دارم رادیو فردا گوش می دم
نمایش نسخه قابل چاپ
دارم رادیو فردا گوش می دم
ZeDBaZi => Daastane Ma
[align=center]Lady Gaga - Monster[/align]
[align=center]Eminem - 25 to Life (Prod. By ِDr. Dre) - Recovery 2010[/align]
mehdi Kebria - Driver
سبك فان و جالبي داره
آقا این تاپیک رو هر دقیقه از روز میتونیم توش پست بدیم ؟ چجوریاس ؟ :4:
Dream Theater - Pull Me Under
اهنگ ورزشکاران دلاوران رو گوش میدم!!!
آره عزیزم هر موقع خواستینقل قول:
نوشته اصلی توسط R . I . P
Lady Gaga - Alejandro
[align=center]Oceana »»» Cry Cry[/align]
The Notorious B.I.G - Niggaz