دمش گرم.بعد از چند مدت ما یه تگ تیم درست و حسابی دیدیم.!
نمایش نسخه قابل چاپ
دمش گرم.بعد از چند مدت ما یه تگ تیم درست و حسابی دیدیم.!
مرسی
چرا اینقدر بین نوشته هات فاصله میزاری!؟ زشت نمیشه ؟
قبلا تو هم تو هم مینوشتم بچه ها میگفتن خوندنش سخته ولی چشم فاصلشو کمتر میکنم از اخبار فردا
ممنون بد نبود
ممنون بهنام راو خوبی بود
ماچ
محمودتیکر راست میگه
الا خیلی وقته که یه مشت***** شدن تگ تیمای کمپانی
[align=center]اقا بهنام چیه ... ؟نقل قول:
نوشته اصلی توسط R . I . P
اینجوری ننویس سایت رو ***** می کنن ...
باید بنویسی ...
ب ه ن ا م ... !
م م ن و ن ب ه ن ا م جان ![/align]