ای بابا.
ای کاش کین میبرد.:27:
خدا کنه کین هم تو امریکن بش باشه:27:
نمایش نسخه قابل چاپ
ای بابا.
ای کاش کین میبرد.:27:
خدا کنه کین هم تو امریکن بش باشه:27:
مرسی از خبر
ممنوم.خیلی کامل و خوب باود.دستت درد نکنه.
راستی چرا کین قاطی کرده بود؟
چشمم اصلا اب نمی خوره باتیستا بتونه تو Bash بازی رو ببره,باتیستا شده کین پارسال که می زاشتنش تو بازی های سر کمربند تا ببازه!:2:
ممنون.
موفق باشین.
ممنون بهنام جان
اینطوری که بوش میاد فکر کنم بازی تو آمریکن بش یه نفره یا 4 نفره بشه کین فکر کنم بیخیال نشه جی بی ال هم همینطور
بای بای
راو فوق العاده ضعیف شده پس از درفت
بی خود دلتو صابون نزن هامون ! عمرا جی بی ال ببره :4:
این مسلم است که باتیستا به هیچ وجه در این بازی برنده نیست چون معمولا باید کمربند در دست برنده آن باشه
دوم هم کین باید منفور بشه تا شاید رو بورس باشه وقتی مثبته از همه می بازه
سوم هم ممنون از اخبارت
اخبارت حرف نداشت