[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
به مربیگیری رضا تیکر :8:
نمایش نسخه قابل چاپ
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
به مربیگیری رضا تیکر :8:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
دیگه به هر حال اینم تیم منه :دی
:heart_mini:
فعلا ...
اینم تیم من:d
خب منصفانه بگم نویر-لام-آلونسو-رونالدو-کوکه-بواتنگ و روبن و هوملس رو سعی کردم بدون تعصب بردارم اما اون 3 نفر بایرنی که جز اینا برداشتم فقط روی علاقه شخصیم بود:)هرچند اون 8 نفر همب ه هرحال نظر منن!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اینم تیم منتخب ما :(
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
بوفون
دفاع:بوآتنگ-راموس-گودین
هافبک:آلونسو-مودریچ-روبن-دی ماریا
حمله:دیگوکاستا-مولر-نیمار
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Omid_Lesnar [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
واقعا ؟؟ واقعا فک میکنی نویر از کورتوا و بوفون بهتر بوده ؟ ( نویر 34 گل تو 49 بازی خورده ... کورتوا 33 تا تو 48 تا ... بوفون 27 تا تو 49 بازی ) حالا اصلا نمیخوام دیگه بگم بوندیس لیگا سطحش از دو لیگ دیگه پایین تره ولی ... ؟ تازه نویر 22 تا کلین شیت ... کورتوا 23 تا کلین شیت ... بوفون 25 تا کلین شیت داشته :504:
بواتنگ ؟ ریلی ؟؟!! اصلا همون بازی بایرن و رئال رفت و برگشت رو ببینیم هر کسی میفهمه راموس از بواتنگ بهتر بوده ولی اصلا راموس رو تو ترکیب تیمت نزاشتی ...
هوملس هم حرفی ندارم فقط حق گودین و میراندا نمیدونم چرا خورده میشه اگه هوملس باشه تو ترکیب ....
اینم تیم من :
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
کورتوا رو چون قهرمان لالیگا شدن و تا فینال رفتند به جای بوفون گذاشتم ( بوفون و یووه تو گروهی حذف شدند )
دنی کارواخال و لام رو تو یک سطح بودن چه از نظر ریت کارشناسا چه از نظر خودم ولی چون رئالی هستم دنی رو گذاشتم :ghalb:
گودین و آلابا رو که شک ندارم تو تیم سال هستند ...
لوکا و ژابی رو تو یه سطح میدونم ولی چون لوکا رو خیلی دوست دارم گذاشتمش تو تیم سال ...
دی ماریا که حرفی نمیزاره ... الکسیس سانچز فصل فوق العاده ای رو داشت تو بارسا ( البته از نظر انفرادی ) ...
تو انتخاب کریم شاید نا منصفانه عمل کردم و میتونستم کاستا یا توماس مولر رو بزارم ولی عاشق کریم هستم دیگه :ghalb:
سی آر 7 هم که دیگه هیچی ...
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
4-4-2
آقا من ضد مسی نیستم ولی این دو مهاجم فصل پیش خیلی خوب کار کردند:دی
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]