RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
اسکوتر جان حرف قشنگی زدی واقعا واسشون متاسفم که به منو و شما میگن به خاطر اسراییل ولی به اون طرفیا میگن به خاطر مشکلات.... سر قضیه میر اسماعیلی تو المپیک قبلی گفتند سر وزن نرسید که مبادا محرومش نکنن اینم از این اقا !این حرکتا فقط به خاطر محروم نشدنشونه
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
یادمه تو مسابقه ی شنای چند وقت پیش(یادم نیست چه رقابتی بود) گفتن که شناگر ایرانی از شرکت در مسابقه انصراف داده چون یه شناگر از اسرائیل در مسابقه بوده(نژاد پرستی از این بیشتر),بعد که ما دنبال اخبارش رفتیم,فهمیدیم این شناگر شرکت کرده و چهاردهم شده و تو اخبار ایران این جوری بازتاب دادن!
ادم نمی دونه به مسئولین تربیت بدنی چی باید بگه که به خاطر سیاست های رژیم این بلا را سرشون می یارن,اگر بدونن این ورزشکار بنده خدا چه قدر زحمت کشیده برای این مسابقه و حالا باید به خاطر دولت از تمام زحماتش چشم پوشی کنه...البته دولت مردان حق دارن بنده خدا ها,شکم ها همه اندازه شکم نهنگ,تا حالا به عمرشون 10 متر هم ندویدند,معلومه که از زحمات ورزشکار ها بی خبرند.
ممنون.
موفق باشین.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
چه حاالی میده اینجور وقتا اسرارالتوحید محفل بحث بروبچه ها میشه! از بدو تاسیس این تاپیک همیشه دوست داشتم بچه ها هم ردیف با خودم بیان جلو یعنی ممنون .متشکر .دست درد نکنه و این جور تعارفات کنار بره .اون لحظه برای من شیرین میشه که لینک یا خبر یا مطلبی که از خودمون مینویسیم باعث بوجود اومدن بحثی میشه و دوستانمون هم بحث و نظرهای خودشوون رو میدن! چه قدر شیرین تر میشه اگه همه بروبچه های انجمن بیان نظر بدن ...
دمتون ذلجوشن (د زین پس به جای گرم!!) بروبچ ادامه بدید منم به سرع برق و باد پشتتون هستم البته کاری نمیکنم پشتتون فقط راهنماییتون میکنم !!!!!
=====================================
در مورد این بحثی که دوستانمون گفتن ..تا اونجایی که مخ فسیل ما یاری میکنه اولین و اخرین نفری که مقابل یک حریف غاصب اشغالگر قدس ایستاد مهرداد میناوند بود در لباس اشتروم گراتس اتریش اما دیدیم صداش در نمیومد ولی پی نوشت اون حرکت کم کم میناوند از صحنه فوتبال ملی محمو شد متعاقب باشگاهی ..اخرم که تو یه ویلا در شمال گرفتنش و حالا هم که تو املاک نیلی سرمایه گذراری کرده!!!!
متااسفانه این یه حرکت وحشیانه است از نظر من ...بازی نکردن در مقابل اسرائیل ...گیریم بالایی هایه اسرائیل بدن اما مردمش و مهمتر ورزشکارانشون چه گناهی کردن که باید تو حسرت دیدار با ما بسوزن!!!
در دین اسلام اومده حتی با کافر هم مسالمت امیز برخورد کن سعی کن او را به راه راست دعوت کنی اما رجیم ما میگه تونستی بکشیش جایزه هم میگیری ...دیگه چه گناهی از این بدتر و قهر امیزتر!!
===========================================
یه نکته ای در مورد فاطی کماندو و پرچم داره ایران در المپیک به ذهنمان خطور کرده ...قبلش اظهار نظر ایت الا جالبه!!!!
[size=large]آيت الله علم الهدي امام جمعه مشهد : نبايد پرچمدار ما در المپیک خانم ورزشکار باشد. (ایسنا)[/size][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ببخشید آنجا صحنه کربلا بود یا صحن المپیک ؟!:27:
پرچمدار ایران درحالیکه نباید زن باشد ولی دارد میخندد بی حیا !
به این دلایل نباید پرچمدار ما در المپیک زن باشد :
1. انوقت همه دنیا فکر میکنند زنان ایرانی هم آدمند درصورتیکه نباید از این فکرها بکنند !
2.دشمن میگوید اگر اینها اینقدر متمدن هستند پس چرا رئیس جمهورشان اینقدر عقب افتاده است و این با منویات نظام جور درنمی آید !
3.پرچمدار باید روی صحن المپیک در چین رژه برود نه روی اعصاب جمهوری اسلامی در ایران !
دنیا فکر میکند آبجی مچاله ها دور میادین با پرچم اسلام رژه میروند که برای پرچمداری المپیک تمرین کرده باشند !
4.اصلاً جور درنمی آید که زنهای ایران هم برای جمع آوری امضاء علیه نظام رجه بروند هم برای المپیک برای همان نظام !
5.تا بوده اینطوری بوده که جمهوری اسلامی خشتک زن را بالای سرش پرچم میکرده تا میدان المپیک رجه میرفته اینطوری نبوده که زن خشتک جمهوری اسلامی را بالای سرش پرچم کند در المپیک رجه برود !
ا6.اگر یک زن پرچمدار باشد دشمن فکر میکند زنها در جمهوری اسلامی غیر از خانوم جلسه ای ممکن است ورزشکار هم باشند !
7.از صدر اسلام تا حالا اسم پرچمدار ما در تمامی عرصه ها عباس بوده شما بفرمائید کجای این اسم زنانه است ؟!
8.رجه رفتن با پرچم تمرین میخواهد کی به ایشان اینکارها را یاد داده که با ما همانگ نشده و نمی شناسیمش ؟!
9.اگر زنهای ورزشکار بخاطر رجه رفتن بشوند این ، خدای نکرده اگر مدال بیاورند چی میشود ؟!
به علم الهدی گفته بودند چون اسلام و المپیک هر دو " ال "دارد با آن جمله بساز گفت زن نباید پلچمدال باشد ! :11:10.
10.اگر یک زن بقچه پیچی شده پرچمدار المپیک باشد تماشاگران بقیه را ول میکنند می چسبند به او در صورتی که " چسبیدن" به زن در ایران یک اصولی دارد که در چین ندارد !
11.نفر قبلی که پرچمدار المپیک بود الآن در شورای شهر است درصورتیکه زن نباید بجز آشپزخانه به جای دیگری از شهر کار داشته باشد !
12.جمهوری اسلامی بخاطر رقابت نکردن با ورزشکاران اسرائیلی سر و تهش چهار نفر را میفرستد المپیک که توی چشم نباشد اینطوری اگر هیچکس را نمیفرستاد المپیک باز توی چشم بود !
اصلاً این حرفها را ول کن یعنی واقعاً یکنفر شپشوی ریشو در چین پیدا نمیشد که چشمش هم اینجوری نباشد پرچم را بدهند دستش اینقدر حرف درنیاید ؟!
-------------------------------
درموردبرچم دار نظر من اینه که امام جمعه مشهد گل گفته .مملکتی که توش قانونهای سال 48 رو دارن برمی گردونن و توش به مردا اجازه ازدواج باچندزنو می خوان دوباره بدن، خیلی خنده داره که برچمشو بدن به یک زن...یک دونه ازاون شترمرغایی که اون بالا نشستن اعتقادی به زنا ندارن ، اگه داشتن ازاین قانونانمی گذاشتن...اونوفت برای تظاهر و وانمودکردن به اینکه زن ستیز نیستن برچمشونو جلوی دنیا و رسانه هاش می دن به زنا..یکی نیست به اینابگه : بریدخودتونو سیاه کنی عامو ..دنیارو می تونید سیاه کنیدولی فکر می کنید ما ملت همیشه در صحنه هم خریم!!!!...چندبارمی خواهیدمردم ساده رو خرکنیدو به تحریک وادارشون کنید نسبت به یک چیزفرعی تااصلی ..یک بار سرماجرای ورزشگاه رفتن زنا وحالاهم المبیک ...
به نظرمن باید به این ادم مدال داد و تشکرکرد...من اگه مشهد بودم هرهفته می رفتم نمازجمعه اش:7:
=========================================
[size=large]
یه شب زیر بارون كه چشمم به راهه .. می بینم كه كوچه پر نور ماهه ...
تو ماه منی كه تو بارون رسیدی .. امید منی تو شب ناامیدی ...
تا اطلاع ثانوی به عکس زیر نگاه کنید :[/size]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[size=xx-large]مربا بده بابا!!! [/size]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
تا وقتی که سیاست در ورزش ما دخالت می کنه ورزش ما هیچ وقت نمی تونه افتخاری کسب کنه.
چطور وقتی چند تا باشگاه خارجی از جمله جارلتون انگلیس با ایران بازی نکردند در بوق کرنا کردیم که ورزش از سیاست جداست و خارجی ها دارند سیاست را داخل ورزش می کنند اما ما چندین ساله با حریفان اسرائیلی بازی نمی کنیم آیا این دخالت دادن سیاست تو ورزش نیست.این امر فقط چهره ایرانیان را خراب می کنه.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
حالا اگر ایران نتونه مریضی این ورزشکار رو به کمیته پزشکان المپیک ثابت کنه,کل کاروان ایران رو با تیپا بر می گردونن تهران!
ممنون.
موفق باشین.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
[/size]
والا ما که تا اینجای کار هیچ مردی در کاروان کشورمون ندیدیم که بخوان پرچم بدن دستش.ادم وقتی مبارزات اینارو میبینه پی پیش میگیره.من نمیدونم این اخوند زاده کی بدنش رو فرم میاد.هر دوره المپیک یا بازی اسیایی شرکت میکنه میگه بدنم اماده نبود وسط بازی کم اوردم .میر اسماعیلی میگه قبول دارم که اماده نبودم.حالا کی میخواد به امادگی برسه خدا میداند؟؟؟به نجمه ابتین میگن چرا از بین 64 تا 60 شدی؟ میگه اخه حواسم رفت به 2012 لندن.به قایق سواره میگن تو که تو مسابقات جهانی سوم شدی پس چی شد که ایجا گوز پیچ شدی؟میگه من همچین قایقی تو کل دوران ورزشیم ندیده بودم.قایق خفنی بود!!!به تیراندازه میگن چرا انقدر رنکینگت ضعیف بود و هیچ کدوم از تیرات به هدف نخورد ؟؟؟میگه شاید بگین بهونه میگیرم اما دیروز یه تانک از رو دستم رد شد دستم درد گرفت!!!به بسکتبالیسته میگن چرا تو کوارتر اول با اختلاف 20 تا باختین؟؟؟میگه اخه تو کوارتر اول تماشاگران چشم بادومی رو دیدیم جو گیر شدیم!به بدمینتونیه میگن چرا انقدر ضایع باختی؟میگه این گوه خوری ها به تو نیومده همین که اومدم بازی کردم باید فلانمم ماچ کنی!!به دوچرخه سواره میگن لااقل از خط پایان عبور میکردی یه رکوردی واست ثبت شه؟؟؟میگه وسط راه دوچرخم زنجیر پاره کرد.فهمیدیم که بله دوچرخش کورسی مدل 60 بوده!!!
خوب اینا همه بهونه های فقط دو روز اول بود.نقطه ی اوج این مزخرفات تو کشتی اشکار میشه.دوباره برزگر عین زن هرزه ها از کنار تشک داد میزنه عدالت کجاست؟حق مارو خوردن.اخطار الکی دادن.امتیاز الکی دادن.امتیاز مارو ندادن.مارو زنده زنده گذاشتنو پولمونو ندادن.طالقانی میگه جوون ما چهار سال زحمت کشید و عرق ریخت ولی یه داور اجنبیه روس کل زحمت های 4 سالشو به باد داد.و به این ترتیب هر کدام از مسئولین یه زر مفت میزنن و تمام باخت ها به خوبی توجیه میشن.
اینارو گفتم که بدونید امسال هم هیچی نمیشین.خیلی به خودتون فشار بیارین یه طلا از حمید سوریان بگیرین والا بقیه ول معطلن.
راستی این رو هم بگم که این کاروان 2008 نفرین شدست.اه خیلی از کسایی که حقشون خورده شد مثل یوسف کرمی این کاروانو میگیره.من که دعا میکنم ساعی همه بازیاشو ببازه و یه صدمه جانی هم ببینه.
[size=large]از ما گفتن بود از شما هم نشنیدن
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
به به.......
میبینم که این تاپیک داش ابول ما هنوز جون داره و بحث ها توش داغه....
داش ابوله گلم چطوره... ما خیلی مخلصیما....
بازم ینجا داری ماسکا بازی در میاری... بابا پاشو بیا پیش ما ببین اینجا چه خبره... به خدا دلتنگتیم...
میبینم که بچه ها هم همه هنرمند شدن و شوخ طبع... بابا ایول الله...
دوستان گل ما خوبن... یه داش معین هست که اومده به همتون تعظیم کنه... چون کوچیک همه بچه هاست....
حالا نفوذ بد زیاد نزنین... انشالله که چند تا طلای خوش رنگ میاریم...
البته خودم از کسانی بودم که بار ها تو المپیک در 24 رشته مدال طلا کسب کردم.. ولی چندین دوره که قید این مسابقات رو زدم.. چون دیگه سنی از ما گذاشته...
ولی خودمم کاملا این رو قبول دارم که سایت نباید در ورزش دخالت داده بشه.... امیدوارم مطئولان کشور ما اول خودشون سیاست رو به ورزش ارتباط ندن ، و بعد از خارجی ها این انتظار رو داشته باشن...
داش ابول بیا ببینم چی میگی تا جوابتو بدم...
یه سلامم به هامون گل ، آرمان عزیز ، سینای عزیز ، داوود عشقم ، حامد ناز و تک تک بچه های انجمن...
فعلا یا علی
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
این حرف هایی که زدید یعنی عرق ملی براتون مهمه ؟
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
آقا این المپیک برای ما دو تا جذابیت داره :
اول حسین رضا زاده که میشستیم پای بازیاش که حداقل یه طلا بگیریم ... دوم هم مراسم افتتاحیه :4:
حالا امسال هم حسین رضازاده معلوم نیست چرا نرفته المپیک ، فقط دوست داریم افتتاحیه رو ببینیم که دیدیم...دیگه بقیه تعطیلند رسما !!!! دیگه پرچمدار ایران که نشون دهنده ی طلای زرین اون کشور هست ، حتی نتونسه یک برنز ناقابل بگیره ( البته دهن این هما رو سرویس کردند.پرچمدار ایران از 2 ساعت قبل تو ورزشگاه بوده ، بعد از تموم شدن افتتاحیه هم اجبارا باید با مستر علی آبادی و یه مشت مفت خور دیگه همراه میشده که این خودش 3 ساعتی وقت برده.و با خستگی تموم رفته سر مسابقات که خب چهارم شده بیچاره )... وزنه برداری که تعطیل ... تیر اندازی و اسب سواری و دوچرخه سواری هم که هیچ .اصلا این سه رشته اگه کسی بین 10 نفر بشه باید تعجب کرد ... شنا هم این علیرضایی غولی بود تو ایران که با این حرکت مضحک مسئولان مجبوره کناره گیری بکنه . هیچی دیگه .یه بسکتبال خیلی حال میداد که اون هم حدادی مصدوم شد . جابر روزبهانی رو هم نبردند:28:.پس حتما ساها کیان باید جور همرو بکشه ... کشتی هم که چند سالیه داره درجا میزنه.یه زمانی کشتی ایران واسه خودش خدایی بودا:2: !!!! حالا همش میشه مسائل داوری ... والله امیر قلعه نویی:26: با اون همه مضحکیش دیگه این همه اعتراض نمیکنه
فوتبال هم که نرفتیم ... پس فقط مسی :4:
این مسئولای ایران نمیدونند ورزش چیه .با سینا موافقم.حالیشون نیست... اینا تو مسائل داخل کشور موندند...حتما در جریان وزیر شدن این کردان هستید . این آقا یه زمان معاون لاریجانی تو صدا سیما بود . بعد حالا اومده میخواد بشه وزیر کشور و داره میشه...اگه بدونید چه خبره !!! آقای کردان که قراره وزیر کل کشور بشه ، یه مدرک تحصیلی نداره.خودش گفته که یه مدرک دکترای افتخاری از یه دانشگاه آمریکایی گرفته اما اون دانشگاه اعلام کرده ما همچین مدرکی به این آقا ندادیم:11::11:____________ بعد آقای احمدی نژاد فرمودند : (( این کاغذ پاره ها به درد نمیخوره )) :17:
آخه بگو تو چی چی از تحصیل میدونی ؟؟ یعنی چی این حرف ؟ یعنی اینکه الان کسی دکترا داشته باشه بدرد نون خشکی میخوره.پس یعنی رسما... به این مملکت
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
دوستان اصلا ناراحت هیچی نباشید ما تا احمدی نژاد رو داریم غم نداریم مطمئن باشید زیر سایه ی گوز این آقا ما خوشبختیم
تا چند وقت دیگه فکر کنم بگن پسرها هم باید چادر سرشون کنن . الان تو ایران داره قانون های جاهلیت عرب اجرا میشه یارو از اون ور ایران میگه چرا این پرچم دار شده یکی نیست بهش بگه آخه به تو چه تو برو اون چرک هایی که لای ریش و ناخن هات جمع شده رو پاک کن مرتیکه اندونی
از همه نژادپرست تر خود ایرانی ها هستند فقط نژاد آخوند رو میسپندن :D
یادش بخیر اون اوایل خام بودیم میخواستیم بریم حوزه علمیه [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اینا اصلا مشکلشون حجاب زنان نیست که کلا میخوان همه چی مردونه باشه بازم خوبه حالا جنس مونث روش زیاده هر طور شده حقش رو میگیره ( حداقلش اینه که تو ایران اینطوریه [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] )
یک سلام ویژه هم به معین عزیز بکنم که دلم براش تنگ شده و خوشحال که برگشته [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]