حاج محمد كهربايي :27:نقل قول:
نوشته اصلی توسط Mr.DMN
اقا چرا اسمو فاميل ما رو لو ميدي ؟ :4:
نمایش نسخه قابل چاپ
حاج محمد كهربايي :27:نقل قول:
نوشته اصلی توسط Mr.DMN
اقا چرا اسمو فاميل ما رو لو ميدي ؟ :4:
پخش صدای رئیس جمهور در فضا !!!!! :28:نقل قول:
نوشته اصلی توسط Dead Space
ما 2 روز رفتيم مسافرت ببين اسرار چي شده :4:
به همه دوستاني كه از انجمن رفته بودند و بازگشتند خوشامد ميگويم :4:*
راستي ابوالفضل جان 4 تا ديگه هم عكس بنداز از خودت هر چند تا امضا ديديم از اين عكست است :4:
دیشب برنامه طبق معمول جمعه ها برنامه BOX OFFICE رو میذیذم و دیدم فیلم 12 ROUNDS رو هم نشون داد بعنوام اکرانیهای این هفته.
در بخش معرفی بازیگرانش منتظر بودم تا در معرفی جان سینا بگه:بازیگر فیلم The Marine و کشتی گیر محبود WWE و...
ولی میدونید چی گفت؟:14:گفت بازیگر سریال WWE :12: که یکی از نقشهای اصلی رو ایفا میکنه:23:
دیگه این حرفش نیازی به توضیح نداره،سریال WWE:4:
.:. ببخشيد يه سوال داشتم .:.
آقا ابولفضل ديگه مدير بخش گوناگون نيستند ؟
عجب چیزی گفته یارو سریال WWE!!!:55:
از 90 قسمتی های مهران مدیری هم بیشتر شده!!:4:
نقل قول:
نوشته اصلی توسط MAJID LaShLeY
عزیزم ! گفتش
The wrestler of WWE TV series
یعنی کشتی گیر سری های WWE مثل راو، اسمک دان.
سریال چیه ؟! چرا شایعه تحویل مردم میدید ؟
اسپم مشاهده[hr]
چشم داری؟نقل قول:
نوشته اصلی توسط Arya_Cena
کور رنگی هم که نداری.
سوالت دیگه چیه؟
به به افتخاری دیگر برای تیم ملی ایران و علی دایی:5:
دیدید؟حمله هاش رو ایران کرد گلاش رو این ملخ خورا زدن:11:
ولی من به نوبه خودم این برد رو به عربها تبریک میگم و احسنت میگم بهشون؛منکه از خدام بود مساوی کنن تا این علی دایی رو عوضش کنن ولی دیگه فک نمیکردم ببازن:26:
هیف گل زیبای شجاعی بود واقعا؛ولی خوب دوستان قصه نخورید؛چون ما سه تا بازی دیگه داریم و ما 100% کره رو توی سئول میبریم:4:امارات و کره شمالی هم که تیم نیستن و اونها رو هم میبریم و انشاالله میری جام جهانی،از الآن هم من مطمئنم که قهرمان جام زرین طلایی جهانی میشیم:5:.
فقط دلم برای اون در به درهایی میسوزه که رفتن ورزشگاه:11:
داوود جون دستت درد نکنه یهنی ما کریم؟ما یه تیکش رو شنیدیم آقا سینا گفت بازیگر سریال WWE دیگه اونجا که خارجی گفت رو نشنیدم:4:
این تیم ملی هم که اعصاب ما رو خورد کرد!!:17:
کلا ایرانیها در برابر عربها کم میارند نمی دونم چرا؟؟
یه جورایی از عربها می ترسند!