جف سینا جون , اسرار رو نمودی که داداش من ! :70:
یه حدی داره دیگه , الان دستم خورد به مانیتور و پستت دستم رنگی شد ...
وایستا خشک شه ...
:70: !نقل قول:
این حشره قادر
نمایش نسخه قابل چاپ
جف سینا جون , اسرار رو نمودی که داداش من ! :70:
یه حدی داره دیگه , الان دستم خورد به مانیتور و پستت دستم رنگی شد ...
وایستا خشک شه ...
:70: !نقل قول:
این حشره قادر
یه سلام و دگر هیچ!
با یک پست mp فوری دیگه در خدمتتون هستیم! لطفا مارو در این برنامه تا اخرش همراهی کنید ! سریع نرید اون پایین تنکس بدین!!! اول بخونین بعد !!
======================
به میمنت و خجستگی سال 89 با دو فقره براندازی که هر کدام کلاً حدود دو ساعت از زمان تشکیل جنب ش تا سقوط کامل حکومت طول کشید شروع شد .!!!
ما ایرانیا البته ملت بشدت قهرمانی هستیم و شدیدا با هیچ موجود زنده دیگری در کهکشان راه شیری قابل مقایسه نمی*باشیم و اگه می*گویید نه! همین الان به عنوان نمونه بروید سه دقیقه از یکی از گفتارهای روزانه یک بابائی را تماشا کنید ببینید کی غیر از ایرانیها دویست هزار سال پیش هم آکسیون داشته !!!
در اینجا ضمن تاکید مجدد بر اینکه ما با هیچکس دیگری حتی سروش هیچکس از هیچ جای هیچ کهکشانی قابل مقایسه نیستیم و تنمون هم اصلا نمیخاره پنج تفاوت براندازی در قرقیزستان و همین ایران عزیز خودمان را اینجا می*اوریم :
1.
در قرقیزستان کلان دو ساعت طول میکشه که تمام مخالفین ح کومت از هر جای کشور بدون هیچ مشکلی! پیاده برسن کاخ ریاست جمهوری را محاصره بکنند حکومت چپه بشود .!!!
در ایران طرف برای براندازی که خوبه! همینکه برای دوا درمان آرتروز لگن آقاش!! بخواد مثلا از بندرعباس بیاد تهران یک هفته طول میکشه که ساک ببنده و دو هفته بعد بلیط گیرش میاد !!!!
دو روز بعد میرسه تهران ! همچی که پیاده شد همونجا نبش میدان آزادی متوجه می*شه که ای دل غافل !!! کیفش را زدن ! از یک نفر خواهش میکنه که بدون پول او را برگردونه ترمینال !!
سوار که شد یکدفعه میبرند کیلومتر 14 اتوبان کرج لباسهایش را هم درمی*آورند همانجوری لخت و پتی!! با همان وضع لگن پدرش ولش میکنند
چند روز بعد احمدی مقدم و سردار رادان عزیز!! از دستگیری دو بهائی که برای براندازی با حمایت امریکا ک ون برهنه از بندرعباس اومده بودند کیلومتر 14 اتوبان کرج خبر می**ده . کلا در ایران عزیز مردم از حمایت قاطع و همه جانبه همدیگه!!!!! و خصوصا پلیس در هر شرایطی کاملا برخوردارند ............
2.
در قرقیزستان تمام معترضین و رهبرانشان از روز اول مطمئن بودند که قصدشان از این جنب ش سرنگونی کامل حکوم ته
در ایران سه ماه معترضین دنبال رهبر گشتند!!!!! بعد تصمیم گرفتند به یکنفر همینجوری بگویند رهبر جنبش!!!!!!!
بعد رهبر جنبش ! فورا اومد در کمال تواضع هرگونه رهبری خود رو بر جنبش تکذیب کرد !!!!!! ولی مردم همچنان تصمیم گرفتند که همان آدم که نمیخواهد رهبر باشد رهبر جنبش باشد !!!!!!!!!!!!!.
دو ماه بعد نصف معترضین نتیجه گرفتند که قصدشان از براندازی همه چیز هست جز سرنگون کردن نظام !!!!!
به همین مناسبت نصف جنب ش با نصف دیگرش افتاد به کتک و کتکاری که تو غلط میکنی نظام را سرنگون بکنی یا غلط میکنی که سرنگون نکنی!!!!! .
یکماه بعد همه با هم متوجه شدند که اگر نظام سرنگون بشود تمام رهبران جنبش هم باید جمع کنند بروند اگر نظام سرنگون نشود هم که خب می*شود همینی که الان هست!!!
یکسال بعد کل معترضین همچنان دسته جمعی دارند فکر میکنند که آخر نظام سرنگون بشود یا نشود . ؟ در حال حاضر شدن یا نشدن !!!!!! مسئله اینست !
3.
در قرقیزستان هیچکسی شیعه . ثنی . عشری. لوزالمعده*ای و بصل النخاعی و جانبازی نیست اعتراضات مخالفین را نمی*شود بکسل کرد برد وسط ایل !!!.
در ایران البته تمام مخالفین شکر خدا سکولار هستن! منتها چون بعضی وقتها شبیه اسکولارها و مورچه خوارها عمل میکنند برای همین حاکمیت می*تونه دو ساعت بعد از هر اعتراضی فوری با چهار هزار لیتر ساندیس !!!!! و 20 تن کلوچه نادی!!!!! یک تجمع خودجوش راه بیندازه که طی آن محض اهانت به قرآن و پیغمبر و ائمه اطهارو متعلقین و وابستگان بزنند توی سر خودشون!!!!!
4.
در قرقیزستان چون محدودیتهای اینترنتی وجود نداره مخالفان زیاد دوست ندارند کلا جمع کنند بروند در نت زندگانی بکنند .
در ایران چون مردم عادت کرده اند هر چیزی که ممنوع می*شود حتماً بروند تا دینش را دربیاورند!!! لذا در زمان انجام اعتراضات اول در اینترنت تصمیم گرفته می*شود که فردا یک راهپیمائی سکوت خیلی با شکوه برگزار بشود .
بعد در همان اینترنت برای برگزاری هرچه بهتر این راهپیمائی تعدادی روش ارائه می*شود . بعد یک عده*ای که روش ارائه نداده*اند یادشان می*افتد که پارسال تا حالا با یک عده دیگری که روش ارائه داده*اند در اینترنت مشکلات زیادی دارند که همین الآن باید حل بکنند .
حدوداً تا آخر شب تمام کسانیکه قرار است فردا یک راهپی مای باشکوه برگزار بکنند در اینترنت کاملا با هم به مخالفت کامل رسیده*اند . !!!نصف شب این مخالفت کامل از طریق فحش ناموس در اینترنت ابراز می*شود و دم صبح بالاخره یک نفر پیدا می*شود که در اینترنت به همه یادآوری بکند که ما هدف مشترکی داریم . !!!
بعد از پخش اذان صبح در اینترنت!!!! همه توافق میکنند که اختلافاتشان را بگذارند برای بعداً .
صبح که می*شه چون همه دیشب تا حالا داشته*اند توی اینترنت دعوا میکردن و آدمیزاد موجودی است که باید روزی هفت هشت ساعت بخوابد! لذا تمام مخالفین بعد از ظهر بیدار می*شوند و فورا می*روند در اینترنت تا خبرهای مربوط به راهپیمائی باشکوه امروز را بخوانند !!!!!!!!
ولی چون هیچ اتفاقی نیفتاده نصفشان نفری سه تا مطلب می*نویسند که دیدی روشهای شما چطوری باعث شکست راهپیمائی باشکوه امروز ما شد ؟!!! نصف دیگر هم می*گویند دیدی روشهای ما را اجرا نکردید تهش چه جوری شد ؟!!! کلاً طی این مدت دنیا کاملاً متوجه شده که معترضین حاکمیت ایران از تکنولوژی یک استفاده*هائی میکنند که هیچکس دیگر نمیتواند بکند !
5.
ما پنجاه تا تفاوت دیگر هم بین براندازی در قرقیزستان و ایران توی جیبمان داریم که چون این مطلب خیلی طولانی شد نمی*گوئیم .
سر و کله*مون رفت !!!!!
=====================================
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
قدیم الایام دخترا شبیه پسرا بودن ، حالا پسرا شبیه دخترا شدن!!!! جل الخالق.. دوره آخرالزمانه ننه...
===================================
یاد دوران شیرین دبستانم افتادم!مخصوصان کلاس اول دبستانم افتادم... یادش بخیر چقدر کوچولو و خنگ بودیم!!! روز اول اقام با ماشین اصلاح از ته کلمون رو تراشید!!!! فرستادمون مدرسه...
روز اول همه رو به صف کردن و یکی یکی فرستادن کلاس... مادرم با شوق از اینکه پسرش به مدرسه رفته بود اسپند دود کرده بود!!! میگفت من میدونم تو در اینده خیلی بچه با استعداد و مهمتر از همه با سواد و با علمی میشی!!!
ولی خبر نداشت روزی روزگاری شوهرش که تخمه منو انداخته بود میبرتم بیگاری کشیدن تو کارگاه و مغازه !خیلی بده ادم کنکور قبول شه بعد در جا بزنه!!!
چند روز اول مادرم منو با اون کله ضایع و کچلم میبردم مدرسه ولی یه روز زود تعطیل شدیم از اونجایی هم که من تخص بودم خودم اون مسیر تقریبان زیاد رو برگشتم!! بعضی وقتا وقتی دلم میگیره با ماشین میرم همون منطقه ای که درس میخوندم و به ترتیب مدارسی رو که توشون!! تحصیل کردم رو میپایم!!
به یاد اون دوران یک مرثیه طنز از کلاس اول دبستان تاسیس کردم که در ذیل مشاهده میکنید!
گاو ما ما می کرد!!!!
گوسفند بع بع می کرد!!!
سگ واق واق می کرد!!!
و همه با هم فریاد می زدند حسنک کجایی!!!!!؟؟؟؟
شب شده بود اما حسنک به خانه نیامده بود. حسنک مدت های زیادی است که به خانه نمی آید.
او به شهر رفته و در آنجا شلوار جین و تی شرت های تنگ!!! به تن می کند.!! او هر روز صبح به جای غذا دادن به حیوانات جلوی آینه به موهای خود ژل می زند!!!!.موهای حسنک دیگر مثل پشم گوسفند نیست!!! چون او به موهای خود گلت می زند!!!!!.
دیروز که حسنک با کبری چت می کرد . کبری گفت تصمیم بزرگی گرفته است!!!!.کبری تصمیم داشت حسنک را رها کند و دیگر با او چت نکند چون او با پتروس چت می کرد.!!!!!
پتروس همیشه پای کامپیوترش نشسته بود و چت می کرد. پتروس دید که سد سوراخ شده اما انگشت او درد می کرد چون زیاد چت کرده بود.!!!! او نمی دانست که سد تا چند لحظه ی دیگر می شکند. پتروس در حال چت کردن غرق شد.!!!!!
برای مراسم دفن او کبری تصمیم گرفت با قطار به آن سرزمین برود اما کوه روی ریل ریزش کرده بود !!. ریزعلی دید که کوه ریزش کرده اما حوصله نداشت !!!.
ریزعلی سردش بود و دلش نمی خواست لباسش را در آورد . ریزعلی چراغ قوه داشت اما حوصله درد سر نداشت!!!. قطار به سنگ ها برخورد کرد و منفجر شد . کبری و مسافران قطار به درک واصل شدند!!
اما ریزعلی بدون توجه به خانه رفت. خانه مثل همیشه سوت و کور بود . الان چند سالی است که کوکب خانم همسر ریزعلی مهمان ناخوانده ندارد او حتی مهمان خوانده هم ندارد.!!!
او حوصله ی مهمان ندارد. او پول ندارد تا شکم مهمان ها را سیر کند.او در خانه *** مرغ و پنیر دارد اما گوشت و پیتزا ندارد!!!
او کلاس بالایی دارد او فامیل های پولدار دارد....او آخرین بار که گوشت قرمز خرید چوپان دروغگو به او گوشت خر فروخت!!!!!! .
اما او از چوپان دروغگو گله ندارد چون دنیای ما خیلی چوپان دروغگو دارد به همین دلیل است که دیگر در کتاب های دبستان آن داستان های قشنگ وجود ندارد................!
========================================
[IMG]http://www.2dayjoke.com/group/33/01.jpg
[/IMG]
سانسور مدل جدید صدا و سیمای ما !!!
========================================
اینهم فامیلی های جدید ما در اینده !!!!
مهرداد ف ی س بو ک پسند/
عباس مح اربی /
محمدرضا سایبرزاده /
منصور فی لت رشکن /
مهدی پروک س ی /
ماندانا ف ی لت رآزاد /
شهروز نوشا به نشین /
علیرضا خوش ه بند /
عزت الله چاوز دوست /
ثریا رای میزان /
قدرت الله هاله نوری /
اسماعیل دوپینگیان /
نگار عکس پاره /
سید جواد اغتشاشگر /
سعیده بیست و سی نگاه /
شاهین باتومزن /
اشکان اشک آور /
پوراندخت تیرمستقیم!!! /
دکتر سیروس زیروانت /
یعقوب بنی چاوز /
جرج باتوم برقیان /
شهره لباس شخصی /
شهریار مناظره بین /
ابراهیم خدمت معاف/
پریسا توی تریان/
خشایار خاشاک/
سید علی مضاعف دوست/
علی اکبر خواص
========================================
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
دیگه حالی به آدم می*مونه ؟ نه والا !!!!
چند روز پیش تو سایتی بودم و طبق معمول از لینکهاش بالا پایین میرفتم!! یه بحثی داغ با یه افراطی طرفداره دولت داشتم... درست در لحظه*ای که دستهامو مشت میکردم دندونهامو بهم فشار میدادم با خودت میگفتی "الآن میرم حالشو می*گیرم ..."
تا می*اومدم دوتا از کامنتهای پای لینکها رو بخونم ببینم کجای عزت یا کدوم ته ذلتی و یک جواب دندان شکن بدم یکدفعه زرتی بالا و پائین و سمت چپ لینک یک بنر تبلیغاتی باز میشد !!!!!
که آخرین اختراع بشریت را نشان میداد و یک صفحه موبایل درحالیکه از بالا تا پائین کادر حرکت میکرد همه جای خانم مورد اشاره در بنر را می**ریخت وسط دایره زیرش نوشته بود KLICK HIER !!!!
یا مثلاً یک بنر دیگر باز میشد با قر کمر خانم و دویست تا لب نوشته بود ایشتین پیختین پاخن (به آلمانی یک معنی*های بدی می*دهد !) یا چندتا بنر ناجور دیگر !
یهو همچی بگی نگی نیش آدم باز میشد بعد همانجوری که دستهام هنوز مشت بود فوری با خودم میگفتم "حالا حال اینو بعداً می*گیریم فعلاً بذار برم یک KLICK کنم توی HIER ببینم چه خبره" ! البته منو کشتن ها !!!!!
========================================
نشست مسئولان و پرسنل 7 تی ها
سمتهای جدید 7 و اعضای کابینه های جدید مشخص شد...
به منظور رشد و تعالی هر چه بیشتر رجیم بدون اشغالگر 7 بدینوسیله به اطلاع میرساند که صبح دیروز از مقر فرماندهی سمتهای جدید سران و سرکردندگان و اعضای جدید مشخص شد که در زیر نام به همراه عکسهای پرسنل رو مشاهده خواهید کرد
گفتنیست عکسهای زیر ماله 30 سال دیگه اقایون و خانمهای محترمه... و این نشان از فهم والای رجیم بدون اشغالگر در راستای هدف سازی یارانه ها و فتوشاپیهاست...
-------------
میر علی گلدبرگیان معاونت کل قوای 7 و معاون رهبری
http://kolmani.blogfars.com/fotofiles/43811.jpg
---------------
حجت السلام والمسلمین سید هادی کاشمری مشاور رهبری و رئیس کل نیروها و کاربران مسلح قوای 7
http://i6.tinypic.com/4hchyjl.jpg
-----------------------
سید عرفان گلپایگانی وزیر مسکن و انجمن سازی قوای 7
http://www.imo.org.ir/_DouranPortal/images/nikzad.jpg
-----------------
ساسان پوستر نجاد کاراگاه و یکی از وزیران اطلاعات قوای 7
عکسهاش با کیفیت HD!!!
850
http://gdb.rferl.org/E7D95785-D330-4789-A3A0-7B6BFC2B62C9_mw800_mh600.jpg
350
http://www.boshrouyeh.com/upload/ali-akbar-mehrabiyan1.jpg
150
http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1386/12/20/100932819723.jpg
--------------
دکتر بهنام ابوالقاسم پور!! ( قزوینی قبرسی سابق) وزير بهداشت و درمان و امور پزشکی!!! قوای 7
http://lemonpress.ir/Images/News/Larg_Pic/19-8-1388%5CIMAGE633934647121542448.jpg
---------------
زنده یاد کیومرث ملک مطیعی ملقب به پویان خشی وزیر اطلاعات قوای 7
http://media.farsnews.com/Media/8808/ImageReports/8808241263/27_8808241263_L600.jpg
---------------
شیخ بهمن اوقنیه وزیر ارتباطات و فناوري روز قوای 7
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:4O4ItAkP5lcGAM:http://i26.tinypic.com/2mo1ouq.jpg ( در حال متال خوندن)
http://media.farsnews.com/Media/8801/Images/jpg/A0656/A0656424.jpg
-----------------
معین محصولی (محصولی از دامداران!!) وزیر امور اقتصادی و دارائی های بیت المال قوای 7
http://media.farsnews.com/Media/8712/Images/jpg/A0629/A0629135.jpg
-------------
مهندس سینا هلندی صفت وزیر امور خارجه قوای 7
http://www.asriran.com/files/fa/news/1388/11/10/125795_973.jpg
http://tourism.chn.ir/manage/photo/21106-10233.JPG
---------------
حاج سید مرتضی کلاه کج وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کاربران قوای 7
http://www.asriran.com/files/fa/news/1388/9/19/122926_509.jpg
------------------
آرمین معظم خبری 13 وزیر علوم تحقيقات و فناوری کاربری قوای 7
http://media.farsnews.com/Media/8802/Images/jpg/A0674/A0674505.jpg
http://www.bina.ir/images/news/1227603843
سایر دوستان و علاقه مندان قوای 7 هم صاحبان اصلی این قوا هستند و این دلاوران در مقابل شما سربازی بیش نیستن...
ضمن اینکه مراسم تجلیلی از شهدای دفاع مقدس 7 در این مراسم به عمل امد و یاد شهیدان راه انقلاب مثل علی بهمنیار !! عرفان اف ث بارسا !! مجید لشلی وووو... به عمل اومد....
یادشان گرامی باد ..خدا رحمتشان کند.....
===========================================
وزیر خارجه امارت: ایران همانند اسراییل سرزمین اعراب را اشغال کرده است !!!!!!!
وزیر امور خارجه امارات با طرح این ادعا که ایران سه جزیره اماراتی را اشغال کرده است، گفت این اقدام ایران همانند اقدام اسراییل در اشغال سرزمین*های عربی است. به گزارش خبرگزاری فرانسه شیخ عبدالله بن*زاید آل*نهیان، وزیر خارجه امارات متحده عربی روز سه*شنبه در سخنانی با اشاره به اختلاف کشورش با ایران بر سر سه جزیره تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی اظهار داشت:«اشغال سرزمین*های عربی با هم فرقی ندارد.»
!!!!!!!!!!!!!!!!!
به همین منظور سید ابوالفضل نصرا.... صبح امروز در یک بیانیه به شدید ترین لحن ممکن و با جملاتی کوبنده جواب این خزعبلات اندیش ها رو داد که متن این صحبتها در ذیل امده است :
بوي کباب شنيده ايد !! اما بدانيد که ملت ايران در حال داغ کردن خر است!!!!!!
صيانت از ميهن ، عهدي است که بر دل نوشته ايم . امارات متحده عربي بداند که اين بوي کبابي که به مشام ميرسد ، دردي از دل گشنه و طمع بي حد آنان را دوا نخواهد نمود . سالهاست که از صدقه سري بيکفايتي حکوم ت اسلامي ايران و قهر ملت با نظام حاکم ، صدقاتي به سوي شما روان شده است در خريد ملک و گرداندن بازار .
ميلياردها دلار سرمايه ملت و نظام در آن منطقه به باد فنا داده شده و در جيب مبارکتان اندوخته . جمعي به ديدار اقوامي که ترس از حکومت مانعشان ميشود به ورود وطن به خاکتان آمدند . جمعي به گرفتن ويزاي ايالات متحده آمريکا .
گروهي از ما براي ديدن يک کنسرت ، پول به دامنتان ريختيم و عده اي براي بر انداختن آن حجاب تحميلي . قومي آمدند به خاکتان به خريد کالا و گروهي آمدند به ديارتان به فروش مطاع و اينهمه تنها و تنها به دليل بيکفايتي حکومت ايران بوده است در جذب سرمايه ها و نه در هنر شما و يا خاک دلربايتان !
اما بدانيد که امروز ، اين بويي که ميشنويد ، حديث کبابي ديگر بر تناول شما نيست . اينجا ملتي هم عهد شده است که خر را داغ کند!!! بيخود به شکمتان صابون نزنيد که ايران ، ايران است و ايراني ، صيانت از ميهن را عهدي ميداند که بر دل نوشته است . بر دل و جان .
پ ن :
کجایی کوروش کبیر که ببینی قورباغه هفت تیر کش شده!!!
====================================
بچگی های معین!!!
http://www.salijoon.info/mail/890116/tanz31/9.jpg
====================================
خری که بوی اسب می داد!
به روایت داستانی حقیقی!!!! نویسنده : شیخ ابوالفضل پشم الدیم سوفی !
همه دوستش داشتند… از بس که مودب بود! نه جفتک بی موقع مینداخت و نه بی دلیل عر عر می کرد. یعنی اصلا بلد نبود عرعر کند یا جفتک بیاندازد.حتی حرف هم نمی زد. صبح از همه زودتر بیدار می شد سهمیه یونجه ی همه را تمیز می کرد که مبادا توش سنگ باشه و دندون کسی درد بگیره.
بعدش تا همه به خودشان بجنبند و چند تا “عریازه” بکشند !!رفته بود جلوی در خانه ی اربابی و منتظر بود که ارباب بیاد و کمی کتکش بزنه و عصبانیتش کم شود تا دیگر خرها در امان باشند.
شاید به همین دلیل هم بود که همه دوستش داشتند. ارباب هم فقط از او توقع داشت بیشتر کار کند اما او خوشحال بود چون می دانست بدون او ارباب نمی تواند از پس آن همه کار بر بیاید.
اشتباه هم نمی کرد دفعه ی قبل که سرما خورده بود و یک روز نتوانسته بود کار کند همه ی کارها خوابیده بود. به خاطر مریضی اش هم از ارباب کتک خورده بود و هم از بقیه خرها…
اما صدایش در نیامده بود زیرا به خوبی فهمیده بود که همه به او وابسته هستند و بدون او کاری پیش نمی رود.
یک جور غرور خرانه!!!!! بر او مستولی بود که بر اساس آن خود را رییس و در عین حال مدافع دیگر خران می دانست!!!!
اما یک روز زندگی او دگرگون شد!!
صاحبش پهن بقیه الاغ ها را ریخته بود توی جوال و پشت او گذاشته بود که پای درخت ها بریزدد ولی ناگهان ناپدید شده بود و او مانده بود و آن همه پهن! حوصله اش سر رفته بود…
دوست داشت بره و به بقیه خرها کمک کند ولی چاره ای نداشت. تا وقتی کار می کرد گرما و سرما را نمی فهمید ولی وقتی بیکار بود هم سرما او را ازار می داد و هم گرما…
آن روز نوبت گرما بود. با خودش فکز می کرد اگر به سایه درختان پناه ببره صاحبش عصبانی می شه یا نه که مگس ها هجوم آوردند؟!. سعی کرد با دمش!!! آنها را بتاراند ولی فایده ای نداشت.
لحظه به لحظه بر تعداد مگس ها افزوده می شد. بیشتر انها را روی جوال پهن می نشستند ولی آنهایی که سمج تر بودن یا توی چشمش می رفتند یا توی دماغش!!!.
کمی تحمل کرد ولی تحمل یک خر هم حدی دارد!!!! تکانی به خودش داد و جوال پهن را روی زمین انداخت و مثل دونده های دور ماراتن!! شروع به دویدن کرد!!!!
کنار چشمه که رسید ایستاد تا هم نفسی تازه کنه و ابی بنوشه. می دونست دوباره کتک خواهد خورد که چرا جوال پهن را روی زمین انداخته . اما می دونست اگر آن کار را هم نمی کرد صاحبش بهانه ی دیگری برای زدن او پیدا می کرد!!.
از طرف دیگر به کتک خوردن عادت کرده بود و دیگه دردش نمی امد!!! تو همون حول و هوا بود که یهو شنید یک نفر می گوید:
اسب عزیز کنار می روی که من هم بتوانم آب بنوشم؟!!!
با عصبانیت به موجودی که او را اسب خوانده بود نگاه کرد… یک سگ کور بود!!! حدس زد باید همان سگ کوره دروغگو باشد که همه از او نفرت دارند. گفت:ای سگ احمق خر!!!!! من خر هستم نه اسب!!…
اگه کور نبودی به خاطر این اهانتت بهت جفتک می انداختم !!!
سگ کوره گفت:وا ؟ اگه تو خر هستی پس چرا بوی اسب می دهی ؟!
خره گفت: بار پهن پشتم بوده لابد قاطی پهن ها پهن اسب هم بوده… نمی شد نگی… حالم از اسب ها به هم می خوره با اون شاخ های دراز و شکم گوندشون…
اون وقت پهن اونا رو رو پشت من گذاشتن!
سگ کوره کمی جلو اومد و او را بویید و گفت: ..داداش!! اخوی!! … اشتباه نکردم… درسته که کور هستم ولی تو بوی اسب میدی… در ضمن اسب ها شکم گنده و شاخ ندارند… اونی که تو میگی گاوه!!!!!
تازه فهمید چرا او نام او را سگ کوره ی دروغگو گذاشتن… خواست کمی سر به سر سگ کوره بگذاره که بچه های اربابش سر رسیدند و با سنگ دنبال سگ کردند. یکی از سنگ ها به او هم خورد ولی دردش نیومد.اخه از این کتکا زیاد خورده بوئد..
سگ در حالی که داشت فرار می کرد گفت: دست کم توی آب به خودت نگاه کن و ببین شبیه بقیه خرها هستی یا نه.
خر مذکور ناخودگاه به آب نگاهی انداخت ولی آب داشت تکان می خورد و تنها چیزی که او دید یک خر مثل بقیه خرها بود !!فقط رنگش با بقیه خرها فرق داشت!! که می دانست چون مادرش به ارباب جفتک انداخته خدا او را این رنگ مسخره آفریده که درس عبرتی برای دیگر خرها باشد!!!!!
وقت رفتن بود. خر به راه افتاد و در حالی که در دلش به سگ کوره می خندید به سوی دیگر خرها رفت که با گفتن انچه اتفاق افتاده است آنها را نیز بخنداند!!!.
خر ! وقتی ماجرا را برای بقیه خرها و رفقاش تعریف کرد توقع داشت اونها هم بخندند ولی نفهمید چرا ناگهان ! همه به سوی او هجوم اوردند!!! و او رو زیر ضربات جفتک های شان گرفتند!!!.
از شدت ضربات کم کم داشت دردش می اومد…به ناچار او هم چند جفتک انداخت که آنها را از خود دور کند ولی بی فایده بود.
گفت: دست کم بگین که چرا می زنین اخه!
یکی گفت: تو می خوای بگی که از ما بهتری؟!!! تو می خوای بگی رییس ما هستی؟!
گفت: نه بخدا قسم!! نه به جونه زنم قاطر!!!!… من هم یه خرم مثل شما!!!… از شما بیشتر کار می کنم… از شما بیشتر کتک می خورم… آخه مگه من شاخ دارم که بخوام بگم اسب هستم!!!
من به خر بودن خودم افتخار می کنم چرا باید بخوام چیز دیگه ای باشم… من همه ی شما رو دوست دارم چرا باید بخوام رییس شما باشم؟!”
حرف هایش فایده ای نداشت…
روی زمین افتاده بود و کم کم داشت زیر ضربه ها از حال می رفت… دهانش را باز کرد تا برای اولین بار در عمرش عرعری کند.امید داشت با شنیدن عرعرش دل آنها به حال او بسوزد و رهایش کنن…
دهانش را باز کرد اما صدایی که از دهانش بیرون آمد چیزی نبود جز یک شیهه ی نا تمام…
سم یک خر جمجمه او را خرد و خمیر کرد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هیچ کس جز خودش نمی داند که آیا در آخرین لحظه فهمید که یک اسب بوده است یا این که همچون چیزی که تمام عمر بود مرد:
یک خر… خری که بوی اسب می داد!
( هر کی تونست راز این داستان رو بفهمه پیش من جایزه داره! )
===========================================
یکی از سخت ترین کارهای ممکن اینه که من طنز نویس باشم و بخوام یه روز از استاد کفاشیان مدیر محترم فدراسیون فوتبال چیزی ننویسم!!
ایشون هفته پیش تو برنامه ای که شبکه 2 براش تشکیل داده بود حرفی رو زد که 100 تا سوجه از توش!! واسه من در اورد...
استاد کفاشیان گفت : چه اشکالی دارد امثال اریکسون بیان زیر نظر افشین قطبی کار کنند!!!!
فقط برو تو کاره ایجاد تنوعش!!! در همین راستا مصاحبه های بعدی استاد علی تا پایان سال 89 به ذیل منتشر میشه!! :
اردیبهشت ماه : چه اشکالی داره ارسن ونگر به عنوان انالیززرو زیر نظر قطبی کار کنه!!!
خرداد ماه : چه اشکالی داره خوزه مورینیو زیر دست غلام پیروانی سرمربی مستعفی تیم امید کار کنه؟ تازه شاید بعده یه مدت مثله شاغلام شعر هم بخونه واسه فردوسی پور ( گر حکم شوند که مست گیرند ...در شهر اینتر میلان هر که هست گیرند!!!)
تیرماه : واقعان چه اشکالی داره الکس فرگونسن بیاد شاهین بوشهر!!! زیر نظر محمود یاوری کار کنه ...از لحاظ سن بهم میخورن!!
مرداد ماه : اگه شاغلام برگرده کاری میکنم که گاس هیدینگ هم ازش شعر یاد بگیره
شهریور ماه : یکی از راههای پیشرفت فوتبال ایران اینه که گواردیولا زیر دست علی حنطه سرمربی ابومسلم کار کنه ( هیچ کدوم هم نیازی به ارایشگاه ندارن)
مهر ماه : چه اشکالی داره تام کروز زیر دست سهراب بوقی به عنوان بوقچی تو استقلال کار کنه..تازه پول زیر میزی هم از قلعه نویی بر ضد استقلال بگیره!!!!
ابان ماه: واقعان چه مشکلیه هامون ادمین سایت iwe بیاد زیر دست علی دایی تو لنگولیس کار کنه؟
اذر ماه : : آیا اشکالی داره یواخیم لو سرمربی المان زیر نظر اصغر مدیر روستا در پاس کار کنه و تیمها رو انالیز کنه!!! ؟
بهمن ماه : چه اشکالی داشت جیم راس گزارشگر raw نقش شوهر سوری خانم تو سریال زن بابا رو داشت!!!
اسفند ماه : چه اشکالی داشت ساسان زیر دست تزار مدیر دانلود کار میکرد و براش بازی تهیه میکرد!!
====================================
تا حالا اینطوری پریده بودین تو استخر ؟
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
=====================================
گرگان - دانش آموز عشایر دبستان خرد در منطقه گنبد کاووس در شرایط بسیار سخت و با کمترین امکانات آموزشی در اتوبوسی که بوسیله تراکتور حمل می شود به تحصیل ادامه می دهند.
http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2010/03/524970_orig.jpg
http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2010/03/524973_orig.jpg
http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2010/03/524982_orig.jpg
http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2010/03/524975_orig.jpg
http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2010/03/524971_orig.jpg
خدایا برای این همه نعمت از تو سپاسگزاریم!!
==============================
همه دنیا بخواد و تو بگی نه ... نخواد و تو بگی آره تمومه
همین که اول و آخر تو هستی ... به محتاج تو محتاجی حرومه
تو همیشه هستی اما ... این منم که از تو دورم
من که بی خورشید چشمات ... مثل ماه سوت و کورم
سفری بی خطر رو از خدا تقاضا مندیم...مواظب خودتون باشین...
تا سلامی دیگه
یا علی..........
چطوری قشنگ ؟؟؟:4: دلمون تنگ شده واست ، تو هم که درس بهت اجازه نمیده ظهور کنی :4: بعد میگی من میگم خر خونی ! بابا همه میدونند دیگه ، معدلش تا حالا از 19/80 پایین تر نیومده :4:نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Pincode
اینم مدرک :
[align=center]
خوب خودت گفتی درس و مشق و ... اونوقت من گفتم :4: من فقط یه چشم سبز ( :11: ) رو گفتم که آخر هم نشون ندادی ببینیم چشتچه رنگیه ، هر عکسی هم ازت دیدیم همش با عینک بود که نشون ندی !نقل قول:
The Pincode غایب است.
دلیل: درس + مدرسه + کنکور
زمان شروع غیبت: Tuesday 13 Oct 2009 زمان بازگشت: ناشناخته
[/align]
ما که امیدواریم تابستون دیگه ببینیمت، دلمون واست تنگ شده ! یکم دستت بندازیم بخندیم :4:
شوخی میکنما ، پویا هم پسر خوبیه ، هم خوب پسریه :4:
ببخشيد تو اين مسئله بايد چي رو مشخص كنيم؟نقل قول:
آلبرت انیشتن این معما را در قرن نوزدهم میلادی طرح کرد و ادعا کرد که ۹۸٪ از مردم جهان نمی توانند این معما را حل کنند!
۱) در خیابانی، پنج خانه در پنج رنگ متفاوت وجود دارد.
۲) در هر یک از این خانه ها یک نفر با ملیتی متفاوت از دیگران زندگی می کند.
۳) این پنج صاحبخانه هر کدام نوشیدنی متفاوت می نوشند، سیگار متفاوت می کشند و حیوان خانگی متفاوت نگهداری می کنند.
شرایط مساله:
۱) مرد انگلیسی در خانه قرمز زندگی می کند.
۲) مرد سوئدی یک سگ دارد.
۳) مرد دانمارکی چای می نوشد.
۴) خانه سبز رنگ در سمت چپ خانه سفید قرار دارد.
۵) صاحبخانه خانه سبز قهوه می نوشد.
۶) شخصی که سیگار Pall Mall می کشد پرنده پرورش می دهد.
۷) صاحب خانه زرد سیگار Dunhill می کشد.
۸) مردی که در خانه وسطی زندگی میکند شیر می نوشد.
۹) مرد نروژی در اولین خانه زندگی می کند.
۱۰) مردی که سیگار Blends می کشد در کنار مردی که گربه نگه می دارد زندگی می کند.
۱۱) مردی که اسب نگهداری می کند کنار مردی که سیگار Dunhill می کشد زندگی می کند.
۱۲) مردی که سیگار Blue Master می کشد، آب میوه می نوشد.
۱۳) مرد آلمانی سیگار Prince می کشد.
۱۴) مرد نروژی کنار خانه آبی زندگی می کند.
۱۵) مردی که سیگار Blends می کشد همسایه ای دارد که آب می نوشد.
راهنمایی : مرد نروژی در اولین خانه و در کنار خانه آبی زندگی می کند. بنابراین, دومین خانه رنگ آبی دارد.
ولی من حودم حلش كردم(به خدا)
[size=small]با سلامی مضاعف خدمت دوستان گرامی.
ماشالا سال همت مضاعف و کار مضاعف همگی دوستان از جمله خود بنده گشادی عظیم رو کنار گذاشتیم و داریم به همراه بقیه در فروم فعالیت میکنیم.
عارضم خدمتتون که این شایعه مرگ شماعی زاده هم کلی سوژه به بار آورد.
صبحش تو مدرسه همه جا پر کردیم و به معلما هم میگفتیم.کلی هم با بچه ها آهنگ واسه دختر شما خواستگارا اومدن رو خوندیم یا یاد مرحوم زنده بشه.:4:
به هر معلمی هم میگفتیم که آقا عزائیل هم شدیدا ولای*ت مدارا و از همه بیشتر جدی گرفته.یکی لبخند میزد یکی هم میگفت چرا نمیان از خود این فسیلا کسی رو ببرن و .....
بعدش فهمیدیم که این بابا زندست و گفتیم که بله سری بعدی که بریم مدرسه از x دارمون میزنن به چرم شایعه پراکنی.
از بازگشت برادر پینکود اهل درس و مشق هم متشکریم و امیدواریم این سرباز لایق هم به جرگه ولای*ت مداران این فروم اضافه بشه.
این برادران در میان خواهران چه میکنن؟این برادران مشکل جنسی دارن؟
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
در پی روز پرستار عده ای از پرستاران به دیدار آقا اومدن که واقعا جای سوال داره؟!!
http://www.wrestleshare.net/images/84134140118086475827.jpg
پرستارا مگه لباسشون سفید نیست؟در ضمن مگه روز اونا نیست؟پس چرا اونا اومدن دیدار آقا؟مگه روز اقا بوده؟
جوابش هم مشخصه.
این ارم ایران نیستشا.این آرم یک فرقه از هندیهاست که داره یک عقرب رو به تصویر میکشه.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
شاید خبر زلزله در تهران خیلی از شما رو نگران کرده و شاید قصد دارید تا تهران رو ترک کنید ولی این استدلال زیبا رو بخونید تا بفهمید که نباید این کار رو کرد.
1- با توجه به این که حضرت امام خام*نه ای، رییس جمهور احمد*ی نژاد، مشایی بزرگوار، آیت الله جنت*ی، احمد خاتم*ی، صدیقی، ذوالقدر، الگوی همه نمازگزاران سردار زارعی و جمع کثیری از برادران مومن بسی*جی و سپاه*ی در تهران ساکن هستند، لذا با در نظر گرفتن جمله گهربار رییس جمهور، تا وقتی این بزرگواران در تهران هستند، وقوع زلزله در تهران غیرممکن است.
2- از سوی دیگر، از آنجا که استاد مسلم هستی و نیستی، جناب ممد تقی مصب*اح یزدی، در دُرافشانی اخیر خود فرموده اند که عملکرد رهبر شبیه معجزه است و از آنجا که تنها پیامبران قادر به انجام معجزه بوده اند و نیز از آنجا که در زمان پیامبرانی چون هود و صالح و لوط و ... هنگامی که قرار بود عذاب خدا به دلیل فسق و فجور و زنا و لواط مردم نازل شود، به این پیامبران وحی می شد که با یاران خویش از شهر خارج شوند تا عذاب خداوند تنها گنهکاران را شامل شود:
لذا از موارد 1 و 2 در بالا نتیجه می گیریم که: تا وقتی حضرت امام خام*نه ای و دار و دسته در تهران ساکن و حاضر هستند، عزیزان تهرانی می توانند بدون نگرانی از وقوع زلزله و با خیال راحت به فسق و فجور و زنا بپردازند و زنان تهرانی نیز هیچ گونه نگرانی در زمینه حجاب خود نداشته باشند.
آمریکا و اون کاکا سیاه:4: ایران رو تهدید به استفاده از بمب کرد.سازمان ملل هم مثل بیغ نگاه کرد.جوانان انقلابی کشور عزیزمون هم با جمعیتی بالغ بر سیصد هزار نفر مقر سازمان ملل در ایران رو مبدل به محل اعتراضات خود کردند.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
این موتور هم در جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار میگرفته.
http://www.wrestleshare.net/images/40863065589787163749.jpg
این عکس خواهران فوتبالیست ایران در دهه پنجاه هستش.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
چگونگی انعکاس یک خبر معمولی در رسانه های ایرانی رو ببینید.
خبر اصلی : شخصی در هنگام عبور از خیابان به زمین خورد.
کیهان: فردی که با پوشیدن لباس سب*ز در خیابان به رقص و پایکوپی مشغول بود و قصد توهین به مقدسات را داشت بعد از به زمین خوردن، دستگیر شد.
فارس: سربازان گمنام امام زمان در طی یک عملیات بسیار پیچیده سردسته ی یک گروهک تروریستی که در بعد از انتخ*ابات فعالیت داشت را در هنگام عبور از خیابان دستگیر کردند.
۲۰:۳۰: فردی به نام م.ر که امروز در حال عبور از خیابان دستگیر شد به ارتباط با شبکه های خبری بی بی سی فارسی و وی.او.اِی اعتراف کرد.
جرس: لیست کامل اسامی طرفدارن جنبش سب*ز که امروز از خیابان عبور کردند.
بالاتر*ین: حمله ی بی سابقۀ مزدوران رژیم به یک طرفدار جنبش س*بز در هنگام عبور از خیابان ( ما بیشماریم V V V )
وبلاگستان: بازی وبلاگی: بیایید در یک حرکت نمادین همه با هم به زمین بخوریم!
اولین عکسی که در تاریخ گرفته شده این عکس هستش.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اینم عکس محبوب قلبها در خوابگاه.قربون اون ریشاش و سیبیلش برم.:4:
http://www.wrestleshare.net/images/24917378187867030583.jpg
تا دیداری دگر بدرود.
[/size]
هـِه !
تازه من شنیدم چندتا از Sooپر آخـ ـوندا نشستن دعا کردن , زلزله به سمت آمریکا برگشته ! :55: :53:
بچه ها جان عزیزتون تو این تاپیک پست الکی ندید تا پست هایی که براشون 2-4 ساعت طول کشیده به خاطر یک پست یک خطی از بین نره و دیده نشه . یک چیی تو این تاپیک بنیوسید که واقعا ارزش خوندن و بیشتر از اون ارزش ای نتاپیک رو داشته باشه . اون هم زمانی که یکی مثل ابوالفضل یا آرمین اینقدر تایپ می کنند و چیزی می نویسند تا بقیه بخونند اون وقت برای یک پست یک خطی که ارسال شدن یا نشدنش فرقی نداره دیده نمیشن
ببخشید اینقدر تند نوشتم به من هم ارتباطی نداره اما واقعا آدم حرصش میگیره
دوستان عزیز اگر هیتلر شدن دارید در راه خدا به من بدید که محتاجم بد جور !
همــه دوستـــان استفـــاده كنـــند :4: .
n-o-d-e-a-t-h-p-e-n-a-l-t-y.c-o.c-c
دوستـان گرامي - رو بردارند :4: .
گفتم منم بيام يه پست مفيد بدم نگين طرف رفته سر خونه زندگيش مرده
به كوري چشم عده اي منافق روشندل !!! :4: من هنوز شبا بيدارم ( چه ربطي به رحلت امام داشت؟)
همه ي اين چيز و شعرا رو بيخي اينو بچسب
امروز 20 امين سالروز پرتاب تلسكوپ فضايي هابل به فضاست كه توسط ناسا انجام شده و اين تلسكوپ رو به نام ادوين هابل ستاره شناس امريكايي نامگذاري كردن
راستي همين الان يه كاري كردم اينو هم بگم برم
الان زنگ زدم راديو كه برم تست صدا :4: تصور كن فردا جاي فرزاد حسني من ميرم حال سردار رادان و ميگيرم :55:
اونم دهن بنده رو به 18 نو و 3 روش سامورايي اسفالت ميكنه:28: