RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
سلام خدمت برو بگس گل...خوب تشریف دارید:4:
آقا من نمیخواستم بیام پست بدم ولی دیدم نمیشه.بخاطرش باشگاهو پیچوندم تا بیام اینو بگم و برم....
[align=center][size=large]THE BLACK AND BLUE RULES:9:[/size][/align]
تمام طرفداران بارسا میتوانند به صف شن و فرم مخصوص برای پیوستن به انجمن طرفداران تیم پر افتخار اینتر میلان را پر نمایند و عضو این انجمن شوند:4:
خدایی دیشب اینتر بهترین بازی ممکن رو ارائه داد و من خیلی حال کردم.مسی کلا از بازی محو شده بود.اولین باری بود که دیده بودم مسی از بازی بره بیرون.از اونورم که زلاتان از بازی بیرون رفته بود.
این بازی نشون داد که بارسا چه اشتباهی کرد که اتوو رو با زلاتان عوض کرد.زلاتان اینور ریــــد ه بود ولی اونور اتوو داشت خدا بازی میکرد.جولیو سزار هم که نشون داد الان بهترین دروازبان حال حاظره و خیال برزیل تو جام جهانی راحته.
این بازی نشون داد چرا به مورینیو میگن آقای "خاص"..تو این بازی دلایله زیادی داشت که یکیش این بود:
http://wrestleshare.net/images/74861930283642128295.jpg
( خدایی کله بازی یه طرف این خوشحالی مورینیو هم یه طرف:4:)
دلیله بعدی تاکتیکی که باعث مهار مسی شد.
دلیله بعدی بازی دفاعی به صورت عالی(اکثر تیم ها وقتی دفاعی بازی میکنن گل میخورن ولی تیم آقای "خاص" نه)
و.........
به داش پویه هم میگم که تو سانتیگو برنابئو منتظرشون هستیم و با آغوشی باز به سراغشون میریم...
و اما چند عکس از سایت اصلی اینتر ( Inter.it) ار بازیس دیشب که باحالن:
خوشحالی های عجیب و باحال اینتری ها در قلعه نیوکمپ:
http://wrestleshare.net/images/59786681319731947666.jpg
http://wrestleshare.net/images/99531272254292635538.jpg
http://wrestleshare.net/images/34529920407345097580.jpg
عکسی از یکی از بهترین های بازی در کنار آقای "خاص":
http://wrestleshare.net/images/86839548381745089733.jpg
در کل نوکره همه ی
بچه ها هستیم این چند روزم کم میام انجمن چون بدجور دارم تمرین میکنم بعدشم که امتحاناس و.....
.
مخلص همه بامرما....
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
يه سوال از داداشاي گلم داشتم.ما چند وقته كنكور مونكورو زديم زمين.افتاديم تو خط زير خاكي.در كاووشي كه تو خونه ننه بزرگ گرامي داشتم اينا رو پيدا كردم.ميخواستم بدونم كسي ميدونه اينا چين؟[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
بعضی از دوستان میگن ضد فوتبال بازی میکرد
میخوام بگم اولاً اصلاً 100% همه میدونستن که اینتر تو نیو کمپ دفاعی بازی میکنه
هیچگاه نمیاد ریسک کنه حمله ای بازی کنه!
گل پیکه هم که آفساید بود ... در کل اینتر لیاقتش رو داشت!
و یه جمله ای هم تو فروم همسایه گفتم :
دیدید که بارسا هم شکست پذیره
غول مرحله آخر نیست!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
عكس هايي زيبا با كيفيت عالي از دو ديدار اخر جام باشگاهاي اروپا :
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
http://wrestleshare.net/images/53645878064653963317.jpg
http://wrestleshare.net/images/43121847904889359503.jpg
http://wrestleshare.net/images/36245989049336548964.jpg
http://wrestleshare.net/images/30884430923721397469.jpg
http://wrestleshare.net/images/91182286187709977674.jpg
http://wrestleshare.net/images/66400005878689666107.jpg
http://wrestleshare.net/images/31056710866690659600.jpg
http://wrestleshare.net/images/13700200839987969872.jpg
[/align]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] !
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
[size=small]سلامی مجدد بر دوستان فروم با جنگی دیگر در خدمتتون هستیم.
اینتر واقعا ترکوند.این خوزه رو باید رو سر گذاشت.فوق العادست.ماهه.خوزه سال دیگه لیور میخوامت.
البته ما که بعد از لیورپول به ترتیب از بایرن و اینتر خوشمون میاد دوست داریم که بایرن به قهرمانی برسه.
ولی کلا تو فوتبال یا طرفدار بارسا هستی یا ضد ضد.من هم بعد از بارسا از منچستر و میلان متنفرم و با باخت اینا خونی تازه به رگ هام تزریق میشه.:4:
اینم صحنه تاریخی خوشحالی مورینیو که فوق العاده بود.
http://www.*******.com/watch?v=kuBM0BYOJW4
این خوشحالی رو هم که صدا و سیمای میلی نشون نداد.از بازیکنان اینتر هستش که اقدام به لخت شدن میکنن.
http://www.*******.com/watch?v=M553ia_Kru8
در ضمن با این پیروزی تاریخی بیست تومن هم به جیبم میره.حس از دست دادن بیست تومن در صورت شکست نزدیک بود با گل مردود کرکیچ منو بکشه.ابته با اتکا به قدرت بالای پپیشگوییم (من همیشه پیش گویی هام درست از آب در میاد الا پارسال که همش غلط از آب دراومد) این پول چرب هم به جیب خواهیم زد.
خوب به قول ابول و میرعلی و .... چت روم فوتبال بسه.
بریم به بحث های دیگه برسیم.
علی دایی هم از مدتها پیشی دستش با فتنه سبز تو یه کاسه بوده.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
صحبت علی دایی شد توی بازی صبا این خبرنگار بدبخت زیر پا له و لورده کردن رفت.
http://www.wrestleshare.net/images/05076946604243522111.jpg
کسی لباسش کرکره نمیخواد.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
خداییش این عکس جون میده واسه امضا آواتار.
http://www.wrestleshare.net/images/96580820337538053516.jpg
آیت الله اکبر هم از حق ضایع شده کاربرا گفتش و ببینید چه حرصی داره میخوره بنده خدا.
http://www.wrestleshare.net/images/96624872808970879339.jpg
این ها سخنان یکی از دانشمندان ایرانه.حدس بزنید این دانشمند کیه؟
خدا وکیلی اینا طنر نیستش.
کد:
اتفاقا تغییر ساعات، اثر بر عکس دارد و مصرف انرژی را زیادتر می کند.*
* *
*این که می گویند دو تا بچه کافیه، بنده معتقد نیستم. کشور ما برای صد و بیست
میلیون نفر جا دارد. *
* *
*فرار مغزها** و سرمایه*ها نداریم، هر کس آزاد است هر کجا که خواست زندگی کند.*
*
**مردم از شنیدن اسم دموکراسی حالت تهوع می*گیرند. **
**. **
**امارات اگر پیشرفت کند، انگار ما پیشرفت کرده*ایم.*
*
**اگر مصر امادگی داشته باشد، تا پایان وقت اداری امروز، روابط را (پس از سی
سال قطع رابطه) برقرار می کنیم.**
**یک زن (اشاره به فاطمه رجبی) پیدا شده که مردانه حرف می*زند، آن وقت شما بهش
ایراد می*گیرید؟ *
* *
*در کشور ما طی این دو ساله معجزه*ی اقتصادی رخ داده. **
**گوجه*فرنگی **۳۵۰۰ **تومان نیست، بغل خانه*ی ما **۱۲۰۰** تومان است. *
*چهل و دو ر**وزنامه** علیه دولت می*نویسند. **
**گفته*ی مرکز پژوهش*های مجلس در باره نرخ تورم **۲۳ **درصدی دروغ است، تورم
**۱۳** درصد است. *
* *
*من نگفتم نفت را سر سفره*ها می آورم.** *
* *
* در سخنرانی من در مجمع عمومی سازمان ملل، یک نفر گفت که فلانی، یک هاله ای از
نور صورت تو را فرا گرفته بود **
**امروز همه به این واقعیت معتقدند که در حال حاضر کشور را امام زمان مدیریت می
کند. *
*مردم اطلاعات پرسشنامه طرح تحول اقتصادی را با دقت 99.96 % درست تکمیل کرده
اند. ***
*طرح تحول قیمتها را افزایش میدهد، اما این افزایش قیمت تورم نیست بلکه جهش
است. ***
*میانگین سن دانشمندان هسته ای** ما، 17 سال است. ***
*یک دختر 15 ساله توانسته است در زیرزمین خانه شان، اورانیوم را غنی کند. ***
*با چاقوی زنجان، دشمنان این مملکت را به دو نیم می کنیم. ***
*بدرفتاری با ایرانیان در فرودگاهها** دروغ است، با من و هیئت همراهم در همه جا
خوشرفتاری می کنند. ***
*بر خلاف نظر بقیه، من معتقدم زنان گیلانی در کنار کار و تلاش روزانه، حریم
عفاف و ناموس خود را هم حفظ می*کنند. ***
*در سفر عربستان، برادر عزیزم ملک عبدا..، مرا در صندلی کنار خودش نشاند. ***
*آنقدر قطعنامه بدهید تا قطعنامه دانتان بترکد. ***
*با حذف قیمت زمین، بهای خانه نصف می*شود. ***
*آقای مشایی مظلوم واقع شدند ایشان هیچ گاه نگفتند ما با ملت اسرائیل دوست
هستیم (بلکه ایشان گفتند ما با مردم اسرائیل دوست هستیم ). ***
*روشنفکران، به اندازه ی بزغاله هم نمی فهمند. ***
*سران کشورهای دنیا** برای نزدیکی با کشور ما صف کشیده اند، مثل این پیرزن ها
که در صف زنبیل می گذارند. **
** آقای کردان مظلوم واقع شدند و استیضاح ایشان غیرقانونی است. ***
*در دنیای ورزش، نتایج پارا المپیک از المپیک مهمتر است. **
** ایران ازاد ترین کشور دنیاست… ***
*هرگز نمی گذارند که اوباما رئیس جمهور آمریکا شود. ***
*در خارج از کشور بچه 4 ساله من را به مادرش نشان داد و گفت : محمود ***
*در **سفر ایتالیا** من را می خواستند با اشعه ایکس ترور کنند. **
**بهای کنونی نفت**(150**دلار در سال86) بسیار پایین است و من پیش بینی می کنم
که نفت به 200 دلار هم برسد. ***
*آنها از من می ترسند، یک سخنرانی بکنم بهای نفت گران می شود. ***
* درست است که بهای نفت دارد کاهش پیدا می کند (130دلار اوایل در سال87)، ولی
بطور قاطع می گویم زیر 100 دلار نخواهد رسید. ***
*عده ای می گویند که بازار آزاد همه چیز را حل می کند، ولی من به شما می گویم
که بازار آزاد برای دزدها و سارق هاست. ***
*
**به خبرنگار خارجی : شما نماینده ملتتان هستید و باید به سوال من پاسخ دهید…
*
*حجم سرمایه گذاری در صنعت نفت، **در این چهارسال 60 میلیارد دلاراست. *
میگفتن ولی مسلمین باید غذاش با فقیرترین فرد جامعه یکی باشه.آیا فقیران ما جوجه میخورن؟(کسانی که تهمت میزن خدمتشون بگم این جوجه ها مال اون سران فتنه هستش نه آقا.آقا غداش ماست و خیار هستش.)
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
این عکس یکی از خاطره انگیز ترین عکسهای زندگی منه که کلی خاطره خوش رو برام زنده میکنه.
http://aghlgarayan.files.wordpress.com/2009/09/d8acd986d8a8d8b4-d8b3d8a8d8b2-d985d8b1d8afd985-d8a7db8cd8b1d8a7d986.jpg
این گاو بدبخت رو ببینید.مثل این که بیچاره توی قزوین گیر کرده.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
جدیدا به مجسمه ها هم رحم نمیکنن.مجسمه های ستارخان و باقرخان رو از میادینشون با همین نام تو تهران پیچوندن و از همه مهمتر مجسمه دکتر شریعتی رو از تئاتر شهر پیچوندن.واقعا چه کشک.
http://www.wrestleshare.net/images/20351106085887602409.jpg
این ویدیو بعد از قوط هواپیمای حامل رییس جمهور لهستان گرفته شده.
یه نفر با گلوله میاد و بازمانده ها رو میزنه.
http://www.*******.com/watch?v=ycjhY_LYUQU
مانور زیبای پیامبر اکرم در اب های خلیج فارس برگزار شد که در این مانور هدف دشمن فرضی بود.جالب اینه که در این مانور یکی از سرداران سپاه به شهادت رسید.
یاد فیلم برره مهران مدیری افتادم که از دشمن فرضی شکست خوردن.:4:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
خوب هر رفتنی یه اومدنی داره و از این چرت و پرتا:4:
راستش دیگه داره امتحانای پیش شروع میشه و باید حداقل درس رو خوند.احتمالا کمتر خدمتتون میرسم تا نیمه دوم خرداد که مصادف هست با آغاز موج دوم فتنه.
احتمالا تا اون موقع جنگ خاصی نخواهید دید.:4:
روز کارگر و معلم هم مبارک.
[/size]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط SASAN
[align=center]
5000 پــســـت :4:
[/align]
[align=center]
6000 پــســـت :4:
[/align]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
واقعا یه باریکلا داره کار آرمین هر پستش یه مجله خبریه که البته بیشتر حرص آدمو از اوضاع مملکت درمیاره ولی با خنده.من بهش از همینجا پیشناهد میکنم یه سری به دفتر روزنامه های اینوری ( حامیان فتنه و ... ) بزنه شاید ازش یه ابراهیم رهای دومی در اومد.
با اینکه همیشه از مورینیو متنفر بودم وولی واقعا دیشب خیلی شاهکار کرد مخصوصا با اون خوشحالیش.این طرفدارای بارسا فکر کرده بودن تیمشون چه .... یاد گرفتن که بابا واقعا تو این چند وقته خوب میآوردن وگرنه همچین چیز خاصی هم نیستن.شکر خدا دوران این پپ گواردیولا افغانی هم تموم شد.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
[align=center]یک چند تا عکس جالب از بچگیه فوتبالیست ها پیدا کردم گفتم بذارم تا فیض ببرید :4:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
رونالدو
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ون پرسی
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
هنری
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اوون
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
رونالدینهو
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
لمپارد :7:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
فیگو
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
چک :7:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
مسی
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
گیگز
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
بکهام :7:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اشنایدر
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
کاسیاس
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
مالدینی
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
دکو
برید حالش رو ببرید :4:
[/align]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
دو مطلب زیبا :4: :
[align=center]
[size=large]از کجا می شه فهمید که ما در سال ۲۰۱۰ زندگی می کنیم ؟[/size]
۱-یهو نگاه میکنی می بینی خانوادت که 3 نفر بیشتر نیستن 5 خط موبایل دارن
۲-واسه همکارت ایمیل میفرستی،در حالیکه میز بغل دستی تو نشسته
۳-رابطت با اقوام و دوستانی که ایمیل ندارن کمتر و کمتر میشه تا به حد صفر برسه
۴-ماشینت رو جلوی در خونه پارک میکنی بعدش با موبایلت زنگ میزنی خونه که بیان
کمک چیزایی رو که خریدی ببرن داخل
۵-هر آگهی تلویزیونی یه آدرس اینترنتی هم داره
۶-وقتی خونه رو بدون موبایلت ترک میکنی،استرس همه وجودت رو میگیره و با سرعت
برمیگردی که موبایلت رو برداری، بدون توجه به اینکه 20-30 سال از عمرت رو بدون موبایل
گذروندی
۸-صبحها قبل از خوردن صبحونه اولین کاری که میکنی سر زدن به اینترنت و چک کردن
ایمیله
۹-الان در حالیکه این مطلب رو میخونی،سرت رو تکون میدی و لبخند میزنی
۱۰-اینقدر سرگرم خوندن این مطلب بودی که حتی متوجه نشدی این لیست شماره 7 نداره
۱۱-الان دوباره برگشتی بالا که چک کنی شماره 7 رو داشته یا نه
۱۲-و من مطمئنم که اگه دوباره برگردی بالاحتماً شماره 7 رو پیداش میکنی،بخاطر اینکه خوب
بهش توجه نکردی
۱۳-دوباره برمیگردی بالا ولی شماره 7 رو پیدا نمیکنی،خوب من شوخی کردم ولی نشون میده
که تو به خودت هم اعتماد نداری و هرچی بقیه میگن باور میکنی. سال 20۱۰ خوش بگذره.
[size=large]حکایت من و «اینترنتِ پرسرعتِ وایمکس»![/size]
ده روزی هست که اینترنت پرسرعت ندارم.این بود که رفتم و یک هفته پیش «وایمکس» سفارش دادم. دوسه روزی مراحل ثبت نامش طول کشید و سه روز پیش هم آمدند و مودمش را بهم تحویل دادند. که چیزی به اندازه ی یک «سطل آشغال زردرنگِ کوچک است و نمی دانم چطور تبلیغ می کردند که «توی کیف لپ تاب هم جا می شود»! (در کاتالوگ ها که؛ اصلاً چنان چیزی کنار دستت و به پریز برق وصل هم نیست! بلکه لب دریا نشسته ای و اینترنت داری!).
چون خیلی بعید است که چنین مودم ناشاقولی؛ توی یک «کوله پشتی» هم جا بشود، تا چه رسد به کیف لپ تاب! مگر این که یک «چمدان» بخرید برای لپ تاب تان، بلکه بتوانید «مودم اندازه ی سطل آشغال» وایمکس را هم با خودتان ببرید این طرف و آن طرف!
● می دانید چرا باید ببریدش به این طرف و آن طرف؟!... چون برخلاف تصورتان؛ اینطور نیست که «خب... یک مودم می خرم و یک اکانت؛ بعد در دفتر کارم هم از آن استفاده می کنم. مودم را هم می گذارم خانه برای بچه ها که هم آنها اینترنت داشته باشند هم خودم».
نه خیر! اگر اینطور فکرکرده اید؛ مثل من کورخوانده اید. باید «مودم وایمکس» را هی با خودتان ببرید این طرف و آن طرف که یکایکِ آحادِ ملت (از همسایه ها گرفته تا همکارانِ محترم تان) ببینند شما «وایمکس» داری!
و تازه اگر در بهترین نقطه ی پوشش دهی باشید؛ بازهم باید بگذاریدش لب پنجره تا بلکه بتوانید به سرعتِ یک «کانکشن دایال آپ» ازش انتظار سرعت داشته باشید! (وقتی مودم را بهم می فروختند گفتند تقی آباد در مشهد، بهترین نقطه ی ست که وایمکس آنتن می دهد. اگر این بهترین اش بود، که وای به بدترین اش!).
● روزی که مودم را به تان تحویل می دهند (که با روز اتصال فرق دارد!) کیف می کنید از این همه «سرعتِ وایمکس». و به خودتان می گوئید «جانمی جان! مث شص تیر صفحه باز می کنه»!
اما حکایتش این است که «در روز تحویل مودم» شما فقط و فقط می توانید به «سایت شركت زرد رنگ» وارد شوید نه هیچ کجای دیگر (برای همین سرعت فوق العاده مشکوکی دارد!). اما اگر از تحویل دهنده بخواهید همان جا به سایت دیگری وارد شود؛ بهتان خواهد گفت: «ممکن نیست! بین 24 تا 72ساعت دیگر، پیامکی مي گیرید که شامل یوزرنیم و پسورد است. آنها را که وارد کنید؛ آنوقت می توانید هرجا خواستید بروید!».
بعدهم از تان «اوکی» می گیرند که: همه چیز خوب است؟! همه چیز روبه راه است؟!». که شما هم مگر مرض دارید بگوئید «نه روبراه نیست!» وقتی می بینید سایت شركت زرد رنگ را به آن سرعت باز می کند؟!... این است که فرم نظرخواهی مشتری در سایت شركت زرد رنگ را تائید می کنی و کار تمام است!
پس شما موقع تحویل گرفتن مودم وایمکس؛ «سرعت واقعی» تحویل نمی گیرید. بلکه فقط «سرعت عجیب و شوق برانگیزی» مشاهده می فرمائید که تنها 48 ساعت بعد، دست تان می آید که «عجب رودستی خوردم!». چون وقتی می خواهید به سایت هایی «جز شركت زرد رنگ » بروید؛ سرعتی درحد یک «کانکشن دایال آپ» تحویل می گیرید!
تازه خداشاهد است، یک دقیقه بعد از آن که «وایمکس» نتوانست فارس نیوز را با عکس و شرح و تفصیل باز کند (بلکه به صورت تِکست بازش کرد)؛ کانکشن دایال پی که در دسترس داشتم، آن را با عکس و شرح و تفصیلات بازش کرد! (و تازه این حکایت فارس بود که سایتِ «زودبالابیایی» ست. وگرنه؛ فکرش را بکنید که بخواهید باهاش «رجا نیوز» یا «سکولاریسم نو» یا «زمانه» را باز کنید!)
● اما خب جای شکرش باقی ست که «تا سه روز از برقراری اتصال» و «تا 300 مگابیت استفاده حداکثر» فرصت دارید که زنگ بزنید به مرکزشركت زرد رنگ و به شان بگوئید «نه شیر شتر خواستم نه دیدار عرب. لطفاً کسی را بفرستید که بیاید این ماسماسک را ببرد، پولم را هم برگردانید»!
که تازه سه هفته ی بعد از آن؛ خواهید توانست به 150 یا 200 هزارتومان (یا کمتر و بیشتری) که پرداخته بودید دست پیدا کنید و بروید سراغ همان فروشندگانِ «ای دی اس ل» و خواهش و تمنا که «این خط ما را رانژه کن جانِ هرکس دوست داری»!
● اما انصافاً که چه «برخورد خوب و متمدنانه »ای دارند بروبچه های شركت زرد رنگ با مشتریان. آدم از این همه احترامی که به مشتری می گذارند کیف می کند. فقط حیف که «وایمکس»شان چیز دندان گیری نیست و فقط به درد آن می خورد که عده ای بگذارند روی میز کامپیوتر بچه هاشان که به بروبچه های دیگر فخر بفروشند که وایمکس دارند. همین!
فرهاد جعفري
[/align]
فعلا ...
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
[align=center]جنتلمنگ اند لیدیز نما .. تولــــد .. کسی که دُست ماست .. آقـــای ماست .. کسی که واس ما .. کمربند گرفت .. کسی که باعث شد .. ما بهفمم زندگی یعنی چی .. کسی که باعث شد من و دُستای من به عشقش آهنگ رکورد کنیم ..
دوستان من .. سرور ما .. آقای ما .. دوست ما .. وارد سن 26 سالگی شد .
خدمت تمام شیفتگان این پدیده تبریک عرض میکنم ..
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
به اطلاع علاقمندان میرسونم که ترک چهارم آلبوم آقا رکورد شده , بزودی قرار خواهد گرفت .[/align]