ما که از اولش بودیم فدات شمنقل قول:
نوشته اصلی توسط ABOLFAZL
حالا واسه چی چی می خوای از من ؟
راست بگو ما با هم این حرفها رونداریم
نمایش نسخه قابل چاپ
ما که از اولش بودیم فدات شمنقل قول:
نوشته اصلی توسط ABOLFAZL
حالا واسه چی چی می خوای از من ؟
راست بگو ما با هم این حرفها رونداریم
[align=center] دوستان سلام
امروز براي ما پيامكي اومد حاوي از اينكه يك زنجير انساني قراره براي حمايت از موسوي از راه آهن تا تجريش بكشند. من با خودم گفتم بيكارن بابا كي حال داره بره. ساعت چند بود 1 ............ ساعت 4 بابام زنگ زد گفت پاشو لباس سبز پبوش ميريم وليعصر گفتم ميدون وليعصر گقت نه خيابون وليعصر......... زنجيره انساني!!!!!! اينجور بود كه ماهم گير اين زنجيره اقتاديم. رسيديم شلوغ. يه سگ پرنده هم مي انداختند وسط جمعيت كسي نمي فهميد. اقليت جمعيت رو بانوان محتذمه تشكيل مي دادند كه كلا همه شعاري راساپورت مي كردند اهل راه خلاف نيز نبودند. همه مدل آدم هم پيدا مي شد.چادري غير چادري روسري زير ساري بالا سري شالي....... يك ماجراي جالب: من كنار يك پيرمردي ايستادم, بهش گفتم: حاجي راي ميدي؟ گفت پدران شما دمب شاه رو انداختند بيرون از اين مملكت.شما بايد دمب اينهارو بندازيد بيرون.
خلاصه شعار ها اين ها بود:
بگم؟؟؟ بگم؟؟؟؟؟؟؟ بگم؟؟؟؟؟؟ دو دوتا مردم: ده تااااااااااااااااااااااا دو دوتا مردم: ده تااااااااااااااااااااااا
احمدي كم مياره................ناموس وسط مياره
دكتر برو دكتر
راي ما يك كلام .............. نخست وزير امام
اگر تقلب بشه...............ايران قيامت ميشه
يا حسين................. مير حسين
...:::::::::...
دوستان به ياد مجيد لشلي من هم عكس هايي از اين واقعه گذاشتم اما فرقش اينه عكاسش خودم بودم:24:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
چاكر برو بچ iWE
All rights Reserved By:Ali-HBK,chinhitter,Ali-435,hbkloyalfan,ali chinhitter,ali shooter
[/align]
به خدا با همین شرایط چشم و گوش 50% مردم بستست و سرشون رو مثل خر میندازن پایین میرن به محمود رای میدن :14:
بگم ؟ بگم ؟؟ بگم ؟؟؟
اگه رییس جمهور میشدید چه کار میکردید؟
تیکه آخرو کسی فهمید؟محسن گفت کسی که به من پیشنهاد بده بهش نمیگم احمق
به به مجید جون هم که از بن بودن در اومد
میگم این دو روز اصلاً یاهو هم نیومد اصلاً میدونه که بن شدش ؟ :4:
چرا معین دیروز یاهو اومد و میدونست که بن شده .
میدونست که بن شده ولی خوب نخواسته برای این که حاشیه به وجود بیاد به صورت اشکارا آنلاین بشه و به صورت مخفی میومده :2:
سلام بچه های گل اسرار ... :34:
فردا امتحان آخرمونه و بعد از اون خیلی بیشتر در خدمتتون هستیم !!!
تب انتخابات تو گرگان ترکـــونـــده و همه ی مردم تا ساعت 3 تو خیابونن ... دیروز هم زنجیره تشکیل دادن و خیلی زیاد شرکت کردن و اما انگیزه ی خیلی ها یه کار دیگه بود :4: ... من مطمئنم تو گرگان ، موسوی حدود 70 % رای رو واسه خودش داره ... اما در مورد ستاد های محمود ، ایشون که ادعای تبلیغات نمی کنه تو اصلی ترین خیابون گرگان یهنی شالیکوبی حدود 5 تا ستاد داره که چند تا از ماموران یگین ویژه جلوشن ... دیشب هم بعد از زنجیره دعوا شد و متاسفانه یکی از دوستام بدجوری مصدوم شد ... جالبه که تو گرگان همه ***** رو کنار رفته میدونن و بعضی عکساشون کنار همه (***** و موسوی) ... اگه بتونم عکسای زنجیره رو براتون میذارم !!!
ایول ... ایول ... داش مجید ایول ... بهم خبر داده بودن تو بازداشتگاه اعتصاب کرده بوده و غذا نخورده ... منتظر پست آتشین مجید بـــنـــشـــلـــی هستیم !!!
فعلا ... بای !!!
رپ احمدی نژاد رو کپچر کردم از رو ویدئو به صورت MP3
دیگه توضیح نمیدم ، اما بدونید خود محمود میخونه آهنگ رو
http://rapidshare.com/files/242898647/Rape_Ahmadinejad.mp3.html