اين جا هم جلو س ف ا ر ت ايران ملت جمع شده بودند اما گارد هاي پ ل ي س كويت اومدن ملت رو م ت ف رق كردن :10: الحق كه اصل ملخ خورند!
نمایش نسخه قابل چاپ
اين جا هم جلو س ف ا ر ت ايران ملت جمع شده بودند اما گارد هاي پ ل ي س كويت اومدن ملت رو م ت ف رق كردن :10: الحق كه اصل ملخ خورند!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط legendarp
اقا هادی به جز ای 2 تای اخر بقیه شایعه های خیلی خیلی تابلو هست . بهتره برای اینکه کسی این شایعه ها رو باور نکنه و دهن به دهن نگرده پاک کنی :36:
نه محمد جون رف س ن ج انی اسفا داده :2:
ولی تو بی *** بی ** سی نگفت.گفته ؟؟؟
اگه اینجا نگفته پس کجا گفته که ر*ف*س*ن*ج*ا*ن*ی استعفا داده ؟
عزیز این شایعه هست استعفا نداده .
خیر دستگیری این هایی که گفتید و استعفاشون شایعست
من فقط دوتا مطلب بگم بقیه موارد و دوستان گفتند
اینکه تهرانی ها فردارو یادشون نره ساعت 4 خود م و س و ی هم هست از میدان انقلاب به طرف ازادی
دوم اینکه هر شب تو همه شهرها بین ساعت 10 تا 10:30 یا زودتر رو پشت بام ها فریاد الله اکبر یادتون نره.امشب فریاد الله اکبر مردم تو اصفهان کل شهرو گرفته بود تو تهرانم می دونم همین جور بوده بقیه جاهارو هم نمی دونم.
یا علی
داداش چرا داری تند میری ؟؟؟ توی میدون ولیعصر کیا بودن ؟؟؟ یه سری بسیجی و یه سری پیرمرده دمه گور و یه سری دله دهاتی !!! من خودم میدون ولیعصر لای جمعیت بودم و حرفاشو گوش میدادم !!! پشیزی از حرفاش راست نبود !!! ور ور داشت د.ر.و.غ میگفت !!! مردم عوامفریب که چی بگم آخه ؟؟؟؟ درست نیست گفتنش !!! :17: عزت و اعتبارشون رو به خاطر 3 تا مناظره باختند و دوباره ا.ح.م.د.ی رو انتخاب کردند !!! سیاست رو باید با (( سیاست )) چرخوند !!! نه با قد بازی و لات بازی و گردن کلفتی !!! احمدی دنباله تائید طلبی بود !!! یعنی دوست داشت 4 - 5 نفر پشت تلویزیون بگن ایوالله چقدر خ... داره !!! جلو بقیه کم نیاورد !!! یعنی در واقع احمدی نژاد میدونست کیا دارن مناظره هاشو نیگا میکنن !!! میدونست که اکثر مردم ایران اهل فکر نیستند !!! اصلا شاید خندتون بگیره ... 24 ملیون رای به نظرتون یکم غیر عقلانی نیست ؟؟؟ تمامیه آراء سفید رو به اسم احمدی نژاد شمارش کردن !!! آراء خبرگان رو هم به نفع احمدی نژاد شمارش کردن !!! دانشگاه تهران یه افتضاح واقعی بود !!! این فلسطینیای شورشی رو دیدید که چه شکلین ؟؟؟ همونطوری خودشون رو کرده بودن دانشجوها !!! دور سرشون چفیه بسته بودن !!! جلو دهنشون رو هم مثل اوباش های بازیه جی.تی.ای با یه پارچه سبز به شکل مثلث برعکس بسته بودن !!! دست هر کی یه پلاکارد موسوی ... داشتن به مامورای گارد که دستشون سپر گرفته بودن ... فحش میدادن و سنگ پرت میکردن !!! اگه موسوی رءیس جمهور میشد تمامیه جوونا به مدت دو هفته بزن برقص میکردن توو خیابونا .. :11: اونوقت معنیه واقعیه کلمه ی (( طرفدار )) رو بیشتر حس میکردی !!! :32:نقل قول:
نوشته اصلی توسط legendarp
کسایی که به احمدی نژاد رای دادن :
مگه این خودتون نبودید که چند سال پیش بنزین سهمیه بندی شد داشتید پمپ بنزینا رو میترکوندید ؟؟؟ مگه این خودتون نیودید که ....... یادتونه که تاید از 200 تومن رسید به 600 تومن ؟؟؟ داشتید همدیگه رو جر میدادید ؟؟؟ برنج رسید به کلیویی 6000 تومن داشتید سالاد و کوکو میخوردید ؟؟؟ خودتون نبودید که بخاطر دو برابر شدنه شهریه ی دانشگاهها مجبور شدین با اشک و گریه بچه هاتون رو بفرستید دانشگاه ؟؟؟؟ همین الان سیب کیلویی 2550 تومن شده !!! حتما روزی 3 کیلو میخرید دیگه .... !!! آره ؟ :15: و هزار گ.ن.د کاریه دیگه ... !!!!
چرا این چیزا رو از یاد بردید ؟؟؟ چرا بدون تحقیق ( که اصلا تحقیق نمیخواست !!! گ.ن.د کاریاش تابلو بود !!! ) رای دادید ؟؟؟ چرا یدفه رنگ عوض کردید ؟؟؟ من نمیگم موسوی خوبه !!! ولی هر کسی تاریخ مصرف داره !!! اینو که قبول دارید ؟ به نظره جوونای اهل فکر ... تاریخ مصرف ا.ح.م.د.ی دیگه تموم شده !!! اگه یکم و فقط یکم فکر میکردید مطمئن باشید که حاضر بودید به احمد پور مخبر رای بدید ولی به احمدی رای ندید !!! :11:
کلام آخر : من به موسوی رای دادم ماله اینکه میدونستم رئیس انجمن کارگران هستش و درد تمامیه مردم ایران رو که کارگر هستن ( خودمون رو گول نزنیم !!! همه ی مردم کارگره دولت هستند و سره وام های خرید ماشین و ازدواج و مسکن و ... باید تا ابد و دهر واسه دولت کار کنن !!! ) رو خووب میفهمه و میتونه فساد مالی بانکها رو جمع و جور کنه و کمی به زندگی هموطنام آسایش ببخشه . ولی یک عده ب.س.ی.ج.ی و یک عده افراده اهل قد بازی و داش مشتی اومدن مملکتمون رو نابود کردن !!! که مطمئن باشن که چوبش رو میخورن !!! :27: فکر کنم این حرفام باعث شه انجمن کلا بسته بشه !!! :11::2::10:
سلام دوستان ... خوشحالم تو این وضع تنها جایی که میتونیم خیلی راحت با دوستامون صحبت کنیم همین انجمن و اسراره ... فقط خواهشا کاری نکنید که انجمن ف×ی×ل×ت×ر شه !!!
گرگان وضع کاملا مثل شهرهای دیگه هست و حتی کار به جایی رسید که سه نفر با تیر زخمی شدند و متاسفانه یکیشون کشته شد !!!
مردم از دو روز پیش تو خیابونن با وجود این که پلیس اکثر خیابونا رو بسته ... دیشب هم تو سخنرانی انصاری شعار های دیــــکتـــاتـــور برو گمشو و مـــوســـــوی رای مرا پس بگیر داده میشد ... اما مشارکت مردم خیلی بالا هست و کل خیابون شالیکوبی پر پلیسه ... تمام شیشه های بانک ها و سطل آشغالا آتیش داده میشه و پلیس هم با باتوم افتاده به جون مردم ... حدود 30 دقیقه هم فیلم گرفتم که با وجود سرعت نت نمیتونم آپ کنم ولی 100% تا فردا میذارم ... صدای الـــلــه اکــبــر هم کل گرگان رو ساعت 10 پر کرده بود ... امیدوارم حضور مردم درک بشه ... شب هم گزارش امشب رو براتون میذارم ... بای !!!
دوستان همه بیا میدان ا ن ق ل ا ب ...........
یکی از فامیلا ی ما هم با موتور زدن بهش دندونش شیکسته عینه دراکولا شده :55:
مراقب خودتون هم باشین چون عمه ام می گفت دیشب نیاوران تا ساعت 2 نصفه شب تیر اندازی بوده + اینکه از باتوم برقی و مخلفات ازتون پذیرایی می شه :4:
من در جواب اون دوستمون بگم مردم ما انقدر ها هم خر نیستند، درسته تو بعضی دهات ها به محمود رای دادند ولی این و در نظر بگیر که 70 درصد رای ها از شهرها ریخته شده که اینا حتی امار شهرها رو هم حدود 60 به 30 به نفع محمود گذاشتند.
شما اگه به نمودار امار دقت کنید می بینید برخلاف همه دورها که حوضه به حوضه تعداد رای هارو می گفتند از اون اول نسبت رای های محمود به موسوی و تقریبا حدود 60 به 30 گذاشتند تا اخرم همین جور رفت بالا.
یعنی چه دهات باشه چه شهر باشه چه تهران باشه چه اصفهان باشه چه شمال باشه چه جنوب باشه این امار همین جوری بود حتی تو شهرهای تولد خوده ***** یا موسوی یا رضایی هم یک سوم رای رو هم بهشون ندادند.
اگه این نمودار و از نت پیدا کنی می بینی خیلی بچه گانه این تقلب و شکل دادند
یا وقتی مجموع کل ارا به 25 میلیون رسید اگه رای ها هر 4تا رو جمع می کردی منهای کل می کردی عدد صفر به دست می اومد.یعنی حتی 1 دونه رای باطله هم وجود نداشته؟؟؟؟
ک ر و بی تو این 4سال محبوبیتش از 4 سال پیش خیلی بیشتر شد تو این مدت گروها و حزب های طرفدارش شدند که هر کدوم از اینا 300 هزار تا طرفدار شدند.بعد 4 سال پیش 6 ملیون الان 300 هزارتا.
اتفاقا مردم ما خیلی باهوش عمل کردند همشون اومدند رای دادند حتی خیلی از کسایی که تا حالا رای نداده بودند، تا دیگه با پدیده ای به اسم محمود مواجه نشند همه هم می گفتن اگه کل مردم برند به موسوی رای بدند دیگه اینا نمی تونند تقلب کنند چون تقلبم حدی داره زیاد تقلب کنند گندش در میاد ولی دیدیم ایناخجالتم گذاشتند کنار جوری تقلب کردند که همه 1 روز شکه بودند گندشم در اومد ولی واقعا دیگه شورش و دراوردند.
بعد مثلا اگه ارای خارج کشور به نفع محمود بوده چرا تو همه کشورهای دنیا هم ایرانی ها جلو سفارت ایران تظاهرات کردند؟؟
اصلا همین رای های شهرهایی مثل اصفهان و تهران و شیراز و مشهد و اذربایجان می تونست کارو به نفع موسوی تموم کنه.
اینا خودشون ساعت 1 به موسوی خبر می دند که شما با اختلاف زیاد برنده شدید فقط تیتر روزنامه های فرداتون و پیروزی نزنید چون مردم از خوشحالی می ریزند تو خیابون ها.1 ساعت بعدش موسوی می فهمه که انگار دارند همه چی و عوض می کنند که همون موقع نامه ای میده به رهبر.
اینکه بگیم کار تموم شدست هم خیلی حرف بی خودیه.اخه تا کی باید ببنیم اینا هر کاری می خواند بکنند ما هم هیچی نگیم؟؟
اینا فکر کردند مردم ایران ترسوند 4تا رو که کشتند بقیه دیگه کاری نمی کنند ولی این بار نباید کوتاه بیاییم اگه هنوزم ایرانی ها غیت دارند کوتاه نیایند حداقل کار اینه که برید همون الله اکبر و شبا بگید.دیگه این کارو که می تونید بکنید.باید با همین روش های صلح امیز مجبور شون کنیم یه کاری بکنند.