RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
خیلی ناراحت شدم.خیلیییییییییی
خدایا پس کجایی؟؟؟
خجالت داره به خدا دخترا اینجوری دارند کشته می شند اونوقت ما نره خرها(خودم و می گم)یا به فکر فیل تر شدن سایتمون هستیم یا نشستیم تو خونه قصه بی بی چساره رو گوش میدیم.
من دیگه زدم به سیم اخر.به خدا پسره همکار مامانم و انقدر زدن تو سرش مرد الانم می گند باید بیایید بنویسید بچتون از پشت بام افتاده تا جسد و تحویل بدیم.کی می خواد جواب اشک های مامانش و که می گفت من این پسرو به یتیمی بزرگ کردم و بده؟؟؟؟
واقعا کسی که ساکت بشینه ادم نیست.
یا علی
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
دوستان نکته ی جالب :: چرا بازدید های اسرار شده 700 ؟ :4:
-----------------
خداییش تهران الآن شده عاشورا !!
ظهر قرار بود باز تظاهرات شه از انقلاب تا آزادی ولی راه به راه مامور وایساده بود .
حکومت نظامی اعلام شده بود یعنی 5 نفری راه میرفتی میگرفتنت باید 2 به 2 راه بری ...
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
اين ويدئو زنه تير خورده اين جوري شده يا چيز ديگه؟
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
با دیدن این کلیپ تیر خوردن دختر جوان واقعا دلم شکسته شد و به گریه افتادم
واقعا نمیدونم چی بگم
خیلی ناراحت شدم
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
من نیز دانلود کردم و دیدم هنوز در وحم هستم که کردند با دختر مردم.
خدایا تو قرانت گفتی بر همه چیز و همه کس بینایی و توانایی داری نمیبینی با ما چه می کنند؟
ایا ما حقمونه؟به چه گناهی؟به گناه اینکه پدر ها و مادرهامون 30 سال قبل یک اشتباهی کردند؟
انشالاه هرکس که کرده این بلا بر سر فرزند خودش نازل شود.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
اين ويدئو زنه تير خورده اين جوري شده يا چيز ديگه؟
حــ روم زاده ها تیرو به گردنش زدن
حکومت ناب اسـلامیه به خدا ! :|
این خبر گذاری هم خوبه !
http://khordad88.wordpress.com/
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
واقعاّ این ویدئو ها رو دیدم, خیلی حالم گرفته شد...
خدا شاهده من دلم نمی یاد یه گنجیشک رو بکشم, اون وقت اون بسیجی ها و سپایها چه جوری دلشون می یاد که یه انسان... یه هم وطن خودشون رو بکشن؟
اقای رهبر معظم انقلاب... یه روزی به جایی می رسین که می بینین با این همه قدرت, هیچی ندارین...
ممنون.
موفق باشین.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
جالب ترین در گ یری ها و تظا ه را ت در بوشهر است :55:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
اینم خبر همین کلیپ ...
کشتن یک دختر جوان توسط بسیجی ها
مکان: خیابان کارگر، تقاطع خسروی و شهید صالحی، ساعت 7:20 مورخه 20 ژوئن، سی خرداد،
Basij shots to death a young woman in Tehran's Saturday June 20th protests
At 19:05 June 20th
Place: Karekar Ave., at the corner crossing Khosravi St. and Salehi st.
A young woman who was standing aside with her father watching the protests was shot by a basij member hiding on the rooftop of a civilian house. He had clear shot at the girl and could not miss her. However, he aimed straight her heart. I am a doctor, so I rushed to try to save her. But the impact of the gunshot was so fierce that the bullet had blasted inside the victim's chest, and she died in less than 2 minutes.
The protests were going on about 1 kilometers away in the main street and some of the protesting crowd were running from tear gass used among them, towards Salehi St.
The film is shot by my friend who was standing beside me.
Please let the world know.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
کاشکی حداقل توی این نت امنیت داشتیم که اگر یک حرفی بزنیم فردا سرمون رو بریده روی سینمون نزارن .
میخوام حرف بزنم ولی لال میشم :2: