RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
من نیز به عنوان وزیر کل جنگ و دفاع و تشریفات انجمن باید بگم که از زحمات شبانه روز ادمینان انجمن تشکر میکنم واز راه دور دستشون رو میفشارم.
شایعاتی در یاهوو پخش شده بود که من امروز صبح تکذیب کردم و بعدا معلوم شد کهکار عوامل خودی بوده برای اینکه ببینن بازتابش چیه.
بسیار بسیار از بازگشت انجمن حال بهمان دست داد این چند روزه که قطع بود دل درد داشتم.
انجمن به لطف الهی بازگشت تا تو دهنی محکمی به تمام دشمنان از جمله: نونهالان ,تهدید کنندگان ,کپی کاران و... زد تا دهن همگان بسته شود.
در این مواقع هست که همه از انجمن لذت میبرند.باید دوباره به اوج برگردیم برای همین همانطور که سید ابوالفضل نصرا... فرمود تمام مدیران ,ارشدان,ناظمان,sوپر مدیراتور محترم و کاربران و وزیر جنگ و دفاع و تشریفات و گروه هفت دست به دست هم دهیم .
تا دیدار بعد...
خدانگهدار.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
منم از همینجا از زحمات دو ادمین انجمن تشکر میکنم
ایشالله که دیگه همچین مشکلی برامون درست نشه
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
[align=center]
چندتا چیز جالب دیدم گفتم براتون بذارم :4:
اولیش ::::: دیوانه ای در خیابان تهران ::::
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
:11::11::11::11:
این هم عکس های عجیبی در ژاپن :11:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] |
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
شماره 8 رو حتما ببینید :11::11::11:
[/align]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
سلام دوستان ...
راستش یه موضوعی بود تو گلوم گیر کرده بود باید به یکی می گفتم البته طرف حسابم خداست !!!
پنجشنبه ی هفته ی پیش ساعت 4.30 نصف شب از مهمونی برگشتم ... من صبح جمعه کلاس ریاضی داشتم و مطمئن بودم بیدار نمیشم ... خلاصه برگشتم خونه دیدم یکی پیغام گذاشته :::
- سلام ... من فلانی ( دبیر ریاضی ) هستم ... من یه مشکلی برام پیش اومده ... کلاس فردا کنسله !!!
من از فرط خوشحالی نمیدونستم چیکار کنم و اصلا به فکر مشکلی که برای دبیرمون پیش اومده نبودم !!!
خلاصه دو روز بعد فهمیدم که دختر دبیر ریاضیم فوت کرده ... اولش زیاد برام مهم نبود اما وقتی فهمیدم این خانم چیکاره بوده ، اون موقع یه آوار رو سرم خراب شد !!!
این خانم رتبه ی 35 کنکور تجربی بود و داشت فوق تخصص می خوند و 2 هفته ی بعد هم عروسیش بود ... همه چیز واسه عروسی آماده بود که این خانوم با نامزدش میرن فست فود ... همون شب مسموم میشه و ...
آخه من نمیدونم وقتی این همه آدم بیکار و معتاد و کثیف تو این جهان هستن ، چرا کسی باید دنیا رو ترک کنه که ممکن بود در آینده جون صدها نفر رو نجات بده و خانواده های زیادی رو تسکین بده ؟؟؟
من مطمئنم خدا این دختر رو خیلی دوست داره که زودتر بردش پیش خودش ... ببخشید اگه شما رو ناراحت کردم !!!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
بالاخره کار تاپیک سلطان ابوالفضل به ورژن 2 هم رسید..امیدوارم همیشه موفق باشی و در زندگیت هم همینگونه آپدیت باشی همیشه.
یا علی
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
سلام .
اميداوريم داوود جان با اين پستت برگردي انجمن :34:
باي .
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
ممنون ساسان جان از لطفی که نسبت به بنده داری.قصد اسپم دادن ندارم اما در جواب باید بگم که شخصیت کلی Mr.DMN نیاز به یسری ریکاوری و تغییرات اساسی داره و فعلا خودم رو شایسته حضور در جمع جوانان و نیروی با انگیزه IranWwe با مدیریت قوی دوستان عزیزم هامون و امیر نمیبینم و تا هر زمان که نیاز باشه روی این شخصیت کار میکنم.آرزوی موفقیت دوباره برای تمامی دوستانم دارم
یا علی
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
بازگشت انجمن رو به تمام دوستداران تبریک میگم و واقعا خوشحالم که بار دیگه به صحنه بازگشتیم:34:
علی جان حرفات خیلی منو تحت تاثیر قرار داد!
من هم خیلی وقته که کج رو کنار گذاشتم اما دوباره به این فروم میام! تا حالا هیچ فرومی رو ندیدم که کاربراش اینقدر با هم صمیمی باشند و فقط به خاطر همدیگر به این فروم بیاند!
امیدوارم برای همیشه ، این صمیمیت بین کاربران باقی بمونه و هیچ وقت از بین نره!
در آخر هم...
داش هادی هیچ کدوم از عکسات برای من باز نشد!!:10:
یه نفر لطف کنه از یه سایت دیگه آپلود کنه.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
ســلام .
دانــلــود كــل عكـسـهـاي میتینگ از WrestleShare.Com
[align=center]
http://www.wrestleshare.com/images/ga38x30aaogqw5b5jy5f.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/cusxnc5qinn81lilz3x.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/ruokfdh73t0szl0whav5.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/au088kc8klmuengu5qm7.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/skryhabs4776rd6v4jx3.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/rh7ri54xjtauk1azntpr.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/ne00k0kfm3efxjqe986.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/g1cnd4lmib1hrd0hf3a.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/up2pqp0p41sxaiejiqyh.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/injuthp8xj8cpiqyns3.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/6c9i7vg6jxbogzs4wz85.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/nrghuke3z7dkumwplmh.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/or2tof9525boubw0wlmi.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/3jk85bsppz1tkcxzjgqb.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/10me1s9pqe6vihtnlaq.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/s2wzpv1oyewlaubjvi0.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/gavsfuehmoxs8rgmhoae.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/7x786zd1koiidu3gcqi.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/oxtqgu0v3ah1d39nfrx.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/gfbs7nvd5ry4f5lwkpgj.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/pnv7tp0uv39rm5y6wx4n.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/omu17i04bv79fhs2hpy.jpg
[/align]
بـــاي .
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
آقا یه راهنمایی کنین بدونیم کی به کیه !
من فقط ابولی و بهنامو شناختم ! نمیدونم بقیه کی هستن .
یه زنگ میزدین ما هم بچه ها رو میریختیم میتینگ :4:
ابوالفضل اون عکست که با گیتار گرفتی خیلی باحاله نیم ساعت داشتم به اون میخندیدم :11:
معین نبود تو میتینگ ؟! نمیدونین چقدر دلم برا این جــــاکش تنگ شده :4: