جواب سوالات بهرامی عزیزنقل قول:
نوشته اصلی توسط SchMiTe [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]یــالـّاه کـــیشی
خیلی هم خوب :5:
خــوب بــریم ســراغ ســوالات :
بریم :ی
1. حــالِـت خــوبه ؟
شکر خدا نفسی میادو میره :ی
2. نـــظرِت راجــع بـه فعالیــت مــن چــیه ؟
خوبه فقط کیفیتو فدا کمیت نکن :ی
3. نــظرت راجع بــه اخلاق مــن چیـه ؟
نمی دونم خیلی شناختی ندارم ازت ولی در کل سعی کن ادمه صبوری باشی :5:
4. نـــظرت راجع بـــه خــودت چــیه ؟
اونو دیگه بقیه باید بگن :ی
5. نــظرت راجع بـــه انجمن چیــه ؟
جای خیلی خوبیه محیط خیلی خوبی با کاربرای خوبی داره من که دوستای خیلی خوبی توش پیدا کردم :8:
6. نــظرت راجع بــه ARASH چــیه ؟
عَرَش :8: تاجه سره :8: یکی از خوش اخلاق ترین کاربرا
7. نــظرت راجع بـــه Ahmad چــیه ؟
احمد یکی از صمیمی ترین دوستای من تو انجمنه خیلی دوستش دارم حرف نداره :ghalb:
8. نــظرت راجع بـه چــلسی چیه ؟
تیمه قابل احترامیه ولی من خوشم نمیاد از تیمش چون سبکه بازیشون رو مخه :ی
9. نــظرت راجع بــه Naser چــیه ؟
کاربر مستعدی هستند ایشون :5: از مدیران اینده سایت
10. نــظرت راجـع بـه سریال The 100 چیه ؟
ندیدم سریالشو :ی
11. نــظرت راجـع به ســریال های ایـرانی چـیه ؟ :22:
قدیما سریالای ایرانی قشنگ بود ولی الان چیزشره محضه :ی
12. نــظرت راجـع به جــــریکو چیه ؟
فوق العادست :8: خیلی دوستش دارم بمب کاریزماست این بشر همه چیش تکمیله حیف که این چند سال فقط ازش به عنوان نردبون برای استارهای جوون استفاده شده
13. نــظرت راجع بــه رسلینگ چــیه ؟
متاسفانه این چند سال به قهقرا رفته دلیله اصلیشم استوری های بد و تکراری که راحت میشه تا نقطه اخرشو پیش بینی کرد
14. نــظرت راجع بــه وضعیت انجمن چیه ؟
فعلا همه چی خوبو ارومه خدارو شکر خبری هم از شیلتزینگ نیست و وضعیت سایت خیلی خوبه همه بخشا هارو مدیرای لایقی اداره میکنند
15. نــظرت راجع به ابــوالفضل چیــه ؟
ابولفضل خان ریش سفید و بزرگ سایته ایشالله همیشه سایش بالاسر سایت باشه
دیگه بــبخشید دیگه , سری سوالات " راجع به پرسیده شــد " دفــعه بــعد سری سوالات " آیــا " هســتش !
خیلی هم خوب :5:
