RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
خدايي وقتي خبر سرمربي شدن امپراطور رو داش ابوالفضل بهم داد يه متر پريدم هوا...خيلي خوشحاليم الان...:13:
من يكي كه دلم خيلي روشنه نتيجه ميگيريم،هر چند تو اين روزا فوتبال ما دقيقا مثل يه هواپيما هستش كه موتورش آتيش گرفته و داره با جمجمه ميره پايين...
نقد كارشناسي و عالمانه و تحليل استاد دكتر بيات رو در اين رابطه و همچنين در رابطه با حذف زود هنگام:11::9: كيسه كشان و قلعه مرغي از آسيا را در پستهاي بعدي ملاحظه بفرماييد.
-------------------------------------------------------------------------------
دانشجو مي تواند...
به گزارش خبرگزاري بيلي نيوز،در پي حضور انقلابي برادران و بانوان دانشجوي جان بر كف و متعهد به ارزشها طي هفته گذشته در دانشگاه آزاد اسلامي واحد مشهد در اعتراض به افزايش شهريه از سوي اون يارو عبدل جاسبي،مسئولان آن مكان مقادير معتنابهي به خود ري*ده و از مواضع ننگين خود عقب نشيني كردند و براي حفظ ظاهر اطلاعيه اي صادر فرموده و پس از چاكرم مخلصم در آن اذعان نمودند كه ما از اول هم قصد خوردن همچين گهي را نداشته و برائت خود را از اين گونه اعمال ضد دانشجويي اعلام مي كنيم،اصلا ما آلت كي باشيم كه شهريه زياد كنيم،هميني هم كه مي دهيد از لطف شماست مگر نه همه ما بايد با جاسبي مي رفتيم براي امرار معاش خود فروشي كنيم....
شنيده ها حاكيست سرتيپ علي گلدبرگ كه فرماندهي يكي از گردانهاي مختلط اعتراضات هفته گذاشته را بر عهده داشت،با ابراز رضايتمندي خود از موفقيت آميز بودن عمليات پيشين،بار ديگر بر مواضع مستحكم دانشجويان تاكيد كرده و خاطر نشان كرد:عمليات هفته گذشته در حقيقت مشت محكمي بود بر دهان عده اي از مسئولان كه تاب ديدن نهضت دانشجويي را نداشتند.
ايشان در كنار اعلام مواضع خود،بر لزوم حل مسائل و مشكلات از طريق ديپلماسي و گفتمان تاكيد كرده و يادآور شدند،اگر درآينده باز هم چنين حملاتي به نهضت صورت گيرد،با قدرت و اقتدار كامل بيني مهاجمين را به خاك خواهيم ماليد.شايان ذكر است سرتيپ گلدبرگ كه همزمان به عنوان فرمانده گارد سلطنتي امپراطور ابوالفضل بيات به خدمت مشغول است،براي موفقيت رزمندگان و فرماندهان امپراطور بيات آرزوي موفقيت كرد.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
[align=center]سلام خدمت همه دوستان گل
امیدوارم هرجای این مرز و بوم که هستید حالتون خوب باشه...
آرمان تو انگار کتک میخوای اره؟:4:
علی جون همه آره ولی ما نه:4:
Mr.WrestleMania جون توکه مارو شستیو گذاشتیمون اونور:4:
به به امپراتور هم اومد ایران:5:ببینید استقلالیا بلکه مربی اسبق پرسپولیس بیاد به داد تیم ملی برسه:4:
امیدوارم بمانند فصل قبل که زلزله رو قهرمان لیگ ایران کرد بتونه تیم ملی رو ببره جام جهانیو دهن این عربهای ملخ خور سرویس بشه:5:
این عکسهارو ببینید که نیازی به توضیح بیشتر نداره:26:خواننده های اونورو هم اگه روشون میشد میرفتن فیلم **** بازی میکردن:17:
این عکسها رو از جلد و پوستر آلبوم جدبد خودش گذاشتم. به خاط پول در آوردن و فروش سی دی اورجینال خود دست به این کار زده که خیلی بدبخته این کارا رو با نمایش بدنش انجام میده:17:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
:5::4:چقدر باهم خاطره داشتیم و با این عکسها دوباره خاطراتمون تجدید فراش شد:10::4:
تاپیک جدیدترین عکسهای ستاره های هالیوود هم آپ شد با کلی عکس توپ و مشدی برای انهایی که مشدی دوست دارن:4:با کلیک روی [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] میتونید برید به این تاپیک:5:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
ااا دیدی تورو خدا آقا مجید این همون سپیده نیست الان چه چه میزنه قدیم ندیما هم توی گروه سیلوئت بود با شلوار شب پره.:24: الان برای خودش آدم شده تا دیروز از این مانتو گشاد های عهد قرقرک میرزا میپوشیدن الان اینطوری شدن.من نمیدونم گشت ارشاد اونجا اونهارو نمیگیره یا چیزی بهشون نمیگه:4: این هم یک [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] از خود نکبت وطن فروش عنصر خودفروختست که کنار بقیه گروه ایستاده. توی اون عکس جلویی وسطی و توی اون عقبی سمت چپ وایستاده و موهاش هم پریشون
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
برای شادی روح این عزیز سفر کرده ما میثم آقایی یه فاتحه بخونید!
از غروب یه ریز دارم گریه میکنم...میثم آقایی بچه شیراز یکی از دوستان نتی من بود که تو انجمن پرس فوتبال 4 سال پیش باهاش اشنا شدم..
امروز خبر دادن بمون به علت بیماری سرطان از دنیا رفت.....انگار دنیا رو سرم خراب شد...منگه منگم...از خدا مرگم رو خواستم اینقدر که واسه میثم دارم بال بال میزنم واسه عموم نزدم!! با اینکه تو این 4 سال حتی از نزدیک هم ندیدمش ولی دارم میمیرم از غم و غصه...
پارسال عقد کرد..خدا به زنش صبر بده یا نبی.......
برا عقدش بهم زنگ زد دعوتم کرد نتونستم برم! اخرین بار 2 ماه پیش تلفنی باش حرف زدم..گفت رفتنیه..ولی من به شوخی گرفتم! گفت سرطان دارم..ولی به شوخی گرفتم! الان هم گفتن رفته اون دنیا میخوام به شوخی بگیرم اما نمیشه ..!! راست راستی رفت!!!
.نای حرف زدن ندارم! ببخشید ناراحتتون کردم! همیشه از دادن خبرهای بد متنفرم ولی چه میشه کرد... باید میرختم بیرون ...
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
اول از همه به آقا ابوالفضل تسلیت میگم .واقعا از شنیدن این خبر ناراحت شدم :2: انشاالله غم آخرت باشه و خدا بیامرزدش:30:.
خوب بریم سر اصل مطلب آقا تاحالا به این فکر کردید که اسم جناب آقای مایل به کودن رو در کتاب گینس ثبت کنن:26:برای یک لحظه فکرشو بکنید
کدوم مربی رو سراغ دارید که عمر مربیگریش 14 روز باشه(*١٧ فروردين تا يکم ارديبهشت).
کدوم مربی بوده که در طول مدت مسووليتش، تيم رو تو بازي*هاي ملي رهبري نکرده باشه.:37:
وآخری هم اینکه در مورد اون بیانیه جنجالی احمقانه از طرف مایل به کودن نشون دادش که اون تنها مربي هست که با اصطلاحات لمپن*ها آشنايي کامل داره و به خوبي از تاريخ و فرهنگ مردم نيشابور (به خطر اون کناياتي که به امير قلعه*نوعي زد میگم) مطلع است.
حالا دیدید من راست میگم واقعا اگر مسئولان کتاب رکورد گینس باخبر بشن توی اون کتاب رکوردش ثبت میکنن:24:
حالا با اجازه آقا مجید که خودشون توی فروش گوشی تبهری خاص دارند میخوام یک مطلبی رو در مورد پرفروش ترین گوشی ها به شما بدم که از توی یک سایت خبری خوندمش:
فروشندگان گوشي 6600 اسلايد، N78*، N95 هشت گيگابايتي از برند نوکيا، T650 و K770 از سوني اريکسون و B300، M3510 و F480 از سامسونگ*، Touch Viva *،Diamond Touch از اچ تي سي را به عنوان پرفروش*ترين گوشي بازار تلفن همراه توی هفته*ي گذشته اعلم کردن.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] و [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
من خودم از این HTC Diamound خوشم میاد و P1 چون خودم دارم.:24:
خلاصه لپ کلام و بگیم مرخص شیم من فقط میخواستم با این خبر یک اطلاعی به دوستان کشتی کجی خودم داده باشم برای خرید گوشی.
ممنون amir.ha6
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط ABOLFAZL
برای شادی روح این عزیز سفر کرده ما میثم آقایی یه فاتحه بخونید!
از غروب یه ریز دارم گریه میکنم...میثم آقایی بچه شیراز یکی از دوستان نتی من بود که تو انجمن پرس فوتبال 4 سال پیش باهاش اشنا شدم..
امروز خبر دادن بمون به علت بیماری سرطان از دنیا رفت.....انگار دنیا رو سرم خراب شد...منگه منگم...از خدا مرگم رو خواستم اینقدر که واسه میثم دارم بال بال میزنم واسه عموم نزدم!! با اینکه تو این 4 سال حتی از نزدیک هم ندیدمش ولی دارم میمیرم از غم و غصه...
پارسال عقد کرد..خدا به زنش صبر بده یا نبی.......
برا عقدش بهم زنگ زد دعوتم کرد نتونستم برم! اخرین بار 2 ماه پیش تلفنی باش حرف زدم..گفت رفتنیه..ولی من به شوخی گرفتم! گفت سرطان دارم..ولی به شوخی گرفتم! الان هم گفتن رفته اون دنیا میخوام به شوخی بگیرم اما نمیشه ..!! راست راستی رفت!!!
.نای حرف زدن ندارم! ببخشید ناراحتتون کردم! همیشه از دادن خبرهای بد متنفرم ولی چه میشه کرد... باید میرختم بیرون ...
خدا رحمتش کنه همشهری ما بود حتما خدا خیلی دوستش داشته که به این زودی به پیش خودش برده تا آلوده نشه . :2:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
خدا رحمتش کنه عمو جان , بقای خاکش عمر شما و دوستان باشه ... !
بیچاره جوون هم بود :27: خدا ایشالله رحـمتش کنه و به خانواده و دوستانش صبر بده ... !
مطمئن باش الآن اون بالا شاده شاده و منتظرمون هستش , هر چند جای ما هم یک روزی پیش اونه .
برای شادی روحش یه صلوات بفرستید دوستان
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
[align=center]منم تسلیت بهش میگم ک از همه میخوام که اگه مطلب رو میخونن واسش یه فاتحه بخونن تا تاج گلی بشود در آن دنیا بر ان مرحوم((از بس توی مجلس ترحیم رفتیم یاد گرفتیم))خدا رحمتش کنه:30:
امیر جون مطمئنی این گوشیهایی که گفتی پرفروش شدن؟:21:چه گوشیهای مزخرفی پرفروش شدن:4:
ولی ما که از نمایندگی میاریم میگفتن گوشی W910 پرفروشترین گوشی سال شده بود از سونی اریکسون...فروش گوشی K800 هم به مراتب بیشتر از گوشی K770 هست و با اینکه خز شده هنوز میخرن ملت:4:
من موندم B300 توی این لیست چیکار میکنه:12:نه دوربین داره نه بلوتوث:4:
ولی هرکی دوربین توپ میخواد گوشی N82 گوشیش معرکست:5:یه عکس میذارم خودتون قضاوت کنید که دوربین این گوشی چیه:24:ببینید پنکه در حال تابیدن بود من ازش عکس گرفتم ببینید چطوری عکس گرفت:[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
حالا از این حرفها بگذریم یه خبر واستون دارم که هم خوبه هم بده:
بعد از چند بار عقب افتادن آلبوم بنيامين به دليل پيگيريهاي ترانه شرقي در خصوص جلو گيري از پخش آهنگهاي بنيامين در سايت هاي موزيك وزارت ارشاد در اعلاميه اي در روز نامه خراسان(چاپ مشهدو تهران)اعلام كرد تمامي سايتها و وبلاگهايي كه اقدام به پخش غير قانوني آلبوم بنيامين بكنند در كمتر از 1 ساعت ف ي ل ت ر خواهند شد:23:
خداییش پارتی بازی رو میبینید؟فقط تا الان واسه بنیامین این کارو گردن با اون صداش.
شايد با اين كار وجدان خوابيده ي ملت ما بيدار بشه و حداقل در مورد موسيقي قانون كپي رايت رو رعايت كنند.
آمار فروش در سال 87 واقعا پايين هست. ميانگين فروش آلبوم هاي موسيقي كمتر از بيست هزار عدد ميرسه و اين براي جامعه 70 ميليوني ما واقعا تاسف برانگيز هست:11:
كمتر از 15 آلبوم هستند كه فروششان از مرز صد هزار عدد گذشته!!!!! که یکیشون خودم هستم:4:
تعداد آلبوم هايي كه فروششان از دويست هزار عدد گذشته به زير 10 عدد ميرسند. فقط يك آلبوم از مرز پانصد هزار عدد گذشت!!!! ولي آن هم نتونست به رقم يك مليون كه تقريبا 1.5 درصد از جمعيت ايران را تشكيل میدن برسد.
خيليا مي گفتن كه امسال بهترين سال موسيقي كشور بوده به خاطر اينكه اكثر خواننده هاي بنام كشور در اين سال آلومي را وارد بازار كردند. اما به اين نكته هم توجه كنيد كه هيچ كدام از اين آلبوم ها نتونستن به فروش خوبي دست پيدا كنند. و يكي از مهمترين دلايل عدم كپي رايته. من نمي گويم سايتهاي موسيقي در اين مورد مقصر هستند. شايد تا به حال به اين موضوع توجه نكرده بودند. اميدوارم مديران سايت هاي موسيقي از اين بعد هم به قضيه نگاه كنند كه مي توانند با اين كار خودشان حامي خواننده هاي داخلي ما باشند. خواننده هايي كه با سختي فراوان از ارشاد مجوز آثارشان را كسب ميكنند.
من خودم میخواستم آلبوم بنیامین رو بذارم انجمن که کنسل شدم:4:البته من و بنیامین از بچگی باهم بزرگ شدیم و خوندن رو از حمام خونه ما شروع کرد تا به اینجا رسید:4:
دوتا عکس هم بذاریم که دست خالی نیومده باشیم:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
خدافس...[/align]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
[align=center]تسلیــــت میـــگم ابولفضل جان!ایشالا غم آخرت باشه
نقل قول:
نوشته اصلی توسط MAJID LaShLeY
نقل قول:
نوشته اصلی توسط MAJID LaShLeY
[/align]
مجید جان تو که 6 تا عکس گذاشتی خب منطرتو دقیق تر میرسوندی همه بگیرن دیگه!!!:11::12::55:[/b][/align]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
ولی هرکی دوربین توپ میخواد گوشی N82 گوشیش معرکست:5:یه عکس میذارم خودتون قضاوت کنید که دوربین این گوشی چیه:24:ببینید پنکه در حال تابیدن بود من ازش عکس گرفتم ببینید چطوری عکس گرفت:[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
مجید جان من داشت می تابید و گرفتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
مجید نمیشه پشتی را اونور کنیم:4: