RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
[size=x-small][align=center]
دوستان داشتم صبح تو ایرنا میگشتم به موضوع جالبی برخوردم
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
فقط 1000 عدد از سمندر لرستاني زنده مانده اند !
گویا در استان لرستان نسل سمندر لرستانی به علت مصرف بیش از حد مردم در حال اتمام است :4:
البته من تو دو سه باری که رفتم اونجا یادمه چه کباب های بد مزه ای بود نگو گوشت این سمندر بوده
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
طبق گزارش دیگری هم که خوندم قراره کنترل والدین بر روی اینترنت کامل تر بشه و قراره والدین کنترل شدیدتری
روی کودکان خودشون داشته باشند !
تو رو خدا زندگی رو میبینی ؟ با این همه کنترلی که الان هست با بدبختی خودمونو میرسونیم انجمن و 4 تا خبر از
بروک هوگن و ... میزاریم گویا قراره والدین هم دست به دست سازمان چـــیلترینگ بدند و ما رو بیشتر محدود کنن
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
همچنین قراره مقام معظم جمهوری میهمان بعدی شب شیشه ای انجمن باشند و به
بچه ها پاسخ بدن :4:
آرمین جون داداش منتظرم
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
مقام معظم رهبری هم در تعمـــیر گاه و میکانیکی !
گویا حضـــرت آقا در مواقع بیکار موتور ماشین هم عوض میکنند
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
سرمربی بایرن هم به رغم پیروزی مقابل منچستر گفته منچستر هنوز شانس داره
یاد بگیرید از این لوییس بنگال ! یادش بخیر بعد از بازی های استقلال پرسپولیس یا هاشمی نسب با مشت تو سر و صورت این و
اون بود یه پرویز برومند . اخلاق ورزشی رو ببین ! از بنگال یادبگیرید یادش بخیر علی آقا پشت در استادیو با قمه منتظر
ورود ناصر خان حجازی بود ای بابا فوتبالم فوتبال قدیم . این سوسول بازیا چیه ؟
[/align][/size]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
بابا پدر و مادر هم گير بدن ديگه هيچي:10::10:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط reza hardy
بابا پدر و مادر هم گير بدن ديگه هيچي:10::10:
دوست عزیز شما چرا اینقدر اسپم میدی ؟!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
فرا رسيدن سال 1389 سال كار مضاعف همت مضاعف حكيم مضاعف يادگار مضاعف نيايش مضاعف صدر مضاعف مدرس مضاعف ستاري مضاعف و...... مضاعف رو به همه كاربران مديران ناظمان ادمينان آبدارچيان باغبانان و....... انجمن تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.
به مناسبت اين ايام خجسته حاج سيد ابوالفضل نصرالله مقام معظم رهبري انجمن IRANWWE در جمع برخي از كاربران سخناني فرمودند كه چكيده آن را در زير مي خوانيد:
حاج آقا در ابتداي فرمايشاتشان با اشاره به سال همت مضاعف و كار مضاعف هدف از نامگذاري اين سال را ترغيب جوانان انجمن به كار و تلاش بيشتر جهت رسيدن به آرمان ها و ساسان ها و عرفان هاي انجمن دانست و افزود: با رسيدن تعداد پست هاي شما به اين عزيزان مي توانيد در جهت رشد و تعالي انجمن گام برداريد.(هدف ايشان از اين سخن سره كار گذاشتن كاربران بوده است زيرا با روند فعلي اگر كاربري ماهي 800 پست نيز بدهند بعيد است به گرد پاي پست هاي اين برادران ارزشي برسد)
مقام معظم رهبري IRANWWE در بخشي ديگر از فرمايشاتشان با اشاره با بازنشستگي نا به هنگام كشتي گير آمريكايي تبار SHawn Michaels ضمن ابراز همدري با آن كشتي گير آرزوي موفقيت و زندگي با صلح و صفا در كنار خانواده برايشان كردند. ايشان خطاب به كشتي گير مذكور فرمودند: 25 سال زحمت شما در عرصه كشتي بزن و بكوب! (مقصود كشتي كچ ميباشد) از ديد مسولان كمپاني آنقدر ناچيز بود كه براي شما يك مراسم خداحافظي درست و درمان هم نگرفتند! آن پيرمرد كه دو سال پيش توسط خود شما بازنشست شد مگر خونش از شما رنگين تر بود كه يه لشكر آدم برايش آوردند ولي براي شما هانتر هم به زور آمده براي خداحافظي. اين آقاي مك منمن! مگر با شما 13 سال پيش تباني نكرده بود كه حال جناب برت هارت را بگيريد! پس چه شد؟ تا خرش از پل گذشت همه چيز يادش رفت؟ و حتي بعد از بازگشتتان در سال 1381 به شما فقط يك بار كمربند جهاني داد؟ .....
حضرت آيت الله سيد حسن نصرالله در بخشي ديگر از فرمايشاتشان خطاب به گروه از هم گسيخته هفت فرمودند: شما كه اركان اصلي اين انجمن هستيد نبايد عرصه خالي كرده و بگذاريد يك مشت كاربر تازه به دوران رسيده زمام امور را بر دست بگيرند. چرا امثال بهنام ها هادي ها معين نوفير ها و..... ديگر نيستند؟ چرا؟ همه مشغله دارند اينكه نشد بهانه! بشتابيد و به جوانان انجمن خدمت كنيد و از تجربيات گران مايه تان به آنها منتقل كنيد تا آنان نيز مرام شما را پيشه كنند و انجمن را بسوي فضاي قبلي برگردانند.
ايشان بر اهميت كاربرسالاري از سوي مديران تاكيد كردند و افزودند: مديران انجمن نبايد با چوب و چماق دنبال كاربر بدوند مگر خودشان از روز اول مدير بوده اند كه با كاربران مانند نوكر در خانه شان رفتار ميكنند! كاربر نياز به ميدان دارد تا خود را نشان دهند با برخورد تند جز دلسردي و زده شدن كاربر چيز ديگري عايد انجمن نمي شود. پس انجمن يعني چه؟ يعني گردهمايي يعني مشاركت اگر قرار بود يه عده خبر و دانلود و عكس و موزيك و..... بگذارند بقيه هم بنشينند و نگاه كنن پس فرقش با وبلاگ و وبسايت چيست؟ در انجمن همه بايد فعال باشند هر كس هر كاري مي تواند انجام دهد اگر مديران مي بيند كاربري فعاليت مي كند ولي فعاليتش مفيد نيست بجاي تند خويي و دلسرد كردن آن كاربر به آن كاربر كمك كنند او را ارشاد كند تا او هم بتواند در فعاليت هاي انجمن سهيم باشند.
ايشان در پايان فرمايشاتشان با آرزوي سالي خوش براي كليه اعضاي انجمن فرمودند: تا تواني دلي بدست آور دل شكستن هنر نمي باشد.....
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط SAEEDCENA
نقل قول:
نوشته اصلی توسط reza hardy
بابا پدر و مادر هم گير بدن ديگه هيچي:10::10:
دوست عزیز شما چرا اینقدر اسپم میدی ؟!
سعید جان شما که خودت تو اسپم دادن حریف نداری ! دي
این رقابت بین اسپمر ها خیلی هیجان انگیز شده .. اسپمر های عزیز از هر راهی استفاده میکنن تا به اسپم چمپین برسن !
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
آقا من فقط اين چند روزه بود بعد از 13 بدر شايد به زور به انجمن سر بزنم(امتحانات و ...)
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
------[/align]
[size=x-small]
امروز مصادف با 1 آوریل ، تولد استار توانا ، موفق ، سر بلند و تنومند ، رندی ار تــُـن می باشد . ( رندی حال کن :4: )
امروز این استار ، 30 ساله شد . تولد این استار رو به شما عاشقان و آنتی های این استار تبریک می گوئیم . ایشالا 100 سالگیش ، مجددا" تبریک . [/size]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Rioter
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
------[/align]
[size=x-small]
امروز مصادف با 1 آوریل ، تولد استار توانا ، موفق ، سر بلند و تنومند ، رندی ار تــُـن می باشد . ( رندی حال کن :4: )
امروز این استار ، 30 ساله شد . تولد این استار رو به شما عاشقان و آنتی های این استار تبریک می گوئیم . ایشالا 100 سالگیش ، مجددا" تبریک . [/size]
همین کم مونده بود اسرار بشه تاپیک تولد استارها :70:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
[size=x-small]اینم یه عکس باحال تو گوگل :4:
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align][/size]
---------------
[size=x-small]خوش به حال عکاس این عکس . اِ اِ اِ ... کوفی ... :4: ![/size]
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
دوستان از این به بعد :
به جای اگهی فروش دادن در نیازمندی های روز نامه در اسرار پست بدید.
برای پیدا کردن جی اف و بی اف در اسرار درخواست دهید.
برای فروش محصولات خود در اسرار تبلیغ کنید.
برای کمک گرفتن در حل جدول های روزنامه و مجلات در اسرار سوال بپرسید.
برای حل گونه مشکلات درسی در اسرار درخواست دهید.
برای گرفتن وام بانکی در اسرار درخواست بدید.
برای ساخت امضا و اواتار در اسرار درخواست بدید.
برای درخواست اهنگ و تیتانترون استار ها میتونید در اسرار درخواست بدید.
برای دانلود مسابقات هفتگی و پی پر ویو ها میتوانید به اسرار رجوع کنید.
برای اطلاع یافتن از باکس افیس از این به بعد به حای Imdb به اسرار رجوع کنید.
برای هر گونه خفت گیری ، ادم اوردن برای دعوا و ... در اسرار درخواست دهید.
برای ثبت نام در تور های زیارتی و تفریحی در اسرار درخواست دهید و فرم پر کنید.
برای اعظام نیرو ، مواد غذایی و... به لبنان ، غزه و ... در اسرار اقدام کنید.
برای حاجت گرفتن دست به دامان اسرار شوید.
برای قبولی در کنکور نظر 1000 اسپم در اسرار شما را قبول میکند.
برای برگذاری Gm mode و پیشبینی مسابقات در اسرار این کار را انجام دهید.
برای کمک گرفتن در امر اشپزی به اسرار رجوع کنید.
برای اطلاع یافتن از زمان برگذاری و نتایج مسابقات فوتبال بیایید اسرار.
برای کل کل بین جان سینا و کل مبارزین دنیا بیاید اسرار و کل کل کنید.
برای شکایت از کلاهبرداران بیاید اسرار شکایت کنید.
برای اطلاع یافتن از اخرین اخبار روز یران و جهان نیز باز به اسرار بیاید.
برای اطلاع یافتن از وضع اب و هوا هم میتونید بیایید اسرار.
برای اطلاع یافتن از وضع کنونی شخصیت های کارتونی بیاید اسرار.
برای خواندن جالب ترین نکات دنیا بیاید اسرار.
جهت تقلب در امتاحانا بیایید اسرار.
از دوره بعد انتخابات ریاست جمهو.ری میخوام تاپیک اسرار رو تبدیل به یک صندق اخذ رای کنیم.[hr]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Rioter
کیوان جان عزیز من شما هم شورشو دراوردیا !
میخوایی از این جور اسپم ها بدی باید تو تاپیک عکس های گوناگون این کار رو بکنی.