RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
خیلی زور داره ملخ خورا تو آزادی ببرنمون.... آخرشم اونجوری جلومون دلقك بازی در بیارن.
به بركت حضور دایی و بانو علی ابادی و محمود جومونگ!!!!! برای اولین بار تو تهران به عربستان باختیم!
خداوكیلی 15 ساله بازیهای تیم ملی رو میبینم، بدترین تیم ملی تو این مدت همین تیم علی دائیه! بدون ذره ای برنامه، بدون هیچ تاكتیكی.... دقیقا همون سیستم علی پروین اصغری سابق...
توپو میبرن كناره ها، مهدوی كیا و خلعتبری میزنن زیرش!
لیگمون این چند سال اخیر مدافعهای خوبی پرورش داده، ولی دائیه بند كرده به چند تا مدافع كه زور پریدن هم ندارن!
تو 10 بازی اخیر كلاَ سرجمع مدافعینمون 2تا هد زدن؟! اون رضایی هم كه تبدیل شده به همون علی دائی زمان برانكو!!
بابا اینهمه مهاجم خوب داریم...من نمیدونم چرا باید خسرو حیدری بهترین مدافع راست ایران رو نیمکت باشه یه بازیکن اسمی و تموم شده مثل کعبی تو زمین باشه!! چرا نکونام و شجاعی بازیکنان کارساز اوساسونا نیستن؟
اینا به كنار، چرا انقدر بی روح و بی انگیزه؟اخر بازی ایران عقبه عربستان حمله میکنه واسه گل سوم :11:
از وقتی علی دایی شد سرمربی، یه بازی قشنگ از تیم ملی ندیدیم... من خودم منتقد برانكو بودم.. ولی سگش می ارزید به این... همینجوری از لحاظ مربی سیر نزولی داشتیم.... یه زمان ایویچ رو داشتیم. انقدر قدرنشناس بودیم كه حقیرش كردیم و فرستادیمش رفت... بلازوویچ رو هم خیلی اذیت كردیم... بعدش برانكو اومد، كه اكثرا مخالفش بودیم...
ولی الآن كه بازیهای اون دوران رو مقایسه میكنیم با تیم ملی بی روح و بدون برنامه ی امروز، میفهمیم خیلی ساده از اونا گذشتیم!!
با شعار علیه سرمربی تیمها تو استادیوم موافق نیستم، مگر تو مواقع حاد و استثنایی. امروزم یكی از اون روزایی بود كه باید مردم حرف دلشونو میزدن.. كه خوبم زدن. ضمنا دمشون گرم.... موقع های حساس و وقتی واقعا مردم باید خودی نشون بدن، میكنن این كارو... هرچند بی فایدست... یه جورایی هم دارن مسخره میشن.
توقعی هم نیستا.... سرمربی كه 1 ساعته انتخاب و معرفی بشه بهتر از این نمیشه... مسئولای ورزش و فوتبالمون (كه هیچی از ورزش و فوتبال هم نمیدونن انصافا) در آستانه ی گرفتن یه جام جهانی شیرین از ملتن... دستشون درد نكنه.
ورزشمونو نابود كردن.... نه تنها فوتبال، تو كل رشته ها به خاطر تصمیمات غلط ، برنامه ریزی اشتباه و انتصاب اشتباه افراد، یه عقب گرد تاریخی داشتیم...اونوقت پسر خاله ناراحت میشه چرا ضد رجیم صحبت میکنیم خوب اینا رو اعصابن!!
الان هم باز یسری از افراد میگن دایی تو دقیقه نود باز کار خودشو میکنه!! یعنی تو اوج انتقادات پیروز میشه...
امیدوارم این دفعه واقعان اون هنری که داره رو بشه... هر چی باشه تیم ملی وطنمونه...دوست داریم بریم جام جهانی با هر کی شد !!
ولی تو خوشبینانه ترین حالت سوم بشیم!! 3 روز دیگه بازیها دوباره انجام میشه ایران هم استراحت داره...کره ها با هم..امارات و عربستان تو سعوی ...مطمئنن خیلی چیزها روشنتر میشه...
امیدواریم به خوشبینی !
======================
داش اریو یکی از مهمترین دلایل عوض کردن اسمم به امیر اقایی مدیریتم بود ...شما دلگیر نشو ارمین جان منظوری نداشت...... این بخش نیازی به مدیر نداره...
داش انریکو04 دلم واست سوخت که رفتی استادیوم و اینطوری برگشتی... عیدی خوبی گرفتی .....
امشب میخواستم پست تمیز بدم ولی تیم ملی بد زد رو حالمون !
زنده باد سیکاد و مهران مدیری ...!!!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
به به .
ما هم از وقایع استادیوم . بگیم :
مردم همه شاد و خوشحال حاجی و خانواده رو مورد لطف و رحمت خود قرار دادند . :9:
وقتی گل مساوی رو ایران خورد لطف و رحمت مردم هم بیشتر شد. :32:
از بخت بد ما هم حاجی درست رو بروی ما بود . :26: هر چند دقیقه یکبار هم روی اسکور برد مقدم خوشکل درخت نارگیل رو مبارک میکردن :17:
جای شما رو هم خالی کردیم و حسابی حالش رو بردیم در حد 13 به در ......... .
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
آقا کدوم موقعیت گل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما باید 4-1 میباختیم اگه لطف داور و خدا نبود .......................... .
یه پنالتی 100% رو برای بقره ها( عربها ) نگرفت یه گلشون رو هم قبول نکرد .
کعبی پدر ............................ . چی کار کرد ؟؟؟؟؟
10 تومن ضرر دادیم پشم هم گیرمون نیومد .
پول به درک وقتی که گزاشتم چی ؟؟؟؟؟؟؟؟
وسلام .
بای .
:10::10::10::10:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
[align=center]ایران 1
عربستان سعودی 2
گل ها :
مسعود شجاعی ( 57 ) برای ايران
حزازی و حربی ( 79 و 87 ) برای عربستان
جدا حالم گرفته شد . علی دائی دیگه شورشو در آورده...!
جشن ملي سعودي*ها پس از شكست ايران در ورزشگاه آزادي
تلويزيون ورزشي عربستان سعودي از لحظاتي پيش و پس از پايان ديدار تيم*هاي ملي ايران و عربستان كه به پيروزي سبزپوشان سعودي انجاميد برنامه*هاي عادي خود را قطع و شروع پخش سرودهاي ملي اين كشور كرد.
به گزارش ايسنا؛ نقشه*ي* عربستان و پرچم اين كشور همراه با سرودهاي مختلف در حال پخش شدن است و تلويزيون عربستان اين پيروزي را پيروزي وطن مي*نامد.
در همين حال گزارشگر تلويزيون عربستان صعودي كه از ورزشگاه آزادي ديدار را گزارش مي*كرد، گفت: تيم عربستان سعودي براي پيروزي اجبار داشت، مستحق پيروزي بود و استحقاق شكست دادن تيم ملي ايران را داشت.
اين گوينده*ي تلويزيون عربستان با اشاره به اينكه در نيمه اول گل سالم تيم ملي عربستان و يك پنالتي براي اين تيم ناديده گرفته شد، گفت: تيم ملي ايران مقهور بازي منظم تيم ملي عربستان شد.
در همين حال گزارشگر تلويزيون عربستان با حمد و شكر خدا با فريادهاي الله اكبر به استقبال گل دوم تيم ملي عربستان رفت.
شکست ایران برابر عربستان در ورزشگاه آزادی / سقوط به رده چهارم جدول
تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین بازی دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 برابر تیم ملی فوتبال عربستان شکست خورد تا علاوه بر از دست دادن سه امتیاز حساس این دیدار، به رده چهارم جدول رده بندی گروه دوم نیز سقوط کند. به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عربستان از ساعت 19 امروز با حضور بیش از 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که در پایان تیم ملی فوتبال عربستان موفق شد با نتیجه 2 بر یک تیم ملی فوتبال کشورمان را شکست دهد و به رده سوم جدول رده بندی گروه دوم صعود کند.
در نیمه اول این دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان عملکرد قابل قبولی داشت و صاحب چند موقعیت خوب گلزنی شد اما در نهایت نتوانست در 45 دقیقه اول به گل برتری دست پیدا کند.
با شروع نیمه دوم بازهم این ایران بود که با میل هجومی بیشتری بازی را آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 57 توسط مسعود شجاعی به گل برتری دست پیدا کند.
پس از این گل ملی پوشان کشورمان تا حدودی زیادی عقب کشیدند تا عربستان این فرصت را پیدا کند که روی دروازه سیدمهدی رحمتی خطراتی را ایجاد کند. عربها که در صورت شکست در این دیدار شانس صعود به جام جهانی را از دست می دادند در دقیقه 78 توسط " حزازی " به گل تساوی دست یافتند و در دقیقه 76 نیز توسط " اوسام حربی " گل دوم را وارد دروازه ایران کردند تا در ورزشگاه آزادی به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.
در این بازی جواد نکونام و وحید هاشمیان از داور ژاپنی کارت زرد دریافت کردند که نکونام دو اخطاره شد و دیدار با کره شمالی را از دست داد.
دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری کشورمان از دقیقه 30 این دیدار وارد ورزشگاه آزادی شد و تا پایان یکی از تماشاگران ویژه این بازی بود.
با این نتیجه تیم ملی فوتبال عربستان 7 امتیازی شد و به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد. تیم ملی فوتبال ایران نیز با 6 امتیاز به رده چهارم سقوط کرد. تیم ملی فوتبال کره شمالی با 10 امتیاز صدرنشین گروه دوم است و تیم کره جنوبی با یک بازی کمتر و 8 امتیاز دوم است.
جواد نکونام از دیدار با کره شمالی محروم شد
هافبک میانی تیم ملی فوتبال کشورمان با اخطاری که در دیدار با عربستان گرفت، بازی بعدی تیم ملی را از دست داد.به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام که قبل از دیدار امروز برابر تیم ملی فوتبال عربستان یک کارت زرد داشت، در نیمه دوم دیدار با عربستان نیز از داور ژاپنی کارت زرد دریافت کرد تا دو اخطاره شود و دیدار با کره شمالی را از دست بدهد.
تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود از مرحله برگشت رقابتهای انتخابی جام جهانی باید در شهر پیونگ یانگ به مصاف تیم ملی فوتبال کره شمالی برود.
[size=xx-large]علي دایی : تا وگتي من هستم هميله[/size][/align]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
کلا الان چند بازی مونده؟؟ من زیاد اطلاعی ندارم!
امید به صعود هست یا نه!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
3 بازی مونده تقریبا در حده 0 هست امیده ایران.با دوتا کره ها اونور بازی داره و امارات تهران
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
بابا آریا جون گفتم ببخشید دیگه به دل نگیر.
سوالت یه جوری بود که تقریبا 80 درصد انجمن میدونستن منم اینجوری بهت گفتم.
حالا دلگیر نشو.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
[align=center][size=xx-large]علی دایی: از مردم عذر می خواهم[/size][/align]
بعد از اعتراض گسترده تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی به سرمربي تيم ملي فوتبال ايران دایی گفت که از تيم ملي استعفاء نمي*دهد واز عملكرد بازيكنان تيم ايران نيز رضايت دارد.
به گزارش ایسنا علي دايي در پايان ديدار تيم*هاي ملي ايران و عربستان و شكست دو بر يك تيم ملي در جمع خبرنگاران اظهار كرد: "معتقدم تيم ملي ايران امروز بسيار خوب بازي كرد و من به بازيكنان تيم ملي افتخار مي*كنم."
بسیاری از طرفداران حاضر در ورزشگاه و بعد از دریافت دومین گل از عربستان خواستار خروج دایی از تیم ملی شدند و نارضایتی خود را از دعوت نشدن علی کریمی فریاد کردند.
دایی در پاسخ به سوالي پيرامون استعفايش از تيم ملي نيز گفت: "شما نمي*توانيد براي من تصميم*گيري كنيد، مگر من به پيشنهاد شما سرمربي تيم ملي شدم كه اكنون به پيشنهاد شما استعفا دهم. ضمن آنكه امروز علي دايي شكست نخورد، بلكه تيم ايران بازي را واگذار كرد."
" ما تنها در دو غافلگيري از حريف گل خورديم و متاسفانه بازي را واگذار كرديم. سوال من اين است كه مگر يك تيم چند بازي مي*تواند پيروز شود و برد و باخت در فوتبال هر كشوري وجود دارد. "
" من از مردم ايران و كساني كه امروز به ورزشگاه آمدند عذرخواهي مي*كنم كه نتوانستيم پيروز شويم اما، فوتبال برد و باخت دارد. من مي*دانم كه اين شكست براي همه دشوار است در هر صورت ما تلاش مي*كنيم تا در بازي*هاي آينده نتيجه بگيريم."
دايي درباره شانس صعود تيم ملي ايران نيز گفت : "معتقدم شانس*مان كم شده است اما، هنوز هم بخت صعود داريم و مي*توانيم به جام جهاني راه پيدا كنيم. ما سه بازي ديگر پيش رو داريم كه اگر از اين سه بازي استفاده كنيم مي*توانيم صعود كنيم. من اين شكست را به گردن مي*گيرم ".
سرمربي تيم ملي درباره روش بازي تيم ايران مقابل عربستان سعودي و استفاده از يك مهاجم نيز گفت: "ما امروز با دو مهاجم وارد ميدان شديم و شجاعي و رضايي مهاجمان تيم ما بودند ضمن آنكه در نيمه دوم هاشميان را جايگزين رضايي كرديم".
وي درباره عقب*نشيني بازيكنان ايران پس از رسيدن به گل نيز گفت: "متاسفانه اين طبيعت فوتبال ماست و ما پس از گل نبايد عقب مي*آمديم اين وظيفه بازيكنان بزرگتر تيم بود كه بايد شرايط هجومي تيم را حفظ مي*كردند اما، متاسفانه اين اتفاق نيفتاد. ما يك گل بد دريافت كرديم ضمن آنكه گل دوم نيز روي يك ضربه كرنر به دست آمد نه فشار حملات تيم عربستان. ضمن آنكه ما در همان صحنه نيز براي تمامي بازيكنان از جمله بازيكني كه گل*زني كرد يار مستقيم گذاشته بوديم اما، بازيكن ما به وظيفه*اش عمل نكرد و به همين دليل شكست خورديم."
علي دايي درباره اشتباهات تاكتيكي تيم ملي نيز گفت:" اين مسائل را بازيكنان بايد از 12 سالگي ياد بگيرند و من نمي*توانم خود به ميدان بروم و اين نكات فردي را به بازيكنانم گوشزد كنم."
وي درباره شعارهاي تماشاگران نيز گفت: "در هر صورت اگر تيم ملي شكست خورده است اكنون من به عنوان سرمربي تيم ملي بايد جوابگو باشم نه مردم".
وي درباره دعوت از علي كريمي نيز گفت: "شما آخرين بازي علي كريمي را در مقابل الشباب عربستان ديديد آيا واقعا او بازيكني بود كه ما بتوانيم به تيم ملي دعوتش كنيم؟ من از سرمربي پرسپوليس درباره او سوال كردم و متوجه شدم كه كريمي 25 روز است كه تمرين نكرده است و ما تنها با يكي دو بازي نمي*توانيم بازيكني را به بازي دعوت كنيم."
وي افزود: "بحث من شخص كريمي نيست اما سوالم اين است كه آيا ما مي*توانيم يك بازيكن را زماني كه به دور از آمادگي است به تيم ملي دعوت كنيم. علي كريمي در بازي مقابل الشباب اگر همان كريمي آماده هميشگي بود بايد سه گل به ثمر مي*رساند اما نتوانست بازي خوبي انجام دهد."
سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال عربستان هم س از پيروزي دو بر يك برابر ايران گفت: "بازي سختي را پشت سر گذاشتيم. ايران تيم خوبي بود و در جوي فوق العاده برابر اين تيم به برتري رسيديم".
خوزه پسيرو افزود: "تيم عربستان شروع خوبي را نداشت و در 15 دقيقه نخست مسابقه تيم ايران بود كه با فشار همه جانبه بر زمين مسابقه بازي را در دست داشت ولي در ادامه نيمه*ي نخست، بازي بهتري را انجام داديم و شانس پيروزي برابر ايران را داشتيم."
وي با تبريك نحوه*ي بازي تيم ملي فوتبال ايران به هواداران و علي دايي خاطرنشان كرد: "ايران تيم خوبي است كه بازي مناسبي را برابر ما انجام داد اما، توانستيم شكست يك بر صفر را با تساوي يك ـ يك و سپس پيروزي دو بر يك عوض كنيم."
پسيرو در پاسخ به سوالي مبني بر دلايل شكست ايران گفت: "ايران بازي متعادلي را شروع كرد ولي پس از آنكه به تك گل خود دست يافت، تعادل را از دست داد و ما توانستيم به دو گل پيروزي بخش دست يابيم".
وي درمورد اينكه آيا هنوز تيم ملي فوتبال ايران از شانس صعود به جام جهاني برخوردار است اظهار كرد: "هنوز ايران و عربستان از شانس صعود به جام جهاني برخوردارند و شما بايد به فكر مسابقه با امارات باشيد كه بازي مهمي است".
سرمربي پرتغالي عربستان در پاسخ به سوالي ديگر مبني بر اينكه با چه دلايلي هدايت اين تيم را پذيرفتيد و در اين مدت چه برنامه*هايي را در تيم ملي فوتبال عربستان انجام داديد؟ گفت: "براي مسابقه با ايران از حدود پنج شش بازيكن اصلي خود برخوردار نبوديم اما، به لحاظ مسائل روحي رواني به روي بازيكنانم كار كردم و هنگامي كه هدايت تيم الهلال را بر عهده داشتم بازيكنان عربستان را نفراتي با كيفيت ديدم، پذيرش اين مسووليت يك ريسك بود اما اين مسووليت را پذيرفتم و با تزريق اعتماد به نفس و كارهاي ذهني توانستيم برابر حريف به برتري برسيم".
منبع : ghatreh
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
[align=center]خانمهای سرشناس هالیوود در سال 2055 :12:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
نظرتون چیه؟:4:[/align]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
امید که هست ! ایشالا 2014 رفتیم بالا ! :4:
ولی خداییش این دکتر خیلی بد قدمه ! فوتبال که هیچ مسابقات کشتی رو که همیشه می بردیم تو تهران رفته باختیم ! اینو باید ضمن اینکه پشماشو بزنن یه شانس درمانی هم روش انجام بدن !
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
ای کاش ایران پلی آف هم نره تا دل من خنک شه
تا وقتی همشهریمون مبعلی وبهترین بازیکن علی کریم رو نمی یارن حقشونه