این تازه اولش
این فصل نانی توپو میکاره،رونی با گوزیدنش توپو میفرسته تو دروازه :4:
والنسیا سانتر میکنه،هرناندز ..آخ تف...گل!!
نمایش نسخه قابل چاپ
این تازه اولش
این فصل نانی توپو میکاره،رونی با گوزیدنش توپو میفرسته تو دروازه :4:
والنسیا سانتر میکنه،هرناندز ..آخ تف...گل!!
[size=small]حالا هر چی ما هیچی نمیگیمی شما پر رو بشید.[align=center][/align]
امسال سال لیورپوله.
همین طوری بازیکن درست حسابی داره میخره.
مربی عالی هم که داریم.
مالک چینی و سومین پولدار دنیا هم داره باشگاه رو میخره و تا آخر نقل و انتقلالت چنتا تا خرید تاپ دیگه هم میکنیم.
LFC Rules[/size]
خفه بینم ، تو چی میگی اصلاً مگه تیم تو بوده که حرف میزنی ؟:4:نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ħ д † ε Ð
تازه من مگه چی گفتم ؟ من که باخت رو قبول کردم و نگفتم نامردی چیزی شد ! من داریم از بازی نرم و زیبای هر دو تیم میگم نه چیز دیگه . افتخارم باخت از منچستر نیست افتخارم بازی خوبی بود که انجام دادیم .
ساسی جون عیبی نداره پارسال بیگ فور رو هم تو بازی رفت و هم بازی برگشت زدیم لــه کردیم حالا بذار شما هم یه بار ما رو شکست بدین چون تو لیگ دیگه از این خبرا نیست !نقل قول:
نوشته اصلی توسط SASAN
بازیکن جوان :55: حالا خوبه همه کار هایی که باعث شد نبازید رو این پیر سگ های تیمتون کردند :55: همه پاس های خفن و حساس بازی توسط اسکولز 60 ساله به موقعیت تبدیل شد ! تعداد شوت ها هم 18 به 6 به نفع چلسی بود و همش چلسی حمله میکرد ولی این فن در سار لامصب همه شوت ها رو گرفت ! قرار بود به جا فن در سار ، کوژاک تو دروازه بایسته که اگه کوژاک بود مطمئن باش نتیجه با 3 تا گل بیشتر به نفع ما بود ! اصلاً منچستر چند بار بیشتر حمله نکرد که 3 تاش گل شد و بقیش هم دفاع قدرتمند چلسی گرفت جلوشو وگر نه 3 بار تونستید بیاید توی محوطه جریمه که اون هیلاریو ی جنازه هیچ کاری نتونست بکنه.
هرناندز هم هیچ پـــ شمی نیست این فن در سار و اسکولز هستند که شاهکارند.
مطمئن باشید اگه پیتر چک بود الان وضع اینجور نبود ، تازه این آنچلوتی هم که تخیلیه ، دروگبا بد بخت مصدومه فرستادتش تو بازی تازه توقع گل هم داره :4: عوضش استوریچ خوب کار کرد و تا اومد حمله های چلسی بیشتر شد.در کل نمیگم حق منچستر نبود چون واقعاً قشنگ و نرم بازی کرد و نسبت به سال قبل که واقعاً بازی های خسته کننده ای میکرد خیلی نرم تر بازی کردند ولی چلسی هم میتونست با یکمی شانس بازی رو میبرد .
تبریک به منچستری ها ، این شاء الله که شادی آخریتونه :9:
لیورپول :55: بازیکن به درد نخور چلسی رو بهشون مجانی دادیم تازه میگه خرید های تاپ کردیم :4:نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ħ д † ε Ð
پیشبینیش سخته ولی امیدوارم لیورپول قهرمان بشه و بعد در جام باشگاه های اروپا خاطره 2004(اگر درست بگم)رو زنده کنه.
[align=center]ببخشید دیر نظر دادم نبودم ولی اینو بدونید امسال منچستر 500% قهرمانه
چلسی هم رفت و برگشت پ ا ** ره میشه (3-1:9::9::9:)
این هرناندزم عجب بازیکنیه به خدا
امسال منتظر قهرمانی منچستر در (جام قهرمانان اروپا ، لیگ ، جام حذفی ، سوپز جام ، اتحادیه ، لیگ برتر:11::11: و .....) باشید
[/align]
:12:
یه بار تو عمرش منچستر چلسی رو برد :11:
این اولین و آخرین قهرمانیتون بود
اون نخود سبز بازیکنه؟:26:
اگه پیتر بود :13:الان باید شما بوق میزدید:9:
JUST THE BLUES
[align=center]دوستان لطفآ اسپم ندند[/align]