سلام.
اينم از ميــلان :11:
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
عكس هــــــاي كامل بـه زودي !
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام.
اينم از ميــلان :11:
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
عكس هــــــاي كامل بـه زودي !
مرتضي فكر كنم اشتب گفتي ! BassHunter خواننده هست و اون دختره كه تو كلپ هاش هست p رن استار هست و جالبه دو همه فيلم هاي پر@$نش اولش فارسي صحبت مي كنه ! در ضمن هر كي خواست بگه آلبوم كامل BassHunter رو براتون بزارم !نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Godfather
این یارو پrن استار هارو اگه ویدئوشو داری بزار بی زحمت :4:نقل قول:
نوشته اصلی توسط Comiser Jacobs
سلام به همه ی آقایون گل......
امروز یکی از عجیب ترین روزای من تو مدرسه بود..بزارید بگم حالشو ببرید.
زنگ اول داشتیم تو حیاط بازی میکردیم که توپمون رفت سمته بچه های ساخت و تولید و اونا هم شروع کردن با توپه ما بازی کردن.دفه اول چیزی نگفتیم ولی دفه دوم رفیقم که 8 ساله کیک بوکسینگ کار میکنه چنان مشتی به یکیشون زد که پشمایه همه ریخت...آقا چشت روزه بد نبینه تا این مشت زد همه ی بچه های ساخت و تولید ریختن سره این رفیق ما..ماهم تا دیدیم دوییدیم وسط...حالا نزن کی بزن..یعنی دعوایی شده بود مثل جنگ هایه قرون وسطی..یه چی میگم یه چی میشنوی....
تو این وسط یه مشتم خورد تو کله ما که الانم داره درد میکنه:4::31:
خلاصه هرجور بود جدا شدیم رفت و قرار شد دمه در وایسیم دعوا....
زنگ دوم به خوبی و خوشی تمام شد فقط نکته اصلیش این بود که نقشه ریخیتم برای بیرون..آخرم قرار شد که 2 تا رشته مکانیک با 2 تا رشته ساخت و تولید بیرون دعوا کنن.....
زنگ سوم بین مکانیک ب و نقشه کشی الف بازی فوتبال بود....بعد 2 تا از این رفیقایه ما که یکیش پارسال با هام بود اون یکشیم راهنمایی با هام بود سره یه چیزه جزئی با هم دعواشون شد.....بعد این ناظمه اول ها که تازه امسال اومده بود اومد میانجی گری کنه و یه دونه زد تو گوشه یکیشون......ما رو بگی یهو اینجوری شدیم:23: ایم کو.سخول ناظمو گرفت یه مشت کوبوند تو صورتش بعدشم یه کله وسط دماغه ناظمه....آقا تا اینو زد کله مدرسه شروع به هو کشیدن کرد و مارو بگی:53:
حالا بعد از اون یهو کله سوم ها باهم این شعارو سردادند:(اینو بگم فامیلی ناظمه درزی بود) درزی ک.سه ننت:53::12:
یعنی خرت وخری شد تا اینکه مدیر اومد و اون 2 نفرو به صورته فجیعی زد....
آخر هم دمه در به دلیل دوستایه مشترک 2 رشته دعوا ختمه به خیر شد و ما الان سلامت خدمت شما هستیم:4:البته غیر از اون سردرده...
خب دیگه سرتونو درد نیارم...یا علی تا پسته بعدی
چـــــــــ يــــــــ ختـر شــــ كن ندارين:10:
به جز اون كه مجيد گزاشت.اون فايده نداشت!
حجم كم:34:
اون جيــ گر كي بود:11:؟
خيلي ضايع:26:
باکری در گزارش با فارس , علت کم شدن سرعت اینترنت در کشور قطع شدن کابل فجیره می باشد باکری خاطر نشان کرد که : سرعت اینترنت در کشور از 24 اسفند الی 3 فروردین به شدت کم می شود
باکری در خصوص شکایت 63 کاربر اینترنت گفت: به شکایت ها هیج توجه ی نمی شود زیرا کابل فجیره برای دو کشور (عربستان سعودی , امان) نیز قطع کامل شده است
باکری در خصوص بسته شدن وب سایت ایمیل دهی GMAIL گفت : وب سایت GMAIL به علت رعایت نکردن قوانین بسته شده است . ایا باز می شود ؟! در صورت رعایت قوانین البته , ولی فعلا خیر
ایا برای گروه ارتش سایبری مجازاتی را در نظر گرفته اید ؟! خیر , ارتش سایبری سازمان دهی شده از سوی کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد
امیر جان بد نیست یک نگاهی به این صفحه گوگل بندازید
http://images.google.com/images?hl=en&safe=off&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&um=1&q=basshunter&sa=N&start=20&ndsp=2 0
و البته صفحات بعدش تا از چهره انامی برادر بیس هانتر فیض ببرید که در حال حال کردن می باشند :70:
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
:4:
[/align]
[align=left][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
دانایی را پرسیدند:
چیست محبوب ترین عدد در اینترنت ؟
فرمود:
18+
چرا که وقتی خلایق آن را بینند،
بی*اختیار عنان از کف دهند
چشم*ها را گشاد گردانند
آب از دهانشان چکه نماید
دست*هایشان همی لرزد
در صورتی که لازم باشد از مرزها گذر کنند
در آخر نیز یا دست از پا درازتر باشند
یا احساس دست از پا درازتری نمایند
من همچنان در عجبم از راز این عدد!!!
محمـد جـان بـراي Zshare.Net هـم داري ؟!نقل قول:
نوشته اصلی توسط mak