من خودم وقتی این مسابقات رو دیدم خیلی حال کردم به خاطر همین این چند روز یه کم دربارش تحقیق کردم اهل فن میگن یو اف سی واقعیه .
نمایش نسخه قابل چاپ
من خودم وقتی این مسابقات رو دیدم خیلی حال کردم به خاطر همین این چند روز یه کم دربارش تحقیق کردم اهل فن میگن یو اف سی واقعیه .
[size=medium]ببخشید این مسابقات رو چه شبکه ای پخش میکنه [/size]
ppv مسابقاتش رو شبکه ی اسکای اسپرت شنبه ساعت 5 صبح زنده پخش میکنه
مرسی بهنام جان.کارت عالی بود.کار بسیار جالبی بود که اخبار UFC را زنده گذاشتی.دستت درد نکنه.
خوشحالم که براک برد
یو اف سی رستلینگ نیست که دست رئیس کمپانیش باشه و هر استوریلاینی که بخوان پیش ببرن
یو اف سی فایتینگه تمام کاراش هم رسمی انجام میشه
بیچاره بروک چقدر پیر شده تمام عضلاتش افتادن / با صدای بلند گریه میکنیم
ممنون بهنام جان
UFC یک لیگ کاملا واقعی هست و زیر مجموعه MMA هم هست
همین واقعی بودن این رینگ خونین باعث شده که از جذابیت بازی فوق العاده کم بشه کسانی که UFC رو دنبال میکنن و بازیهاش رو میبنن منظور من رو فهمیدن
اگر هم نمایشی بود براک هیچوقت بازی اولش نمیباخت تونم تو راند اول با اون تایم
شبکه هم که UFC میزاره فکر کنم Spike TV لایو میزاره
و شبکه شو اسپورت 4 هم بیشتر وقتها UFC پخش میکنه
براک عالی بازی کرد و حقش برد در این بازی بود
یو اف سی که واقعی است واقعا مشتی که براک تو صورت حریفش زد و خونی که اومد گواه همه چی بود .
ممنون از اخبار لایو
واقعا UFC 87 زیبا بود وقتی من دانلود کردم و دیدم واقعا فهمیدم ارزشش از یه پی پی وی Wwe زیبا تر بود
با نظر حامد موافقم
پی پی وی های UFC هم 6 ساعت بعد برگزاری نیز مثل Wwe به Shoping سایت اضافه خواهد شد
تیکه ی آخر جنبه ی تبلیغ داشت :4: اگه آرش بود اسپم ادمین رو هم پاک می کرد :4: