RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
همون طور که ابولفضل گفت 100% برای همه خبـر خیلی بدیـه ولی نمیشه کاریش کرد , رسیدگی به محیط زندگی هرچی باشه مهم تر از این محیط مجازیه ... هرچند مثل خونمون برامون عزیز باشه ! نمیدونم چرا , یکم پشیمونم تو این یه سال نتونستم بیشتر با ابولفضل اشنا بشم , تو اسرار پست بدم و ...
ایشالا همیشه و هرجاموفق باشی ! به امید دیدار !
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
وا !!! کجا ابوالفظل جان ؟ خیلی بهت زده شدم اما خوب امیدوارم در زندگــــت موفق باشی . زندگیت مهمتر از اینجاست . هر جا هستی موفق باشی
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
اي واي شما هم ميري ؟
تازه به اسرار عضو شده بوذيم كه شما رفتي ؟
بدون كه نه تنها من تموم دوستان و اعضاي انجمن دلمون واست تنگ مي شه !!!!!!
( به اميد ديدار ) :10:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
ابوالفضل جان خیلی ناراحت شدم که داری میری اما به کارت احترام می گذارم و هر کاری بکنی برای من قابل احترامه. برات همیشه آرزوی موفقیت و سلامتی می کنم. ان شاالله عروسیت بیام توپ شام بخورم:4:
احترام به نظر پدر و مادر از همه چیز بالاتره. پس کاره وبی می کنی که به نظر اونا گوش می دی. ما هم همگی اینجا سعی می کنیم تا اسرار را نگهداریم. من که هر وقت بتونم پست می دم دوستان دیگه هم حتماً همین کار و می کنند.
خدا همیشه پشت و پناهت باشه داداشه گلم:7:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط legendarp
قلبم شکست ای هم نفس !!!
اصلا نمی دونم این پست رو می خونی یا نه شاید یکی بهت بگه خدا کنه
شاید بعد از این همه سال این اولین باری بود که واسه یه نفر که هنو زاز نزدیک ندیدمش که احساسش کنم دلم تنگ شد . از کلمه اول پس مه گفتی دارم یم رم دارم گریه می کنم تا فردا هم گریه می نم نمی دونم چرا اون کلمه که گفتی میرمو شاید بر نگردم داره می کشه من رو . دستم می لرزه .
الان همه دارن توی خونه نگام می کنن . نمی دونم چرا یهو دلم شکست .........
-------------------------
دقیقاّ این احساس به منم دست داد...
45% علتی که من می یام تو انجمن ابولفضل هست... 30% معین... (45+30)-100=25... 24% هم به خاطر هاتی و یک در صد هم به خاطر بقیه:4:
ولی جدا از شوخی... هر وقت دلم می شکست یا احساس تنهایی می کردم به خودم می گفتم دوستایی مثل ابولفضل و هاتی و معین دارم... الان یکی شون می خواد بره... باور کن برای دومین بار هست که برای دوری کسی اشک تو چشمم جمع می شه...!
امیدوارم هر چه زود تر برگردی... این دنیا بدون ابولفضل معنی نداره... هاتی ولم کن بزار برم رگم رو بزنم... ولم کن... د ولم کن دیگه... .... مردک چرا ول کردی؟ اصلاّ منصرف شدم.
برادر بیات... اگر اومدن من به پایتخت حتمی شد, از طریق معین بهات هماهنگ می کنم که هماهنگ کنی تا افتخار ملاقاتت نصیب من هم بشه!
به امید دیدار!
ممنون.
موفق باشین.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
حاج ابول بالاخره از دکتر محمود احمدی نجاد هم کم خاطره نداشتیم ، اونم به نوبه خودش ازت خودافظی میکنه با یه سری عکس یادگاری
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
ضد حال بزرگي بود خبر خداحافظي!
سپيده دم اومد و وقت رفتن - - - - حرفي نداريم ما براي گفتن
هر چي كه بوده بين ما تموم شد - - - اينجا برام نيست ديگه جاي موندن
من ميرم از اين تاپيك تو بيرون - - - - يادت باشه فروم رو كردي بي روح
ااااااااااااااااااااااااا اااه ه ه ه ه ه ه ه
اول اشناييمون يادم مياد يادم مياد
گفتي بهي دوست دارم خيلي زياد خيلي زياد
رو سادگي حرف تو باورم شد ---- تو عاقبت اين تاپيكو دادي به گا دادي به گا
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
خيلي بد شد كه رفتي.الان كه دارم اين تاپيك رو ميبينم دو و نيم شبه راستش بسيار شوكه شدم و موندم بخندم يا زار بزنم.ولي خيلي نامردي كردي.ما رو بعد اون جريانات از اخبار كشيدي تو اسرار حالا خودت داري ميري.عمل كردن به وصيتت خيلي سخته.واسه من كه غير ممكنه.اخه باور كن هيچ كس در ضمينه روحيه دادن و سر حا اوردن ذهن مجعد و پر پيچ و خم تورو نداره.اينو بدون كه اگر نيمه شب يه سركي به اينجا ميزدم فقط و فقط به عشق خزعبلات خودت بود اما الان كه رفتي هيچ انگيزه اي واسه اومدن ندارم.اي بابا اخه اصلا چرا يه هو اينطوري رفتي كنار.لا اقل ميومدي ميگفتي از هفته بعد ديگه نميام اينجوري هضمش واسمون راحت تر بود.بايد باهات صحبت كنم.حتما يه كاسه اي زير نيم كاست هست.
اميدوارم كه خيلي زود برگردي و با برگشتنت ما رو هم برگردوني كه سخت از غم دوريت در اندوه فرو رفته ايم.
بنده هم از همه ي دوستان عزيز كه در اين مدت ما رو تحمل كردن بوي*ژه دوستاي نزديكم از جمله معين كه رفاقت تنگاتنگي اين چند وقت با هم داشتيم -حامد گل كه اين اواخر خيلي باهاش اخت شديم -اقا ارمان ديوس -هامون جان و امير ارين عزيز - عرفان و پوريا و كيان همسران خوبم :4: واقا داوود كه خيلي بهش زحمت داديم اميدوارم مارو حلال كنه - عليرضا هانتر فراري و همه و همه كه اگه بخوام اسم ببرم درست عين پست ابوالفضل ميشه و پست هاي ايشان كپي رايت داره.به اميد ديدار دوباره ي همگي غزل معروف خداحافظي رو با اندوه ميخوانم :
خداحافظ همين حالا , همين حالا كه من تنهام
خداحافظ به شرطي كه, بفهمي تر شده چشمام
خداحافظ كمي غمگين
به ياد اون همه ترديد
به ياد آسموني كه منو از چشم تو مي ديد
اگه گفتم خداحافظ, نه اينكه رفتنت سادست
نه اينكه مي شه باور كرد, دوباره آخر جادست
خداحافظ, واسه اينكه نبندي دل به رويا ها
بدوني بي تو و باتو همينه اسم اين دنيا
خداحافظ خداحافظ
همين حالا همين حالا
التماس دعا . يا حق
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
همين الان ارسال حاجي روخوندم و واقعا شوكه شدم!
احساس بدي دارم احساس ميكنم يك برادر بزرگتر رو از دست دادم.
اميدوارم اين رفتن براي هميشه نباشه چون واقعا يكي از بزرگترين دلايل موندم بعد از اون همه اتفاق ابوالفضل بود و بس.
عزيز رفته سفر كي برميگردي
چشمونم مونده به در كي برميگردي
ان شالله هر جا كه هستي موفق باشي و يك روز از روزهاي خدا همديگر رو از نزديك ببينيم...
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
خوب من جدا خیلی موندم چی باید بگم الان...راستش باورم نمیشه...اولش که خوندم بغض گلومو گرفت...خدا شاهده بد جوری خورد تو پرم....ما همه به ابوالفضل عزیز و این تاپیک و پست های همیشه قشنگش انس گرفته بودیم...خیلی برام سخته با نبود ابوالقضل تو انجمن کنار بیام...ولی خوب همونجور که معین عزیز گفت باید حرف پدر رو گوش داد و اجرا کرد کاریش هم نمیشه کرد...به هر حال ایشالا که برگردی ابوالفضل جان دلمون خیلی خیلی برات تنگ میشه...فقط جون هر کی دوست داری قرار میتینگ تابستون رو نگو نمیای...ایشالا که موفق باشی و یه زن خوب هم گیرت بیاد...
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
سلام
واقعا ناراحت شدم از رفتن ابوالفضل عزیز که همیشه به ما لطف داشته و همیشه بالا سر این فروم بوده.
به نظرم کار خوبی هم کردی حرف خانواده رو گوش دادی چون به قول خودت آدم حرف پدر و مادر رو گوش نده حرف کی رو گوش بده ؟
امیدوارم همیشه در تمام مراحل زندگیت موفق باشی و همیشه هم به یاد ما هم باشی
امیدوارم روزی دوباره در این فروم ببینیمت مطمعن هم هستم اون روز زیاد دور نیست
یا علی
خداحافظ