه گفت باشه!!من گفتم اگه ميشه ميخوام شما رو به جايي خوب دعوت كنم ...گفت كجا؟؟؟گفتم كافي شاپ گل يخ (كه واقعا در پيروزي تكه) كه بعد تا اومد جواب بده هكلاسيهام و دوستام و دوستاش اومدن كه دوست صميميش گفت ميشه منم بيام گفتم باشه با ايشون بيايين و بعد هم اين مهران فضول (دوست صميميم) گفت منم ميام كه قرار شده پسفردا برم سره قرار....
خودمم باور نميشه.....همه بچه محلهامون كفشون بريده بود...تازه داشت ميرفت با دوستاش بهش خيره شدم و يك چشمك دلبرانه زدم و نيش خنده اي زيبا زد...
ايول به همه دوستان مخصو صا سينا خان و ارمين عزيز و امير اقايي عزيز و بهنام جان و ارمان و اوهه اينقدر هستيد كه حد نداره...پوريا خان و امير خان ممنون از همه....
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
من موندم تو چه شانسی داری که اون گندی که بالا زدی درست شد.
موفق باشی.