RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
بردارد بسیجی !یا بهنام قزوینی ملقب به مرد دو هزار باسن ! روی کمک های ما حساب کن برادر ما همه جوره از پشت کاورتیم ! در ضمن طی اخرین مذاکرات ارمان هفت ترقه لشکر نظام ابادو که اخیرا مجحز سلاح به گوز 7 شاخه شده اماده خدمت کرده !
من سرور تعیین میکنم ! من تو دهن مای بی بی میزنم !
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
اقاي اي ام لجند مگر شما ادعاي تمدن نميكني پس چرا سالي يك بار هم صورتت رو اصلاح نميكني؟مگر شما نبودبي كه در اخرين باري كه رايزني كرديم گفتيد كه درامد نفت امسالتان رو بدبد من ژيلت فيوژن بخرم؟پس چه شدند اون پول هايي كه از سر سفره بسيجيان ما بلند كردي؟
بهنام جان یادمه آخرین عکسی که از خودت تو فروم گذاشتی دقیقا نمیتونستیم فرق بین تو و درخت رو تشخیص بدیم
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط New World Order
دعوا سر تايپ اخبار رستلمنيا بود !
[align=center][size=x-small]
ببخشيد اونوقت بهنام ما كجا قرار ميگيريم ؟!! هر چي گشتم نامي از ما يافت نشد !
بچه ها همينجا گروه خبر رساني انجمن A & P موضوع دعوا بر سر تايپ اخبار رسلمنيا رو تكذيب ميكنه
. احتمالا ستون پنجم دشمن داره شايعه سازي ميكنه :15:
[/size][/align]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
عمو قدرت خدابیامرزم همیشه میگفت : بالام سیاست خار مادر نداره نمازه و روزه رو بچسب!
بارکلا بچه ها ...چه بحث هایی...
بارکلا داش هادی ...دیشب هم بهت گفتم دالتونها هر روز بهتر از دیروزه! در مورد امید هم درست گفتی ...امید بچه پاک و صاف و صادقیه! ولی من میدونم این پسر دوست داشتنی بزودی برمیگرده چون سابقه رفت و برگشت رو مثل امید روانخواه رو داره!!
از سخنان بهنام نائب رئیس لشکرصراط مستقیم و باند 7 مفتخر شدیم! ایشون به خوبی بیانیه های مارو در اختیار کاربران جان به کف میزاره ...و خیلی چیزها رو هم خودش اضافه میکنه!! یسری دوستان خیلی دوست دارن بیان تو لشکر صاحب زمان ...ولی باید قول بدن که تا اخرین خون بجنگن در راه وطن! ....
ما فعلان سکوت اختیار میکنیم و در خفا برنامه ها مون رو عملی خواهیم کرد ! فعلا سکوت تا به موقع و سریع السیر برنامه ها و وضایف رو تشریح کنیم...
موفقیت نزدیک است!!!
=======================
حتمان وقتی بچه بودین بارها و بارها این داستان گوسفند قندی و بچه هاش رو شنیدین و دیگه تکراری شده براتون ...
ما امروز تصمیم گرفتیم یه نگاه موشکافانه به این داستان که حقیقت هایی درونش هست اشاره کنیم و دوستان رو از اصل این داستان بعد از 20 سال با خبر کنیم....
آنچه در داستان بزبز قندی بیشتراز همه به چشم میخوره و شک بر اندازه رفت آمد مادر بچه هاست به گونه ای که هیچ وقت در خانه نیست و گرگ نابکار از همین خلاء استفاده میکرده !!!
اونجور که معلومه موارد مشکوکی دیده شده که بز بز قندی به بهانه تهیه علف تازه ازخانه خارج میشود اما به محض اینکه دو سه تا کوچه از خانه دور میشود, تغییر جنسیت و ماهیت میده و به سرعت گوشی مدل کا 810 خودش رو که به یکی از خطوط اعتباری همراه اول تجهیز شده در می یاره و به بز نر که همون بوی فرندش میشه زنگ میزنه...
ظرف ۵ دقیقه گوسفند نر با موهای فشنی با یک عدد پژو پارس اسپروت کپ شده به سراغش می یاد و با هم میروند صفا !!! :11:
احتمالن تو این گشت و گذار هم با هم ارتباطات جنسی و تششعی برقرار میکنن! چرا که این دو بر خلاف ما ادمها ازادن و میتونن با هم امیزش کنن !(خاک بر سرمون یعنی از گوسفندا هم کمتریم )
اما اصل جریان خونه مامان بزه و بچه هاش اینه...
بز پدر که سه شیفته در مزرعه.جنگل و چراء کار میکند و اصلان وقت نمیکنته که به زندگی و بچه هاش برسه ..همش فکرش شده پول و چک و سفته و علف!!...
بزمادر هم که میرود صفا با دوست پسرش..همون گوسفند فشنه!!! ...
بچه ها هم تنها در خانه میمانند . کمترین خطری که تهدیدشان میکند گرگ پشت درب است و ...
مادر بچه ها فکر میکنه بچه ها تو خونه ساکت میشینن ولی نمیدونه که اونها *** خودشن و اونها هم بعله!!
متاسفانه این گوسفندهای بی تربیت فرهنگ استفاده از ******* هم نمیدونن...
همش کارشون شده نگاه کردنه شبکه های س...و تف و لعنت میفرستن که چرا شبکه های ایک ایکس ال و مولتی ویتامین و ووو بسته ان....
اینگونه میشه که یکی از بچه ها شنگول از آب درمیاد! چون مدام در حال خوردنه اب شنگولیه و مدام تو خونه مسته!!
منگول هم که بینوا مونگول است و هپلی و زیاد سرش نمیشه.... نیازی به شرح حالش نیست...
حبه انگور خیلی تخمه جنه..مدام یا داره ارایش میکنه با زنگ میزنه به گوساله ها !!!.
خلاصه نرمال ترین شخصیت داستان همان گرگ است که هدفی منطقی را در کل داستان دنبال میکند و گرنه کلیه شخصیت های داستان به نوعی دچار انحرافات اساسی میباشن!!
حالا هر وقت یه 40 سال دیگه خواستید واسه بچه هاتون قصش رو تعریف کنید واقعیتش روکه بالا نوشته شده بگین!
======================================
عکس هفته :
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
:12:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
بادیگاردهای جناب میر حسین...:23:
امروز اومده بود دانشگاه اهواز و برای مردم سخنرانی کرد ...طبق معمول حرفایی رو زد که همه کاندیدا قبل از انتخاباتشون میزنن ولی وقتی بر سند ریاست نشستن این حرفا و وعده و وعیدها یادشون میره...! امیدواریم...
یا علی....
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
از کاربر New World Ghebres درخواست دارم انقدر نظر نَدن ، هر دفعه باید امضای رقت انگیزت رو ببینم !! بنده هر وقت که اراده کنم امضات رو عوض میکنم و دفعه دیگه هم ، سوسک که سهله نذار اون عکسی رو که تو دستشویی خونتون ازت گرفتم رو بذارم امضات !!
از تاپیک اخبار رسلمینیا ایراد میگیری ؟! تو در چه جایگاهی هستی که به گروه بزرگ خبر رسانی A & P توهین میکنی ؟ هان ؟
تازه حامد ، اون عکسی که از بهنام گذاشتم فروم چهرش پوشیده بود ، بهم پول داد ( پول خودشم نبود همونی بود که از هادی دودر کرد ) گفت اگه عکس تمام چهرمو بذاری فروم شناساییم میکنن و پدر مادر های بچه های 10 - 8 سال که زندگی پسراشونو ویران کردم میوفتن دنبالم ... واقعاً این اصلاً با چه رویی تو خیابون ها میگرده من موندم !!!
فقط کافیه یه بار دیگه یاوه گویی کنی تا عکس تمام رخت به پلیس های مرکزی میدان رسالت و قزوین پست بشه !!!
------------
این عکس هم به خاطر تمامی حرف هایی که بهمن و هادی تو رشت پشت سر من زدند
Bahman & Hadi - Pla*y Bo*y 2009 Cover Girl !!!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
يا قمر بني هاشم برادر ابوالفضل تو چطور در كنار همچين موجودات وحشتناكي زندگي ميكني اونجا؟اين يارو باديگاردا رو ميگم،نميدونم به چي توصيف كنم قيافه فوق خوف اين هيولا و گودزيلا رو...خدا بهت رحم كرده...البته تا باديگاردي مثل ممد هوگن داري غمت نيست:11:
امروز تو دانشگاه ما تظاهرات دانشجويي بود و از همه جا صداي دانشجو غيرت كن و دانشجو برخيز و دانشجو هوا كن و... بلند بود،يه الم شنگه اي بود كه نگو،البته بعضي از برادران فرصت طلب مثل گرگ هار بين ملت و از جمله بين بانوان و خواهران محترم وول ميخوردن تا از اين طريق اطفاي شهوت كنند:27:ما هم به عنوان يك دانشجوي غيرتمند كه اجازه نميديم احدي حق ما رو تضييع كنه،به محض اينكه از بيرون كلاس صداي همهمه شنيديم،تمامي نيروهاي موجود در كلاس رو بسيج كرده به سوي محل عمليات حمله ور شديم و به مصداق ضرب المثل "يك بز گَرگ گله رو گرم ميكنه"،هر احمقي هم كه تو مسير ما بود يه دفعه جوگير ميشد و به ارتش ما ملحق ميشد با اينكه بدونه حتي ما اصلا كجا ميخوايم گور به گور بشيم! خلاصه به جمعيت رسيده و خود را قطره اي در ميان دريا يافتيم بس كه مثل مور و ملخ اونجا ميپلكيدن ملت...به هر ترتيب آقايان رييس روسا به جز رييس كل وجود نحسشون رو آوردن و يه مقدار زر و زور كردن و هر جور بود قائله ختم شد،هر چند به ما خبر رسيد چند خيابون پاييينتر و جلوي سازمان مركزي دانشگاه حتي پاي پليس هم به ماجرا كشيده شده بود:27:خدا ختم بخير كنه...
حالا ميپرسين چرا؟خيلي ساده،برادر ارزشي جناب پروفسور جاسبي مثل اينكه ظاهرا امر فرمودن شهريه ها 30 درصد اضافه بشه،كه اونم طبق گفته ايشون طبيعيه و به خاطر تورم و بحران جهاني و ايناست:17::26:حالا جالب اينه كه مثلا من الان با اينكه شهريه رو دادم الان به دانشگاه بدهكارم!!چون بايد مابه التفاوت اضافه شده رو هم بدم:10:
البته شنيده ها حاكيست طي روزهاي آتي هم اين بمال بمال(همون تظاهرات)برقراره و تا اقدامي نكنن ما قشر روشنفكر جامعه و آينده سازان مملكت چوب به دست منتظر مي مونيم تا طي يك فرصت مناسب،به مخرج آقايان رييس روسا وارد كنيم...
راستي داش هادي ما رو هم تو دالتونها بچپون،نميخواييم از فيض همبازي شدن با اساتيد محترم بي بهره مونده اين فرصت مغتنم رو از دست بديم...پيشنهاد هم ميكنيم به عنوان برادر گم شده ابوالفضل كه در بچگي طي يك حادثه هم رو گم كردن،به ماجرا وارد شيم...حالا بازم خودت ميدوني استاد:34:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
[size=large] بچگي هاي معين ارشديانژژژژژژژژژ[/size]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط R . I . P
از کاربر New World Ghebres درخواست دارم انقدر نظر نَدن ، هر دفعه باید امضای رقت انگیزت رو ببینم !! بنده هر وقت که اراده کنم امضات رو عوض میکنم و دفعه دیگه هم ، سوسک که سهله نذار اون عکسی رو که تو دستشویی خونتون ازت گرفتم رو بذارم امضات !!
از تاپیک اخبار رسلمینیا ایراد میگیری ؟! تو در چه جایگاهی هستی که به گروه بزرگ خبر رسانی A & P توهین میکنی ؟ هان ؟
تازه حامد ، اون عکسی که از بهنام گذاشتم فروم چهرش پوشیده بود ، بهم پول داد ( پول خودشم نبود همونی بود که از هادی دودر کرد ) گفت اگه عکس تمام چهرمو بذاری فروم شناساییم میکنن و پدر مادر های بچه های 10 - 8 سال که زندگی پسراشونو ویران کردم میوفتن دنبالم ... واقعاً این اصلاً با چه رویی تو خیابون ها میگرده من موندم !!!
فقط کافیه یه بار دیگه یاوه گویی کنی تا عکس تمام رخت به پلیس های مرکزی میدان رسالت و قزوین پست بشه !!!
------------
این عکس هم به خاطر تمامی حرف هایی که بهمن و هادی تو رشت پشت سر من زدند
Bahman & Hadi - Pla*y Bo*y 2009 Cover Girl !!!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
من یه لحظه یه چیزی بگم و برم
با اینکه اصلا از بهنام خوشم نمی یاد می خوام سر به تنش نباشه اگر دستم بهش برسه هم می فرستمش یه راست بره بهشت ولی انجا باید بگم .
به تو چه پولم بوده دوست داشته خورده تو چی کاره ای حالا که از اون پول داده حرومت ایشالا تو گلوت گیرکنه خفه شی . نه صبر کن سینا یه دقیقه ول کن ابولی نه ا بزار بگم دیگه ببین داش علی نه ای بابا بزارین بگم نه کوتاه نمیام
تهدید می کنی عکس دستشویی بهنام رو می زاری می خوای خودم اون عکس دستشویی که دادی رو برات بزارم . بهنام جون راهت باش هر چی دوست داری بگو ببینم می تونه عکس بزاره ببینم منم می زارم یا نه .
------------------------------
بلند می شی با رفیقات می ری لب رودخونه عکس می ندازی می کنش منو بهمن حسودیت می شه بنده خدا . اگر بدونی اگر بدونی چه نقشه ای برات کشیده این گروه 7 دیگه پاتم توی سایت می نزارشتی .
---------------------------
شما به جای اینکه بیای اینقدر چرت و پرت بگی برو اون گوشی تلفن رو بردار زنگ بزن و گرنه تو قسمت بعدی دالتونها می کشمت خیال راحت .
-----------------------
آره تهدید می کنم فکر کردی کی هستی گوزو.
--------------------------------------------------------------------------
داش ابولی خیلی حال کردم با اون عکست که نوشته بود من به داداشم رای میدم الان ساعت 1:40 دقیقه است همچین خندیدم بابام داره فحشم می ده . اصلا نمی تونم بنویسم از زور خنده
-----------------------------
ما منتظر سرکوبی هر چه سریع تر این حکومت ظالم هستیم . من به عنوان فرمانده جنگهای و تاکتیکها ی نامنظم در همین لحظه پشتیبانی کامل خودم در پشت و جلوی تمام اعشای گروه 7 می کنم .
----------------------------------------
داش علی برو تو پیام خصوصیات
--------------------------------------------------
خدا کنه ابولی به حرف و امید برگرده . نگرده خیلی حیفه .
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
[align=center][size=medium]اندر حكايت اعتياد![/size][/align]
با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت مديريت محترم تاپيك اسرارالتوحيد في مقامات Iranwwe و حومه
اينجانب كيومرث بلاك پور حدس كلمه نژاد مرادي و.... مدتي است دچار بيماري اعتياد شده ام!
متاسفانه اعتياد بنده به قدري پيشرفت كرده كه خواب و زندگي ندارم و الان كه ساعت نزديك 5 صبح هست هنوز بيدارم و دارم پست ميدم!
البته لطفا افكار بد نكنيد چون اعتياد بنده به مواد مخدر نيست بلكه به بازي آنلاين تراوين هست كه هفته پيش تاپيكي در رابطه اش زده بوديم.
متاسفانه بنده بشدت به اين بازي معتاد شده و از وظايف اصلي خود كه همانا حضور فعال در انجمن و قضاوت در تاپيك پيش بيني مسابقات ليگ مي باشد به دور مانده ام!
اميد است با ياري جناب عالي و ساير دوستان از جمله معين(رايتر)ومعين(نوفير)سينا و علي و هادي وساسان و.... بتونايم در جنگ با اهريمن اعتياد پيروز شويم.
به اميد آن روز
سيد كيومرث پويان محرابي مرادي
بامداد پنج شنبه 27 فروردين 1388
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!