منم اتفاقا میخواستم این مطلب رو بزارم !
نمایش نسخه قابل چاپ
منم اتفاقا میخواستم این مطلب رو بزارم !
من نمیدونم این ارازل و اوباش ها منو چی کار دارن هر چی میشه به من هی بد و بیراه میگن ... البته حاج معین که مرامش جداس منظورم با اون دو تا دیوانه بود ... ببینم لابد درباره متالیکا کل کل میکردن نه ؟ :11:
در جواب هادی : چند تا کنسرت متالیکا بفرست بیاد تا رو درخواستت فکر کنم:4:
--------
بهنام جان هم که تشریف فرما شدن ... به من پشت تلفن گفت اصلاً به خاطر پیروزی ری میستریو بود که انگیزه برگشت به سایت رو پیدا کرد
( :9: )
مجید تا میتونی از بهنام دوری کن ! به قزوینی جماعت نمیشه اعتماد کرد منم رفتم خونشون فقط واسه بازی کردن با ایکس باکسش بود:4: وگرنه میخوام سر به تنش نباشه !!!!
شب رسلمنیا شب جالبی بود ... صبح که داشتم نتایج رو میخوندم سر بازی تیکر ، شان برق رفت ... منم کل صاحبان مملکت رو کشوندم زیر فحش ... فقط هم از برد جریکو خوشحال شدم ... تو بازی تیکر شان هم میخواستم جفتشون ببرن ولی نمیشد دیگه !!! :4:
ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــ
پس از جستجوها ساسان سینا پس از رسلمنیا زنده یافت شد ... از این خبر خوشحال شدیم !!! :4:
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــ
منم جزو این گروه آویـــزون بودم ولی در ثانیه های پایانی فرار کردم ... انصافا باید این اراذل رو بفرستن به درک ... جوونای مردم رو فاسد می کنن آخر خودشون پول در میارن !!! :27:
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــ
ایشالا کلیه ی نماینده های ایران هم تو جام باشگاه ها میبرن و حال سوسمارخورها رو سر جاشون میارن ... البته به جز صبا که به وسیله ی ازبک نابود شد !!!
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــ
آقای مایلی کودن هم فکر میکنم بتونه لقب تیر دروازه رو مال خودش کنه ... تو 90 دیشب که با توپ پر اومده بود و حسابی عادل رو سر جاش نشوند !!!
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــ
مهم نیست آقای بدون سیب زمینی رای بیاره یا نیاره ... مهم اینه که ایشون بعد انتخابات هم همین حرفارو بزنن و کمی هم به فکر ما باشن !!!
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــ
بد هم نیست امثال آقای ***** کمی روحیه ی آقای خاتمی رو داشته باشه و وقتی میدونه رای نمیاره ، رای ها رو نشکنه ... به امید فردایی بهتر !!!
واسه این معین هیچی نفرستید آدم نیست اصلا براش 4 تا کنسرت متالیکا فرستادم . تازه قرار بود کل آلبوم های متالیکا رو بفرسته که نفرستاده . رشتی
به اون بهنام هم بگید یک آرایشگاه بره ثواب داره
چی ؟!!! :8:
در جواب معین باید خاطره از خودم در بکنم قول بدین اگر خندتون گرفت با صدای بلند بخدید .
-------------------------------------
بهمن اومد تو مشاسن معین مددی نشست . یه چندتا خیابون رد کردیم برگشتم به بهمن اشاره کردم که همکاری کنه به معین گفتم داداشی تو رشته ات چی بود گفت من نم یدونم چیچی لوژی می خونم گفتم حالا چی هست گفت در مورد جغرافیاست . گفتم ببینم توی درسهاتون در مورد گونه های جانوری چی مطلب ندارین ببین کیا کجا زندگی می کردن ؟
حالا بهمن هم داره با تعجب فراوان نگاه می کنه .
معین گفت نه واسه چی ؟
گفتم هی چی می خواستم ببینم این معین ( ارشدی) کی منقرض می شه گفتم شاید به درس تو ربط داشته باشه .
دیدم بهمن داره از خنده می میره . معین هم خیلی خندید ولی بعد گفت اینقدر به این بدبخت شوخی نکنید از همه معصوم تره بنده خدا صداش در نمیاد . منم گفت واقعا پسر گلی هست سالاره سالاره من خیلی دوسش دارم . خداییش جنبه اش بالاست اگر تا حالا با این یارو بهنام یا با یکی دیگه شوخی کرده بودیم الان معلوم نبود چه دعوایی شده بود . من از همین جا دست معین رو می گیرم می کنم دماغم نه ببخشید دستم خودم رو می گیرم می کنم دماغش نه بخشید اصلا دستش رو می بوسم خداییش خیلی گله !
مگه نه بهمن ؟
------------------------------
چشم داش معین متالیکا هم برات می فرستیم جیگر شما آدرست رو یادت نره فقط داداشی
-----------------------
در جواب بهنام . ببین زهی خیاله باطل
فکر کردی کور خوندی اون ول رو با اسکونتش ازت می گیرم کفگیر . کجاش رو دیدی . پاسدارن رو می بندم . آتیشت می زنم .
--------------------------
خیلی حال کردم با داش سینا که نمی خواست بگه من ***** شکن می خواستم سالاری فدات شم دستت درست یادم باشه از این به بعد هر کار خلافی خواستیم بکنیم به تو بگم تو زبونت قرصه کل داستان رو تعریف کنی اسم نمی بری اینت خیلی خوبه
------------------------------
البت یکی از دوستای من هم توی این سایت بود که از من عکس و فیلم می گرفت می زاشت تو سایت ولی من نمی دونستم بعدا ککه فهمیدم خودم با یکی دیگه ایه ریزی سایت 10 تومنی دات کتم رو کردیم بعدا سرم خورد به سنگ از هر دوش کشیدم کنار البته خیلی وقت پیش رو می گم خودتون می دونید . البت من آویزون رو نمی گم ها من سایت ایران ایکس ایران رو می گم اون موقع اینم فعال بود که چند سالی بود این دوتا سایت با هم یکی شده بودن در واقع با هم بالا می اومدن . البته بعدا دامنه هم دیگر رو خردین و یکی شدن . ولی من که توی اون سایتها نبودم .
البته اینی که می گن ما فلانی ها رو گرفتیم مسئولان سایت فلان رو گرفیتم مثله سگ دروغ می گن یه چنین چیزی هیچ حقیقت نداره .
این برنامه شوک رو هم می داد اومده بودن به مردم پول می دادن یه نوشته هم می دادن دستشون می گفتن اینا رو جلوی دوربین بگو اونم می گفت چهره اش رو که نشون نمی داد آبروش بره واسه همین ول رو می گرفت کار رو هم می کرد. کلا اینا زیاد دروغ می گن .
چند وقت پیش اومدن گفتن آره هکر های ایرانی اطلاعات هلکوپتر اوباما رو هک کردن و در آوردن . یعین دروغ از این شاخ دار تر نمی تونستن بگن. من ه اون لحظه داشتم می ترکیدم می خواستم فحش خوار ور مادر بکشم بهشون یدم تو ماشین تاکسی هستم . راننده بهم یه چیزی می ** منم هیچی نگفتم ولی تو دلم تا تونستم فحش دادم بهشون . آخه شده یه حرف راست تحویل این مردم بدبخت بدین
ملت ایران هم که از همه خر تر نمی فهمن که می گن ماشالا بزنیم به تخته واسه جونامون وواسه مملکتمون این آقای احمدی نژاد چه آدمی خوبیه .
نبودین ببین رفته بودم شمال عموی مامانم تو سپاهه همچین می گفت آقای دکتر احمدی نژاد 100 احمدی نژآد از بقلش می زد بیرون یعنی من مونده بودم .
به همین دلیل انتخابات امسال مثل یه سری ها که کاندیدامون می رن کنار بریم کنار هیچ وقت اشتباه نمی کنیم . من می رم رای می دم به هر کسی تا محمود رئیس جمهور نشه من تلاشم رو می کنم همتون هم تلاش کنین به قول ابولی این این یارو موسوی گزینه ی خوبی هست باید یکی رو گنده کنیم تا محمود بالا نیاد که می اد بدبختانه پس همه به یه هدف مشخص به جز محمود رای می دیم تا این آدم دزد و بی لیاقت و چی توز بالا نیاد .
--------------------------------------
داش داوود خیلی خوشحال شدم دیدم داری اخبار می زاری . یاد گزشته افتادم خیلی با اخبار هات حال می کنم اصلا انگار یه رنگو بوی دیگه ای داره .
----------------------------
استقلالم که باخت *** تو اعصاب ما
--------------------------------
فعلا
موفق باشین
یا حق
در این پست ادرس منزل جف هاردی برای شما بچه ها قرار دادم اما اون جوری تماس برقرار کردن کمی( البته برای ما ایرانی ها) سخت بود به همین دلیل ادرس_شماره تلفن_ایمیل : منیجر ( مدیر برنامه ها ) و ناشران جف رو برای استفاده شما گذاشتم:
مدیر برنامه های جف:
نام: kerry rodgerson
ادرس:
world wrestling entertaiment
street main east 1241
stamford, CT 06905
phone number: 203-352-1037
ایمیل:
kerry rodgerson@wwecorp.com
__________________________________________________ ____
ناشران جف:
ادرس:
harperCollins publishers
east 53rd street 10
17th floor
new york,NY 10022
phone number:212-207-7000
__________________________________________________ ____
ممنون از این که نگاه کردید:34:
حضور این 4-5 تا دختر تویه این ارازل خیلی جالبه ولی هیچکدوم به خوشگلیو توپی ساناز نمیشه !! :11:
سلام
این هم سوتی بسیار زیبای صدای وسیما قبل ازباخت شیرین استقلال
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
:55: ببخشید تو این مطلب از الفاظ بد استفاده میشه ولی واقعا باحاله :55: :55:
[align=center]
احكام گوزيدن
سوال : آيا گوزيدن با صداي بلند اشکال دارد؟
جواب: اگر گوزنده قصد اعلام مطلبي به شنونده را داشته باشد شرعا اشکال ندارد ولي مستحب است که با صداي آهسته و در خفا بگوزد تا محلي براي ريا نباشد
سوال: آيا شنيدن صداي گوز ديگران اشکال دارد؟
جواب: شنيدن صداي گوز مرد براي مرد و شنيدن صداي گوز زن براي زن اگر به قصد غنا نباشد جايز است اما احوط آن است که بطور غير مستقيم شنيده شود شنيدن صداي گوز زن توسط شوهر و يا تمام انواع محارمش اشکال ندارد اما بهتر است که هنگام گوزش دست خود را طوري ميان باسن بگذارد که صداي آن کلفت و شبيه صداي گوز مردانه بنظر برسد تا جلب توجه نکند
سوال: آيا گوزيدن در ميان رهنمودهاي مقام عظمي رهبري اشکال ندارد؟
جواب: در صورتي که براي تصديق فرمايشات معظم اله باشد ثواب اخروي نيز دارد
سوال: ارتباط گوز با شقيقه چيست؟
جواب: ارتباط از نوع ثبوتي است پس کساني که کمتر ميگوزند کمتر به عارضه سردرد دچار ميشوند و اين مسئله به شدت صداي آن نيز بستگي دارد که نبايد بيشتر از 120 دسي بل باشد
سوال: حکم افرادي که در توالتهاي عمومي با صداي بلند ميگوزند چيست؟
جواب: اگر بقصد ارعاب ديگران باشد بايد ديه بدهد که در اين مورد بايد به احکام ديه مراجعه شود اما اگر بي اختيار باشد بايد شدت آنرا سنجيد که اگر بيش از 120 دسيبل بود مستوجب قصاص نفس است وگرنه بايد دو شب در کنار رئيس جمهور محبوب بخوابد
سوال: اخيرا عده اي همراه با گوزيدن ، مي چسند . چه حکمي متوجه اين افراد است؟
جواب: جايز نيست موجب آلودگي هوا ميشود
سوال: اگر گوزنده هنگام گوزيدن متوجه شود که اسهال بوده است چه بايد بکند؟
جواب: شورت خود را تعويض کند
سوال: گوزيدن عروس در مراسم خواستگاري چه حکمي دارد؟
جواب: اگر به قصد خودنمائي باشد حرام است اما اگر ميخواهد با اين عمل خواسته اي را به گوش مادر خويش برساند اشکال ندارد اما احوط آن است که آهسته بگوزد
سوال: بنده در زمان تماشاي سخنان رهبر عظيم الشان دائما مي گوزم آيا شرعا مرتکب خلافي شده ام
جواب:همانگونه که قبلا گفته شد اگر بقصد تاييد فرمايشات معظم اله باشد ثواب بسيار دارد بنده تاکنون بيش از شصت ميليون بار به اين سوال پاسخ داده ام . نخوردن نخود باعث ترک اين عارضه ميشود
سوال: پدر بنده کارمند بانک بوده اندکه متاسفانه براثر شنيدن گوز دار فاني را وداع گفته اند (هنگامي که يک خانم جوان جهت انجام امور بانکي به ايشان مراجعه ميکند دفترچه حساب آن خانم به زمين مي افتد و وقتي براي برداشتن دفترچه دولا ميشود ميگوزد و چون پدر اينجانب در آن لحظه در حال نوشيدن چاي بوده اند بر اثر شنيدن صداي گوز مي خندند و قند در گلويشان گير کرده بر اثر خفگي مي ميرند) ميخواستم ببينم آيا ديه اي متوجه بازماندگان آن مرحوم هست يا خير؟
جواب: خواهر محترم، اين سوال به روئيت حضرت آيه الله ملا هادي توسي سبزواري رسيد فرمودند خنديدن به صداي گوز ديگران از بدترين اعمال است و ضمنا پدر حضرتعالي بر اثر اصابت گوز دارفاني را وداع نکرده اند بلکه علت وفات خفگي است که جزو پيامدهاي خنده ي ناشي از شنيدن صداي گوز است . پس هيچ ديه اي متوجه شما نمي شود و بلکه اگر گوزنده محترمه شاکي مي شدند اولياي دم ميبايست رضايت ايشان را جلب مي کردند
سوال: عده اي گوز خود را حبس و جهت بي اثر کردن شدت صوت آن ، آنرا به چس تبديل ميکنند. اين عده چه حکمي دارند؟
جواب: جايز نيست موجب آلودگي محيط مي شود
سوال: آيا گوزيدن در استخر جايز است؟
جواب: اگر قلپ هاي آن روي آب بيايد حرام است . مستحب آن است که در کنار ديواره هاي استخر بگوزد[/align]
:55: بازم ببخشید