ساعت 19:30 به وقت ایتالیا از شبکه rai 1 به طور مستقیم پخش میشه
نمایش نسخه قابل چاپ
ساعت 19:30 به وقت ایتالیا از شبکه rai 1 به طور مستقیم پخش میشه
ما که نداریم ببینیم بیخیال..
گزارش ورزشیکانال 3 اینارو نشون میده هفته دیگه
-مسابقات فوتبال لیگ انگلیس –منچستر یونایتد و لیور پول
زمان پخش : شنبه 22/11/90-ساعت 16:15
-مسابقات فوتبال لیگ اسپانیا – اوساسونا و بارسلونا
زمان پخش : شنبه 22/11/90-ساعت 22:30
-مسابقات لیگ قهرمانان اروپا – بایرن لورکوزن و بارسلونا
زمان پخش : سه شنبه 25/11/90-ساعت 23:15
-مسابقات لیگ قهرمانان اروپا – میلان و آرسنال
زمان پخش : چهارشنبه 26/11/90-ساعت 23:15
چه عجب مخشون کشید که مهمترین بازی سال در کل جهان رو پخش کنن :1:نقل قول:
مسابقات فوتبال لیگ انگلیس - منچستر یونایتد و لیور پول
زمان پخش : شنبه 22/11/90-ساعت 16:15
با اینکه تو لیگ ایتالیا فقط ناپولی
ولی خب ، یوونتوس ببره خوبه
یووه برد
تیم فوتبال یوونتوس با نتیجه 2-1 توانست تیم ا ث میلان رو شکست بده
هر دو گل تیم یوونتوس را کاسرس به ثمر رساند
2-1
این بود آث میلان ، تو هر دو جام جلوی یـوونتوس پـشم شدن :5:
شانس اورد لیگ قهرمانان امثال یوونتوس نیست وگرنه اونجا هم یوونتو میلان رو پــشم میکرد :10:
هنوز بازی گردش مونده.
به این یووه افتخار میکنم . یووه ای به نظر من بهتر از اون یووه افسانه ای با بازیکنانی مثل ندود , کامورانزی و ... . 14 سال هست هوادرا این تیم هستم هرگز شاهد نبودم تیمم اینطوری تو سن سیرو شجاعانه بازی کنه . اونم با با تیم دوم خود و نبود بازیکنانی مثل : بوفون , ویدال , لیخشتاینر , ووچینیچ , ماتری , پپه , دی چلیه و از همه مهم تر مارکیزیو تونستیم میلانی رو که با یک فاز تهاجمی بالا بازی میکرد تو زمین خودش ببریم . این یعنی فوتبال ایتالیا و فقط و فقط 1 پیام داره :
بانوی پیر دوباره از خواب بلند شده , غول اول و اصلی اروپا از خواب زمستانی بلند شده ... جوجه موجه ها برید پی کارتون دیگه .
آره برادر مونده . ولی یووه امسال تو خونش هیچوقت به هیچ تیمی وا نداده . الکی تنها تیم بدون شکست اروپا نشدیم داداشِ من . همون بلایی که سر رم تو دل آلپی جدید اوردیم سر میلان هم میاریم ...کد PHP:هنوز بازی گردش مونده.
پ.س : 2-3 نفر گفتن یووه شده بارسای اسپانیا .. زکـــی.. برادران بارسا الان چند سالِ شده یوونتوسِ اسپانیا .
پ.س 2 : شدیدا منتظر ucl سال بعد هستم تا دوباره رویارویی یوونتوس با تیم های اصیلی مثل یونایتد , لیورپول و ... رو ببینم و سر حال بیام . خسته شدم از بس فوتبال خاله زنکی دیدم .
عکسی از خوشحالی انتونیو کونته با الکس دلپیرو بعد از گل دوم : :8: :8: :8:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]