منم بذارید 24 به عشق راک و آستین
نمایش نسخه قابل چاپ
منم بذارید 24 به عشق راک و آستین
برای منم 7 رو بزارید
به یاد اسطوره انگلیسی دیوید بکام و به یاد شماره پارسال براک لزنر ...
23 :d0s69thbefhiffti:
10
منم 22
ویرایش : شماره 22 ، تریپل اچ
برای منم لدفن شماره 16 رو رزو کنید.
با شکوه تمام همچون هانتر کبیر تریپلچ وارد خواهم شد
:viking:Time To Play The Game HA Ha Ha Ha Ha Ha
شماره 14
شرمنده من پستها رو نگاه نکردم به خاطر همین گفتم 1
حالا شماره 6 رو برمیدارم
12
من همیشه 2 رو برداشتم
امسال فکر کردم دیر شده و پر شده رفته
ولی مثل اینکه قسمت بود همون 2 رو انتخاب کنم مثل سابق
استار: Ruseve