RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
دکتر تو یه خرده عقبی از ما جرا ها نه
بابا هیث لجر که خیلی وقته مرده تازه فیلم هم به زودی اکران نمی شه و تا حالا من فقط خودم 100 تا از روی نسخه اورجینال و DVD9 ناینش فروختم . یه خرده اون ساعت ویندوزت رو بکش جلو بیای توی تمدن . ایران همینجوری 100 سال از تمدن دور هست تو هم که دیگه هیچ یه 5 ماهی عقبی . دیگه وا ویلا .
الان من خیلی تعجب کردم نمی دونم شاید داویکس تبلیغش تاز دست تو رسیده باشه .
---------------------------------------------
ابولی داری می گی نمونه اش امید دقت کردی اومدی خداحافظی کرده رفته نه خدایی دقت کردی . به من گفت دیگه نمیایم . بابا نه یه تنکسی زدن بچه ها نه کسی به یادش بود . خدایی این تاپیک رو بگردید خودتون می بینید چقدر این امید پست داره . بنده خدا این همه اینجا زحمت کشید ما دوستاش دورش نباشیم کی باهاش باشه . باب یه چندتا اس ام اس بدید بگید جاش خالی هست طرف یه وقت تو دلش نگه ما اصلا آدم حسابش نمی کردیم .
پسر خوبی هست البت توی داستان دالتونها هم هست امید یوگی خودمون رو می گم.
-------------------------------------
دوستان سینا الان یه خرده حالش خوب نیست نمی دونه چه جوری نره کنسرت متالیکا که من یادم بره و نزنم نکشمم الان خیلی افارش پریشون هست . فعلا حرف رو گوش کنید بعدا خودم از خر معین میارمش پایین .
--------------------------------
به زودی سری دوم خاطرات دانشگاه رو می زارم البت هفته ی دیگه منظورم هست با دالتونها می زارم .
-------------------------------
می بینم که تاپیک مشکلات کامپیوتری رفته اون زیر و هیشکی خدا رو شکر مشکل نداره . نمی دونم شاید نمی بینه بیاد مشکلش رو بگه . به زودی یه سری اطلاعات اضافی می زارم توش تا هم شما استفاده کنید و هم تاپیک بالا اومده باشه .
همچنین به زودی نقد چند تا فلیم رو می زارم تا لذت ببرید تا اون تاپیک هم بالا بیاد .
دیدم مجید تاپیک قدیمی خیلی وقته بالا نمیاره گفتم دست به کار بشم . بچه ها حوصله اشون داره سر می ره یه خرده به جز معین رو تماشا کنند .
---------------------------
دوستان امید یادتون نره .
------------------------------
راستی در مورد داستان بگم چون توی قسمت قبل من خیلی نقشم کم رنگ بود و تا چندتا قسمت بعد همینجوری کمرنگ هست یه خرده توی این قسمت نقش خودم رو پرنگ کردم تا یه خرده تو چشم بیاد این بازیگری نابم .
نقش معین هم تا اطلاع ثانوی کمرنگ هست تا زنگ بزنه یه خرده با هم حرف بزنیم دلم براش تنگ شده . آدم باش بیا زنگ بزن .
نقش حامد هم خوبه امید هم خوبه البت دارم روی نقش مجید و بهمن کار م یکنم تا اونها هم به تناسب توی داستان بیان و داستان از محوریت در بیاد .
در صورتی که پیسنهادی دارید می تونید از طریق پ.خ بگید . در صورتی که علاقه ای برای بازیگری در سریال دارید می تونید باز هم از طریق پ.خ بگید .
البت یه سورپرایز دارم در قسمتهای بعدی دوتا از **** استارهای بازیگری سایت به ما اضافه می شن و تیم رو کامل می کنن که جا داره شما منتظر باشید ببنید چی می شه .
نمی گم تا قسمت بعد منتظر اتفاقهای جالبی باشید .
ما باز هم به بازیگر احتیاج داریم . داستان نویس فیلم بردار و تدارکات خیلی مهمه یه بازیگر هم میخوایم نقش معین رو بگیره و معین رو بفرستیم بخش تدارکات اونجا بیشتر به در می خوره . اصلا استیلش به درد بازیگری نمی خوره .
خلاصه این سریال باید واسه اسکار سال دیگه تموم بشه من باید هر 24 اسکار رو بگیرم من حالیم نمی شه .
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
( هادی چرا ضایع میکنی نامرد ) :4:
من گفتم شاید بعضی ها نفهمیدن هنوز خبرشو بزارم .. باتری مادربردمم ترکیده ساعتش میزون نیس :4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
من فعلا حرفی ندارم تو اسرار بزنم از دست این چلسی ...
ولی چقدر بازی قشنگ بود دیشب ... با بهنام شرط بندی کردیم دیشب که هر کی ببازه باید زنگ بزنه به معین و بگه من *** ... :-<
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
انقدر مطلب تو این هفته زیاد بود که حوصله نکردم همه رو بخونم فقط دالتون ها رو خوندم که خیلی داره باحال میشه ... هادی رفتی تو مرد دو هزار چهره !!!
ــــــــــــــــــــــ
راستی قهرمانی ذوب آهن تو لیگ برتر و پرسپولیس تو جام حذفی رو هم پیشاپیش تبریک میگم !!!
ــــــــــــــــــــــ
با فرمایشات ناظم سینا هم کاملا موافقم ... اسرار داره گمراه میشه ... صاحبش نباشه و اون روز رو نبینه !!! :4:
ـــــــــــــــــــــ
لازم به ذکره به دلیل درس های زیاد و خرخونی های پیاپی از اومدن روزانه به انجمن معذورم ... از نبودم لذت ببرین !!!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
عجب بازی ای بود چلسی و لیورپول......
میگن فوتبال قابل پیش بینی نیست...
ولی من دوست داشتم لیورپول بره بالا:4:
حیف شد ولی اگه منچستر نره بالا بارسلنا 100%قهرمان میشه
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط MRT619RKO
( هادی چرا ضایع میکنی نامرد ) :4:
من گفتم شاید بعضی ها نفهمیدن هنوز خبرشو بزارم .. باتری مادربردمم ترکیده ساعتش میزون نیس :4:
ما کوچیکیم تیکه هم نمی تونم بندازم فدات شم ولی اگر نگاه کنی اسرار و این موضعت توی قبلا مطرح شده بوده .
--------------------------------
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Dr.PouYa
انقدر مطلب تو این هفته زیاد بود که حوصله نکردم همه رو بخونم فقط دالتون ها رو خوندم که خیلی داره باحال میشه ... هادی رفتی تو مرد دو هزار چهره !!!
ــــــــــــــــــــــ
راستی قهرمانی ذوب آهن تو لیگ برتر و پرسپولیس تو جام حذفی رو هم پیشاپیش تبریک میگم !!!
ــــــــــــــــــــــ
با فرمایشات ناظم سینا هم کاملا موافقم ... اسرار داره گمراه میشه ... صاحبش نباشه و اون روز رو نبینه !!! :4:
ـــــــــــــــــــــ
لازم به ذکره به دلیل درس های زیاد و خرخونی های پیاپی از اومدن روزانه به انجمن معذورم ... از نبودم لذت ببرین !!!
سالاری جیگر من کوچیکتم که تو داری با داستان ما حال می کنی .
مرد دوهزار چهره باید بیاد از روی این بسازه یه داستان ببینم من چه جوری این اشک و ها لبخندها و هیجان و تنظزو اینها رو در هم می آمیزم . قسمت بعد بمب خنده ای هست واسه خودش و هم خیلی ههم گریه داره .
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
[align=center]به به میبینم که بالآخره یکی منو درکم کرد و نقش من پررنگ شد توی داستان:4:
هادی جون این جمعه که گذشت متاسفانه نشد همدیگرو ببینیم و من رفتم تهران پیش جیگرم و رفیق دیرینه ام ((امیر آرین))
انشاالله این جمعه منتظرتم بیای اصفهان تا فیلمهارو ازت بگیرم؛باخودت که ماری ندارم:4:شوخی بیدا:7:
پویا کسی از تو نظر نخواست که با نظر سینا موافقی:4:در مورد پرسپولیس هم باهات موافقم:5:ذوب هم انشاالله قهرمان میشه؛پرسپولیس که نشد لااقل تیم شهر خودمون بشه:4:اگه قهرمان بشه قند تو ک*و*ن فربد پولکی میشه:11:
حاجی گفتی هیث لجر یاد خاطاتمون افتادم:10:عجب آدم خوبی بود:2:همش بهم میگفت مجید دوست دارم اسکارو از دست تو بگیرم؛ولی عجل فرصت بهش نداد که افتخار اینکه اسکارو از دست من بگیره داشته باشه:4:
یادمه گفت دلم اسمارتیز میخوام منم اشتباهی قوطی قرصهای آسپیرین و بروفن رو بهش دادم((آخه شکل اسمارتیز بود:4:))اون بنده خدا هم همه رو خورد و ریغ رحمت رو سر کشید:10:
در پایان هم چندتا عکس طنز واستون میذارم؛فقط خدا کنه گیر ندن بهمون:30:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط MRT619RKO
سلام !
آقا مرگ هیت لجر حسابی حالمو گرفت .. تو انجمن ندیدم تاپیکی براش بزنن .. !
-
مقام های رسمی نیویورک گفته اند که علت مرگ هیت لجر، هنرپیشه سرشناس هالیوود آن بوده که تصادفا بیش از حد، دارو مصرف کرده بود.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
یک سخنگوی پلیس گفت: "وی درحال بیهوشی در آپارتمانش پیدا شد و مرگ او همانجا تایید شد."
پلیس پیش از این گفته بود که در کنار جسد وی قرص های خواب پیدا شده است و افزود درباره احتمال مرگ وی در اثر زیاده روی در مصرف مواد مخدر تحقیق می کند. در ماه سپتامبر لجر از دوست دخترش میشل ویلیامز که با او یک دختر دو ساله دارد جدا شده بود. هیت لجر در فیلم جدید "بتمن، شوالیه تیره" که به زودی اکران خواهد شد نقش بازی کرده است.
---
واقعا حیف این بازیگر بود .. آینده خوبی در انتظارش بود .. ! :10:
روحش شاد ! :34:
من خيلي شديد تر حالم گفته شد و براش خيلي گريه هم كردم.
اما به دخترش اشاره كردي 2سالش هست اين عكس از اين بازيگر همراه دخترش كه فكر كنم همون موقع هايي بوده كه داشته بتمن رو بازي ميكرده.خدايي هم خيلي توپ بازي كرد.رنگ موهاش رو ببينيد.
اينم عكس:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
http://www.gigaimage.com/images/9qt477ejb0oh8oih5z.jpg
اسكار حقش بود واقعآ
روحش شاد.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
سلام !
آقا مرگ هیت لجر حسابی حالمو گرفت .. تو انجمن ندیدم تاپیکی براش بزنن .. !
-
مقام های رسمی نیویورک گفته اند که علت مرگ هیت لجر، هنرپیشه سرشناس هالیوود آن بوده که تصادفا بیش از حد، دارو مصرف کرده بود.
[تصوير: heath-ledger.jpg]
یک سخنگوی پلیس گفت: "وی درحال بیهوشی در آپارتمانش پیدا شد و مرگ او همانجا تایید شد."
پلیس پیش از این گفته بود که در کنار جسد وی قرص های خواب پیدا شده است و افزود درباره احتمال مرگ وی در اثر زیاده روی در مصرف مواد مخدر تحقیق می کند. در ماه سپتامبر لجر از دوست دخترش میشل ویلیامز که با او یک دختر دو ساله دارد جدا شده بود. هیت لجر در فیلم جدید "بتمن، شوالیه تیره" که به زودی اکران خواهد شد نقش بازی کرده است.
---
واقعا حیف این بازیگر بود .. آینده خوبی در انتظارش بود .. ! 10
روحش شاد ! 34
من خيلي شديد تر حالم گفته شد و براش خيلي گريه هم كردم.
اما به دخترش اشاره كردي 2سالش هست اين عكس از اين بازيگر همراه دخترش كه فكر كنم همون موقع هايي بوده كه داشته بتمن رو بازي ميكرده.خدايي هم خيلي توپ بازي كرد.رنگ موهاش رو ببينيد.
اينم عكس:
[تصوير: 9qt477ejb0oh8oih5z.jpg]
http://www.gigaimage.com/images/9qt477ejb0oh8oih5z.jpg
اسكار حقش بود واقعآ
روحش شاد.
ببخشيد دوستان شما حالتون خوبه؟؟؟؟؟؟:21::21:
هيت لجر نزديك 1سال و 2ماه هست فوت شده
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
اطلاعيه فوري گروه سون ( 7 خارجكي)
از اين لحظه تا 48 ساعت به ساواك هاي انجمن فرصت خواهيم داد تا زنان و فرزندان ما ( عرفان و ساسان ) رو ازاد كنند.در صورتي كه اسراي ما بعد از اين مدت ازاد نشوند همينجا جلوي ديدگان 4600 كاربر و كارگر و كار خر و نره خر و... اعلام ميكنم كه هر چي ديدين از چشم خودتون ديدين.تمام كلاهك هاي هسته اي موشك هاي قاره پيما و بمب هاي اتمي - فسفري - يشمي - سورمه اي هفت رنگ و ... ما روي مقر ساواك هاي انجمن تنظيم شده و در صورتي كه درخواست هاي ما اجابت نشه تاپيك ماپيكاتونو با خاك يكسان خواهيم كرد.حتي ديشب برادر ارجمندم اقاي بيات يكي از اين بالگردهاي اپاچيمونو ورداشته بود بره تاپيك مرخصي مديران رو گلوله باران كنه كه با ممانعت هادي رشدي نويسنده كتاب ايات دالتوني رو به رو شد.
اي ازادگان ! اي برادران ! با ما باشيد و تسليم نشويد.بدانيد كه خدا با ماست.اگاه باشيد كه اين تهديد هاي پوچ و تو خالي دشمن بر ملت ما اثر نخواهد كرد.مگر تا پيش از اين ما را زير فشار و سلطه خود قرار نداده بودند.مگر اين تحريم ها و بلاك كردن ها بر حركت ما اثر گذار بود؟؟؟
اي سران سايت از خدا بترسيد.تا كي ميخواهيد مثل كبك سرشو زير برف نگه داريد؟خوب بياريدش بيرون يكم هوا بخوره!!!
ما را تهديد ميكنند كه بلاكتان ميكنيم.خوب مگر جوان رعناي ما يعني ارمان - فو رو بلاك نكرديد؟مگر اف جي اي را جلوي چشمان ما زنده به گور نكرديد؟!مگر اين همه بلاك كردن ها توانست اراده ي ملت ما را سست كند؟
مكر و نيرنگ تا كي؟كي ميخواهيد از خواب غفلت بيدار شويد؟
اهاي اقاي رايتر مگر اين شما نيستيد كه هر شب عده اي را اجير ميكنيد تا هويت من رو ويرايش كنند؟
اقاي اي ام لجند مگر شما ادعاي تمدن نميكني پس چرا سالي يك بار هم صورتت رو اصلاح نميكني؟مگر شما نبودبي كه در اخرين باري كه رايزني كرديم گفتيد كه درامد نفت امسالتان رو بدبد من ژيلت فيوژن بخرم؟پس چه شدند اون پول هايي كه از سر سفره بسيجيان ما بلند كردي؟
من ديشب در يكي از اين سنگرهاي جوانانمان به سر ميبردم واقعا وقتي ميديدم كه اين ها چطور با شور و اشتياق خاصي اسرار و به ** ميكشن واقعا از زور خوشحالي انم ميگرفت!!!
اين رو هم بدانيد كه ما پي پي همه رو ماليديم به تنمون و از هيچ قطع نامه اي باك نداريم.تازه سينا هلندي رو هم كشيديم طرف خودمون تا بر سرتاسر اروپا هم مسلط باشيم.
تهديد ما رو جدي بگيريد و منتظر حملات احتمالي از سوي كيومرث و يارانش باشيد شايد امشب شبه حمله باشه.
شب حمله همهمه بود . . . توي تاپيك واهمه بود . . . پول هادي دست بهنام قبرسي بود! . . . دعوا سر تايپ اخبار رستلمنيا بود !
منتظر بيانيه ي رئيس گروه سون هستيم.
تكبير !