RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
من میگم نره تو میگی بدوش گاوه هنوز شیر داره !!
من احساساتی برخورد نمیکنم من میگم قانون واسه همه است ....و باید امثال تو و سینا تو دعوای حامد و کیو دیوار بشن نه اینکه تگ تیم بشن! همین الانشم دارید میگید من یه طرفه میرم و همون راه خودتون رو میرید... ( یدفعه بیاید منم بلاک کنید راحتتر به این تگ تیم ادامه بدین! چون من دارم روان تون رو اذیت میکنم...)
داوود میگی 3 بار حامدو مسخره کرد ( انگار حامد لال مونده بود که از این بخوره) خودش زبونشو داشت به قول خودش تا کسی به پروپاش نپیچه ...کاریش نداره اما یکی گیرش بده دمار از روزگارش در میاره فکر نمیکنم در اینصورت دیگه احتیاجی به وکیل وسیع هایی مثل تو و سینا باشه!!
منم الان میتونم بیام تو تگ تیم شما و تو انجمن بهم خوش بگذره و کاری هم به درگیری نداشته باشم مهم اینه که ((((((((دوستان فابریکم ازم راضی ان)))))))
ولی این راهش نیست ....یه بار دیگه اخرای ارسالم رو بخونید گفتم نیاید دوباره داستان رو برای ما باز کنید .. ضمنان ما خودمون میدونیم کیومرث هم مقصر بوده که بلاک شده ولی قاتل هم وقتی میخوان ببرنش پایه چوبه دار اول میبرنش تو محاکمه و بهش اجازه سخن میدن......اما میگم میتونستیم تو این قضایا کمی مهربانتر برخورد کنیم ....و ضمنان خوب شد یه تاپیک مال پارسال بود خوب بهانه ایه واسه اینکه بگیم طرف بد اینجا رو میخواد....( بنده خدا 3 ماهه عضو شده موقع دیدن اون تاپیک به تاریخ تولد اون جا نگاه نکرده بود که !! چرا همش یه ور کاسه روغنو میبینید )
نمیخوام دیگه به موضوع بیش از این بپردازم چون خارج از عرفه این تاپیک و روح اسایش بچه های انجمنه....از نظر من بحث تموم شدست و دیگه کاری ندارم میخواید چی بگید دوباره........البته حرفهای شمارو هم قبول دارم ..و نظراتتون محترمه....
موفق باشین .....به فکره پویایی انجمن باشین خیلی واجبتره این حرفاست ...
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
ابوالفضل من وسیع و وکیل حامد نبودم اما من وکیل بخش خودم هستم که؟؟؟؟
نمیخوام بخشم بهم بریزه ضمنن حامد میخواست جواب بده من نگذاشتم مثل اینکه شما هم با کیومرث موافق بودی که من حامد رو ول کنم و کار بالا بگیره و انجمن بره به یه مسیره دیگه من دیگه حرفی ندارم ولی حامد مقامش از من بالاتره من تگ نشدم باهاش فقط از یه چیزیش خوشم اومد که به حرفم ارزش قائل شد کاری که کیومرث با اون همه ادعای بزرگیش نکرد و حامد حتی اخراجش هم نکرد با اینکه مقامش بالا هست ابتدا من از بخشم محرومش کردم و سپس سینا 1 هفته اخراجش کرد حالا باز شما سنگ اون رو به سینه بزن ما روز بحث بودیم اما متاسفانه یا خوشبختانه شما نبودی ابوالفضل جان
شنیدن کی بود مانند دیدن
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
داوود جان ايشون چي رو ببينه وقتي تمام پست ها رو پاك كردي؟
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
اولا که تو اون تاپیک 1 پست از حامد بود و در ثانی انتظار نداری که تو تاپیک نتایج آنفورگیون بیام پست کل کل بزارم
من به وظیفم عمل کردم و نه تنها تو بخش خودم هرجا دیگه هم ببینم برخورد میکنم از نظر من این قضیه تموم شدست چون من همونجا هم 3 بار تذکر دادم و گفتم که با یاهو یا پ.خ مشکلتون رو حل کنید که متاسفانه گوش به حرف ما کسی نداد ما هم طبق وظیفمون با فردی که داشت ادامه میداد برخورد کردیم.
ضمنن آقا کیومرث شما که اون روز قوانین انجمن رو در هنگام ثب نام برای من مرور کردی.تا حالا کسی بهت نگفته داشتن بیش از 1 نام کاربری خلافه و میتونیم کاربر خاطی رو اخراج کنیم؟؟؟این رو که خودت هنگام ثبت نام قبول کردی دیگه چی؟؟؟
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
تا حالا هم كسي به شما نگفته كاربر حق توهين به كاربر ديگه رو نداره؟
اون عكسي از پست پاك شده ناظم گذاشتم رو نديدي؟
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
اون رو من قبول دارم توهین بوده اما این پست زمانی زده شد که من نبودم و در ثانی اونطور که کاربر ساسان به من گفت این پست حوالیه سحر زده شد که مثل اینکه سینا خودش اومده بعد از دقایقی پاک کرده من در مورد ناظم تصمیم گیرنده نیستم و این ادمین ها هستند که زیر نظر دارن کارش رو.قبول دارم که سینا کارش درست نبود اما سینا حداقل کاری رو که کرد این بود که بعد از دقایقی پستش رو پاک کرد که جو بازم بهم نریزه
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط R . I . P
خب یه قضیه ای بوده که الان تموم شده رفته بهتر همون طور هم که ابولفضل جان گفت کشش ندیم. . .
------------------------------
میرم سر قضیه سیل دیشب
ما دیشب حدود ساعت 2.15 دقیقه صبح بود که رفتیم تو رخت خواب خوابیدیم یه 10 دقیقه ای گذشت که دیگه تو خواب و بیداری فرو رفتیم که یهو یه صدایی تمام اهل خانواده رو از جا پروند !
یک سیل وحشتناک همراه با باد وحشتناک تر همراه با رعد و برق وحشتناک تر تر شروع شده بود که من تو عمرم لنگشو تو مازندران ندیدم ! اولش گفتیم از این بارون مسخره هاس که وسط تابستون میاد و میره اما بعدش دیدیم نه شرایط خیلی بدتر از این حرفاس و این بارون ول کن نیست ، دقیقا هر 3 ثانیه یه رعد و برق زده میشد . . . بعد از 5 - 4 دقیقه صدایی مثل خراب کردن ساختمون 5 طبقه اومد و زمین برای چند ثانیه لرزید و برق منطقمون قطع شد ، طوفان و سیل تیر برق منطقمون رو انداخت درست وسط خیابون
همه همسایه ها فکر کردن زلزله اومده و شال و کلاه کردن ریختن تو کوچه همون لحظه بود که سر کوچه یک پیکان هم که راننده آژانس بود از هیچ کجا خبر با سرعت داشت رد میشد که ترمزش هم تو زمین خیس دیر کار کرد و تصادف کرد با تیر برقی که افتاده بود وسط خیابون ، خوش بختانه روانه اون دنیا نشد !
واقعا یکی از بدترین بارون هایی بود که تو این چند سال اخیر دیدم. . . اصلا فکرشم کسی نمیکرد که وسط تابستون چنین سیلی بیاد
این طور هم که اخبار گفته این سیل از اطراف امریکا اومده به طرف شمال و به زودی به مناطق دیگه هم میره
خوشبختانه بارون و سیل و طوفان و کوفت و زهره مار ساعت 4.5 صبح بند اومد و همه چیز به سلامتی تموم شد و گرنه کوچه که هیچی تمام خونمون رو آب گرفته بود . . .
خواهشاً مواظب خودتون باشین و نکات ایمنی رو جدی بگیرین!!!
خوبه بابل هر 3ثانيه رعدو برق ميومد ! طرف ما هر 1 ثانيه ميومد :4: در كل شب وحشتناكي بود !
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
ا . . .
زنده ای امیر ؟! :4:
خدا رو شکر
من دیگه کم کم داشتم تجهیزات مجلس ختم و . . . آماده میکردم :4: آخه طرف شما از ما هم بدتر بود
ولی خدایی دیدی چه بادی میومد. . . عمرا اگه می تونستی 2 ثانیه تو خیابون وایسی !
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
من نمی دونم چرا انقدر تو این سایت سن و سال مطرح میشه؟؟؟
فقط سن و سال وقتی مطرح میشه که یک نفر غرض ورزی کنه یا نتونه اینجا رو اداره کنه!!
وگرنه هامون بیاد همه ی مدیر هاشو زیر 12 سال هم انتخاب کنه!!!!
خدا رو شکر به نظر من اکثر مدیر های اینجا خوب و هستند!!! البته امیدوارم که مدیر های اینجا هم اگر کسی شوخی یا چیزی درباره ی سن و سال میکنه را جدی نگیرند!!! لزوما سن کمتر به معنا دانستن کمتر یا از این جور مسایل نیست!!![hr]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط ABOLFAZL
من میگم نره تو میگی بدوش گاوه هنوز شیر داره !! .
.
آقای ابوالفضل برادر لطفا به این گاو های بیچاره هم کمی رحم کنید!!!
نمیبینید که گاو چه موجود لطیفیه!!!!
بابا منم که نسبت به آواتارم تعصب دارم دیگه.....!!!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
داداش من اگر ما میخواستیم شما را بلاک کنیم نمی اومدیم واسه نقشه ی یک پست جدید را بکشیم و من بیام به هامون بگم حتما برای این ابوالفظل یک پست ویژه طراحی کن . ابول جان مشکل شما اینه که دوست داری همه با هم رفیق باشند عزیز من نمیشه که اتفاقا همین رفاقت های بیش از حد مدیر و کاربر باعث شده همچین دعواهایی به وجود بیاد .
آره قاتل را پایه چوب ی دار نمیبرنش همینطوری ولی وقتی کلی به طرف تذکر داده میشه یکبار هم اخراج شده سریعا دوباره به حالت کاربر بازگشته ولی بازم دوست داره که اخراج شه ما دیگه تقضیرمون چیه ؟
همچین یارو میگه اون زمانی که شما داشتی میخوابیدی ما داشتیم بازی را لایو میدیدم باشه بشین ببین ببینم به کجا میرسی ببینم کجای دنیا را گرفتی ببین ممکلت چیکار کرده که طرف باید یک جوری بگه من ای دی اس ال دارم . ببینم ابول یکی همچین حرفی بهت بزنه چی بهش میگی ؟ رو حساب حرف درست میزاری یا مسخره کردنت ؟
واقعا از این حرفت که طرف نمیدونسته تاپیک برای 1 سال پیشه تعجب کردم از تو یکی انتظار نداشتم ببینم وقتی تاپیک قدیمی میشه میره صفحه ی 2 انجمن یا 3 انجمن بعدش این آقا نمیدونسته این تاپیک قدیمیه؟ یعنی بخش انتقادات ما اینقدر فعاله که موضوعات به روز میره صفحه ی 2 ؟
_________________________________________________
ما هم قصدمون پویایی انجمنه ولی شما بعضی وقت ها یک طرفداری هایی را میکنی که آدم نمیدونه چی بگه
____________________
در ضمن خوبه که خودت این قانون را میدونی کیومرث خان که کاربر حق نداره به مدیر توهین کنه حالا اومدی شما گفتی کاربر با کاربر در حالی که من کاربر نیستم و مدیر هستم و شما حق توهین به من را نداشتی .
__________________________________________________
امیر شما هواست باشه وقتی داری راه میری پای جپت به پای راستت نگه جلو تر از من راه نرو بعدش یک اتفاق ناگواری برات نیافته وگرنه من خودم خوب هواسم به اطرافم هست در ضمن شما به خودت نگیر با شما نبودم خودش میدونه با کی بودم وگرنه که شما تشکر نمیدی به کسی وقتی هم میدی به رفیقات میدی
.........................................
موفق باشید
خدانگهدار