خداییش میمرد بهتر بود الن مثل یه تیکه گوشت فقط میوفته یه جا !نقل قول:
باز جای شکر داره که قطع نخا شده و نمرده !!
تو روزنامه ورزشی یه عکس کاملتر بود که یه نفر دیگه هم جلو پسره چاقو دستش بود نه تنها یه نفر
نمایش نسخه قابل چاپ
خداییش میمرد بهتر بود الن مثل یه تیکه گوشت فقط میوفته یه جا !نقل قول:
باز جای شکر داره که قطع نخا شده و نمرده !!
تو روزنامه ورزشی یه عکس کاملتر بود که یه نفر دیگه هم جلو پسره چاقو دستش بود نه تنها یه نفر
بله درست ميگيد , تو تاپيك قبلي كه سعيد عزيز گذاشت در يكي از عكسها كاملا مشخص بود كه دو نفر چاقو دستشونه ! يكي از جلو و يكي هم از عقب !
RE: هواداری که چاقو خورد قطع نخاع شد !
اوني كه چاقو خورده طرفدار استقلال بوده يا درگيري داخلي بين تماشاگراي نفت بوده؟اگه طرفدار اس بوده وسط نقتي ها چيكار ميكرده؟اي بابا!ما كجاييم؟داريم كجا ميريم؟يني فوتبال برتر از جونه يك انسانه؟واقعا واسه ايران و ايراني متاسفم.چي بوديم و چي شديم...
سوال مهم اينجاست كه اين يارو اگه استقلالي بوده وسط طرفداراي نفت چيكار ميكرده؟ و باز هم اگه استقلالي بوده چرا پيراهن قرمز تنشه؟:15:
عکس هایی از این دعوا :
[align=center]
http://s12.aks98.com/images/89871745836460011163.jpg
http://s12.aks98.com/images/86496311431577845839.jpg
http://s12.aks98.com/images/49623062133180865524.jpg
http://s12.aks98.com/images/17991290425813477804.jpg
[/align]
فعلا ...