این یعنی چی ؟نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Phenom
نمایش نسخه قابل چاپ
این یعنی چی ؟نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Phenom
يعني بر محاسن ما افزوده شود :4:
من کی گفتم تبانی ؟؟؟
من گفتم این ها همش از قبل برنامه ریزی شده بود و ........
ثانیا من از همه به خاطربحث های فوتبال عذرخواهی می کنم
هر چند آغازگرش من نبودم
در ضمن اون سایتی رو هم که شما گفتی من سه شنبه به روز کردم و رفت تا سه شنبه هفته بعد که راو هستش
چون هیچکس دیگه بهم کمک نمیکنه
در ضمن اگر هم خواستید تمامی پست های فوتبالی رو پاک می کنم تا خیالتون راحت بشه
از شما انتظار نداشتم که وقتی دارید گفتگو می کنید به شخص مقابل بگید بی منطق صحبت می کنید
خدانگهدار
آها این تیکه ای که گفتی مطمنم 2% بچه ها هم نمیدونستن .
ايول به اردلان
اگه من هم نباشم مطمئنم يكي هست دخل ارمان رو در بياره :11:
این بنده خدا ارمان گناه داره
تازه در سن رشده و داره رشد می کنه
اینجوری بهش تیکه میندازید فردا که بزرگ میشه عقده ای میشه اون وقت اون دنیا خِر شما رو میگیرند میگن چرا دلشو شیکستی الان معتاد شده :4:
اي بابا اين حرفا چيه؟ :4:
خلاصه بايد يه فرقي بين من و ارمان باشه
راست میگه . ! :4:[hr]
[align=center]
راست میگه . ! :4:
[/align]
به طرفداران لنگ و كيسه حموم پيشنهاد اين مسابقه رو ميدم:
Number One Contender Match For Iranwwe Kalkal Tag Team Championship
Only Batista,Man od Destiny vs. The Godfather,Javid Batista
Winner Face Iranwwe Kalkal Champions SASAN & Demon of Destruction at Summerslam
:24:
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
با عرض سلام
بنده ايام فاطميه رو به تمام مسلمين جهان مخصوصآ ايرانيان تسليت عرض ميكنم .
روزگارای قدیم تو مدینه یه خونه بود که تو اون خونه یه ساقی بود و یک پیمونه بود
اهل اون خونه گل سر سبد هستی بودند هر کدوم دریای بی نهایت مستی بوند
در هستی به روی در اون خونه باز می شد هر نیازمندی در اون خونه بی نیاز می شد
اهل اون خونه دو دست رحمت خدا بودند همه با وفا و با صفا و با سخا بودند
حسن و حسین و زینب سه تا دردونه بودند گرد شمع روی مادر مثل پروونه بودند
پیرمیخونه شب وروزبه اون خونه سرمی زد دل مستش برای دیدن ساقی پر می زد
یه ******** با یک عده ارازل اومدند در اون خونه رو از بغض و حسد آتیش زدند
به رخ بانوی هستی ز حسد سیلی زدند رو به روی چشم مجنون سیلی به لیلی زدند
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]