عجب قزوینی های ناجوری به تور انجمن میخورن :4: شایان نکنه مواد محترقه ببری اسـتادیم ها ( خطر داره شایان :4: )
نمایش نسخه قابل چاپ
عجب قزوینی های ناجوری به تور انجمن میخورن :4: شایان نکنه مواد محترقه ببری اسـتادیم ها ( خطر داره شایان :4: )
[align=center][b]یه تبلیغ بود اون روزا توی شبکه ITN و PEN میذاشت که یه مردی توش میگفت((هه هه هه خندم میگیره:53:))نقل قول:
نوشته اصلی توسط Dark Lord
حالا منم تنها جمله ای که با خواندن این حرفها پجی آزمایشی به ذهنم میرسه اینه که بگم : هه هه هه خندم میگیره
به قول مرحوم ارحام صدر که توی یکی از فیلمهاش میگفت:بِچِیا،باید به پجی جون بگم،بِچِیا...
پجی جون تو که هیچه،گنده تر از تو هم مال این حرفاش نیست،حالا نمیدونم چه نقشه ای توی ذهنت اومده ولی تجربه
میگه که یه بچه 16 ساله نمیتونه یه پسر 23 ساله اصفهانی رو سر کار بذاره:9:
البته من نمیخوام به 16 ساله های انجمن توهین بکنما:4:به هر حال خواستم بگم پجی جون من حس ششمم خوب کار میکنه
و اگه یه موقع خواستی منو سر کار بذاری و بدل شد رو خودت و به جای من خودت روت نشد بیای انجمن،من شرمندت نباشم:24:
.................................................. ....................................
دوستان جوجه رو آخر پاییز میشمارن و منتظر جدول آخر فصل باشید،یکی از عالمان چینی میگه:مساوی بهتر از باخته:9:
همین و بس:34:[/align]
تولدت مبارك برادرم!اميدوارم حالا كه 20 ساله شدي مثله ادم زندگي كني!:4:!!
از سينا:4: دست برداري!از بايرن مونيخ!!!از دختر جماعت:4:!! و تفريح و گردش!!! و موسيقيهاي خارجي و سينماي هاليود اونم به اين شدت و ....
نميدونم چرا حتي اگه ادم برادرش اونقدر بد باشه اما عاشقانه دوستش داره!(البته از نظره اخلاقي و مرامي كم نظيري) اما اولين
راز انسان خوب شدن نزديكي به خداست...اميدوارم حق رو بهتر از اين بشناسي!!تا حالا نماز و روزه اي نه خوندي و نه گرفتي اما
ميخوام خوب شي چون دوست دارم.....مدتهاست به دليل اختلاف سليقه ها از هم دوريم!!تو واقعا پسره خوبي هستي !مودب و با
مرام!اما ميخوام كه در اين روز كه تولدت هست كمي تجديده نظر كني!بدون كه من هميشه سر نماز و دعاهام اول تو رو دعا ميكنم!
به سفارش عرفان كادوت هم گرفتم :4:
تولدت مبارك!ميخوام رو درو تو روت وايسم اينها رو بگم اما نميشه!!حيف نميشه!!!بزرگتري!!اما با همه اينها:
تولدت مبارك ة1هميشه كنارم باش!!!:13:
[align=center]
به نام خدايي كه هستي را با مرگ ، دوستي رابي رنگ ، زندگي را با رنگ ،*عشق را رنگارنگ ، رنگين كمان را هفت رنگ ، شاپرك را صد رنگ ...و من را دلتنگ دوستان آفريد ...
[/align]
سلام
خوب پنج شنبه است و مروري ميكنيم اتفاقات از همه نظر در سطح ايران و جهان و انجمن :4:
اجتماعي و تحصيلي:
اقا جدي جدي ديگه بايد از چهارشنبه ديگه بريم مدرسه!من كه خوشحالم!هيچي درس نميشه :4: !در تابستان در انجمن واقعا
اتفاقات زيبا و قشنگي افتاد !انجمن برادرم در طي اين چند روز اخر خراب شد و به من كمك كرد بيشتر با بچه ها باشم و خواهم
بود!چون تصميماتي دارم!اميدوارم در مهر و زمستان بچه ها انجمن رو تنها نزارن !هعر چند كه هيچگاه نذاشتن!!!
فوتبال:
اقا فردا چه فوتبالي است!شبه دربي!ميخوايم همينجا گربه پرسپوليس دمه حجله بكشيم!به پا خيزيد !صداي قهرماني اس اس مياد!!!
چه كردن شاهينيها !!!چه خوشحالي ميكردن!تبريزيها هم كه تونستن امتياز بگيرن!البته حقشون بود...
اروپا:
منچستر و رئال كه شانسي بردن !:4: شوخي كردم!اما حيف شد بازي اينتر و بارسا برنده نداشت!همچين تمحل بي گلي سخت بود !!
سياسي:
چون ممنوعه !:4: فقط يك كلمه!بايد چه كنيم؟؟؟؟
اقتصادي:
قيمت سكه يكدفعه وحشتناك زياد شد!اكس باكس هم شد 310 هزار تومان!!!تورم همچنان بالاست اما بايد سخت كار كرد...:4:
زيستي و بهداشتي:
اقا امار كشته شدگان نوع A به 4 نفر رسيد!!!!!!!دوتاشون تازه كودك دو ساله بودند؟؟؟!!من موندم چه جوري؟؟....
تلويزيون و سينما:
اقا زندگي شيرين و دو خواهرم تركونده!جاي خالي نيست!ببينيد و لذت ببرييد !هر چند با فيلم ايراني مخالفم!!؟
زندگي شيرنو رضويان و شفيعي جم و صادقي باز كردند.دو خواهرم هم گلزار....
بازگشت عادل بهترين خبر بود!تبليغه دلنوازان چشمگير است!!!
هاليود هم كه هري پاتر تونست ركورده قسمت قبلي رو بزنه!!در جدول هم شاهده فيلم شاهكاري نيستيم!!
انجمن:
جا داره از زحمات تشكر بشه!!
تبريك به پژمان و اردلان كه به حقشون رسيدند! مهمترين اتفاقات بودند!
بركينگ پوينت و اتفاقاتش رو فراموش نكنيم!!شكست تيكر و پيروزي سينا!!
شب هاي شيشه اي با عرفان واقعا جذابه!!!اميدوارم كوتاه كدرت هم حل بشه....هر چند كه همه جا اختلاف نظر هست....
اما در پايان:
[align=center]
»زندگی را دور بزن و آن گاه که بر تارک بلند ترین قله ها رسیدی، لبخند خود را نثار تمام سنگریزه هایی کن که پایت را خراشیدند
اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می كند... بگذار پایان تو را غافلگیر كند درست مانند آغاز.
[/align]
به هر حال استقلالیا بدونن آرش برهانی تو قزوین موندگاره!
یاهو باز فـ یلـ تر شد ؟ :70:
ياهو من هم بالا نمياد :70:
داشتم همين الان به ارمان پيغام خصوصي ميزدم :4:
ماله منم همینطور
ياهـــــــــو فــــــــــــــــرت:2::4:
ميتونيد از Ebuddy وارد شويد:13:
www.Ebuddy.com
ماله منم دیگه بالا نمیاد ...
عرفان شانس رو میبینی:4: