سوتی بدی دادیم منظورم حاج میر علی گلدبرگ بود خداییش اسم کاربریتون خیلی شبیه بوده ولی با همه این توصیف ها مرتضی همینجوری هم روحیه است!!!!!نقل قول:
من چه روحیه ای دادم ؟
رتبه ام هم 129 شد خطر از سرم گذشت.
نمایش نسخه قابل چاپ
سوتی بدی دادیم منظورم حاج میر علی گلدبرگ بود خداییش اسم کاربریتون خیلی شبیه بوده ولی با همه این توصیف ها مرتضی همینجوری هم روحیه است!!!!!نقل قول:
من چه روحیه ای دادم ؟
رتبه ام هم 129 شد خطر از سرم گذشت.
از این که بنده روحیه هستم که کاملا درسته :4: من از راه دور و بدون پست دادن روحیه فرستادم
از اون طرف هم من و علی اقا نداریم ایشون قرار بود رئیس جمهور بشه و من هم قرار بود معاونشون بشم :4:
راستی از چند نفر 129 شدید ؟ :4: مثل دکترا گرفتن آقا پرزیدنت نباشه که فکر کنم از 132 نفر 129 شد :4:
بابا کنکور اصلی از 129 هزار نفر تو منطقه
منظورتون اینه که از بین 129000 نفر رتبه 129 رو کسب کردید ؟؟؟ :o
احسنتم ، تبارک الله ، ماشاالله و ..... :4:
در ضمن اگر این ها رو اسپم حساب می کنید +24 ساعت دیگه حذفش کنید حداقل جوابمونو بگیریم :4:
بله البته قابل شما رو نداره
آقا شایان مبارک باشه ... رتبه ی خوبی اوردی ... ایشالله توی شهر و دانشگاه مد نظرت قبول بشی...توی کشور هم ایشالله همین رتبرو حفظ کنی
سلام دوستان.
قراره فردا بریم مسافرت و در برگشت هم باید درس بخونم و از پس تجدیدهام بربیام.
برگشتم میشه به تاریخ 7 شهریور.
تا اون موقه پوریا و معین هم در بخش کارشون رو انجام میدن و هیچ نگرانی نیستش.
واقعا نفر 129 شدید:28::23::23::28:نقل قول:
نوشته اصلی توسط shayan_cena_jeff_batista
دلمون خوش بود که تو تابستون همه انجمن ها سر و سامون میگیره و پر بازدید تر و البته فعال تر میشه ولی من هر جایی رو که میبینم همینجوری داره فعالیتش کم میشه :4:
بله چرا هیچ کس باور نمیکنهنقل قول:
واقعا نفر 129 شدید