RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
به این هادی اپاچی باشه که می بینین با ار پی جی وزارت خونه رو اتیش می زنه که حال کنه...
مرتیکه با افتخار داره تعریف می کنه که رفتیم اتوبان رو بستیم... پلیس اومد گنده چیزی کرد ما هم با بومب خوشه ایی و شهاب 3 ازشون پذیرایی کردیم... دیدن نه انگار هادی دالتون کم الکی نیست... تا رفتن swat رو بیارن ما هم رفتین مخفی گاهه بن لادن...
من نمی دونم ترقه بازی چه لذتی داره... اتیش بازی حرفه ایی زیباست... ولی این که ترقه بندازی جلو پای دختر همسایه که جیغ بزنه تا تو حال کنی, بیماریه!
ممنون.
موفق باشین.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
اِ اِ اِ ... همش چند روزه نمیام انجمنا !! ناظم دیو چی شد پس !! این یارو دارک نایت کیه ؟!!! ولم کن هاتی تو چی میگی آرمان !
من این حرفا حالیم نیست یا مرگ یا ناظم باتیستا !!
سینا: یا مرگ:4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
داش جریان چیه همتون عکس ابول رو رو در و دیوار انجمن زدین؟
رفته؟
من فردا بش زنگ میزنم میارمش واستون...
رو حرفه من حرف نمیزنه...
منو ابول از بچگی با هم بزرگ شدیم...[hr]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Dark Knight
من نمی دونم ترقه بازی چه لذتی داره... اتیش بازی حرفه ایی زیباست... ولی این که ترقه بندازی جلو پای دختر همسایه که جیغ بزنه تا تو حال کنی, بیماریه!
عزیزم ما ایرانیا همه یه جور مریضیم
ما هم قراره زاهدانو ببریم فضا
بچه ها از همین الان رفتن یه کیسه اهک گرفتن
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Jason
داش جریان چیه همتون عکس ابول رو رو در و دیوار انجمن زدین؟
رفته؟
من فردا بش زنگ میزنم میارمش واستون...
رو حرفه من حرف نمیزنه...
منو ابول از بچگی با هم بزرگ شدیم...[hr]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Dark Knight
من نمی دونم ترقه بازی چه لذتی داره... اتیش بازی حرفه ایی زیباست... ولی این که ترقه بندازی جلو پای دختر همسایه که جیغ بزنه تا تو حال کنی, بیماریه!
عزیزم ما ایرانیا همه یه جور مریضیم
ما هم قراره زاهدانو ببریم فضا
بچه ها از همین الان رفتن یه کیسه اهک گرفتن
محمد عمرا بتونی برگردونیش!!!
دستور رفتنش از بالا اومده.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
بابا مردم یه فیلم می بینن جو گیر می شن . بنده خدا این داش دالتون ما هم تازه فیلم شوالیه سیاه رو دیده جو گیر شده فکر کرده چه خبره نمی دونه ....................
-------------------------
آخه کچل من گفتم از این کارها می کردیم نگفتم می کنیم الان بنده موقع آتیش بازی که می شه می رم نماز شب می خونم ، دعا مجیر ، دعای جوشن کبیر ، میریم امام زاده
دیگه مردم رو اذیت کردن حال نمی ده چون فحشت می دن و دنبالت می کنن می ریم اموات رو اذیت می کنیم اونا دستشون از دنیا کوتاه هیچ کاری نمی تونن بکنن اکید می زینیم نارنجک
--------------------------
نه شوخی کردم از این به بعد این لیگ مارپله رو واسه ایام عید توی خونه راه انداخیتم به صورت تیمی و دو حذفی هست میاین خونمون بازی می کنیم هنوز توی ثبت نام هستیم فعلا لیگ شروع نشده .
-------------------------
معین کجایی تو که همش نیستی
--------------------
به یاد ابولی امسال می خوام پست عید رو طوفانی بدم تا خودش هم اومد حال کنه .
-----------------------------
دیدین محمود رفته بود کردستان ، کردا شعار می دادن
محمود دوست داریم
احمدی نژاد دوست داریم
بیا اینم وضع مر دم میخواین خاتمی انصراف نده بیا بعد می گن زندگی کن
------------------------
خدا رو شکر که ما سربازی رو توی هفت تپه اهواز گزروندیم وگرنه الان بدبخت بودیم بریم دنبال ویزا بریم خارج از این کشور فرار کنیم 4 سال دیگه فکر کنم اگر بخوای بخوابی هم باید پولش رو بدی
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
امروز رییس جمهور و به قول ابوالفضل احمدی نجاد!! اومده بود استان کردستان
البته شهر ما نیومده بود! رفته بود سنندج! فقط وزیر صنایع و معادن اومده بود بیجار!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
اصلا چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی تبدیل شده.این چند روز هر کانالی میزنیم حالمون از تلویزیون بهم می خوره یا دستش قطع شده یا پاش یا کی...ش :11:اه ببخشید.اصلا چرا سنت قدیم رو استفاده نکنند.از رو آتیش میپریدن,شعر معروف چهارشنبه سوری میخوندند و ... .
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
دیدین محمود رفته بود کردستان ، کردا شعار می دادن
محمود دوست داریم
احمدی نژاد دوست داریم
بیا اینم وضع مر دم میخواین خاتمی انصراف نده بیا بعد می گن زندگی کن
اگه به منم ناهار ميدادن و واسم اتوبوس رفت و بر گشت مي گرفتن همين كارارو مي كردم
ولي واسه خاتمي بدون اين كارا تو شيراز 10 هزار نفر اومدن
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
خوب معلومه طرف مریضه.
4 تا فحش بده آدم میشن.
بچه ها هیج جا نرید ما روز چارشنبه سوری برنامه ویژه ای داریم.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
آقا ما امروز رفته بودیم پاساژ ایرانیان خرید کنیم .
یه احمق بی شعور از اون بالا هر 2 دقیقه یک بار سیگارت و کپسول میزد . دفعه ی سوم تمام پاساژ مادر و خواهر و پدر پسر رو مورد لطف الهی قرار دادن . :9:
آخه احمق بی شعور چرا میری تو فضای بسته سیگارت میزنی ؟؟؟ :17:
به نظر شما این مریضی نیست ؟؟؟:21: