مردك منم اصفهانيم ولي تو اين جور موارد خساست نميكنم يعني چه؟نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Dark Knight
تقصير خودت نيست اندكي بد و بيراه بگم حتما ميري
البته با خودته ها به هر حال شرايط فرق داره
نمایش نسخه قابل چاپ
مردك منم اصفهانيم ولي تو اين جور موارد خساست نميكنم يعني چه؟نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Dark Knight
تقصير خودت نيست اندكي بد و بيراه بگم حتما ميري
البته با خودته ها به هر حال شرايط فرق داره
سینا خان من اگه 70 هزار تومن عیدی میگرفتم , الآن پیشت بودم با هم میرفتیم کنسرت :4:نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Dark Knight
40 تومن عیدی گرفتیم 50 تومن عیدی دادیم :55:
نوووکرم
متأسفانه دقیقه ای پیش ابوالفضل بهم خبر داد که عموی پدرش فوت کرده ، واقعاً از صمیم قلب بهت تسلیت میگم ابوالفضل ایشاالله که غم آخرت تو زندگیت باشه و داغ از دست دادن هیچ عزیز دیگه ای رو تجربه نکنی
روحش شاد
فاميل نزديك تر از اين نداشتين ؟ ما كه سعادت ديدن باباي بابامون يا باباي مامانمون رو هم نداشتيم چه برسه به عموي بابا كه اصلا نميدونيم داريم يا نداريم اگه داريم اسمش چي بوده ؟
انشالا هر چي خاك اون مرحومه بقاي عمر من باشه !
روحش شاد يادش گرامي
چقدر جالبه كه شب اول قبر اين مرحوم با شب اول قبر استقلالي ها يكي شده!!!
سر شبي نشستيم يه تيريپ سريال مانوي اخرويه كليت اسرار رو ديديم. از اين سريال پندها و اندرزهاي فراواني به ما نايل گشت و ما در جريان ان به خاطر دوبلرهاي ضايع خنده هاي بلندي سر داديم كه موجب ناراحتي اعضاي خانواده شد.ادم خوبه راه به راه ميگفت خدا ازت راضي باشه و ادم بده هم هي نيرنگ ميكرد و ميخنديد.توصيه ميكنم اين سريال رو ببينيد تا رستگار شويد.
BYE
چلسی هم حال لیورپول رو میگیره و اون رو حذف میکنه.با 4 تا گل :9:
راستی کنسرت کیه ؟
اوخ اوخ بنده هم رحلت جانگداز عم کبیر برادر ابوالفضل رو تسلیت عرض میکنم...:10:
پژمان جان تور اختصاصی جواد یساری تو هلنده که اونجا ملت رو غافلگیر کرده و به همراه استاد عباس قادری با اراذل متالیکا فیت دادن!!
کاربران دقت کنند;
از این به بعد در این تایپیک ببینم کاربری مطلب گوناگون, یا عکس گوناگون و یا اخبار گوناگون گذاشته, دفعه ی اول اخطار و دفعه ی دوم به صورت موقت و دفعه ی سوم به صورت دائم اخراج خواهد شد.
کاربران فکر می کنند اسرارالتوحید خارج از انجمن هست... هی می یام می بینم یکی جغرافیای زن گذاشته, یکی سمند طلایی گذاشته, یکی اسپم مشاهده می ده, یکی می ** ای دی یاهوت رو بده, یکی می ** امضات چه قشنگه... به کل این جا رو کردین چت روم رفته!
مدیران هم از این قائله جدا نیستند... سپم مشاهده می دین, بعد از مشاهده پاکش کنید... در غیر این صورت با شما به صورت فیزیکی برخورد خواهد شد... چنان کف گرگی از معین بخورین که یکی از معین خورده باشین, سه تا از دیوار!
در کل,
ما هم برای عکس های گوناگون, هم برای مطالب گوناگون تایپیک جدا دارین... این مطالب رو همون جا بزارین.
استثنا:
در صورتی که در نوشته هاتون خلاقیت به خرج می دین و قاتی مطالبتون از این مطالب و عکس ها می زارین, موردی نداره... البته این مورد تغریبا فقط شامل استاد بیات و پروفسر کریمیان (باشه هادی هم همین طور... هادیی گریه نکن دیگه... ببین اسم تو هم گفتم... باریک الله...) می شه, چون بنی بشری در این انجمن به جز این دو (سه) دوست ارجمند خلاقیت نداره... البته امیر ارین و هامون دل پیرو از این قاعده مستثنا هستند... چون اون ها اصلاّ ادم نیستند...!!!....؟؟؟!!!... فرشته اند, چشمه ی خلاقیت اند, ای فرشته, ای جبرئیل, ای خلاقیت, ای ادیسون, حامد الهی فداتون شه... بره زیره تریلی, تیکه تیکه شه, پوست صورتش به کل بره, استخوناش پودر بشه... این قدر بدم می یاد ازش, بدم می یاد!(خدا نکنه!!!-(:4:))
ممنون.
موفق باشین.
[align=center]
سلام بچه ها منم بنابر مشکلاتی دیگه نت نمیتونم بیام همینطور انجمن :4:
به علت این که کابل برگردون کردن و به این خط جدید ما هم ای دی اس ال نمیخوره و و و
از دوستانی که تا به امروز ما رو تحمل کردن خیلی ممنونم اگه خوبی بدی از ما دیدید حلال کنید :4:
شاید 1 ماه دیگه برگردم احتمال کم 30 % :4: اما به احتمال زیاد میرم دیگه برنمیگردم :4: ایشالا :4:
:27:بای بای بای بای بای بای :27:
:2:
:10:
[/align]
ابولی بالاخره مرد خدا بیامرزش یادت نره شام نگه دار بزار تو فریز من باید بیام شامش رو بخورم خیلی حال میده راستی اگر مداح ندارین بگم بابام بیاد یه مرده هم غنیمته .
--------------------------------------
نگاهی به پستهای گزشته کردم ببنید
----------------------------------------
اسلیپ نات زیاد مهم نیست ولی متالیکا رو باید بری اگر نری خودم میام اونجا خفت می کنم فهمیدی بهمن هم زنگ زده گفتم اگر می ری منم میام شهیدت می کنم می فهمی . باید بری بایدنقل قول:
نوشته اصلی توسط The Dark Knight
------------------------------------------------------
اینم بهترین راه حل واسه توی گشادنقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
-----------------------------------------------------
سالاری فدات شم . حتما منتظرهمه در تهران هستم . قدمتون رو چشم معین می خواد تو تهران به همه شام بدهنقل قول:
نوشته اصلی توسط Goldberg The Man
---------------------------------------------------
شاید این بعد از یه حرفی که پشت تلفن بهم گفت دومین حرف مهم زندگیش باشه .نقل قول:
نوشته اصلی توسط R . I . P
عمرا فکر کردی عاشق چشم و ابروش نیستم که اصلا عکس نزاره بهتره کی می خواد سینا رو ببینه
خره تو اصلا مهم نیستی برو عکسهای جدید متالیکا رو بیار برامون .
داش معین حرص نخور این نمی فهمه
راستی تو چرا گوشیت رو جواب نمی دی خونه رو هم جواب نمیدی حالا دارم برات برو آخر پست رو بخون باهات کار دارم .
---------------------------------------------
داش سینا خوبه آدم حرف بزرگترش رو گوش کنهنقل قول:
نوشته اصلی توسط Mr.DMN
-------------------------------------------
بیا وقتی شهر بهم بریزه قورباغه هفتیر کش می شه بیا مثلا می خوای چی کار کنی کوچولونقل قول:
نوشته اصلی توسط New World Order
-------------------------------------------
ما همچنان از شنا فیض می بریم .نقل قول:
نوشته اصلی توسط ABOLFAZL
شعرت یه اشکالی داره که اینجا چون شاعر نداریم بنده ویراییش می کنم
ای قشنگتر از پریا
استودیوم تو دیگه نریا
تیم ملی با تو می رینه
وقتی که تو رو می بینی
----------------------------------------
به به داش ابولی آیت الله علی گلدبرگی رو هم که کشتی پشماش رو بیار اینجا به عنوئالن یاد بود بکاریم شاید درخت شدنقل قول:
نوشته اصلی توسط ABOLFAZL
-----------------------
بیا اینم از آهنگ تعریف کردنت دیگه خوب معلومه اینا رو بشنوه دیگه نمی ره کنسرت . معین این الان نصفه شبه حالش خوب نیست تو خودت رو ناراحت نکن جوک می **
---------------------------
به افتخار حرفهای انقلابی داش ابولی تکبیر ، تکتیر ، کفگیر و ................... بلند بگو
این حماسه این انقلاب انقلاب نور است ببینید من کی گفتم
------------------------------
راستی ابولی از هیچ کس نترس من اینجام
--------------------------------------------------------------------
تو فقط نرو ببین من چی کار می کنمنقل قول:
نوشته اصلی توسط The Dark Knight
------------------------------------------------------
[quote=The Phenom]
بهمن اون نمی فهمه تو حرص نخور می ری ها اینم واسه بار آخرنقل قول:
نوشته اصلی توسط 'The Dark Knight' pid='134591' dateline='1239478803
[/quote
--------------------------------------------
از مطالب گزشته بیاییم بیرون هوی معین از همین الان اعلام می کنم دیگه بهت زنگ نمی زنم یه ذره هم مرام و معرفت خوب چیزی هست بابا بیا یه تلفن بزن شاید من مرده باشم پسر عمه ام یا دوستم داره به جام پست می ده شما نارحت نشین . حتما باید اعلامیه ترحیم من رو ببینی خیالت راهت شه ای خدا ازت نگذره من که زنگ نمی زنم اگر زنگ زدی بهت می زنگم
10 دفعه زنگ زدم حالت رو پرسیدم تو ی همین دو فهته هم 10 دفعه زنگ زدم یا خونه نبودی یا وقتی زنگ می خورد گوشی رو بر می داشتی جواب نمی داید فکر کردی ارشد شدی خبری هست . حالت گرفته است . بالاخره تو کامپیوترت خراب می شه دیگه .
------------------------------------
ای بابا ما رفیتم اصفهان مجید رو ببینم مجید اومد تهران ما رو کنف کنه . داش مجید این هفته نشد ولی جمعه ی دیگه 100 % می آیم . منتظرم باش . امتحان می دم ساعت 12 از کاشون میام 2 اونجام پیشت. شب هم می رم کاشون بخوابم که صبح دانشگاه دارم . هستی دیگه . اگر مکاری ماری چیزی می زی ویزی هر جچی هست بگو من برنامه ریزی کنم . زود بگو ناز نکن .
تازه داش فربد هم هست باید اون رو هم ببنیم باید یه میتینگ چند ساعته بزاریم . یه بنای تاریخی رو هم ببینیم . داش مجید ماشین رو استاد کن اگر نداری فربد داری بیار اگر نه که باید پیاده گس کنیم . زود بگو می خوام ببینم تنها بایم یا با دوستانم .
---------------------------------------
منتظر قسمت جدید دالتونها باشید فردا .
--------------------------
چاکر داش سینا باشه حواسمون هست ما رو هم حساب کردی
--------------------------
ای بابا داش امید تو هم داری می ری خیلی ناراحت شدم ابولی ببین چی شد خیلی ناراحت شدم اصلا اعصابم به کل ریخت بهم یعنی چی . داش امید زودتر برگرد مامنتظرت می مونیم دالتونها رو هم خودم برات پست می کنم در خونتون .
خدا حافظ ای برگ و بار دل من
خدا حافظ ای سایه ساره همیشه
اگر سبز رفتی اگر زرد ماندم
خداحافظ ای نو بهاره همیشه
-----------------------------
خوب امید رفت یالا این جاییزه اش رو بفرستین واسه من منتظرم ها
سلام بچه ها!
اول ممنونم از دوستان عزیز چه در انجمن چه در تماس.. با من ابراز همدردی کردن ...
انشالا هیچ وقت شما هم غم نبینید! و غم اخر ما هم زودی تموم بشه! چون غم های بعدی سر صف مونده!!!!
میگن سالی که نکوست از بهارش پیداست..از قدیم( حدود 2 قرن پیش) تو طایفه ما اینطور بوده که اول سال اگه فرد کهنسالی ازمون میرفت..تا اخر سال شاهد مرگ و میر زیادی بودیم و اگه جوون بره کمتر اسیب میبینیم!خدا بدادمون برسه امسال...خیلی باید مواظب محمد هوگن و بچه های انجمن باشیم!!
عمو قدرت ا.. بیات عموی 78 ساله حاج حشمت ا.. پدر اینجانب ابوالفضل بیات شنبه صبح ساعت 3 بامداد واسه همیشه رفت پیشه خدا! و امروز صبح هم مراسم خاکسپاریش بود... جایی که به اعتقاد خیلی از بستگان باید زودتر میرفت چون واقعان داشت زجر فراوانی از مریضی میدید...
عمو خدابیامرزمون تا قبل از فوتش بسان اندرتیکر چندین بار مقابل انواع و اقسام سکته ایستاده بود و در حقیقت مقابل این فینشیر مهلک دووم اورده بود !!ولی بالاخره پریروز مقابل این سکته پین فال شد!! و ملتی رو در غم رفتنش عذادار کرد...
من خودم زیاد عموم رو نمیدیدم..شاید ساتلی یکبار.. یعنی تازه چند سال بود که پسر ناخلفش از روستای زادگاهش در شهرستان خمین اون و مادرش رو به اهواز کشونده بود و یه کلبه درویشی در اختیارشون گذاشته بود! ولی چه افسوس که پدر همیشه باید حرص گند کاریهای پسرش و بچه های پسرش رو میخورد!!(اون پسر عموهای معروف که میگم پدربزرگشون این بوده!!!)
حتمان لابد همچین پسرایی باید یک پدر بد هم داشته باشن ولی به همین روز عزیز قسم که عمو قدرت اصلان عملش و کردارش با اینها مخصوصا پسر ناخلفش فرق میکرد!! هر چقدر پسر و نوه هاش اهله کلک و جاروجنجال و دود بودن ولی این خدا بیامرز زورش به مورچه هم نمیرسید!! فقط جوونیاش یه قمار باز بود!!
قبل از عید دمه موت بود ولی عید رو خراب نکرد و چند وقت بعد رفت! همه میدونستن رفتنیه ولی وقتی رفت تازه فهمیدم چه عمویی بود ! :2:
من همین 1 هفته پیش بود که خونه پسرش بودیم و با پسرعموها داشتیم پاستور بازی میکردیم!و دیدمش افتاده به جا و تو حال خودش نبود...صورتش شکسته تر ....
رفتم پیشش نشستم با لهجه خودش بهش گفتم خوبی عامو !؟ صدامو میشنوی... با ایما و اشاره چشماشو تکون داد...حتی زور نداشت دستشو بلند کنه بکشه رو سرم! با همون صدای پیر و خسته اش گفت :خوبی بالام ....
و رفت...
روزی همه ما خواهیم رفت!
عمو هیچی تو زندگیش جا نذاشت یعنی امروز ندیدم یکی از خوبی ها و سادگی های این مرحوم نگه...همه از سادگیش و با تقواییش میگفتن و پسرش رو نفرین میکردن!
اره دوستان عمر ادمی همینه!...زندگی همینه..عمو 78 سال زندگی کرد اخر کجا رفت؟ رفت تو یه وجب خاک..صبح که خاکش کردن همه میگریستن ...من به رفتنش گریه نمیکردم من داشتم به سعادت اخرتش اشک میریختم!..امشب شب اوله قبرشه...مطمئنن اینقدر پاک هست که نکیر و منکر هم نتونن ازش مورد بگیرن...
خوش بحال عمو که این سالهای اخر عمرش همش یا مسجد بود به نماز خوندن یا کتاب قران دستش بود..خوش بحال عمو که توشه اخرتشو ساخت و رفت!
ولی این ماها هستیم که تو منجلاب رفتیم و خودمون خبر نداریم..
ادعامون میشه تو فکر اخرتمون هستیم ولی فقط وقتی یه جا کارمون بیخ پیدا میکنه به فکرش میوفتیم... تو خوشی ها و زرق و برق ها هیچ وقت یادش نمیکنیم!!
ای کاش من هم اقلان کمی مثل عمو میشدم! اقلان خیالم راحت بود.....ولی ...!
==================
ما و چند تا از بچه ها زبونمون مو در اورد بس گفتیم اسرار رو نگه دارید ولی فکر کنم داس عدالت انجمن اقا سینا کفاشیان بتونه این قافله رو اروم کنه!
انصافان سینا جان این ارسالت تیری بود بر قلب دشمنان قسم خورده انجمن رهبری !
به اعضای گروه 7 گفتیم هر طور شده سینا رو از پرسنل هامونینا بکشید بیرون بیارینش تو ازادگان انجمن..مطمئنن با سینا میتونیم خیلی زودتر از اینها این رجیم قاصب رو به زیر بکشیم!
این چند روز چند تا از ازادگان رو اجیر کردیم فرستادیم تو دله دشمن تا اطلاعات بگیرن و همچنین اعلامیه های سید نصر ا... رو به در و دیوارهای تاپیکا بزنن!!!
که متاسفانه تو این عملیات ساواک های انجمن مثل ارمین 13 . کیان دانلودر . پریا اخبار گو که عضو رجیم ستمگر هستن چند تا از ازادگان ما رو مثل ساسان .عرفان.رو دستگیر کردن ولی کیومرث تو این عملیات بعد از شلیک گلوله یکی از ساواکی ها جا خالی داد و تیر این ساواک ملعون به تاپیک اخبار رسترمنیا خورد و باعث ریزش در انجمن شد ...
کیومرث بعد از فرار به صورت جسته و گریخته خودش رو به ازادگان رسوند و ما و اعضای 7 رو خوشحال کرد و از طرف بهنام قبرسی نائب رئیس گروه 7 لوح تقدیر و معافیت جانبازی!!! گرفت!! چرا که بازوش یه خشه کوچیک برداشته!!
البته ما هم تو گروه 7 خودمون و دیگر بچه های ازاده انجمن 2 تا جاسوس پیدا کردیم که بصورت کنترل نامحسوس زیر نظر گرفتیمشون و بزودی از اعضا اخراجشون میکنیم تا دیگه نیان اطلاعات ما رو در اختیار دشمن غاصب و ستمگر بزارن!
حیف حیف ...ای کاش میزاشتم همون روز که فهمیدیم.. هادی جلاد گردنتون رو از بیخ بزنه که دیگه خیانت در امانت نکنید!
بزودی اسم این دو اجیر شده و پول گرفته از معین رایتر تهیه کننده انجمن رو اعلام میکنیم ...
قصاصشون میکنیم و یا میفرستیمشون دله اشغال!! تا درس عبرتی بشه واسه دیگر ازادگان و احیانن کسانی که پول میگرن و جاسوسی میکنن!
به ساوکی ها و رجیم اشغالگر هشدار میدیم ساسان و عرفان مارو ازاد کنن!!!! تا ما هم باتون کنار بیایم....
داش هادی خیلی چاکریم....
تا بعد....