RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
با سلام
خوب همانطور که میدونید شنبه و یکشنبه هفته ی دیگه تعطیله که این تعطیلی خیلی بو داره:4: که اولش گفتن برای ایام فاطمیست ولی بعدش گفتن که برای اجلاس گروه 15 هستش و ما وظیفه داریم که از اونا حفاظت کنیم پس تهران خلوت تر باشه بهتره ! البته دلایل دیگه ای هم داره که میتونید در نشریه ی جنگ بخونید ! :97:
[align=center]تظاهرات چند تا بسیجی .... جلوی نمایشگاه کتاب برای بد حجابی که جدیدا داستان شده !
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
پسران سلطان محمود غزنوی (دکتر احمدی نجاد)
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
کوسه در حال تیر اندازی ! :55:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
:85:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
خوب دیگه از این جور چیزا بسه یه چند تا هم واسه خنده بذاریم ! :58:
گوسفند ها هم ادم شدن !
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
بهمن و معین و بقیه ی فن های متالیکا ... !
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ولم کن ! :55:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
پیریه شروین !
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
چند تا بدون شرح دیگه توضیح نمیخواد :4:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
بای:7:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
بسمك العظيم الاعظم يا الله!
بعله...مثلحرفا ما قرار بود گشادي رو در سال جديد بذاريم كنار و تنگش كنيم...! و جون عمه مون اونقدر الان تنگش كرديم كه حتي ديگه گلاب به روتون نميتونيم قضاي حاجت كنيم!!!! و به همين خاطر هستش كه شما ميبينين كه ما هر روز داريم تاپيك ميزنيم و تو اسرار پست ميديم!!
به هر حال شنبه دو روز پيش و امروز صبح تو تا ميانترم سنگين رو رد كرديم و تا حدودي الان دور و برمون خلوت شد...ماشاالله هزار ماشاالله هفت قرآن به ميان بزنم به تخته،ملت انقلابي و هميشه در صحنه خوب راه افتادن و تو اسرار رژه ميرن...د آخه برادر بهمن تو كه اينقدر اسرار نويسيت ملسه طي اين سالهاي متمادي احيانا در حال كندن گور كدوم جاك*شي بودي؟؟!!(الان ميگه معين!!! بيچاره معين!!)...شما جناب آقاي جهانيان،بعله با شخص شما هستم...اينقدر قشنگ سوژه ها رو رديف ميكني ميمردي اقلا هفته اي يه بار پست بدي؟؟ والله ديگه كoن گشادي رو تو يكي پاره كردي!! اي بر قبر پدر پدر سگ هر چي سريالسازه همه كار كردن كه يه معين داشتيم اونم از ما گرفتن...!!
بابا بيشتر بده معين جون!!! تو هم بيشتر بده بهمن جون!!! وقتي ميدين خيلي حال ميده!!!! خيلي گرم و نرم و آتيشي و پر حرارته!!!! هميشه همينطوري بدين!!! بابا پستاتون رو ميگم!! پست بدين،پست!!
------------------------------------------------------------------------------------------
عكسي از مقام عظماي مرجعيت تامه و ولايت عامه،حضرت آيت الله العظمي حاج سيد ابوالفضل نصرالله-دام ظله الشريف- در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل كه به علت اخلاص عميق معظم له و براي اينكه ريا نشود تا حالا بروز نداده بودند:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
---------------------------------------------------------------------------------------
اين دو عكس رو هم ميتونين به عنوان لولو! به بچه مچه ها نشون بدين تا با ديدنش شاش بند بشن!!:
شيخ عبدالعزيز بن عبدالله آل الشيخ - مفتي اعظم عربستان سعودي:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
شيخ عبدالعزيز بن باز - مفتي اعظم سابق عربستان سعودي:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
-------------------------------------------------------------------------------------
گرچه دولت ادعا داره كه فاصله طبقاتي به حداقل خودش تو اين 31 سال رسيده ولي عكسهاي زير و نمونه هاي بيشماري از اين دست به خوبي صحت اين ادعاي مغزهاي متفكر حاكم به مملكت رو مثل ادعاهاي ديگرشون نشون ميده.
هر از چند گاهي خوبه به همچين عكسهايي نگاه كنيم و خدا رو بابت چيزهايي كه الان در اختيار داريم شكر كنيم.خيلي از ماها به محض اينكه كوچكترين مشكلي برامون پيش مياد شروع ميكنيم به غر غر كردن و ناشكري كردن و فحشه كه به در و ديوار و زمين و آسمون ميديم در حاليكه غافل از اين هستيم كه ميليونها نفر همين بيخ گوشمون محتاج حداقل امكاناتي هستن كه براي ما اون امكانات هيچ هم به حساب نميان...
ما ميتونيم خيلي راحت چشم به اين مسائل و معضلات جامعه ببنديم و در آينده هم كه دستمون تو جيبمون رفت به فلان جامون هم حساب نكنيم،همچنان كه خيليها مثل گرگ فقط به فكر دريدن بقيه و كسب منافع شخصي هستن،و مصداق اون ضرب المثله كه ميگه "خر باش،راحت باش"...و واقعا هم انسان اگه انسان باشه نميتونه راحت و بي تفاوت از كنار اين چيزها بگذره.....اينم عكسها كه تازه همينها هم باز به نسبت بعضي مناطق وضع بهتري دارن:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
----------------------------------------------------------------------
پيرو عكسهاي بالا،نظرتون رو جلب ميكنم به عكسي كه اوج خاكي بودن و مردمي بودن وزير محترم و معزز رفاه،حضرت آقاي دكتر صادق محصولي-دامت افاضاته- رو نشون ميده:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
---------------------------------------------------------------------
اين هم سردار سرتيپ سرلشكر تيمسار فيروز آبادي كه اندك شباهتي به برادر ارزشي گروهبان گارسيا دارن!! و هر دو مثل هم با خس و خاشاكها و اغتشاشگران و محاربيني مثل زوروي ملعون مبارزه ميكنن!!!...البته ما همچين جسارتي به محضر اين فرمانده عاليقدر،شجاع و شيردل نميكنيم منتها شباهته ديگه...خيليها شبيه يه چيزايي هستن...مثلا تو همين فروم خودمون،معين شباهت عجيبي به خيار داره!! يا مثلا هامون سيب دو نيم هستش با كدو تنبل!!!!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
عينك پليستو موش بخوره!!!:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
---------------------------------------------------------------------------
خوب فعلا بسه...ديگه بيشتر از اين كشش بديم بس كه پست از نظر محتوا و طنز غني هستش!! زيادي خوش خوشانتون ميشه!!!
جميعا منتظر رجعت مقام معظم رهبري گروه هفت علامه ابوالفضل و گزارشات ايشون از سفر اخيرشون هستيم...
فقط يه چيزي بگم. بابا چقدر بگيم و خودمونو پاره كنيم كه يه تاپيك بزنين مخصوص بحث و كلكل فوتبال...اين همه روزانه سوژه براي بحث هست...مثلا الان قهرماني چلسي يا دو روز ديگه جام جهاني...خوب يه تاپيك بزنين مخصوص بحث فوتبالي. تا يه كم اسرار داره پا ميگيره يكدفعه بحث و كلكل فوتبال مياد وسط...بزنين برين توش تا دسته به همديگه جا كنين مطمئن باشين ما هم ميايم...
تا پست بعدي،رحم الله من يقرا فاتحة مع الصلوات...!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
نقل قول:
فقط يه چيزي بگم. بابا چقدر بگيم و خودمونو پاره كنيم كه يه تاپيك بزنين مخصوص بحث و كلكل فوتبال...اين همه روزانه سوژه براي بحث هست...مثلا الان قهرماني چلسي يا دو روز ديگه جام جهاني...خوب يه تاپيك بزنين مخصوص بحث فوتبالي. تا يه كم اسرار داره پا ميگيره يكدفعه بحث و كلكل فوتبال مياد وسط...بزنين برين توش تا دسته به همديگه جا كنين مطمئن باشين ما هم ميايم...
آقا کسی میخواد کل کل کنه وی آی پی ثبت نام کنه بیاد بخش کل کل در خدمت باشیم :دی
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
شاگرد زيرك و استاد!
استاد دانشگاه با این سوال شاگردانش را به يك چالش ذهنی کشاند:آیا خدا هر چیزی که وجود دارد را خلق کرد؟
شاگردی با قاطعیت پاسخ داد:"بله او خلق کرد"
استاد پرسید: "آیا خدا همه چیز را خلق کرد؟"
شاگرد پاسخ داد: "بله, آقا"
استاد گفت: "اگر خدا همه چیز را خلق کرد, پس او شیطان را نیز خلق کرد. چون شیطان نیز وجود دارد و مطابق قانون که کردار ما نمایانگر صفات ماست , خدا نیز شیطان است!"
شاگرد آرام نشست و پاسخی نداد. استاد با رضایت از خودش خیال کرد بار دیگر توانست ثابت کند که عقیده به مذهب افسانه و خرافه ای بیش نیست.
شاگرد دیگری دستش را بلند کرد و گفت: "استاد میتوانم از شما سوالی بپرسم؟"
استاد پاسخ داد: "البته"
شاگرد ایستاد و پرسید: "استاد, سرما وجود دارد؟"
استاد پاسخ داد: "این چه سوالی است البته که وجود دارد. آیا تا کنون حسش نکرده ای؟ "
شاگردان به سوال مرد جوان خندیدند.
مرد جوان گفت: "در واقع آقا, سرما وجود ندارد. مطابق قانون فیزیک چیزی که ما از آن به سرما یاد می کنیم در حقیقت نبودن گرماست. هر موجود یا شی را میتوان مطالعه و آزمایش کرد وقتیکه انرژی داشته باشد یا آنرا انتقال دهد. و گرما چیزی است که باعث میشود بدن یا هر شی انرژی را انتقال دهد یا آنرا دارا باشد. صفر مطلق (460- F) نبود کامل گرماست. تمام مواد در این درجه بدون حیات و بازده میشوند. سرما وجود ندارد. این کلمه را بشر برای اینکه از نبودن گرما توصیفی داشته باشد خلق کرد." شاگرد ادامه داد: "استاد تاریکی وجود دارد؟"
استاد پاسخ داد: "البته که وجود دارد"
شاگرد گفت: "دوباره اشتباه کردید آقا! تاریکي هم وجود ندارد. تاریکی در حقیقت نبودن نور است. نور چیزی است که میتوان آنرا مطالعه و آزمایش کرد. اما تاریکی را نمیتوان. در واقع با استفاده از قانون نیوتن میتوان نور را به رنگهای مختلف شکست و طول موج هر رنگ را جداگانه مطالعه کرد. اما شما نمی توانید تاریکی را اندازه بگیرید. یک پرتو بسیار کوچک نور دنیایی از تاریکی را می شکند و آنرا روشن می سازد. شما چطور می توانید تعیین کنید که یک فضای به خصوص چه میزان تاریکی دارد؟ تنها کاری که می کنید این است که میزان وجود نور را در آن فضا اندازه بگیرید. درست است؟ تاریکی واژه ای است که بشر برای توصیف زمانی که نور وجود ندارد بکار ببرد."
در آخر مرد جوان از استاد پرسید: "آقا، شیطان وجود دارد؟"
زیاد مطمئن نبود. استاد پاسخ داد: "البته همانطور که قبلا هم گفتم. ما او را هر روز می بینیم. او هر روز در مثال هایی از رفتارهای غیر انسانی بشر به همنوع خود دیده میشود. او در جنایتها و خشونت های بی شماری که در سراسر دنیا اتفاق می افتد وجود دارد. اینها نمایانگر هیچ چیزی به جز شیطان نیست."
و آن شاگرد پاسخ داد: شیطان وجود ندارد آقا. یا حداقل در نوع خود وجود ندارد. شیطان را به سادگی میتوان نبود خدا دانست. درست مثل تاریکی و سرما. کلمه ای که بشر خلق کرد تا توصیفی از نبود خدا داشته باشد. خدا شیطان را خلق نکرد. شیطان نتیجه آن چیزی است که وقتی بشر عشق به خدا را در قلب خودش حاضر نبیند. مثل سرما که وقتی اثری از گرما نیست خود به خود می آید و تاریکي که در نبود نور می آید.
نام مرد جوان يا آن شاگرد تيز هوش چیزی نبود جز ، آلبرت انیشتن !
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
فقط همینو بگم : مرگ بر خودشیرین عقده ای
دانشگاه ما به علت دو صفتی که در بالا آوردم تعطیلی شنبه و یکشنبه رو مالونده.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
[size=small]قبلا دوستان به قدری گشاد شده بودن که دم به دقیقه دستشویی بودن ولی حالا ترسم اینه که بر و بچ خدایی ناکرده یبس بشن.:4:
جوانان ما ادامه بدید که دشمن در کمینه.
با جنگی دیگر در خدمتت دوستان هستیم.
آقا رو ببینید.در زمان تبعید به ایرانشهر هست.
http://wrestleshare.net/images/46247825278855340170.jpg
سگ اغتشاش گر دیدید تا حالا؟؟؟
در یونان و در جریان دو سال اشوب این آقا سگه همیشه هستش و با صاحبش هم هست و همیشه هم در خط مقدمه.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اگه پا داد میخوام سری بعدی که رفتیم یه معینی ساسانی چیزی با خودمون ببریم بلکا ما هم مشهور شدیم.:4:
اینم عکسی از نوجوانی دکتر که کاپشنش هم از همون موقع میبینید چه قدر قشنگ به یادگار داره.
http://wrestleshare.net/images/71604795989654778348.jpg
این هم نماینده مجلس آقای کواکبیان به نظر بنده ایشون ga*y تشریف دارن.شما نظر دیگه ای دارید؟
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
این آقا معلمه هم پریروز اعدامش کردن.
http://wrestleshare.net/images/28663183453097395381.jpg
همونطوری که میدونید حبیب هم به ایران اومده و داره آلبوم آخرش رو آماده میکنه.
میگن که حبیب به محمود نامه نوشته که من تا حالا علیه نظام چیزی نگفتم خودم سرطان دارم آخر عمرمه پسرم بیماری قلبی داره بذار آلبوم آخر رو ایران بدیم و محمود هم قبول میکنه و حبیب میاد ایران.
حالا کاور آلبوم حبیب هم در سه سایز مختلف ببینید.:4:
http://wrestleshare.net/images/67722293274384189618.jpg
در کرواسی و در یک بازی در لیگ این کشور بازیکن به ناگاه به زمین میفته و داور هم فکر میکنه تمارض کرده آماده دادن کارت میشه و کارت رو هم میده ولی شصتش خبر دار میشه که این بابا مرده.خدا بیامرزتش.این کاریکاتور تقدیم بهش.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
پن:
شرمنده تیزی جان حق با شماست.یه خورده بهترش کردم.سری بعدی اجتماعیش میره بالای 90 درصد.:4:
[/size]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
آرمین پستت رو دیگه کاملاً داری سـ _یـ!سِ_ش میکنیا :-L
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
ده دلیلی که خدا زن را آفرید.
1- خدا نگران بود که آدم در باغ عدن گم بشه چون اهل پرسیدن آدرس نبود.
2 -خدا میدونست یه روزی آدم نیاز داره یک کسی کنترل تلویزیون رو بهش بده.
3 -خدا میدونست که آدم هیچ وقت خودش وقت دکتر نمیگیره!
4 - خدا میدونست اگه برگ انجیر آدم تموم بشه، هیچ وقت خودش برای خودش یکی دیگه نمیخره. ...
-5 خدا میدونست که آدم یادش میره آشغالا رو بیرون ببره
- 6 خدا می دونست ادم ،آدم بشو نیست
- 7 خدا میدونست که مانند یک باغبون ، آدم برای پیدا کردن ابزارهاش نیاز به کمک داره
-8 خدا میدونست که آدم به کسی برای مقصر دونستش برای موضوع سیب یا هر چیز دیگری نیاز داره
-9 همونطور که در انجیل آمده است : برای یک مرد خوب نیست تنها بماند
و به عنوان دلیل شماره یک
-10 خدا به آدم نگاه کرد و گفت : من بهتر از این هم می تونم خلق کنم...
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=-=-=-=
كارشناسان از ساخت گوشی لوكس جدیدی با نام Mobiado MP105 خبر داده*اند كه از نظر ظاهری با دیگر گوشی*ها تفاوت دارد.
این محصول جدید در قسمت پایین خود دو ساعت عقره*ای را جا داده است كه می*تواند با اتصال به اینترنت، زمان آن*ها را نیز تنظیم كند.
این گوشی به سیستم*عامل سیمبین مجهز شده است و برنامه*های موج FM رادیو را نیز برای كاربران پخش می*كند.
گوشی لوكس جدید كه هنوز اطلاعات دقیقی در مورد میزان طلای به كار رفته در آن منتشر نشده است، قابلیت پخش فایل*های صوتی و تصویری با فرمت*های مختلف را دارد.
این گوشی از كارت حافظه microSD پشتیبانی می*كند و با فناوری بلوتوث، ارتباط خود را با دیگر دستگاه*های دیجیتالی برقرار می*سازد.
روی این گوشی نمایشگر 2 اینچی LCD با كیفیت تصویر 240 در 400 پیكسل نصب شده و هنوز قیمت نهایی آن اعلام نشده است.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
خب دوستان اين هم از اين اين اخرين پست من تو اين فروم جالب و دوست داشتني بود
همگي موفق و شاد و سربلند باشين
خدا نگهدار همتون
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
[align=center]
[size=large]گزارش تابناک در خصوص بازگشت حبیب خواننده ی بزرگ ایرانی[/size]
در شرایطی یکی از مجریان صدا و سیما امروز در یادداشتی افشاگرانه از بازگشت یکی از خوانندگان لس آنجلسی به همراه خانوادهاش به ایران و آغاز فعالیت داخلی این خواننده با ضبط آلبوم و اجرای کنسرت در تهران خبر داد که علی رغم پوشش این خبر توسط برخی سایتها و رسانههای خارجی در ساعات اخیر، منابع رسمی داخلی در قبال این ادعا سکوت کرده و تاکنون موضع گیری در قبال این اخبار نداشتهاند.
به گزارش خبرنگار تابناک، رضا رشیدپور مجری صدا و سیما امروز خبر از سفر چند باره و بازگشت دوباره حبیب محبیان ملقب به حبیب خواننده و آهنگ ساز مقیم لس آنجلس به همراه خانوادهاش به ایران پرده برداشت و مدعی شد او قصد دارد تا آلبوم جدید خود را در ایران ضبط نماید و پیگیریهای لازم در این زمینه را نیز در استودیوهای موسیقی داخلی انجام میدهد که در نوع خود اتفاقی باورناپذیر تلفی میشود و از آن باورنکردنی تر، سکوت نهادهای داخلی در این باره است که میتواند شائبه انجام هماهنگیهای لازم و چراغ سبز برخی نهادها برای بازگشت خوانندگان غرب نشین ایرانی به کشور را قوت ببخشد.
رشیدپور در بخشی از آخرین یادداشتش در این باره نوشت: «به موقع رسیدم. حبیب هم آنجا بود. برای چندمین بار در طول شش ماه گذشته او را می دیدم. قبل از عید به لس آنجلس برگشته بود اما حالا ده روزی می شود که به تهران آمده. بسیار پر انرژی و امیدوار است. ایران را دوست دارد و با تمام وجودش تلاش می کند تا زیر باران تهران چتری برای خودش فراهم کند. از ریشه ها حرف می زند و از تمام دلتنگی هایش در آمریکا. خیلی ها به او کمک کرده اند تا مسیر ادامه کارش در داخل کشور هموار شود. این بار که او را دیدم خبر های خوبی داشت. ظاهرا به زودی مجوز رسمی برای اجرای کنسرت با صدای حبیب صادر خواهد شد …. من مرد تنهای شبم …. این ترانه را بسیار دوست دارم.
بار قبل که حبیب را دیدم بنیامین هم آنجا بود. خواننده پیشکسوت علاقه چندانی به موسیقی های پر هیاهو نشان نمی داد و ماندگاری را در اجرای ترانه های دلنواز و پر معنی می دانست. شاید از آن همه ریتم در دنیای پر زرق و برق غرب خسته شده باشد. راستی این بار حبیب با اطمینان بیشتری به تهران آمده. خانواده هم او را همراهی می کنند. پسرش محمد با آنچه که دیده اید بسیار تفاوت دارد. نجیب است و سر به زیر. پدر را استاد خودش می داند و از سفر دوباره به وطنش ذوق کرده.
شاید برای خیلی ها این یک بمب خبری باشد و بسیاری هم به فکر کسب درآمد و موج سواری بیفتند. اما تنها نکته جذاب در این هنگامه ی شورانگیزبرای من برق چشمهای این پیر مرد موسیقی ست آن لحظه که به باران تهران خیره می شود …. امیدوارم تا همه چیز به خوبی پیش برود تا شما هم بتوانید همراه با یک صدای خسته مرگ قوی زیبا را لمس کنید … کاش با هنرمندهای لس آنجلس ندیده هم مهربان تر باشید.»
سکوت نهادهای رسمی داخلی که متولی گری حوزه فرهنگی و اجتماعی مرتبط را برعهده دارند، در قبال بازگشت این خواننده آذری به ایران در حالی استمرار یافته که قطعاً در سکوت شکستن این سکوت و تایید سفر چند باره حبیب به ایران، واکنشهای متعدد و متفاوتی در حوزههای مختلف کشور شاهد خواهیم بود؛ واکنشهایی که در یک سو از بازگردادن گروهی از این خوانندهها که متعارف با قواعد موسیقی داخلی میخوانند، استقبال کرده و این حرکت را یک گام مثبت تلقی میکنند و در سویی دیگر چنین رفتاری واپسگرایی و عقب نشینی از مواضع ارزشی نظام استنباط میشود و بیشک چنین اتفاقی بی تنش نخواهد بود.
[/align]
فعلا ...
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
خان دایی کجا میخوای بری ؟؟ مگه دست خودته ؟ تو الان دیگه معروف شدی ، تو دیگه متعلق به خودت نیستی بلکه متعلق به مردمی ، بنابر این باید ببینی مردم چی میخواهند . ( :4: ) دیگه از این شوخی ها نکن :70: