نقل قول:
واقعا ؟؟ واقعا فک میکنی نویر از کورتوا و بوفون بهتر بوده ؟ ( نویر 34 گل تو 49 بازی خورده ... کورتوا 33 تا تو 48 تا ... بوفون 27 تا تو 49 بازی ) حالا اصلا نمیخوام دیگه بگم بوندیس لیگا سطحش از دو لیگ دیگه پایین تره ولی ... ؟ تازه نویر 22 تا کلین شیت ... کورتوا 23 تا کلین شیت ... بوفون 25 تا کلین شیت داشته :504:
بواتنگ ؟ ریلی ؟؟!! اصلا همون بازی بایرن و رئال رفت و برگشت رو ببینیم هر کسی میفهمه راموس از بواتنگ بهتر بوده ولی اصلا راموس رو تو ترکیب تیمت نزاشتی ...
اینم تیم من :
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
همه چیز به آمار نیست جام جهانی به مراتب ارزشش از هر تورنومنت دیگه ای بالاتر هست!
نویر در جام جهانی درخشش بی نظیری داشت تنها بازی که واقعا عملکرد بدی داشت همون بازی نیمه نهایی برگشت بارئاله که شده ملاک انتخاب شما:)
شما درخشش دو ماهه راموس رو میبینی من عملکرد ضعیفش در 3 ماه اول سال 2014 و عمل ضعیف با اسپانیا در جام جهانی رو میبینم!
خیلی جالبه از تیم قهرمان جهان کسی تو تیم منتخب جناب عالی نیست!:) هیچکس!
یعنی نه فیلیپ لام نه مولر نه نویر به نظرت لیاقتشو نداشتن؟
خیلی جالبه واقعا بی تعصب بودن رو میشه تو تیم چیدن امیر خان مشاهده کرد واقعا:)
کارواخال از فیلیپ لام بهتره:) و البته
البتتته ملاک انتخاب الکسیس سانچز هم برای من مبهمه:)
خیلی جالبه:)
مدیر بخش : این نکته رو باید بگم که این انتخاب تیم سال یوفا هست ، در نتیجه جام جهانی هیچ ملاکی واسه انتخاب محسوب نمیشه به طرفین هم بگم این نکته رو هم امیر هم امید این انتخاب میتونه شخصی باشه یا اینکه از روی منطق پس بحث روکش ندید و همین جا تمومش مرسی ممنون