RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
واقعا این خبر رو خوندم بدجور جوش اووردم : بر اساس خبر اشپیگل 5000 نفر از نیرو های سید حسن نصر الله در مقابل مردم ایران ایستاده اند به مردم حمله می کنند. خبر از اشپیگل - شا*شیدم تو اون ریش و پشم سید حسن نصر الله . ر*یدم تو اون قیافه ی کهیر زدت . برای چی باید این بی نامو*س های بی پدر به نامو*س های مردم ما حمله کنن . واقعا که هر کسی شب ها بیرون نره و ضد این دولت شعار نده با این عرب ها فرقی نداره . تقصیر اون پیر سگ هستش که تو زمان جنگ به اینا کمک می کنه که الان اینا بیان داخل کشور برای زدن مردم . ولی اینو بدونن هیچ گ*هی نیستن و دهنشون رو سرویس می کنیم.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
حامد چرا قاتی کردی حالا ؟
همه میدونن اینا یه مشت پ*فیوز هستند که ریختن به جون مردم ایران ...
مُسَلَط باش به خودت ... :4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط I Am Legend
واقعا این خبر رو خوندم بدجور جوش اووردم : بر اساس خبر اشپیگل 5000 نفر از نیرو های سید حسن نصر الله در مقابل مردم ایران ایستاده اند به مردم حمله می کنند. خبر از اشپیگل - شاشیدم تو اون ریش و پشم سید حسن نصر الله . ریدم تو اون قیافه ی کهیر زدت . برای چی باید این بی ناموس های بی پدر به ناموس های مردم ما حمله کنن . واقعا که هر کسی شب ها بیرون نره و ضد این دولت شعار نده با این عرب ها فرقی نداره . تقصیر اون پیر سگ هستش که تو زمان جنگ به اینا کمک می کنه که الان اینا بیان داخل کشور برای زدن مردم . ولی اینو بدونن هیچ گهی نیستن و دهنشون رو سرویس می کنیم.
اقا حامد لطفا خودتونو کنترل کنید:4:
بخدا ما از شما بیشتر جوش اوردیم اما متاسفانه نمیتونیم به اون صورت کاری انجام بدیم مگر اینکه همینطوری بتدریج مردم شورش کنن تا بلکه اتفاقی بیفته و این اشغال ها نسلشون منقرض بشه !!!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
اگه من بجای حامد اون حرفها رو زده بودم الآن بن شده بودم:4:
آقا چرا یاهو رو قطع کردن نامردا؟:10:
میخواستم با معین چت کنم مخش رو بزنم سریال ها رو بفرسته بعد پولش رو بدما:4:
والا منم شنیده بودم اینا لبنانین ولی زیاد باور نداشتم...ولی انگار جدیه:26:
از تهران خبری دیگه نیست؟هنوز بکش بکشه؟
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
دوستان داشتم VOA میدیدم یک خبر بسیار داغ :
جدیدترین اخبار و قرار و زمان تظاهرات از ستاد موسوی در این سایت قرار داره تا اینجا رو ف*یلتر نکردن برین بخونین ( ستاره ها رو باید بردارین )
http://site*s.*google.*com/s*it*e/m*o*u*s*a*vi*13*8*8
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
این دیگه چه مسخره بازی هست؟ یاهو رو بستن که چی مثلا؟
مرگ بر دیــ کتا تــ ور
مسخره بازی دیگه به تهش رسیده
واقعا کسی که نره بیرون از عرب هم کم تره
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
دوستان خیلی بد پا*را*زیت انداختن.خدایی ما دیروز ماه*****وار^^^مون رو درست کردیم.امروز از شدت پارا****زیت هم ماه***وا***ره قطع شد هم آنتن موبایل تموم شد......
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
مجید جان امروز که خبری نبود
خودم هم نرفتم چون اگه میرفتم میخوردیم به این راهپیمایی وحدت :11:
اگه متنی رو که نوشته بودم حوصله می کردید و میخوندیدش ( متنی که یک ربع نوشتم و هیچکس هم نخوند :4: ) بعضی چیز ها رو متوجه میشدید
مثلا همین که نوشته بودم : ( ما میگیم احمــدی نژاد رو نمی خوایم ، تظاهرات می کنیم ، اون وت میگن که این ها طرفدار ما ( دولت فعلی ) هستند ) نشون میداد که واسه چی امروز تظارهات خاصی نبوده
ولی خوباگر هم امروز اتفاقاتی افتاده خیلی جزئی بوده و البته به صورت پراکنده چون هیچ اطلاعیه ای با این وضعیت موجود وسایل رسانه ای ممکن نبود .
یاهو مسنجر که قطعه
اسم ام اس قطعه
موبایل قطعه
زبونمون رو هم قراره تا چند روز دیگه قطع کنند
تا چند روز دیگه باید مثل جنگلی های سابق با استفاده از آتش روشن کردن و دود منظورمون رو برسونیم
موفق باشید
خدانگهدار
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
راه هــای مقابله با بســته بودن یــ ا هو مســ نجر
http://khordad88.wordpress.com/
نقل قول:
خبرگزاری انتخاب:
بالاترین نوشت: ساعاتی قبل یاهو مسنجر و مسنجر مایکروسافت به همراه بسیاری دیگر از برنامه های ارتباطی تحت وب توسط فیلترچی ها و سانسورچی ها از کار افتاد! (هم پورت ها و هم آدرس ها ***** شده) اگه شما هم داخل ایران هستید و یا دوستانی تو ایران دارید که به این مشکل برخوردند به همشون خبر بدید که فعلاً از یاهو مسنجر تحت وب استفاده کنند تا راهی برای این مشکل پیدا کنیم. برای این منظور به آدرس زیر وارد شوید : http://webmessenger.yahoo.com توجه: برای استفاده از این سایت نياز داريد كه حتما از نسخه 9 adobe flash player بر روی مرورگر خود استفاده كنيد. همچنین میتونید برای برقرای ارتباط با مسنجرهای دیگر و یاهو از وب سایت
همچنین می توانید از سایت http://www.ebuddy.com/ استفاده کنید.
سایت دیگری که می توان از آن بهره گرفت؛ www.meebo.com
http://koolim.com
http://juslol.com/
st1\:*{behavior:url(#ieooui) }
برای باز کردن یاهو مسنجر؛
در بخش بالای نام کاربری و رمز ورودی منوی مسنجر را انتخاب کنید بعد به پرفرنس بروید سپس در منوی پرفرنس کانکشن را انتخاب کنید سپس کانکت ویا پروکسی سرور را تیک کنید و از زیرمجموعه اچ تی تی پی پروکسی را تیک کنید و سپس در پایین پنجره تب یس را کلیک کنید. به این ترتیب می توانید یاهوی خود را فعال کنید.
user & pass
menu messenger
preferences
connections
connect via proxy server select
select HTTP proxy
Ok
Yes
Login
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
کیان اصلاً تو صفحه پرفرنس من اینو که تو میگی نداره :15: Use Pr*ox*y هم می زنم این چیزی که گفتی نمیاد ... یکی راهنمایی کنه
http://www.wrestleshare.com/images/v15pd4m0nutkn7qzaqnj.jpg