خیلی این برد بهم چسبید. وقتی آبراهیموویچ رو دیدم که جام رو برد بالا سرش گریم گرفت. :4:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
نمایش نسخه قابل چاپ
خیلی این برد بهم چسبید. وقتی آبراهیموویچ رو دیدم که جام رو برد بالا سرش گریم گرفت. :4:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
سلام.
اینجاست که شاعر میگه :156:
خداییش قیافم بعد از برد چلسی مثل قیافم بعد از اعلام نتایج انتخابات 88 بود.:155:
قبلا هم یه پست داده بودم و اون هم سرنوشت توی فوتبال هست.اون پیروزی چلسی مقابل ناپولی و بنفیکا و بارسا که همه میدونید با چه شانس و بدبختی هایی بود و همچنین پیروزی مضحک در مقابل لیورپول با توجه به شکست تحقیر آمیزشون در 4 روز بعدش و ..... همه نقش سرنوشت و از پیش تعیین شدن رویداد ها توسط خداوند منان رو نشون میده.دیگه به سرنوشت تو فوتبال معتقد شد.سرنوشتی که ابوالفضل نحس هم نمیتونه مانعش بشه.
چلسی که توی این پنج سال اخیر خیلی تیمش از تیم امسال بهتر و شایسته تر بوده اون سالها با هر دلیلی قهرمان نمیشه و امسال که واقعا تیمش در حد فاجعست میاد و قهرمان میشه و این فقط خواست خداست یا همون سرنوشت.سرنوشتی که ما رو توی 2005 قهرمان کرد و منچستر رو توی 99 آره خودشه.
اصلا ببین بایرن 17 تا کرنر زد من گفتم اولین کرنر چلسی گل میشه و شد.:155:خیلی یه ها.
اصلا بحث فنی نمیکنم چون دلیلی نیست و همه دیدن که واقعا چلسی آبروی لیگ انگیلیس رو برد با سطح کیفی بازیش.استوک سیتی بازی میکرد صد در صد اّرومندانه تر بازی میکرد.
پیتر چک هم واقعا فوق العاده بود.توی رفلکس و عکس العمل در مقابل توپ به همراه لئو یاشین بهترین دروازه بان تاریخه توش شکی نیست.
خواهشا اسم داگلیش رو با این اسکل مسکلا یه جا نیارین نجس میشه.واقعا بی احترامی بهش هست.هر وقت یه مربی تونست یه تیم رو از دسته دوم بیاره به لیگ برتر و دو سال بعدش قهرمانش کنه بعد بیاد با داگلیش مقایسش کنید.نقل قول:
نوشته اصلی توسط J B L [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
دیگه خواهشا یه طبعه چینی_افغانی_ایتالیایی رو با داگلیش بزرگ مقایسه نکنید که مجبور میشم کل اسطوره های ورزشتیون رو مرود عنایت قرار بدم.(پیتر چک و ندود و پوبورسکی و روسیچکی و پیتر چک و یان کولر و ....)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Shadow [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
عزیزم هر وقت تورس توی این قهرمانی ها ذره ای نقش داشت بیاد واسش خوشحالی کنه.
تورس قهرمان معتبرترین تورنمنت تاریخ(جام جهانی) شده ولی توش نقشی نداشته چه برسه به بقیه جام ها.
در خصوص دی متئو هم که انقدر گندش کردن بگم که اون فقط از لش مرده تیم مورینیو استفاده کرد و نتیجه گرفت.ولی ویاس بواس بدبخت داشت یه اسکلت جدید و جوون میساخت که جو مسموم رختکن چلسی نذاشات کارش رو بکنه و صد در صد آینده چلسی با این وضع در خطر میره.
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ħ д † ε Ð [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
هر چیزی ارزشش توی زمان های مختلف فرق میکنه !! پیکان دهه ی 60 یه حسابی روش باز میکردند حالا هم به عنوان یه ماشین از رده خارج بهش نگاه میکنن !! (فقط یک مثال بود سو ء تفاهم نشه !)
داگلیش الان هم میتونه اون کارایی که قبلا کرد رو بکنه ؟؟؟ به خدا اگه بتونه ! اون زمان با الان زمین تا آسمون فرق میکنه !! من اون حرف رو به خاطر اون زدم که اومدی گفتی ابراموویچ شعور فوتبالی نداره ولی حالا خودت دیدی داگلیش رو با این همه محبوبیت و افتخار و تعصب توی کمتر از دو سال مالکای فوتبال فهم شما اخراجش کردند !!
دی متئو هم احتیاج به تعریف من و دیگران نداره تیمی که مورینیو و خیلی گنده های دیگه نتونستن قهرمان اروپاش کنن دی متئو توی اوج بحران قهرمانشون کرد !!
اصلا ازت توقع با این لحن صحبت کردن رو نداشتم خواهشا یه بار دیگه به پستت نگاه کن یک تجدید نظر بکن منطقی تر باش !
امیر جون حرص چرا میخوری ؟ لبخند بزن فقط :4:
ما جای اونا نیستیم که بفهمیم الان چه حالی دارن ، آیا در تشتی پر از یخ نشسته اند یا خیر . یکم درک کن موقعیت رو امیر جون :4:
امیر جان من که دشمنی با تو ندارم ولی روی نقطع ضعف من داری دست میذاری.
خودت میدونی سر بازی با چلسی توی فینال اف ای چه قدر نارحت بودم تنها دلیلش هم یه چیز بود.از دست دادن داگلیش!
و گرنه ما فینال 2007 هم که به میلان باختیم خیلی مهم تر بود یا قهرمان نشدنمون توی سال 2009 از تراژدی های فوتبالی من بوده ولی این یکی رسما منو از هم پاشوند چون فهمیدم که مردی که قراره لیورپول رو درست کنه داره از تیممون میره.
اونوقت تو هم اومدی دقیقا دست گذشتی روی داگلیش.چیزی که مثل تیم لیورپول واسم مهمه.
در خصوص مالک های تیم ما هم بگم که خودشون گفتن چیزی از فوتبال نمیفهمن چه برسه به من و شما.تنها نکته مثبتشون موفق شدن تو بیسبال با تیم بوستون بوده.
داگلیش هم وقت بهش میرسید نشون میداد چند مرده حلاجه ولی حیف.
منم به همه چلسی فنها این قهرمانی بسیار شیرین رو تبریک میگم. بالاخره این نسل طلایی چلسی به حقش رسید و قهرمان شد.
هولی چک دیشب نشون داد بهترین دروازه بان دنیاست. :8:
دفاع لوییز و کیهیل تا دسته تو حلق خودم و هیترهاشون نشون دادن جانشین های خیلی خوبی برای جی تی ـَن.بوسینگوا هم فوق العاده بود من کف کرده بودم چطور نمیذاشت ریبری ازش رد بشه.استارتای تورس هم تو حلقم همرو گـ وز می کرد با یه استارت. :4:
کیهیل در رابطه با بازی دیشب گفته: " اگر چند ماه پیش به من می گفتید شما قراره قهرمان CL بشید من بهتون می خندیدم. من 6 ماه پیش در رویای کسب جام های متعدد به چلسی اومدم و حالا طی 6 ماه دوتا ازشون رو گرفتم! این باورنکردنیه! "
در آخر هم : England > Whole World
الان به نظر من فرانک لمپارد >>>>جان تری
البته از نظر کاپیتانی و قدرت رهبری تیم می گم
آره بهمن جون این که معلومه . اشتباهه این دوره ی طلایی انگلیس هم اینه که لمپارد کاپیتانشون نیست با بازی بیشتر ، سن بیشتر ، گل بیشتر و ... حیف .
خیلی حال داد یعنی خیلی
دقیقا بعد از برد 3-1 ناپولی خیلیا اومدن هر چی خواستن حواله تیم کردن ، خیلی حس بدی بود ولی منم فک میکنم دست سرنوشت یا خدا یا هر چیزی که بشه گفت در کار بود تا چلسی قهرمان بشه
دروگبا شاهکار کرد ، مطمئنا اسمش توی تاریخ چلسی با فونت بزرگ و رنگ قرمز همیشه میمونه ، اشلی کول با اینکه خائن به ارسنال بود و از بازیکنای خائن خوشم نمیاد اما واقعا توی این 8 بازی سی ال
با تعصب ترین بازیکن بود ، خودشو روی هر توپی مینداخت ، حتی بعد از گل دوم بارسا و اخراج تری تنها بازیکنی بود که هنوز تسلیم نشده بود الحق بهترین مدافع سمت چپ دنیاست ،
پیتر چک و فرانکی و تری هم که دیگه جای تعریف ندارن و از اسطوره های چلسی ان
تبریک میگم به طرفدارای چلسی مخصوصا پژمان و پوریا که بالاخره بعد از نزدیک به 10 سال طرفداری از تیممون به حق واقعیمون رسیدیم