RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ali Bahmanyar
نه ساسان جان نگرفتی!:4: من گفتم که برای اونها عید بوده.در واقع من خودم مورده تمسخر قرار دادم.
بای.
اولا 7 مهر تولد ايشون نبوده و تولدش 21 اسفنده و كسي به اون روز عيد نگفته،در ثاني علي آقا مسخره كردن و مورد تمسخر و استهزا قرار دادن هيچ خوب نيست،كسي حق مسخره كردن نداره و همه بايد به عقايد هم احترام بذاريم،من اصلا كاري به اين ندارم كه حركت اونا درسته يا بده يا خوبه يا غلطه،ولي به هر حال اونايي كه ميگين شيريني پخش كردن و جشن گرفتن و اينا،انسان هستن و عقيده شون محترمه،اگه شما به مذاقت خوش نمياد لطفا مسخره نكن.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
علی جان شما هم نگرفتی:4: خوب من خودم جزوه کسانی بودم که در جشن شرکت کردم و شیرنی پخش کردم.اما اخه بعدش فهمیدم تولد 11 اسفنده.بنده اونها رو مسخره نکردم.شما اگه به امضام نگاه کنی.....
فقط میدونم خدا هست و خدا بزرگه....
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
نقل قول:
بابا ملت نمیدونم چرا ول نمیکنن , همه دیدن که پـ شم آقا هم تکون نخورد با این تظاهرات !
بهمون دلیل که ملت تو سال 57 ول نکردن والا شاه هم پ شم هم حساب نمیکرد :4:
اقا هم وقتی متوجهش پ-شمش میشه که تو پشت بام مدرسه علوی .... هیستوری ویل ریپیت :30:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
ما برگشتیم موقتی ولی خب مثل اینکه اینجا خبری نبوده جز تنبل تر شدن مدیرا !
جمعه هم که دربی هست ولی بدونید که پیکان قهرمانه
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
شایان جان ببخشید اما با حرفتون خیلی موافق نیستم.به هر حال پستی و بلندی زیاد است.اما iwe همیشه وضعش عالیست.الانم خوبه.چون پدیده ها و کاربران طلایی خوب کار کردند...
بای.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
من هم گفتم مدیرا اما شما و دانیال و یکی دو نفر دیگه خوب کار کردند
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
مدیران نصفشون در مرخصی به سر میبرن دوست خوب
هیچ مدیری بدون اجازه حق نداره فروم رو ول بکنه بره همه مرخصی گرفتن که بزودی هم بر خواهن گشت
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
سلام.
شايان جان فكر كنم فقط بخش خبري رو نگاه كردي.
بخش هاي گالري - دانلود رو نگاه كني. فكر نكنم كم كاستي گذاشته باشن :4:
حتي بخش بازي كه با خبرهاي جديد به روز ميشه .
بخش موزيك هم كه خوب وقتي اهنگ استارها است بيكارن ديگه :4: دو روزي اردلان برگشته كه صد در صد دوباره بخش موزيك مثل قديم كارش ادامه ميده .
خبر هم به دليل مسائل كنكور دوستان كمي افت كرده . كه با برگشتن ارمين دوباره اوج ميگيره .
باي.
خیانت!!!!(بسیار جالب) ورود دختران اکیدا ممنوع)
[align=center]
سلام.
در یک سایت چیز عجیبی اعلام شد!
خیانت! در سال 87 خیانت دختران به پسران در نامزدی 60به 40 بوده!!!!!!!!!یعنی 60% دختران و 40% پسران!!!!!
در دوستی جالبتره!!!! 80 به 20 !!!!!!! یعنی باید بزنیم تو سر خودمون!!البته دقیقش 79 به 21 است!!اما چه فرقی میکنه!
به قول معروف دور و زمانه عوض شده!
در محیط دانشگاه صد رحمت به امریکن پای!!!!76% به 24% است!!بازم دختران از این نظر جلوتر !!!!!هستند!جا داره ازشون تقدیر بشه!!!!
اما همسری!!در سال 79 این قضیه 90 به 10 به نفع مردان بوده.
در سال 82 رسیده به 80 به 20
در سال 84 رسیده به 30 به 70 بازم مردان
در سال 85 رسیده به 35 به 65!!!!
در سال های 86 و 87 هم داره امار خیانت زنان از 40% هم بالا میزنه!!که جالبه تازه سختگیریها در کشور هم بیشتر شده!البته این
خیانت بیشتر از سوی دختران و پسران تازه ازدواج کرده رخ داده!تقریبا اماره 80% مال اونهاست!بیش از چند ماه هم با هم زندگی
نکردند!!!!ازدواج ها و عشق های دورغکی فقط برای رفع هوس.....توجه نکردن و تحقیق نکردن و خود سر بازی در اوردن...
جالبتر که اینجوری باعث شده همه به ازدواج علاقه پیدا کنن!!!!:4: مانده ام چرا تلویزیون در مورده اینها چیزی نمیگه؟؟؟
یعنی ترس از این که کسی ازدواج نکنه!!!!
خدا به ما رحم کنه!!!
در مورده دوستی و نامزدی هم در بین پسران و دختران ابتدا امار کاملا به نفع پسران بوده در سال های گذشته اما همینجور درست
مثل ازوداج ارتقاء پیدا کرد....
بعضی ها دلیلشو ایجاد ایرانسل و موبایل دار شدن همه میدوننن!!!!شاید دختران یادشون رفته ما بهشون یاد دادیم چه جوری
شماره بدن!!!!!!!!!:4:[/align]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
سلام به همه ی دوستانم
عجب ! با این آمارها بازم ما باید ناز بکشیم ! ناز بکشیم و پول بدیم و پول بدیم و خرج کنیم !
بالاخره ما نفهمیدیم این تولده میر حسین کی هست ؟ امروز یه روزنامه نوشته بود هفتم بوده.یکی میگه 11 اسفند ... یکی میگه 21 ام ... بابا حضرت علیش که مال هزار و اندی سال پیشه یه روز ثابت داره.این که حالا الانم هست و زندم هست تاریخ درست حسابی نداره
آزادی حجاریان رو به همه ی اصلاح طلبان رو هم تبریک میگم هم تسلیت ... تبریک که آزطاد شد و رفت پیش زن و دختر و بچش ... و البته تسلیت که نشون داد گندهه ی اصلاح طلبان هم نتونست جلوی اینا هیچ غلطی بکنه ...
درباره ی اون کسی هم که هی از آقا بزرگه حمایت میکنه باید بگم آیم سو ساری
مدرسه و مدارس ! دانش آموز و محصلها ! دبیر و معلمها ! امتحان و آزمون ها ! دی و دیماه ! و در آخر خرداد و خردادها ! همین 12 تا کلمه کافیه تا حالتونو خیلی راحت بگیره ! :4: موفق باشید
بعضی وقتها یه شکلک چقدر میتونه توی ابراز بیان احساس فرد نسبت به چیزی تاثیر داشته باشه ! :2:
دیشب فیلم بیست رو دیدم خیلی دلم گرفت !
امروز 6 گیر کردیم و از 6-0 رسوندیم 7-6 !!! فقط خشت برام میومد دمش گرم
شده تا حالا بعضی وقتا یه حرفی بزنید که بعدا آرزو کنید که نمیگفتم خیلی بهتر بود ؟
((امیدوارم این سلحشوری ها و سلحشوری ها در خرداد ها و خرداد ها و خرداد ها تکرار شود )) حتما زهرا خانم الان خیلی افسوس میخوره . حیف ...
اسکجل ما هم تموم شد ... تا هفته ی بعد :7: