حاج آقا هلندي نجاد!
اينجا از ديروز درگيري شروع شد و مردم تو خيابون ها هستن. امروز هم در شهرهاي مختلف مردم قيام كردن!
اگر اين وضع ادامه داشته باشه تا دو سه روز آينده ر*ژيم سقوط ميكنه!
فركانس كانال پا*رس رو هم ساعتي پيش زدند.
نمایش نسخه قابل چاپ
حاج آقا هلندي نجاد!
اينجا از ديروز درگيري شروع شد و مردم تو خيابون ها هستن. امروز هم در شهرهاي مختلف مردم قيام كردن!
اگر اين وضع ادامه داشته باشه تا دو سه روز آينده ر*ژيم سقوط ميكنه!
فركانس كانال پا*رس رو هم ساعتي پيش زدند.
من از صبح هر کاری کردم بیام فروم ؛ موفق شدم , اما انجمن اصلا بالا نمیومد .
دیروز ( 23 خرداد ) حدود 12 نفر در میدان ونک و ولی عصر کشته شدن . 2 اتوبوس به آتش کشیده شد !
دیشب از ساعت 9 تا به الآن حکومت نظامی اعلام شده .
فیس بوک + یوتوب + سایت های خبرگزاری فارس نیوز و ... همه فیـــ لتر شدن !
اس ام اس ها قطع بود و دیشب به طور کامل موبایل های سراسر کشور قطع شد .
خیلی وضعیت بدی داره تهران .... امروز باز هم میخوان تظاهرات کنند ... !
http://i44.tinypic.com/scqmoy.jpg
هر چی سعی کردن بی بی سی پرشین رو قطع کنن ( که 90 % مردم رو همین بی بی سی پرشین به خیابون ها کشوند ) نتونستن !
سرعت نت هم در تمام ایران از دیال آپ هم کمتر شده ...
برادر خاتمی هم دستگیر شده ؛ همسر هاشمی رفسنجانی گفت بریزید تو خیابون ها ؛ موسوی و ***** و رضایی هم یکی شدن ولی تحت مراقبت هستند !
البته جناب سينا 1 نكته رو اشتباه كرد.
هنوز به رفسن*جاني تو نگفتن. چه برسه به بازداشت خانگي
خوشبختانه سريال افسانه جومونگ 1 نكته + داشت.اونم آموزش بازداشت خانگي بود كه روي كاند*يدا ها انجام شد:26:
رضايي تحت نظره ؟ فقط محسن گفت با شرايط مدارا كنيد و منطقي حرف زد ! جالبه كه هر دو تاي اينها ( احمدي نژاد و رضايي ) اصول گرا هستند
از نظر من هدف از این کودتای سیاسی, یک تصفیه در ساختار حکومت هست که هدف اصلیش هم ر ف س ن ج ا ن ی هست. فراموش نکنین که خ ا م ن ه ا یی پشت این قضایا هست و اگر قرار باشه بزرگترین رقیبش رو دست نخورده بزاره, سر انتخابات رهبری که دو سال دیگه هست, موقعیت خودش به خطر می یوفته... الان هذب های داخلی با هم مشکل پیدا کردند. رئیس تحمیلیه قوه ی مجریه هم از طرف ر ه ب ر ی حمایت می شد که در طی اون برنامه ها اون حرف ها رو در مورد ن ا ط ق و ه ا ش م ی زد. فراموش نکنین که این دو مهمترین رقیبان خ ا م ن ه ا یی برای انتخابات رهبری اینده هستند. اضافه می کنم که تحلیل من هست و نظریست شخصی!
به نقل از کارمندان وزارت کشور ارا به تعداد 42.026.078 بودند.
موسوی 19.075.623 رای
***** 13.387.104 رای
احمدی 5.698.417 رای
رضایی 3.754.218 رای
این امار از منبع موصقی منتشر نشده و فقط هدف اطلاع رسانی هست, چون این تعداد نتیجه با عقل بیشتر جور در می یاد.
ممنون.
موفق باشین.
خوب داداش هر خبری درست نیست ( شاید حبس بودن تو خونه هم غلط باشه ) ,ولی الان کسی که فــ ارس نــ یــ و ز رو بخونه فکر میکنه مـــ وســـ وی کــ ر و بــی تبریک گفتن به احمدی مردم رو هم به ارامش دعوت کردن ! , در حالی که ویدئو سخنرانی موســ وی مبنی بر غلط بودن و اعتراض به انتخابات پخش شده ! بیانیه هاش برای راهپیمایی سه شنبه هست و ...نقل قول:
نوشته اصلی توسط KANE
پس همه که دارید می گید
داش سینا آمار دقیق رو من دادم برو صفحه قبل بخون نه آمارت شایعه هست دقیق نیست
-------------------------
اخبار امروز ت×هر×ا×ن ساعت 5 توی خیابون ان×ق×لا×ب بودم دیدم مامور ها وایسادن و دارن به آدمهای آدی که رد می شن همه می کنن و همه رو می زنن ترسیدم پیچیدم در رفتم .
-----------------------------
اینا رو هم بدونید بد نیست
دیشب ف×ا×ع×زه ر×ف×س× ن×ج×ا×ن×ی از کشور رفته برون . پسر همین شخص رو هم امروز صبح توی کیش گرفتن .
یک هواپیما حامل وزیرهای قدیمی و افراد مملکتی رو که داشده از کشور خارج می شده توقیف کردن و نزاشتن بپره و همه رو بازداشت کردن
------------------------------
رف×سن×جا×نی ظهر امروز نامه استعفاش رو برده بیت ره××بری
------------------------
ک×رو×بی رفته بیت با آقا حرف بزنه راش ندادن اونم ابا و عمامه رو زده زمین و گفته من دور قبل شب خوابیدم صبح بیدار شدم 7 میلیون رای داشتم امسال نخوابیدم شد 200 هزارتا و همونجا می گیرنش و الان توی زن×داد×ن س×یاس×ی هست .
------------------------×
به ر×فس×نجا×نی هم هنوز هیچی نگفتن ولی موس×وی توی خونشون زندانی هست . خ÷ات×می ور هم خبر ندارم گرفتن یا نه شاید شایعه باشه به من که هنوز نگفتن
----------------------
دیشب تلفنهای تهران از ساعت 8 قطع بود الان سه روزه sms قطعه . دیشب تا ساعت 11 شب هم رو قلو و قم کردن و بردن تموم کردن کار رو امروز هم ناچار شدن توی اخبار بگن آدمهای سود جو
------------------------
دیگه کار مم×لکت تمومه و شکایات مرم به هیچ جا نمی رسه امروز باید خیابون و×لیعصر ور می دیدن این همه آدم طرفدارش بود دیگه اتموم شد بیخود هم زور نزنید .
انتخاب پشت درهای بسته یک انتخاب واقعی هست . :3:
قانون مال قربیاس .:3:
درستش هم همینه :3:
فقط یک چیزی رو بهتون بگم وضع خراب تر از اون چیزیه که فکرش رو می کنید : من خودم دیدم که وسط یادگار رو آتیش زدن مردم با باتوم افتادن به جون مامور ، مامورها هم دارن به قصد کشت مردم رو میزنن . جمعیت یک چیز عجیبی هستش . سابقه نداشته تا حالا . ملت همینطوری دارن میدوئن . وضعیت یک چیز عجیبی هستش . مردم دارن تکبیر میدن . شعار ******** برو گمشو رو سر میدن .
یک چیزی رو شنیدم خیلی ناراحت شدم.
مرگ بر این دولت خیانت کار.
شنیدم یه زن حامله رو رو زمین انداختن و با موتور رفتن رو شکمش.
واقعا این چه حکومتیه.با زور اومدن و بازور میخوان بمونن.
به چه قیمتی ؟به قیمت مرگ هموطنان؟؟؟
این همه جنایات اسرائیل رو نشون میدن.چرا جنایات خودشون رو نشون نمیدند ؟؟؟
فقط از خدا میخوام مردممون رو حفظ کنه تا جلوی این جنایات بایستند و اونها رو سرکوب کنند.
مرگ بر د ی ک ت ا ت و ر