آقا علی این بلا سر خودت اومده؟:24:نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ali Bahmanyar
نمایش نسخه قابل چاپ
آقا علی این بلا سر خودت اومده؟:24:نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ali Bahmanyar
[align=center][size=x-small]
حتما اومده که میگه ! . سر من که از این بلا ها نیومده ولی میدونم آدم با زیدش تو خیابون راه بره پلیس کلید کنه چقدر اعصاب آدم خورد میشه . برا همینه که تا حالا با دختر تو خیابون راه نرفتم ! ( شوخی کردم برا این نیس برا یه موضوع دیگه اس )
[/size][/align]
اتفاقا تا دلتون بخواد من راه رفتم به کسی هم اجازه ندادم بهم حرف بزنه :4: ( مثلا من خیلی گُندم :4: )
ولی نه , آدم بخواد با زیدش بیرون بره باید بره یا جای دنج ... ! نه تو خیابون راه بیوفته .. مخصوصا جاهایی که بگیر بگیر داره .. !
منتظر راه حل های بسیار خوب سینا خان در این رابطه هستیم :4:
[align=center][size=x-small]
علتش زشت بودن بیش از حد منه قیافه وحشتناکه در حد تیم ملی بوگاندا ! ( نمردیم و تو یه مورد شبیه KANE در اومدیم ) :9:
[/size][/align]
خب مثل اينکه تا خودم دست به کار نشم يکي نيست بياد يه بحث درست حسابي راه بندازه همش خاله زنک بازي بايد ببينيم ابول بياد ببينه در نبودش چنين بحث هايي ميشه منو از بــيضه دار ميزنه !!!! هاتي تو هم هر وقت خبرت اومدي اينجا يه چيز بنويس روح ابول شاد ميشه
امروز صبح رفتيم اين شرکت اي دس اس ال بي پدرا اعصاب مارو خورد کردن ... نزديک 2 هفتس ميام نت ولي آپلود نميتونم بکنم و انجمن نميتونم پست بدم ، تنها راهم اينکه از فيــلتر شکن استفاده کنم ؛ رفتم اونجا بهشون ميگم آقا مشکلم اينه ميگن از طرف ما که مشکلي ديده نميشه مشکل از سيستمته ! ميگم ويندوز عوض کردم بازم خوب نشد ميگن واسه آپلود برو Blogfa از اونجا ميتوني آپلود کني ... چي بگم يه مشت گاو دور و برمونن ...
تو راه برگشت سوار يه رنو شدم طرف بوق زد سن دارم بود منم سوار شدم ، يارو از اون کله خرا بود که به کبوتر رو هوا هم فحش خوارمادر ميداد:4: بين راه يه تصادف شده بود خيلي ترافيک بود اين يارو هم کاسه صبرش لبريز شد از در ماشين اومد بيرون و داد زد ک* کشا برين جلو ديگه مردم رو علاف کردين !!! يه يارو موتوري بغل دستش بود گفت شانس اوردي که روت طرف جلو بود و با من نبودي ، اين راننده هم گفت مثلاً چه گ** ميخواستي بخوري ؟ حالا خر بيارو باقلي بار کن ... منم سريع از ماشين پياده شدم گفتم قضيه ابوالفضل الان واسم پيش مياد فاميل ماميل هم که تو کلانتري نداريم تا بدبخت نشديم فلنگو ببنديم:4:
============================================
لعنت بر اين گروني ! کجاست اون زمان که آدامس خرسي ميخريديم 30 تومن الان شده 100 تومن ... اين راننده تاکسيا هم هنوز بنزين گرون نشده کرايه تاکسيو گرون کردن ! ميگم که خب هنوز که بنزين گرون نشده شايد نشه تو سال جديد پيش باز ميرن انگار ! ميگن نه ، بايد جبران خسارت سال پيش رو که بهمون دير اطلاع دادن رو بدن گفتم حالا چرا مردم بايد اين پولو بدن ميگه دولت که واسه ما ها پولي خرج نميکنه...
آخه يکي بياد به من بگه اين 800 تومن مي ارزه ؟!! قیمت روی بسته زده 485 تومن بعد فروشنده میاد میده 800 تومن باز بگین مملکت بی صاحاب نیست ! از اول تا آخر 30 تا دونه هم نميشه آدم بخواد 3 تا بسته بخره 2400 تومن به جاش ميره دو تا هات داگ ميخره سيره سيرم ميشه ديگه چه کاريه !
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ديروز رفته بوديم مغازه اخويمون براش ويترين بزنم (انقدر خوش سليقم هر کي مغازه داره يه پ.خ بده براش ويترين ميزنم:4:) پوريا بهم زنگيد توي خود ويترين بودم نميشد باهاش زياد حرف بزنم حاج پوري شرمنده ! يه عروسک داداشم داد بهم اسمش بود Dirty گفتم بد نيست آرمان ببينه
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
امروز داشتم صفحات اسرار رو نگاه میکردم دلم کباب شد ... چه لحظاتی بود با ابولی ... آرمان یه عکس ساخته که به زودی میذاریم امضاهامون تا روزی که ابولی برگرده من خودم فعلاً این عکسو نمیذارم امضام ، حامد همین 3 روز پیش ساخته شاکی میشه :4: ولی دوستانی که Aboli Fans هستند اگه دلشون بخواد این عکسو میتونن بذارن امضاشون به شرطی که تا بازگشت ابوالفضل برش ندارن
مطمئنم ... یعنی بهم الهام شده ابوالفضل تو عید بر میگرده حالا ببینید کی گفتم ...
http://www.free2upload.com/img008/ci63pougv17ismjv3hji.jpg
یا حق
[align=center][size=x-small]
نوکرتم معین جون این چه حرفیه ؟ !
عروسکه شبیه ادج میمونه کنج رینگ میخواد اسپیر بزنه !
از گرونی هم نگو که موز شده کیلو 1000 تومان خُرما هم که طبق معمول گرونه باید بدون تقویتی بریم باشگاه هالتـــِِِِـِــر بزنیم ( منظورم تــِـِــر بود ! )
[/size][/align]
:55: ای بابا عکس من اون جا چیکار میکنه ؟
این عضو گروه بیا با ما باش هستش :9: :9: معین خودت که میدونی!
راستی گفتی مغازه , میگم بچه ها بیان بگن لباس عید چی خریدن حداقل امکان هم عکس هم بگیرند :4:
من خودم فعلا 2 تا شـلوار خردیم یکی شـلواری هستش که جف هاردی میپوشه با کمربند سبز کمرنگ !
یکی دیگه هم شلوار فشن هستش !
لباس هم که همه چی خز شده !! نمیدونم چی بگیرم ...
کُلا درباره مسافرت های عید و برنامه هایی که در نظر دارید بیاید صحبت کنید :3:
---
درباره امضاء Amir_Aghaeei [ Abolfazl Former ] Fan's بگم که شاید بچه ها دلشون بخواد عوض کنند امضاشون رو معین :15: من این رو به صورت یک Userbar مثل همین یوزر بار امضای خودم از لینکین پارک درست میکنم که هم کم حجم باشه , هم بتونن امضاهاشون رو عوض کنن , هم نشون بده که ابول فنز هستند ! :4:
دوستان نظرشون رو در باره ی صحبت های من بگن !
[align=center]من که اگه دو سال دیگه هم نیاد برنمی دارم ... حالا ببینین !!!
..............
معین جان همین خود من واسه ای دی اس الم که تموم شده بود رفتم شرکت یارو سه روز مونده قبل از آخر سر رسید قطع دائم کرده ... بهش میگم مهلت پول ریختن تا کی بوده ... میگه سه روز دیگه ... میگم پس چرا قطع کردی ... میگه آی پی رو لازم داشتیم !!! :4:
..............
ولی خدایی اینایی که فاینال میدن تا یه هفته میرن تو کما ... دیشب داشتم میمردم ... وقتی رفتم تو سایت ILI فکر کنم ضربان قلبم رو 19 بود !!!
..............
امروز احمدی نژاد در حد لا لیگا :4: ضایع شد ... اومد سر بازی فینال کشتی که مدال ایرانیا رو بده ... یهو ایران باخت .. احمدی نژاد رفت ... گزارشگره گفت به دلیل ناآرام بودن جو سالن رفته !!! :11:
ولی حیف شد ... با این که ایران با ناداوری اومده بود بالا ولی کاشکی اول میشد !!!
[/align]
[align=center][size=x-small]
خوب ما هم از وضعیتمون بگیم . از 17 این ماه مدرسه رو پیچوندم و هر روز ناظم زنگ میزنه و من صدامو عوض میکنم میگم باباش ام مریضه نمیتونه بیاد البته 1 روز این کار رو کردم . خلاصه خونه میخوابم و خیلی افسرده شدم این عرفان هم بلا نسبت خر داره درس میخونه و نمیاد بریم یه فلافلی با هم بزنیم و یه گشتی بزنیم . از لباس عید هم نگو آرمان جون که هنو هیچی نخریدم . البته میخوام موهامو مثل کیج بزنم و ریشهامو مثل جف هاردی بکنم . یه کت شلوار سفید هم به نیابت عروسی کین و لیتا میگیرم ! ( اگه پولی در بساط باشه ) . عزرائیل هم که دم گوشمون پرسه میزنه همین امروز مویرگ کتفم پاره شد و و کل کتفم کبود شد . هنوز میسوزه لامصب . این از وضعیت شب عید ما !
[/size][/align]
در مورد گشت ارشاد 2 تا مورد واسه منم پیش اومده بگم حال کنید:4::
1.نمیدونم میشناسید یا نه...تو بوستان گفتگو تو گیشا واقع در تهران،من و دختر خالم(منظورمو فهمیدید دیگه:24:)داشتیم راه میرفتیم یه هو گشت ارشاد فلان فلان شده درمون سبز شد...یه الگناس کره با یه ون...یارو از الگنسه اومد بیرون گفتش به من:بینم...اینا چیه؟(خطاب به کله:4:منم موهامو داده بودم بالا...2 متر به قدم اضافه شده بود)گفتم:جناب سروان به جان مادرم مو هست:4:...بعد یه کم عصبی شد گفتش:مگه زنی؟گفتم چطور مگه؟گفت گردبند چیه؟گفتم دی اند جی(D&G)خیلی ناراحت شد...گفت چندمی؟منم دیدم یارو مخش گوزیده(چون از اون موقع نپرسیده بود که این دختره کیه:11:)گفت اول راهنمایی:11:بعد مافوقش کلشو از ون کرد بیرون به یارو گفت در باز کن سوار شن...گفتم چرا جناب؟گفت تیپت مثه شیطون پرستا شده میگی چرا؟؟ ...بعد یارو درو باز کرد...منم گفتم اگه موهامو درست کنم چی؟گفت چه جوری؟اشاره کردم به شیر آب...گفت باشه ولی دفعه دیگه میبرمت...منم تو دلم یه چند تا فحش خار و خاشاک دادم:24:...و رفتیم...
--------------------------------------------
2.ایندفعه جلو یه پاساژ منتظر پسر داییم بودم...بعد یارو سروانه اومد جلو مثه پچه های مودب سلام کرد ...گفت منتظر کسی هستی؟...گفتم آره چطور مگه؟...گفت میشه ازت خواهش کنم بری اونور تر؟گفتم باشه و رفتم...(حالا جالب اینه که جلوشون داشتن مخ میزدن:11:)
*******************************************
خدایی یه مقایصه بکنین...:55:
موفق باشین...:34: