RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
بازي بعدي ايش با الجزيره اس تو تهران ببينم چند تا بهش مي زنين؟
مطمئن باش استقلال مي بره ولي الجزيره رو با شارجه مقايسه نكن!
الجزيره به اندازه ي كل بودجه ي يه سال استقلال و پرسپوليس داده و رافائل سوبيس رو خريده!
نقل قول:
مي بينم دوستان كيسه حمومي در نبود ما خيلي شاخ شدن!
:15::15::15:
نقل قول:
این استقلالی ها وقتی مقام می گیرند ایرانی بودن یا دشون میره واز هر فرصت استفاده می کنند و می کو بند تو سره ما
فعلا بر عكس اين قضيه تو اين تاپيك مصداق داره!
در ضمن خواهيم ديد با الشباب چه مي كنيد:21:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
تا كي مي خواهيد باخت به الاتحاد رو به رخ ما بكشيد حتما ببايد بيشتر ميخورديد كه اينتوري شادين در ضمن بازي با الشباب ميبينيم :24:
الان اگه ابوالفضل اين جا رو اينتوري ميديد دهنمونو سرويس ميكرد:4:[hr]
تا كي مي خواهيد باخت به الاتحاد رو به رخ ما بكشيد حتما ببايد بيشتر ميخورديد كه اينتوري شادين در ضمن بازي با الشباب ميبينيم :24:
الان اگه ابوالفضل اين جا رو اينتوري ميديد دهنمونو سرويس ميكرد:4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
از مشخصه های واضح لنگیها( با عرض معذرت از پوریای گل) اینه که اصولا چیزی از منطق سرشون نمیشه.والا اگر کمی منطق داشتن میفهمیدن که این فصل با گندی که پرسپولیس تو لیگ زده اصلا" در مورد فوتبال نباید حرف زد!دیگه بهترین بازیکنتون علی دراکولاست که اول سه چهارتا گنده زد گفت من تیم ملی نمیام و این صحبتها ولی الان خ ا ی ه کرده بنده خدا!اون وینگادا که اومده دلار جارو کنه مربیتونم که افشین ک س گیجانیه بعد دربی که دقیقه نود و خیار گل زده بودید گفت:«ما حتی بعد از گلمون هم موقعیت داشتیم!».بابا جمع کنید جون بچتون!من پرسپولیسی میشناسم که پول میریزه به حساب باشگاه!اما این فصل اصلا بازیهای پرسپولیسو دنبال نکرد.چون استثنائا منطق داشت!!!!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نه آبي نه مشكي فقط قرمز عشقي :4:
پرسپوليس ما 3 تا زد استقلال بي *ايه 2 تا اونم از كي ( الاتحاد ) خورد :11:
خواهشا ديگه بحث نكنيد .
اگه آقا ابولفضل بود الا يه تايپيك استقلال ( سولاخ ) و پرسپوليس ( هميشه قهرمان ) هر كدوم جدا ميزد .
:4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
رسپوليس ما 3 تا زد استقلال بي *ايه 2 تا اونم از كي ( الاتحاد ) خورد 11
چـــــــــــــــــــی میگی ؟ :4: دروغ مـــــــــــــیگــی ! ؟
حتما شارجه قوی ترین تیم خاورمیانست ! :24:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
آقا جمش کنید این بحثا رو.
یه خورده دیگه بالا بگیره به فحش و فحش کشی میکشه کارتون.
بیخیال.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
به به قرمزها!!خدايي شما روتون ميشه اصلا حرف بزنيد...فعلا يك نگاه به جدول بندازيد ميبينيد كه در حده ما نيست بخواهيم با شما كل كل كنيم
تيم قطبي شما رويايي بود تو كل فصل ليگ 50 گل زد اون به.....كشي..... اره اونوقت يك نگاه به خط حمله ما كه بندازيد ...فر ميخوره!!
در مورده التحاد بگم كه خيلي مايلم اصلا جوري بشه كه در ليگ قهرمانان با هم برخورد كنيم ببينم چي در چنته داريد!!
شما از ايشارجه ك بلد نبود 3 تا پاس بده گله تاريخي خورديد!!!:11::11:
يك سوا ازتون دارم اگه شما ديشب در عربستن بوديد چند تا ميخورديد خدايي؟؟؟؟؟به جان عزيزم كمتر از 3 تا نميخورديد!!
هر چي باشه ما قهرمانه ليگ هستيم شما اگه يك بازي كريمي نداشته باشيد مثل تيمهاي عقب افتاده بازي ميكنيد
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نه قرمز نه آبی فقط زرد طلایی ....
تیم فقط سپاهان.اصلا تیم های لیگ ایران در حد صحبت دربارشون نیستند مگر سپاهان ...
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
جماعت كيسه حموم حسابي گرد و خاك كردن معلوم نيست پرسپوليسي ها كجان؟:15:
هنوز سيزدهمي فصل قبل كه از پگاه تو تهران 4 تا خورديد رو يادم نرفته!!!
ولي خدا وكيلي اين 6 تايي ها خيلي رو دارن وقتي تيشمون ميبازه به قويترين تيم آسيا باختن وقتي هم ميبره قويتزين تيم دنيا رو بردن...
بهتره اين بحث رو ديگه ادامه نديم چون تجربه چندين ساله من ميگه هيچوقت آبه قرمز و آبي توي يه جوي نميره!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
دوستان اگر بحث فوتبالی تون تموم شده یه خرده هم به احداف انقلابی رهبر کبیر و عظیم الشعن انقلاب ابولفضل هم بپردازید ببنید اون چی می زاشت توی سایت یه خرده یاد بگیرید فعالیت کنید به جای چرت و پرت