آدما همشون اینطوری هستند آخرش ترکت می کنند!
من رفیق پسرم ترکم نکرده ولی دختره جلو چشمام عروسی کرد و رفت!! از اون موقع شد که من از دختر به بدترین شکل متنفر شدم!
نمایش نسخه قابل چاپ
آدما همشون اینطوری هستند آخرش ترکت می کنند!
من رفیق پسرم ترکم نکرده ولی دختره جلو چشمام عروسی کرد و رفت!! از اون موقع شد که من از دختر به بدترین شکل متنفر شدم!
سلام
دوستان منم اسمم هادی هست
اگه میشه شما هم اسمتون رو بگید یا اشنا بشیم[hr]
من این داستان رو شروع کردم و حالا میخوام اتفاقی که برای خودم افتاد رو تعریف کنم
من سال 76 بود که با 2 نفر که با هم برادر بودن اشنا شدم و با هم دوست شدیم اون موقع من 10 سالم بود و با هم تو کوچه فوتبال بازی میکردیم همینجور که سال ها سپری میشد ما با هم صمیمیتر میشدیم
بطوری که بعد 5 سال بعد ما با هم مثل برادر بودیم(خونه مادر بزرگ انها توی کوچه ما بود اما انها اکثر وقتها اونجا بودن) برای همین دیگه از کوچکترین فرصتها برای دیدن هم استفاده میکردیم بطوری که بارها اتفاق افتاد که ما زیر بارون توی کوچه کنار هم بودیم
و تقریبا دوستی ما حدودا 5 سال پیش اینقدر صمیمی شد که به خانواده هم کشیده شد و ما رابطه خانوادگی داشتیم
من چند روز خونه انها میموندم و پدر و مادر اون هم با من مثل پسرشون رفتار میکردن
خلاصه تا 2 سال اخر من با یکی از برادر ها خیلی با هم جور شدیم( به قول دوستمون legendarp که اگه اشتباه نکنم اسم ایشون هم هادی هست)اگه کسی ما رو جدا از هم میدید شک میکرد یادمه یه روز خیلی حالم کرفته بود و رفتم تو کوچه و نشستم یه گوشه زنگ زدم بهش اونم اومد بیرون من داشتم گریه میکردن که متوجه شدم روبه روی من ایستاده و اشک توی چشماش جمع شده من و اون کلی روبه روی هم گریه کردیم
من با دوستم با هم پیمان برادری خونده بودیم و به هم کلی وابسته بودیم یادمه سال 87 عید که هر دوی ما رفته بودیم مسافرت
هر روز با هم حرف میزدیم هر روز حدودا 3 تا 4 ساعت حرف میزدیم اتفاقا اون منو با کشتی کج اشنا کرد و هر دوی ما شدیدا عاشق اندر تیکر هستیم اما دقیقا345 روز پیش یعنی11 روز دیگه میشه 1 سال بدوهیچ دلیلی در حالی که تا 1 ساعت پیش با هم بودم یه من اس ام اس داد که دیگه با من حرف نزن و دوستی ما همینجا تمام شد
من تا 10 روز بعد اصلا حال خوبی نداشتم و تمام روز تو اتاقم به این فکر میکردم که چه اتفاقی بین ما افتاد که از هم جدا شدیم
باور کنید هنوز هم باورم نمیشه
چند روز دیگه 7 خرداد تولدشه و من خیلی ناراحتم که کنارش نیستم و فقط براش ارزوی موفقیت میکنم چون هنوزم دوستش دارم
در اخر هم میگم که مطمئنم ایجور اتفاقات فقط برای من نیفتاده اما فکر میکنم که اتفاقی که برای من و legendarp افتاده
خیلی به هم نزدیک بوده
امیدوارم که اگه داستان رو بخونه بدونه که خیلی دوستش دارم
اه اه... بس کنین دیگه حالمون به هم خورد... خوب اون دو تا بدبخت فهمیدن شما دو تا گی هستید, گفتن که نمی خوان ببیننتون... اسرار,گی کلاب نبود که الحمدالله به لطف این دو هادی شد...
ارمان بیا برادر یکم از دیوف(جمع مکسر داف) بگو فضا عوض شه... خوب یه عرض اندامی کن جلوی این مفاسد... نمی کنی تا خودم بکنم... عرض اندام رو می گم... اه اه اه... ادم اخه این قدر گی؟ رفتیم زیر بارون وایسادیم ده دقیقه به هم نگاه کردیم, گریه کردیم... اون یکی: اومد پیشم تو چشمام نگاه کرد گفت: دیگه نمی خوام ببینیمت...
استغفرالله رو ربی... فضا فضای انتخاباته... جای این که بیاین بحث سیاسی کنیم, دولت نهم و هشتم و بررسی کنیم, اومدن چی می گن...
(این ها بیشتر فکاهی بود ها... به دل نگیرین... به معده بگیرین هضم شه)
ممنون.
موفق باشین.
فعلا كروبي داره عرض اندامي مي كنه.
به میر حسین رای بدهید ، احمدی نژاد می شود .
به ***** رای بدهید ، احمدی نژاد می شود .
به رضایی رای بدهید ، احمدی نژاد می شود .
به احمدی نژاد رای بدهید ، احمدی نژاد می شود .
پس یک سوال : اصلا چرا میرید انتخابات ؟؟؟
خیلی ببخشید این اسم رفاقت هست و دوستی نه گی
از اول گفتم اجباری نیست که بخونینش یا چیزی بنویسی
گی رو 2 نفر میتونن انجام بدن و لازم نیست که حتما دوست باشن
امیدوارم ناراحت نشده باشید
من دوست دارم بچه های ایران دبلیو دبلیو با هم صمیمی باشند
با کسی هم دشمنی ندارم[hr]
راستی من به شخصه دوست دارم میر حسین انتخاب بشه[hr]
خوش حالم اسم هادی زیاد هست تو اعضا
امیدوارم هر کدوم از ما که دوست عزیزی رو از دست داده
اینجا هزاران دوست بهتر پیدا کنه
هادی جان
سینا خان به شوخی عرض کرد :4:
آخرش گفته که به دل نگیرید به روده بگیرید :4:
******** be khatere hajme anbooh axhaye sabz (tablighate mirhosein) filter shod!
این پیامی بود که دریافت کردم،واقعا شوکه کننده است،حکومتی که همیشه دم از آزادی میزند،در آستانه ی انتخابات در شرایطی که رییس جمهورش رسما اعلام کرده که به همه ی کاندیداها امکان برابر تبلیغاتی را میدهد،بلافاصله پس از اعلام خبر تبلیغات گسترده آقای موسوی در اینترنت توسط خبر گذاری بی بی سی،اقدام به بستن سایت ها ی مرتبط کرد!!!!
سایتی که امکانات جالب و گسترده ای برای کاربرانش فراهم میکرد حالا به خاطر ******** طلبی سران خودخواه کشور در های خود را بر روی 100.000 کاربر ایرانیش بسته میبیند!!!!!! و کاربرانی که با انگیزه های فراوان دنبال استفاده و سپری کردن وقت خود بودند باز هم ناکام ماندند،تا یکی دیگر از هنر های مسولان جمهوری اسلامی در سرکوب کردن تفریحات جوانان را شاهد باشند!!!!!!
واقعا دست شما درد نکند آقای رییس جمهور!!!!!![hr]
دوست عزیز صرف نظر از نتیجه ی انتخابات این درست نیست که این ذهنیت را در جامعه القا کرد،چرا که در صورتی که فقط چند درصد احتمال پاک بودن انتخابات را بدهیم،در آن صورت فرصت مغتنمی که تغییر رییس جمهور هست را از دست دادیم،و در صورتی هم که انتخابات سالم نباشد چیز زیادی را از دست نمیدهیم!!!!نقل قول:
نوشته اصلی توسط shawn hbk 101
مطمئن باشید با رای ندادن چیزی را بدست نمی آورید اما با رای دادن ممکن است شرایط را تا حدی تغییر دهید!!!
به نظر من رای بدین... چون این ارقام رای ها, مشت محکمی هست بر دهن استکبار جهانی و منافقین...
بیاین سر کاندیدا بحث کنیم, بلکه بهترین انتخاب رو موقع رای دادن انجام بدیم... من خودم طرفدار اصلاح طلب ها بودم, ولی با تحقیق هایی که کردم, به سمت احمدی خوشگله برگشتم... چون از نظر من تو دوران اصلاح طلب ها درسته که یه سری ازادی ها دادن, ولی چپاول هم زیاد شد. در صورتی که در دوران احمدی نژاد در سیاست خارجی این قدر به خوبی عمل کردن که دنیا, ایران رو دوباره قاتی ادم حساب کرد... از موشک فضا فرستادن بگیرین تا انرژی هسته ایی... این رو هم در نظر بگیرین که ایران الان در بهترین شرایط امنیت جهانی, بعد از انقلاب, قرار داره... شرایط اقتصادی بد شد, ولی شرایط اقتصادی دنیا افتضاح شده... ما در هشت دولت قبلی فقط 2 درصد از درامد ها مون از موارد غیر از نفت و گاز بود که در دولت نهم به 7 درصد افزایش یافت!
من خودم تا مدتی پیش مخالف حرکت احمدی در ژنو بودم, ولی الان که یه مدتی گذشته و روی کارش فکر کردم, بهش احسنت می گم.
نمی دونم... شما هم بیاین از کاندید مورد نظرتون بگین, بلکه ما بهتر کاندید ها رو بشناسیم...
ممنون.
موفق باشین.
به تو چه؟نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
مگه تو فضولي؟:55:
خدا ميدونه هر وقت به اين ارمان گير ميدم چقدر حال ميكنم:55: