RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
انفجار در دهات ما!!!!
امروز ساعت 6 اینا بود که بنده در مکانی عزیز بودم تا نشستم شروع به کار(W.C)یَک دَف دیدم مادمون فریاد میزنه عرفان خبره مرگت بیا بیرون!!!من سریع اومدم بیرون گفتم چی شده یهو بین این جمله من یَک صدای انفجاری اومد که تمام شیشه های ما لرزید یکی دوتا از شیشه ها هم ترک خورد.از موج انفجار درو پنجره ها بهم میخورد.من گفتم چی شده !!!به گلستان حمله نظامی کردن!!! یهو دیدم تو کوچه همه دارن جیغ میزنن میریزن تو خیابون .مادرم و پدرم رفتن سمت در شمالی منم چون منتظر بودم این ساکنین اون کوچمون بیان بیرون:4: سریع رفتم بالا پشتبوم تا دیدم اون چیزی که میخواستم هست رفتم در درب جنوبی.
این صدا ها و موج ا تموم شد.
من رفتم دستشویی!!!
الان رفتم مغازه برای خرید پرسیدم چی شده بود!!!گفتن هنوز معلوم نیست ولی اینطور که همه جا پیچیده مهمات انفجاری منطقه نظامی ترکیده.(پشت کوچه های ما یه منتطه بسیار وسیعی هست که برای مانور های نظامی هست.)(خیلی باحاله نصب شبا صدای رگبارمیاد!! کایت و هلیکوپتر رابرا میره میاد نارنجک دودزاها میندازن یهو یه تیکه رو دود برمیداره)(در کل خیلی باحاله)
از رادیو تیویلیزیون هرکی فهمید چی بوده بگه:4:.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
اه اين دفعه هم ترورت نافرجام موند
حيف شد:17:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
الوعده وفا...
اینم فیلم میتینگ بروبچ های iranwwe واقع در پارک لاله تهران...
فیلم رو دیدید نظرتون رو بدید! به دوستانتون هم بگید دانلود کنن!! دیدن این فیلم به افراد کمتر از 14 سال توصیه نمیشه!!
این فایله کامله واسه اکانتیا 14-
http://rapidshare.com/files/266084712/Video001.3gp
WMVفرمته 14-
http://rapidshare.com/files/266070646/Video001.wmv
اینم با حجم کم در چند پارت 14-
http://rapidshare.com/files/266072149/Video001_chunk_1.wmv
http://rapidshare.com/files/266076369/Video001_chunk_2.wmv
http://rapidshare.com/files/266048482/Video001_chunk_3.wmv
http://rapidshare.com/files/266073592/Video001_chunk_4.wmv
http://rapidshare.com/files/266041462/Video001_chunk_5.wmv
http://rapidshare.com/files/266074974/Video001_chunk_6.wmv
==============
با تشکر بسیار بسیار فراوان از کیان دانلودر عزیز که زحمت اپلود این فیلم رو بر عهده گرفت...کیان جان دست و پنجت درد نکنه...لطف کردی.
قبل از هر چیز بازهم بگم حرفایی که توش زده شده بیشتر مزاحه کسی به دل نگیره...14 - ها نگاه نکنن
یا علی...
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
آقا 64 مگ فیلم چه خبره ؟ :23: فیلم سینمایی بازی کردید ؟:23:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
برادران ما پاره اي توضيحات بديم:اولا كه همونجور كه ابوالفضل گفت اين فيلم فقط براي شوخي و مزاحه چون ما ميدونيم اينجا همه با هم مثل كف دست هستن و بچه ها اونقدر با هم صميمي و خاكي هستن كه يقينا هيشكي چيزي به دل نميگيره بعدشم هر چي ما پرونديم همينجور في البداهه ميومده تو مغزمون فكر نكنين نشستيم فيلمنامه نوشتيم:4:
نكته بعدي اينكه چون فيلم تو تاريكي گرفته شده و با يه گوشي ديگه نور انداخته شده تو صورت ما و كيفيتش هم خوب نيس و فيلمبردار محترم-كه پسر عمه بنده هستن-دوربين رو كرده تو حلق بچه ها فيلم گرفته،قيافه ما تقريبا مثل زامبي هاي رزيدنت اويل افتاده،پس خواهشا نترسين.ما اينقدر ترسناك نيستيم والله...:4: به زيبايي خودتون ببخشين:4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
امتحان ازاد با موفقيت به پايان رسيد :4:
[align=center][size=xx-large]THE CHAMP IS BACK
[/size][/align]
خوش باشيد :55:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط SASAN
امتحان ازاد با موفقيت به پايان رسيد :4:
[align=center][size=xx-large]THE CHAMP IS BACK
[/size][/align]
خوش باشيد :55:
ساسان مگه باز هم کنکور داشتی؟؟؟!!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط SASAN
اره . ازاد :11: :11:
بیسکوییت دادن یا شربت؟؟!!:4:
چه جوری دادی؟؟:4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
ميگفت عالي داده آسون بوده:4:
بهشون شربت دادن تو مال ساسان يه مگس ميت بوده ساسانم شربتو ريخته رو سر اوني كه آورده بوده:4:بعدم بهش اف يو زده:4: