RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
[align=center]سلام به بروبچس اسراری ... جیگر همتون خام خام !!!
ما هم پس از 13 روز مزخرف اومدیم که 13 خوبی داشته باشیم اما نشد که نشد !!!
رفتیم به جنگل سرسبز ناهارخوران تا سبزه گره بزنیم ... دیدیم سراسر ماشین پارکه و جاهای خالی هم زنبیل گذاشتن ... خلاصه یه جای تـــخــــمــــی پیدا کردیم ... حالا مشکل جدید ::: دستشویی :4: !!!
از درد داشتم به خودم میپیچیدم ... با اون شلوغی اگه با ماشین میرفتم 30 مین دیگه میرسیدم دستشویی عمومی ... خلاصه با بدبختی یه جایی پیدا کردیم و از خجالت گل و گیاه در اومدیم ... حدود ساعت 8 بود که تازه در و دافا اومدن و جنگل از حالت دهاتی بازار در اومد ... کمی ک. چرخ زدم و یه چیزی خوردم که فهمیدم ساعت 9:30 شده ... عزم بازگشت کردم که حدود 45 مین تو ترافیک بودم تا رسیدم خونه ... نشستم پای نت و انجمن که یادم اومد سبزه گره نزدم :4: ... رفتم تو حیاطمون سبزه گره زدم وقتی برگشتم دیدم کلید رو پشت در جا گذاشتم :10: ... خانواده 1 ساعت دیگه میومدن و منم داشتم از سرما منجمد میشدم ... رفتم خونه ی همسایمون ... یه دختر 17 ساله دارن که اونم مادر پدرش نبودن منو خونه شون راه نداد ... به در و دیوار فحش میدادم که تصمیم گرفتم برم خونه ی دوستم ... خدا رو شکر اونا راهم دادن و منم تا حدود ساعت 11:30 خونه ی اونا بودم و برگشتم خونمون که خانواده اومدن و تا صبح نشستم پای جومونگ و تا قسمت 59 دیدم (از طریق CDهاش که بیرون اومده ) ... حدود ساعت 5:30 خوابیدم که یهو یادم اومد ساعت 7 سالن کرایه کردیم ... ساعت 7 شد و پرنده پر نمیزد تو خیابون ... رفتین سالن و یه فوتبال مشت زدیم و بعدشم بیلیارد که یادم اومد نخوابید از دیشب تا حالا ... خوابیدم و جاتون خالی ساعت 3:30 بیدار شدم و الان هم در خدمتتون در نت هستیم و به مصیبت های وارده در ایام تحصیل فکر میکنم و نمیدونم فردا چه جوری برم مدرسه !!!
فعلا !!! :4: [/align]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
ببینید چه قدر فوضول هستید؟
باصداقت جواب دهید و درصد فضولی خود را حساب کنید!!!
1.تصوركنید كه صبح خواب مانده اید و دیرتان شده است. هنگام خروج از خانه صداى دعواى همسایه را مى شنوید. آیا مى ایستید تا ببینید موضوع ازچه قرار است؟
ـ بله (۱۰)
ـ خیر (۰)
2.با دوستتان مشغول مكالمه تلفنى هستید كه مجبور مى شوید مدتى منتظربمانید تا او به مكالمه دیگرى كه درانتظار است پاسخ دهد آیا وقتى براى ادامه مكالمه شما برمى گردد از او مى پرسید چه كسى پشت خط منتظر بود؟
ـ بله (۱۰)
ـ خیر (۰)
3.به منزل دوستتان رفته اید و او براى انجام كارى از اتاق خارج مى شود. روى میز او یك نامه جلب توجه مى كند. آیا نگاهى به آن مى اندازید؟
ـ بله (۱۰)
ـ خیر (۰)
4.دراتوبوس یا تاكسى نشسته اید و فرد كنارى شما مشغول مطالعه است. دراین شرایط چه مى كنید؟
ـ مستقیماً به آنچه او مطالعه مى كند خیره شده و شما هم همراه او مطالعه مى كنید.(۱۰)
ـ هرازچندگاهى نگاهى دزدكى مى اندازید تا ببینید او چه چیزى مطالعه مى كند. (۵)
ـ كاملاً بى تفاوت رفتارمى كنید. (۰)
5.اگر شما بدانید كه یكى از آشنایان رازى دارد، چه مى كنید؟
ـ هرطور شده سعى مى كنید سرازكار او درآورید. (۱۰)
ـ اگر صحبتى درباره آن پیش بیاید، كنجكاو مى شوید. (۵)
ـ رازهاى دیگران، مسائل شخصى آنهاست و سعى نمى كنید وارد حیطه خصوصى آنهاشوید.(۰)
6.اگرجایى دعوا یا تصادفى اتفاق بیفتد، آیا نزدیك مى شوید تا ببینید جریان ازچه قرار است؟
ـ بله (۱۰)
ـ خیر (۰)
7.اگر وارد رستورانى شوید و ببینید یكى از آشنایان با فردغریبه اى آنجاست، آیا كنجكاو مى شوید ببینید غریبه چه كسى است؟
ـ بله (۱۰)
ـ خیر (۰)
8.آیا معمولاً درباره قیمت و محل خرید چیزهایى كه دوستانتان مى خرند پرس و جو مى كنید؟
ـ بله (۱۰)
ـ خیر (۰)
9.آیا تا به حال كیف دیگران را بدون اجازه شان جست وجو كرده اید؟
ـ بله (۱۰)
ـ خیر (۰)
10.اگر رمز عبور شناسه دوستانتان را داشته باشید سرى به ایمیل هاى آنها مى زنید؟
ـ بله (۱۰)
ـ خیر (۰)
تشکر عالی پر کلیک.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
من 50 شدم.
فضولیمون کمه دیگه.:4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
whooooooooooooo
من 80 شدم.:24:
ته فوضول منم دیگه نه :4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
50.بعضی هاش خیلی ناجوره.مثل ایمیل دوستمون که واقعا آدم کنجکاو میشه :4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
منم شدم...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.مگه فوضولی!!!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
ما که 60 شدیم.
فضولی هم عالمی داره :4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
[align=center]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Cerebral Assassin
ما که سیزده به در جایی نرفتیم و در انجمن بودیم ولی چیز خوردیم و هیچ کی هم تو انجمن نبود:4:
دروغ دروغ دروغ:4:
من هرچی بهت PM میدادم جواب نمیدادی:4:فک کنم خونه خالی بوده و فیلم پو*رنو میدیدی:11:
آقا ما نمرمون شد 30،چیکار کنیم کم فوضولیم دیگه حاجی:24:
تا وقت هست یه تبلیغ هم واسه خودم در فوکولم:4:
راستی دوستان بنده یه تاپیک جدید هم زدم که در مورد جدیدترین عکسهای چهره های مشهور هالیووده((ماشاالله هالیوودیا از بستگان هستن و عکساشون رو واسم میفرستن:4:))
حتما سر بزنید و ببینید خوب بیده یا خوب نبیده:34:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]