RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
سلام خدمت دوستان.
باشه مجید من رو دست انداختی ولی از همین الان همه ی کاربران شاهد باشند ، در فکر پلیدم چنان نقشه ای به سرم زده که این مجید دیگه روش نشه بیاد تو تاپیک اسرار :9: این _______________ ( خط ) اینم X ( مثلا نشون ) :4:
مجید من فکرم رو کردم و نقشم رو هم ریختم فقط مواظب باش :4: ببین یه چیزی هست که حتی باورت هم نمیشه :4: الان دارم نرمت میکنم که وقتی دست افتادی زیاد دلخور نشی :4:
یه ضرب المثل قدیمی هم هست که میگه : از آن نترس که های و هوی دارد هر که بامش بیش برفش بیشتر :4: یعنی اینکه دست انداختن اشتون کاچر عواقب بدی دارد:9:
من اول از همه پانکد رو راه انداختم و با این کارم هم نشون میدم که مرد اول پانکد :4: چه کار هایی که انجام نمیده :4:
ببین این نقشه ای که دارم از دست انداختن اشتون هم پر خرج تره :4:
و سخن آخر :
MAJID LaShLeY REST IN PUNK'D
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
موندم چي فحشبه اين ميثاق معمارزاده من بدم متناسب با حقش باشه؟
رضا حاج اسبويي از اين بهتر دروازه باني ميكنه
خاك بر سر الاغش
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
[align=center]
نمی دونم چرا بعضی ها من رو ابلح فرض کردند ؟؟؟؟ حالا این مجید حرفه ای بود و من رو PUNK'D کرد تازه یه بو هایی رو بردم که بهش جواب درست هم ندادم ، ولی یکی اومده که برام هم مهم نیست کیه آی دی من رو برداشته و با من داره چت میکنه و میخواد من رو دست بندازه :4: آدم هیچ وقت از یه سوراخ دوباره گزیده نمیشه.حالا بخونید ببینید این فرد ابلح کیه :4:ببین چقدر ضعیف کار کرده :
[/align]
[align=left]
lovernastaran: Salam asl Midi ?
Pejman M: ID mano az koja ovordi ?
lovernastaran: Too Ye Anjoman Bood Be In Addres : www.iranwwe.net
Pejman M: EEE ??? oonvaght shoma too anjoman chikar mikardid ?
lovernastaran: Khob Man Tasadofi Khordam Be In Anjoman Vagarna ................
Pejman M: Shoma Ye moghe eshtebahi chera mano add kardin ?
lovernastaran: Man ID Aksare Karbareye In Anjomano Add Kardam Hala Age Nemikhayd asl Bedin Chera Inghadr Harfo Avaz Mikonin ?
Pejman M: Name karbaritoon chie ?
lovernastaran: 3:16
Pejman M: oonvaght motmaenin esmetoon danial nist ?
lovernastaran: Na Etefaghan Motmaen Nistam...
Pejman M: khob in esm too anjoman hast va do nafar nemitoonand in esm ro dashte bashand
lovernastaran: Pas Begin Man chetor Toonestam Sabte Nam Konam ?
Pejman M: shoma linke karbaritoon ro bedin khodam mibinam
lovernastaran: Khob Shayad Khosoosi Bashe Nakham Hame Bebinan...
Pejman M: Bebinam shoma Topici bename PuNK'D ro sar zadid ?
lovernastaran: Man Faghat Be Soorate Gozara In Anjoman Ro Didam & Naraftam Too Topic Hash...
Pejman M: Khob shoma linke karbarit ro bede ghol midam be kasi nagam
lovernastaran: Az Koja Bedoonam Rast Migi ?
Pejman M: age doroogh goftam shoma ham linke mano pakhsh kon
lovernastaran: Bayad Fekr Konam...
Pejman M: Khob boro fekr kon har vaght fekret ro kardi bia
lovernastaran: Gofti Be Kasi Nemigiya ! Inam Safheye Karbarim Ke Ba Esme Khaharam Vared Shodam Toosh.
lovernastaran: http://www.iranwwe.net/member.php?action=profile&uid=2528
Pejman M: w8
Pejman M: Shoma ba in User alan oomadid ?
lovernastaran: Bal Alan Ham Nistam Too Anjoman...
Pejman M: Key boodi pas ?
lovernastaran: Ye 15 Min Pish
Pejman M: ahan
Pejman M: w8
lovernastaran: Bebin Man Bayad Beram Khoshhal Shodam Az Sohbat Kardan Bahat...
lovernastaran: Bye
[/align]
[align=center]
آخه آدم عاقل نمیگی این صفحه آخرین بازدید رو داره ؟؟؟ این هم مثل پنجمین خورشید اون گردنبند رو نزدیک میکنه از تاریخ 27 اکتبر 2008 میاد امروز :11: برید تو صفحه ی اون و ببینید آخرین بازدیدش یه ربع پیش بوده یا یه سال پیش :11:
در هر صورت من دارم نصیحتتون میکنم ، وقتی اول فکر نکردی نیا من رو دست بنداز.
[/align]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
بيا ديگه
ميگم خزش نكنيد همينه ديگه
دارين مثل gmmode اينو خز ميكنيد
ايرانيا هم كه خوراكشون خزه
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
آخه اين آرمان ميگه الان باختين
آخه پسر خوب.شاهين تو ليگ برتر هست.شما وقتي از شاهين باختين.شاهين دسته 3 بود :4:
اينا قابل مقايسه هست؟
حالا جالب تر اينه كه استقلال با تراكتور سازي هم مساوي كرد
آخه تو هفته اي كه مساوي كردين.رقيبتون مساوي ميكنه بازم ادعا دارين؟:4:
اگه شما برده بودين يه چيزي:4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
داش علی ارتش سرختون هم که توخالی در اومد!
آقا بازم میگم امسال جام مال ماست
[size=xx-large]فقط پیکان قزوین[/size]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
شایان جان ... پارسال برق تا هفته ی ششم اول بود بعدش رفت دسته دو ... ایشالا نوبت شما !!! :3:
امسال لیگ ایران در حد لیگ ویتنامه !!! :27:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
شما طرف هر تیم باشی بهتره آفتابی نشی ما استیل آذینو تو تهران زدیم و واقعا با 4 برد پیاپی لایقترین تیم فعلی لیگ هستیم.امسال من خودم به شخصه قراره بازی های پرسپولیس و استقلال که میان قزوین برم لیدر بشم تا حال همه شونو بگیرم
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
نقل قول:
امسال من خودم به شخصه قراره بازی های پرسپولیس و استقلال که میان قزوین برم لیدر بشم تا حال همه شونو بگیرم
بیچاره چی میکشن هوادارای خودی !!! :4:
[align=center]ــــــــــــــ ـ ـ ــــــــــــــ[/align]
راستی ... بچه ها فردا ساعت 12 حرکت میکنم سمت (ط)هران ... 2 3 ساعتی هم میرم خونه ی دختر خالم ... بعدش هم ساعت 1 Fly به سمت مقصد ... اگه Wireless داشته باشه ، میام انجمن ، اگه هم نداشت هم که میرم درس میخونم ... بای !!! :4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
سلام.
حاجي پژمان تو ميگي اولين PUNK'D رو اجرا ميكردي .
بايد بدوني بزرگترن و اولين تيم PUNK'D انجمن D!RTY 4 Ever بود . ميتوني از دوستان ماجرا رو بپرسي :4:
البته تيم خطرناكي است . فقط تو كار PUNK'D نيست . كاراي ديگه هم انجام ميده !
بــاي .
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
سلام
دوستان عکس های بازیگران در مراسم ختم پدر حسام نواب ثوی رو براتون اماده کردم:
http://wrestleshare.com/images/cvtbxq0wwmizw2n5yk.jpg
http://wrestleshare.com/images/ygtbub8p9thfqt47kyf.jpg
http://wrestleshare.com/images/eiyolomf3co96eeb5tsl.jpg
http://wrestleshare.com/images/x80tjouzjv2tfz4v0l7n.jpg
http://wrestleshare.com/images/e6nlcnuisxkuhz3xl4bv.jpg
http://wrestleshare.com/images/ei3u59dq89ts1jza1e.jpg
http://wrestleshare.com/images/f0d1nmwijkvxo3a8xv6z.jpg
http://wrestleshare.com/images/34mrzrf3zbw341gzw3u.jpg
http://wrestleshare.com/images/pyr3gni786ldyq4kcv.jpg
http://wrestleshare.com/images/jrhjq0ag5z3kdw3i7w40.jpg
http://wrestleshare.com/images/v4nvgzj8pws3b3pl84za.jpg
http://wrestleshare.com/images/yafmwhtwtawsmd9mibs.jpg
http://wrestleshare.com/images/m9984huc3e1qqb5oa7s1.jpg
http://wrestleshare.com/images/6xtaz6fkyrbc6cdqyd.jpg
http://wrestleshare.com/images/bm3r1qgton2x6g9fm99r.jpg
http://wrestleshare.com/images/wvxqdxbbggcjj51c3nli.jpg
http://wrestleshare.com/images/vxl2v9i4ppeh6bmfwo4e.jpg
http://wrestleshare.com/images/oha5zz0scudi05cbc6qf.jpg
http://wrestleshare.com/images/xm7uwp3fa10etas5cl.jpg
فعلا...