تیتراژ شروع شو های راو و اسمکدان و مین اونت رو چرا نمیزارید
نمایش نسخه قابل چاپ
تیتراژ شروع شو های راو و اسمکدان و مین اونت رو چرا نمیزارید
فعلا سرعت نت کاشون بسیار پایی امده در حدی نیست که بتونم فایلی اپلود کنم
یا دانلود انشالله هر وقت درست شد درخواست شما با بقیه در خواست ها قرار میگیره
موفق باشید
پس چرا مال راو و اسمکدان رو نمیگزارید
والا برادر از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهوننقل قول:
نوشته اصلی توسط john_cena [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
من خودم چندین کیلیپ مختلف پیدا کردم ولی نمیدونم کدوم جدید هست کدوم قدیمی
و یا کدوم خود کمپانی منتشر کرده کدوم طرفداران wwe درست کردن.پس اگه صبر کنی
حتما قرار میگیره