حالا اینا به کارت میخوره ؟
دیگه فقط ادی و ری و تریپل ایچ رو میخوای ؟
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
نمایش نسخه قابل چاپ
حالا اینا به کارت میخوره ؟
دیگه فقط ادی و ری و تریپل ایچ رو میخوای ؟
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[align=center]اينم ادي در اندازه*ي 783x954 كيفيتش هم خوبه. پي ان جي هم هستش.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
نه. هنوز تموم نشده. هر موقع طرح جالب پیدا کردم توی همین تاپیک درخواست می کنم.
بازم ممنون