RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
این بچه بازیها چیه.
من تا 3 سال پیش همه چی میزدم.
2 سال هم هست که فقط پارک میرم و هیچ کاری نمیکنم.
امسال که از خونمون هم تکون نمیخورم.
شما چه خودت بری کپسولی رو بندازی یا اینکه بغل دستیت بندازه بازم صداش همونه پس الکی پول و جون خودتون رو هدر ندید.
--------------------------------------------------------------
چند روز پیش رفته بودم بازار تهران و بساط این مواد محترقه فروش ها هم پهن بود.
هر جا میرفتم واسه خرید لباس یه یارو میومد میگفت داداش بیا اینجا همه رقم کپسول و TNT و اکلیل داریم.من دیدم یارو قیافش شاس میزنه گفتم بیام اسش کنم..به شوخی گقتم داداش C4 هو داری؟ یارو گفت فردا بیا واست ردیف میکنم.گفتم چه مدلش رو میاری گفت همونا که عکس میکی موس روشه(تازه فهمیدیم چه خری سوار شدیم).
بهش گفتم فرقش چیه گفتش هیچ چی این 4 بار میترکه.
راستی کپسولی هم بوکسی 4 تومن میگفت.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
آرمین بیا پایین از رو ممبر حالا کی خواست بخره.
میخوای چهارشنبه سوری بری گوشه خیابون بشینی ستاره هارو بشموری......والا ما که چنین برنامه ای نداریم 1 روز سال رو هم که میشه خوش بود اونم پس نباشیم دیگه.:4:
ولی منم موافقم که پولمون رو حروم اینجور چیزا نکنیم و تا میشه لاشخوری کنیم یعنی دیگران بزنند ما مشاهده کنیم :4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
ما که از 15 هم مدرسه رو تعطیل کریم ! ! ! :24: ناظم هم هر روز زنگ میزنه میگه تو دانش آموز این مدرسه نیستی اخراجت میکنم منم گفتم هر گْهی میخوای بخور ! ! ! :4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط H H H
اقا هادی اگه میشه با فنت درشت ننویس .
از همین لحظه که کیان این خبر رو داد لحظه شماری میکنم ببینم باربد چی میتونه اماده کرده باشه.
چشم بابا معین میگه کوچیک نزار کور می شیم شما می گی بزگ نزار
برادران دلاور راهنمایی کنید من چگونه بزارم اصلا خوبه باز بزارم یا نه به دردر نمی خوره که بزارم
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Babak_Hbk
آرمین بیا پایین از رو ممبر حالا کی خواست بخره.
میخوای چهارشنبه سوری بری گوشه خیابون بشینی ستاره هارو بشموری......والا ما که چنین برنامه ای نداریم 1 روز سال رو هم که میشه خوش بود اونم پس نباشیم دیگه.:4:
خيلي عذرميخوام بابك جان ولي آزار و اذيت مردم براي شما خوشحال كننده هست؟:15:
ما نگفتيم برين ستاره بشمريد گفتيم مثل قديم يه اتيش روشن كنيد خيلي قشنگ برين از روش به پريد نه اينكه ميدون جنگ راه بندازيد!
مگه تا چند وقت پيش كه هنوز اينا مد نشده بود مردم چي كار ميكردن؟ شما و امثال شما با اين كار فقط باعث شديد هيچ كس ديگه از ترس چهارشنبه سوري پاش رو از خونش بيرون نذاره!
من كه شخصا 4 5 ساله نميام چون چشم و دست و پام و از همه مهمتر جونم رو از اين مسخره بازي ها بيشتر دوست دارم!...
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
امروز رفته بودم خیابون سلسبیل.
اونجا دو نفر سر یه تصادف دعواشون شده بود.
اون یکی گفت واسه سرباز صداتو بلندی میکنی(فکر کرده سرباز حکم تیمسار رو داره).
اون یکی گفت من خودم سربازم و ادامه ماجرا(سرباز بودن انقدر مهمه ما هم بریم سرباز بشیم)
------------------------------------------------------------------------------
هادی جون حد وسط رو رعایت کن.
از اندازه کوچک استفاده کن(البته نوار ابزارهاش برای من غیب شده برای شما چه طور؟)
--------------------------------------------------------------
کیومرث جان راست میگه من تا پارسال حداقل یه پارک میرفتم چرخ میزدم.
امسال به خاطر مشکلاتی که پارسال پیش اومد پارک هم نمیرم.
امثال این بابک اچ بی کی چارشنبه سوری ما رو خراب کردن.:4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
ادی جون حد وسط رو رعایت کن.
از اندازه کوچک استفاده کن(البته نوار ابزارهاش برای من غیب شده برای شما چه طور؟)
با Mozila : Fire Fox بیا بالا اوکی میشه
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
من كه شخصا 4 5 ساله نميام چون چشم و دست و پام و از همه مهمتر جونم رو از اين مسخره بازي ها بيشتر دوست دارم!...
راست میگن منم تا 2 سال پیش میزدم ( ترقه :4:) اما 2 سال پیش یه از خدا بی خبری یه نارنجک زد 3 متر اونطرفطر من . منم که برق از سه فازم پریده بود با خودم پیمان بستم که دیگه از این گوه خوری ها نکنم .:24:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
دمتون گرم خوبه ما پخش کننده نیستیم وگرنه چی میگفتین به ما:4:
منم نگفتم بیاید بمب ساعتی و هسته ای بزنید گفتم خیلی خشک بودن هم خوب نیست.
اینم که هرکی میگه ما چهار شنبه سوری برامون عینه یه روزه دیگستو اصلا بیزارما و فلان همش شعاره
من گفتم خوش بودن حالا وسطش 4 تا چیزم زده شد.
ولی این جدیدا زیاد ملت از نارنجک و اینجور چیزای پر صدا استفاده میکنند که اینا خوب نیست.
-------------
آرمین جان من شخصا از طرف بقیه از این که چهار شنبه سوریت خراب شد معزرت میخوام:4: تو رو خدا این دفعه اون پارکو برو:4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
حالا واسه چی چهار شنبه سوری چرا نذاشتن دو شنبه سوری کسی می دونه
ولی خوب شد کلا هفته ی آخر رو نذاشتن واسه این کار ها و فقط یک روز رو گذاشتن اگر نه همه هفته ی آخر کور و کر و لال و دست شکسته و پاشکسته می شدن و عید به عذا تبدیل می شد