خوب . اول تبریک به دوستان گل چلسیایی :4:
من با این که تو تاپیک نظرسنجی گفتم بایرن برنده است اما واقعا از ته دل دوست داشتم چلسی برنده بشه .
که شد .
از این حرف ها که بگذریم ،
برای بار هزارم یه تیم دیگه تو دنیا به این نکته اشاره کرد که :
<< هــر کــی قــرمــز بــپــوشــه ، آبــی ســوراخــش مــیــکــنــه >>
از قهرمانی لذت ببرید :3:
