RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
قحطی سوجه !!
این چند روز همه جا سوت و کور شده خبری نیست باید هی گیر بدیم به تیم ملی و جدیدان ممد مایلی !!...
بازار ما قنادها هم که حسابی خلوت شده...دیگه بس چرت میزنیم خواب هم دیگه بامون قهر کرده!!.آقام میگه اگه میخوای بری جایی مسافرتی برو! ولی حسش نیست...حالا کو تا برج 5و 6...یا قران یاده مسافرتم و رفیقم جاسم که بند کرده بم میوفتم هوووول میگیرم!!!
داییم چند روزه میگه میخوام برم چند روز تفریحی دبی! ماهم افتادیم به تکاپو شاید رفتیم دبی !!
بیا با هم بریم سفر دوبی دوبی!!
منو با خودت ببر دوبی دوبی!!!
حالا معلوم نیست...اگه رفتنی شدیم حلالمون کنید...بریم یکم دلمون باز شه پوسیدیم تو این شهر..اگه اونجا برم خوشبختانه داش ایمان(مبعلی) هوامون رو داره و اماده پذیراییه!!!
ولی مطمئنن دیسکو و اینجور جاها نمیرم! فقط میگردیم ومیریم کنار سواحل خلیج!!
فقط برای تبرک این سفر زیارتی سیاحتی .اگه شد با چند تا خانم روسی سوئدی هم نشینی میکنیم!!!
تا باشه از این همنشینی ها!!! مگه ما دل نداریم یا به قوله جاسم عربه از همونا که شما دارین ما نداریم!!!!
البته این دو بند اخر جمله رو جدی نگیرین!! خدا اون روزو نیاره که ما از راه بدر شیم!!
من الان دو تا از رفقای صمیمیم دبی ساکن هستند...یکیشون مثله ماها تخمه جنه! ویکیشون هم اینقدر پاک و والاست (کپه معین مددی) که هر وقت میاد چند روز ایران فقط دوست دارم پیشش باشم و باش حرف بزنم!
اون که تخمه جنه تا میاد از کنسرت ها و کارهای ناپسندی که انجام میده برامون تعریف میکنه (دلم و دولم اب میشه:2::4:)
ولی ارزش این یکی که از نکات مثبت اونجا و نرفتن به چنین جاهایی تعریف میکنه ادم رو بیشتر ترغیب میکنه که حتمان یه روز بره ساکن اونجا بشه!!
امیدوارم من هم بتونم نیم درصد قدرت و اراده اهنینش رو داشته باشم!
=====================
مصاحبه خبرگزاری abolfazlnews با مایلی کهن سرمربی تیم ملی :
نظر به انتخاب ملکوتی مایلی کهن به مربیگری اخلاق در خانواده ی تیم ملی
بدینوسیله با این امام وطن مصاحبه ای ترتیب دادیم که جان مادرتان بخونین!!!:
ما : لطفاً برای شروع همینجوری یک چیزی بپرانید .
مایل به کوهان : اسرائیل هیچ غلطی نمیتواند بکند امریکا هم روش ۱+۵ هم توش!!!
ما: چطور شد که سرمربی شدین؟چه کسی شمارو اورد؟
مایل به کوهان شتر: اولان که همیشه گفتم.قربون برم خدا رو !!! منزلت و بزرگی رو به هرکسی نمیده پر طاووس قشنگه به علی دایی کرکس ندهش!!! احمدی نجاد خودش دایی رو اورد خودش هم دایی رو برد و دید من ادم خوبیم گفت ممدی کار کار خودته باید کارو. سپرد به کاردون!!!
ولی ( با حالت بغض و اشک تمساح) بازم میگم قربون برم خدا رو!!!
ما:شما هم با لابی سرمربی شدین؟
مایل به کوهان شترمرغ:نه...ما فقط لابیمون از همه کلفت تر و پشمی تر بود!!!! من قرار بود تو اعضای کابینت اشپز خونه احمدی نجاد باشم که متاسفانه به خاطر عوض علی کردان و حداد باقر!! جام ندادن!!!
ما : برای بازی بعدی تا چه حد از برنامه های کره شمالی اطلاع دارید ؟
مایل به کوهان مرغ: تا جائی که بنده اطلاع دارم برنامه موشکی اخیر کره شمالی باعث خشم شیطان بزرگ و در رأس آنها جهانخوار شد و من از همینجا امیدوارم روزی پیام رئیس جمهور آنها هم در فضا پخش بشود!! تا انها هم حسرت به دل نمانند!!
البته من تو این بازی سعی بر این دارم که از علی دایی به عنوان مهاجم نوک استفاده بگیرم!!! و خداداد عزیزی و علی باغمیشه و مهدی فنونی زاده و ادموند اختر رو هم دعوت کنم!!!
ما : کلان قصد دارید چند نفر را به اردوی تیم ملی دعوت کنید ؟
مایل به کوهان : ببینید من تیم ملی را می آورم سر سفره حاجات مردم ولی اسامی ۱۶۵۷۸۷۹۸ نفر از مفسدین ورزشی همین الآن توی جیبم است که بزودی افشا میکنم...
شما اگه بخواین راحت بهتون میگم هامون چطور شد ادمین..خیلی راحت میتونم بگم قبل از انقلاب چه انجمنهایی وجود داشت!! میتونم راحت پرونده سیاه امثال معین و حامد رو بریزم رو دستت!!
ما:حالا هدفتون؟
مایل به کوهان :مطابق سیاستهای کلی اصل ۴۴ در سال اصلاح الگوی مصرف هر ایرانی باید طبق سهمیه حداقل سه تا توپ چهل تیکه در خانه داشته باشد . و در ضمن اسرائیل باید از صحنه روزگار محو بشود .!!
ما : نظر شما در مورد سایر مربیان داخلی و خارجی و کلاً هر کسی غیر از خودتان چیست ؟
مایل به کوهان : ( XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ) (بدلیل رعایت مسائل اخلاقی و ناموسی مجبور شدیم این قسمت را سانسور کنیم الان برای شما زود است این فحشها را یاد بگیرین !)
ما : چه برنامه ای برای اعتلاء ورزش ملی دارید ؟
مایل به کوهان : من ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران من را دوست دارند !!!. حالا چرا اینجوریه خودم هم نمیدانم . همه بنده را دوست دارند . ما یک سفر که میرویم قم تمام حوزه را می آورند برای تماشای ما .
یا مثلاً رفته بودیم مشهد تمام مدرسه ها و پادگانها و تیمارستاناتعطیل شده بود برای دیدن ما حتی افریقا هم شنیدم همینطوری است .
امیدوارم به جام جهانی برویم تا با ملت افریقا از نزدیک دیدار و گفتگو کنم . البته اگه شد یه سر هم با تیم ملی برای بازی تدارکاتی به کشور دوست و برادر ونزوئلا و رئیبس جمهورشون اقای هو گوز چاوو حمله میکنیم!!!
ما : سوال قبلی را یکجور دیگر میپرسم . شما کلاً چه برنامه ای در تمام عمرتان داشته اید ؟
مایل به کوهان : برنامه که زیاد داریم . دوشنبه ها دعای ثقلین میخوانیم شبش جلسه داریم برای ظهور آقا پس فرداش ناشتا میرویم جمکران ...تشنه میریم گوشنه برمیگردیم!!! پنجشنبه میناوند را می آوریم دعای کمیل بخواند جمعه برای تمرین پیاده میرویم بیعت با آرمانها . در مجموع با توجه به حجم برنامه ها گفته ام یک مدیر برنامه برای ما از قم بیاورند!!!
ما: کارنامه شما هیچ وقثت مثبت نبوده!!!
مایل به کوهان : اقا چشم نداری ببینی!! اون زمان که تو تاتی تاتی میکردی من تیم ملی رو هدایت میکردم!!! اون زمان که game mood بازی میکردی من مهدی مهدوی کیا رو از فتح تهران کفش کردم!!!
ما : نقش رسانه ها را چطور ارزیابی میکنید ؟
مایل به کوهان : متاسفانه رسانه ها با سوء استفاده از فضای آزادی بیان دوست دارند هرچی دلشان میخواهد برای تخریب مجاهدتهای ما بگویند . ما قبل از مربی شدن یک جلسه اضطراری با وزیر ارشاد داشتیم که قرار شد با مساعدت ایشان از این به بعد فقط کیهان ورزشی چاپ بشود روزی سه نوبت . وزیر ارتباطات هم در مورد قطعی اس.ام.اس برنامه نود یک قولهائی داده اند ما اگر سه تا جواد خیابانی داشتیم الآن در سال الگوی مصرف هم در مصرف آب و برق صرفه جوئی شده بود هم عربستان را برده بودیم !!!
ما : اولین پیام شما به جامعه ورزش چیست ؟
مایل به کوهان : زر اضافه بزنن همچی میزنم ** بالا بیارن !
ما : برای شما در عرصه فوتبال آرزوی موفقیت میکنم .
مایل به کوهان : منهم برای ferend ام احمدی نجاد در عرصه انتخابات آرزوی موفقیت میکنم !!!
=========================
یه شعر رمانتیک در وصف علی دایی ساختیم جان پدراتون بخونین!!!
زمانی قهرمانی بود دائی
برای خود جهانی بود دائی
همه در خدمتش آماده بودند
برايش مثل خواهرزاده بودند!!
ولی کم کم علي دائی، ولی شد
وجودش مايه*ی صد معطلی شد
فقيهی شد به کار باندبازی
برای اين و آن پرونده*سازی
که: اين در بازی ماقبل فينال
نداده پاس من را پسٰ... فلان سال
فلانی در فلان جام جهانی
به جای من زده گل ناگهانی!
فلان آدم نميدادم اگر هل
خودم صدتای ديگر ميزدم گل!
دريغا قهرمان غرق غرض شد
در آشپزخانه گرم پخت و پز شد!!
اگر اين زور گفتن هست آسان
سقوط قهرمان، آسانتر از آن!!!
چو ميباشی مربی، بی*نظر باش
ز حب و بغض و غيره برحذر باش
وگرنه آن که کرده قهرمانت
به پائين ميکشد از نردبانت
مشو غافل ز زور خشم مردم
اگر افتاده*ای از چشم مردم
گريزد ملت از مرد ريائی
چه از بهرش عمو باشی چه دائی
چه کاپيتان، چه رهبر، چه فلانی!
نپنداری ز ملت در امانی
که می**بينی اقامتگاه تو ساخت
در آنجا که عرب رفت و نی انداخت!
عرب در رختکن بيرون شد از شورت!
کوچ تيم خودی را پاره شد چرت
که يا صاحب زمان خوردم گلش را
چرا بايد ببينم شومبلش را!!!:4:
==============================
یه مطلب نقد داریم از سریال جومونگ اماده میکنیم! به زودی میفرستیم!البته اگه دبییی شدیم شاید یادمون بره!!!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ای قشنگتر از پریا
استودیوم دیگه نریا
تیمه ملیمون میرینه
وقتی تورو میبینه
یا علی !
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
دمت گرم حاجی.اتفاقا جوکشو Hossein Rko برام فرستاد شعار تبلیغاتی ا. ...ح...م...د...ی...ن.....ژ...ا....د : به من رای بدید قول میدم دیگه استادیوم نیام!!!!!
پستت بی نقص بود مثل همیشه دوستت دارم در سطح لالیگا!!!!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
ابولی خدا وکیلی مصاحبت ته خنده بود :11:
دمت گرم داداش :11:
علی جان خیلی مخلصیم عزیز ...
سینا پیداش نیست ؟ :15: جایی رفته ؟
این معین ارشد پسر خوبه همه ریختین سرش که چی...
معین جون من خودم باهاتم عزیزم :7:
داوودی تو هم هستی که عزیزم.. دلمون واست تنگ شده بود آقا ...
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
داش معین چوب کاری میکنی ...شما حرفات خودش قسمه ... خدا شمارو برای هدایت ما و این بچه های نادون انجمن فرستاده!! ای فرستاده خدا بیا ارشادم کن .
داداش انجمن بی تو مثل یه تارعنکبوت میمونه که تارهاش که میشیم ما و بروبچ انجمن همینطور چرک و پیر هستیم و عنکبوتش که تویی نیستی که ببینی چه به روزمان امده...
بزار احوال بچه ها رو من بهت بگم...حال همشون خوبه..امسال سال رو با صرفه جویی اغاز کردن و دیگه روزی نیم ساعت ان میشن...
همشون زنده ان نفسشون از من و تو بهتر در میاد!! کبکشون مرغ میخونه..
علی گلدبرگ خیلی وقته بستریه بیمارستان داداش...بنده خدا چند روز پیش داشت تو خیابون راه میرفت یه لحظه چشماش ندید رفت مستقیم خورد به تیر برق!! انبسط انقباض شد در جا ترکید!! ازش جز یه خروار پشم و پیله هیچی نموند! خدا بیامرز بچه صاف و صادقی بود!! ولی عزراییل بهش فرصت نداد!!
سینا هم چند روزه رفته تو صف بلیت...حالا چکار کنه؟
میخواد بره کنسرت ببینه:11:..خدایی داش معین میبینی بچه های مردم رو به جایی که برن 4تا کتاب سیاست و مسائل جنسی و زناشویی و علم و مذهب بخونن میرن میشینن یه مشت وحشی و جن پرست گوش میدن..تازه غصشون میگیره باید 6 ساعت بشینن تا طرف بیاد...واقعان که چقدر اینها مخشون کاله!!!...
من خیلی رو مخ این بچه ها شب و سپیده دم کار میکنم که طرف این چیزها که ادم رو از زندگی و چرخه اب حیات دور میکنه نرن ولی متاسفانه اینقدر زیادن که بعضی وقتا منم بصورت خرد جمعی باشون میرم!!! و میخوام نشوم رسوا همرنگه متالیان میشم..!!!
من خیلی از ترانه های مستهجن بدم میاد...
ترانه فقط جواد یساری که مو رو به بدنت سیخ میکنه!! خسته ام من خسته ام من !!!
شعر فقط شعرای محروم سهراب سپهر نیا!!
خواننده فقط فتحلی اویسی!! لامصب چه چه بلبل داره!!!
داش معین داش معین رایتر هم خوبه...سلام میرسونه..اینم از وقتی مدیریت ارشد گرفته خیلی خودشو سفت میگیره!!! هر چی بش میگیم یکم شل کن..منظورمون رو بد میگیره!!!میگه نه من فقط واسه معین مددی شل میکنم!!!.
اره داش معین رایپر نگران نباش داش معین راست میگه باهاته ...دوست داره..عاشقته......
(منتها از در پشتت !!! )
همونطور که با هادی بود!!! با تو هم هست...همونطور که با من بود با تو هم هست...
بهرحال داش معین مددی تو غمت نباشه...این کشتی کج رو من سالم به ساحل میرسونم!! ولی لازمه یسری حقایق رو برایت روشن کنم داش معین...
اینها مثل بوغز یه عمره تو حلق و بینیم گیر کرده بزار بت بگم:
داش معین تو که نبودی اینجا یه سری مشکلات سوئ قصد و حسادت پیش اومد و میبینی داش ابوالفضلت رو از مدیریت عزل کردن..این بی وجدانهای رزل و ظلم ستیز مدیریت چشم دیدن موفقیت های روز افزون من و عوامل بیرونی من (گروه 7) رو نداشتن و برای اینکه به اهداف شوم و ظلم ستیز خودشون برسن من رو از چرخه مدیریت دور نگاه داشتن ...
ولی من زمین نخوردم و با کمکه یسری از ازادگان انجمن مثل دکتر هادی .کیومرث بلاک پور. مهندس بهمن ..زنده یاد بهنام اچ آی وی از قبرس.داوود مرد زنده (این یکی رو صاف فرستادیم تو دله دشمن..چون فاصلش با دشمن 1 کوچه است!!!) و یسری از بچه ها و عوامل مثل پویا و ارمان و عرفان ماشالا یکی دو تا نیستن برا خودشون یه انجمنن!!! و یسری از دوستان که در خفا هستند و ما برای روز مبادا نگرشون داشتیم راه های مقابله رو میچینیم...
داریم اقداماتی رو بصورت مخفیانه انجام میدیم و بدون این رجیم مستکبر و طاغوتیه هامونشاهی انجمن بزودی بدست همین ازادگان و اعضای باند گروه 7 متلاشی میشه !!
اینها ( هامون و معین و سینا و حامد و جدیدان امیر ارین و.. ) فکر میکنن ما واقعان جیره خور و گدای در خانه و کاشانه اشان هستیم!! ولی نمیدونن که ماخودمون حزبی هستیم ..
که پایه حزبمون صراط مستقیمه!!
و بدونن که ما بزودی این مزدوران انجمن رو سرکوب میکنیم و بزودی بر تخت پادشاهی و سلطنت (این جمله ها رو دارم با اشک شوق مینویسم) اینجا مینشینیم!!
اره داش معین...به اون زمان فکر کن که تو دیگه تنها نیستی چون با همراه اول تو هیچوقت تنها نیستی داش معین!!
به اون زمان که دیری نمیپاد فکر کن که دیگه ظلم و ستیز و جهل و ادمکشی و کاربر سطل اشغالی در انجمن وجود نخواهد داشت!
داش معین من تو این انجمن دولت تعیین میکنم ...داش معین من به پشتیبانی تو و این کاربران تهی دست و زحمتکش دولت تعیین میکنم!!! من تو دهنه معین رایترو و سینا میزنم ( هامون رو جرات نمیکنم بنویسم میترسم بن شم :4:)
اره خلاصه داش معین زیاد سرت رو در نیارم...این درد دلهای یک دلسوخته و عزل شده و مستعفی است...البته منو استعفا دادن!!!
خواستم فقط بدونی بقیه بچه ها هم در خفا مطلع هستند!!!
احیانن شب بخیر ساعت 3 شب شد!!!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
به به هم اکنون منتظر تحلیل تخصصی جناب دکتر ابوالفضل راجع به برادر ارزشی و مخلص سید جومونگ و سیده محترمه سوسانو و اهل بیت ایشان هستیم.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نه بابا... اخر هفته نیست که... 30 خرداد کنسرته... الان پیش فروش بلیط هاست...
ولی من هنوز دو دلم که برم یا نرم... هر چی فکر می کنم, می بینم پولش رو بدم دو دست لباس بگیرم, دو تا ویدئو game یا دو تا افترشیو و ادکلن بگیرم بیشتر لذت می برم تا این که اهنگهایی که هر روز گوش می دم رو با صدای بلند و کیفیت پایین گوش بدم...
ولی خدایی, شما هم اگر برای پولتون زحمت بکشین و کار کنین, با وسواس بیشتری براش تصمیم می گرفتین... معلومه ارمانی که دو ثانیه بعد از سال تحویل 70 هزار تومن فقط از والدینش عیدی گرفته سریع حاضر می شه کلی پول کنسرت بده... ما که مثل شما مایه دار نیستیم 90 یورو بدیم پول یه بلیط که از صبح تا شبش مجبور باشیم وایسیم...
هنوز معلوم نیست برم یا نرم... ولی به احتمال بیشتر نمی رم...! بالاخره باید یه فرقی بین اصفهانی جماعت با بقیه باشه:4:!
ممنون.
موفق باشین.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
لیورپول 4-0 برد و ما رو شاد کرد.
ایشالا توی این هفته چلسی رو هم میبریم.
(قرض اصلی این پست همون اسپم مشاهده بود.)
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
باخت نسبتا شیرین استقلال را به عموم استقلالیان در صحنه تبریک می گوییم . انجمن پرسپولیسی های مقیم مرکز :4:
:27:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
بازگشت من به ورزشگاه تختی اهواز
امروز بعد 6 ماه تصمیم گرفتیم بریم ورزشگاه اهواز باخت شیرین استقلال رو ببینیم وبیام
ساعت 2 رفتیم سمت ورزشگاه یک جا خوب بگیریم که ضایع شدیم یک جا بد گیرمون اومد بگو کجا پشت دروازه اونم پایینش
اینقدر اهوازی ها از استقلال متنفرند
یکی دو ساعت تشویق کردیم دیدم یک صدای اومد طالب لو اومد تو زمین به قول خارجی ها بو شد بعد هم باقیه دار ودسته
بعد لیدر های فولاد اومدند ورزشگاه جون گرفت بعد بازیکن های فولاد اومدند ما هم تشویق وحشتناک کردیم 20 تمرین کردند ماهم صحبت کریم بعد رفتنداومدند
صدای خواندن قرآن اومد همه بلند شدند به غیر از من چون من مسجد سلیمانی هستم
نیمه اول شروع شد چیزه خاصی ندیدیم آخر نیمه بود یکم بارون اومد بعد د نیمه تموم شد با دوستم بقیه رو کاکوچ کردیم رفتیم دونخ CHANG اومدیم که بارون وحشتناک شد عده ای هم رفتد یک جا بهتر گیرمون اومد بقیه بازی که دیگه دست فولادبود و...
بقییش برای بعد